/spanien/barcelona/forum/14795.aspx/spanien/barcelona/forum/14795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Aléx
2010-06-16 22:07
Jag tycker att det är solklar straff fast Suarez överdrev lite
Aléx
2010-06-16 22:06
Tacksam läge för Sydafrikas nya målis :)
Barcelona ★Sami★
2010-06-16 22:06
Vad tycker ni? Straff eller inte?
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-16 22:05
Varför avslutar inte Suárez i första läget?!
Aléx
2010-06-16 22:05
Straff för Uruguay
Barcelona ★Sami★
2010-06-16 22:04
Straff!!
Bojan.for.president
2010-06-16 22:01
Företaget som betalar för Barcelonas och Real Madrids tv-rättigheter gick under administration i dag.

till info
Barcelona Hetfield- arrested Development
2010-06-16 22:00
Så fort jag vrider nacken för att kolla på tv-skärmen så ser jag Suarez hålla för ansiktet.
Busquets varning?
2010-06-16 21:59
H.Alavi/

Håller med dig om Cavani och han är väl den som har varit sämst av de tre där framme, men bara hans blotta närvaro gör att det finns ett spelalternativ som ger oss fler offensiva val när vi anfaller.

Angående Cáceres har jag ingen aning. :P
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-16 21:56
el Flaco

Lite missnöjd är jag över Cavanis spel, han har inte direkt briljerat i dagens match. Det är en spännande spelare o kolla på.

Sitter Caceres på bänken?
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-06-16 21:54
DEtta kommer jag minnas mest från Yaya.
2010-06-16 21:52
H.Alavi/

Det är min farsa som är från Uruguay. :)

Det var en positiv överraskning att förbundskaptenen Tabárez ställde upp med tre anfallare i denna match och det är gett oss fler alternativ längst fram och vi har hållit bollen inom laget på ett bra sätt.

Sen har vi Lugano längst bak som nickar, rensar och knuffar undan allt som kommer i hans väg. Han är ovärderligt i mittförsvaret.

Hur matchen än slutar tycker jag att vi gör en bättre insats än i första matchen mot Frankrike.
Barcelona ★Sami★
2010-06-16 21:51
Tack för allt Yaya toure.
Life goes on!
2010-06-16 21:50
Jag tror el Flaco nämnde han var halv uruguayan och halv chilenare.
2010-06-16 21:49
Pep the King

Googlade upp "el Flaco" och fick all information om honom. ;) Haha, nä men jag såg igår kväll att han skrev det här i LR. Kommer dock inte ihåg om det var farsan som var från Uruguay eller morsan.
Barcelona Pep the King
2010-06-16 21:48
H.Alavi - Magico!
Hur kan du veta saker om hans mamma är från Uruguay? Bara nyfiken.
2010-06-16 21:45
el Flaco

Ja juste, Oriol Romeu.

Men om vi nu lämnar ämnet, vad tycker du om Uruguays spel än så länge? Har för mig att din mamma är från Uruguay eller är jag ute och cyklar nu? :)

----

Jag har inget emot att ha en snubbe som heter Tshabalala i klassen, hade varit något alldeles extra!
2010-06-16 21:44
Riktigt tråkigt med Yaya borta.
2010-06-16 21:43
H.Alavi/

"Finns det någon i ungdomsakademin som Guardiola kan ta upp till nästa säsong? Jag kommer inte på någon."

Man har Oriol Romeu som lirar på den positionen i Barça Atlètic som sägs vara en lovande talang, men han är alldeles för grön än för att ta steget upp till A-laget. Om ett år kanske han börjar få chansen och hoppa in i några enstaka matcher för att förhoppningsvis få ett A-lagskontrakt om ett par år.
Barcelona Larsson1333
Om vi nu ska köpa någon, ska det vara någon som kan acceptera bänken, någon ung talang känns ju bara bortkasstat som sissoko i toulouse, någon med rutin och som har hyfsad kvalitet, alou diarra funkar för mig
Yaya24

Överraskad över att du inte tar illa upp ang. Touré affären, om nu Sport har rätt. :P
Barcelona Yaya24
2010-06-16 21:42
Som vanligt ligger Busquets bakom motståndarnas mål
Barcelona Hyder
tikitaka

Nja, hellre en stor stark och fysisk spelare som Alou Diarra. Ersättaren ska vara så lik Yaya som möjligt :)
tikitaka

En grym spelare i FIFA 10 är han iaf. ;)
Nej, men seriöst, Veloso är en duktig DM/MC som just nu spelar i Sporting Lissabon(?)

Jag hade inte tackat nej till Veloso, men frågan är bara om han kan tänka sig att sitta på bänken i förmån för Busi.
Barcelona Yaya24
Ämne: Vad tycker ni om Mig....
Han är bättre än Busi
Barcelona tikitaka
2010-06-16 21:39
Vad tycker ni om Miguel Veloso som back-up till busi? Väldigt duktig bakåt som framåt och spelar främst som defensiv mittfältare :)
Barcelona Hyder
2010-06-16 21:39
Pontus Kåmark har gjort det igen! Han pratar om domarna och konstaterar ståtligt: "Man har sett flera tacklingar bakifrån med dubbarna först som resulterat i gula och röda kort vilket är starkt av domarna att läsa av"

Är han på riktigt? ;-)
Barcelona ★Sami★
2010-06-16 21:38
Är inte Cáceres uttagen för Uruguay?
2010-06-16 21:35
Rambla~

Precis, om FCB köper in en spelare så tror jag inte att han blir en ordinarie spelare i startelvan.

Guardiola hade Busquets i Atletic innan de båda tog steget upp till FCB, så att kritisera Guardiola för en eventuell försäljning av Touré är fel. Han vet nog vad han sysslar med när han sätter in Busquets från start.

För mig spelar det ingen roll, har inget emot Busquets och hans egenskaper. Tror att han kommer bli en världsspelare så småningom, om han nu redan inte är det. (spelar i FCB)
Delarocha
2010-06-16 21:34
FC Barcelona en Mi Corazón

Nej, jag är snarare en person som försöker undvika att se personer för deras tidigare bedrifter. T.ex ser inte jag Ronaldinho som en grym spelare längre. Jag har helt och hållet glömt vad Yaya har gjort.

Så dum är jag inte, men om Yaya + agent vill gnälla så är det lika bra att han får känna på konsekvenserna. För klubben är ingen jävla välgörenhetsorganisation eller dagis där de som gnäller mest får mest speltid.

Barcelona vill ju inte ens göra sig av med honom men då Yaya inte verkar vilja något annat så kan han väl sticka.

Din ton i ditt inlägg är väldigt trevlig förövrigt. Bara för att jag inte tyckte som du var du tvungen att vara dryg förmodar jag?
Annons: