/spanien/barcelona/forum/14793.aspx/spanien/barcelona/forum/14793.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tikitaka
2010-06-19 00:09
jaa, han skulle ju säkert kosta runt det vi kmr få för yaya. Men lite synd bara att pep är kär i Busi för Toulalan hade passat in perfekt!! hos oss.
elbraco
2010-06-19 00:08
Rambla//

Kostade Touré bara 9 mills?? Jävlar vilken förtjänst...

Villa/Silva//
Trots att jag gillar det du skriver håller jag inte med! Mexico har imponerat tycker jag, Sydkorea har väl inte varit så dåliga som iaf jag förväntade mig heller...Det enda storlag som håller sig någorlunda över vattnet är väl Brasilien som iaf har en vinst!
England - fail!
Tyskland - fail!
Spanien - fail!
Italien - fail!
Barcelona Rambla~
2010-06-19 00:05
Heh, Toulalan är ju allt för bra för att nöja sig att vara backup. Dessutom är han knappast billig. Veloso hade varit intressant men jag gissar att han kostar för mycket han också. Det som är bra med honom är att han kan spela på flera positoner precis som Yaya.
Barcelona tikitaka
2010-06-19 00:04
Vem tycker ni är lämplig till den back-up platsen då? Själv skulle jag vilja ha veloso eller Toulalan.
Barcelona Rambla~
2010-06-19 00:03
el Flaco

Busi är bättre än vad många inser. På den positionen behöver man inte glänsa, bara se till att stå rätt i positionspelet och vara bekväm med bollen vid fötterna. Det är Busi, och han kommer att bli bättre på det. Jag är dessutom säker på att man värvar in en fysisk stark spelare, om än inte en spelare med stjärnstatus som Yaya har idag.
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-19 00:01
För några veckor sen fruktade jag att en försäljning av Touré skulle ha samma negativ effekt för oss som Madrid drabbades av när de sålde Makélélé, men idag är jag betydligt mer optimistisk. Känner på mig nu att vi kommer klara oss med Busi och eventuellt med en back-up spelare i den positionen, som jag räknar med att klubben värvar in.
Barcelona Rambla~
2010-06-18 23:54
Hetfield

Jag har förlikat mig med tanken för länge sen. Efter det att hans agent började gråta ut i pressen ännu en gång förstod jag vart hän det lutade. Jag gråter heller inte blod. Vi får äckligt bra betalt, det ska vi inte sticka under stolen med. För en gångs skull, kanske ska tilläggas.
Barcelona Hetfield- arrested Development
2010-06-18 23:49
Är det bara jag som är likgiltig? Jag menar, visst, det är synd att tappa en så bra och mångsidig spelare, men jag vill inte ha en spelare som går runt och ser ut som att hans hund har dött.

Jag tackar för allt han har gjort, men jag gråter inte blod. Det här är bäst för alla, han får en rejäl löneökning, betydelsefull roll och chansen att spela med brorsan och vi får en rejäl hacka.
Barcelona Rambla~
2010-06-18 23:38
Vad är det för j-a skämt? Måste City vara så desperata att de måste störa Yaya och Elfenbenskusten genom att skicka ner läkare för att göra en medical mitt under pågående Vm? Vilka amatörer. De kunde väl gott vänta till efter Vm?

Barca får €28m, en nätt liten förtjänst. Tre gånger så mycket man betalade, han kostade €9m. Yaya själv får €7m årligen. Nej då, han går inte alls för pengarna. :P
2010-06-18 23:35
Ämne: Ämne: Den som....
Damn right!
Barcelona Rambla~
2010-06-18 23:34
Ämne: Den som startade hel....
En sk pungspark menar du? :D
2010-06-18 23:30
Den som startade hela "Gago är den nye Redondo"-snacket när han först kom till Madrid förtjänar en spark mellan benen.
Barcelona tikitaka
2010-06-18 23:29
vad tycker ni om Giovanni Dos Santos hittills? En av VMs bästa spelare?
2010-06-18 23:27
Det skulle inte förvåna mig om Gago chockar hela världen genom att ta av sig masken, sen står Paris Hilton där. Det skulle i alla fall förklara varför han är så dålig.
Delarocha
2010-06-18 23:11
Det sämsta med en eventuell värvning är dock att då riskerar Gago att bli petad. Alltid gillat när han är på plan. Han måste ju vara världens mest överskattade spelare. Lyckats lura till sig en bra karriär.
Barcelona C.A.K
2010-06-18 23:11
vart fan är VM-magasinet?
Barcelona Criff
2010-06-18 23:10
Det bästa med Gerrard värvningen är att engelska spelare alltid behöver lång anpassningstid :D han börjar prestera som 35 åring :p
Valencia Villa/Silva
2010-06-18 23:00
Ämne: Det är nästan tragis....
Jag håller med. Speciellt i fallet Frankrike.
Delarocha
2010-06-18 22:55
Nu ska jag njuta av Englands misslyckande ackompanjerat till New Order!
adil,
2010-06-18 22:45
Englands oförmåga att slå 3 pass inom laget säger väl ändå allt om engelsk fotboll i allmänhet. XD
Barcelona westinho
2010-06-18 22:43
Jag njuter som fan av Englands usla spel. Stör mig på alla dessa PL-fans som anser att de engelska spelarna är i en klass för sig.
Barcelonistas
2010-06-18 22:40
H.Alavi

en jävla otur mot schewiz hade spanien. men ja tror förlusten kan vara bra för spanien så dom inte känner sig säkra.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-06-18 22:37
visst glädjs man över ett engelskt nederlag? :)
Barcelona BlueRed - I’m with Coco!
2010-06-18 22:37
Nu vill Yaya's agent Dimitri sitta ner och prata med Rosell om Yaya's framtid.
Jag tror dock inte det kommer ändra på något. Rosell kan ju inte lova att Yaya får speltid, det är helt och hållet upp till Pep. Och han har ju redan bestämt sig.
2010-06-18 22:33
Det är nästan tragiskt att såväl England som Frankrike fortfarande har en chans att gå vidare.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-18 22:32
Barcelonistas

We´re on the same track. Jag tror också att Spanien klarar av detta. Honduras lär bli slaktade av Spanien, om man nu kan hålla sig från att träffa ribban hela tiden.

Personligen så hejar jag på Iran och Sverige, men eftersom att ingen av dessa landslag är med så blir Spanien självklart "mitt" lag. Vamos!
Valencia Villa/Silva
2010-06-18 22:31
Hela världen verkar ha glömt bort hur man spelar fotboll. Vafan är det som händer egentligen med top tio lagen? England är sämre än någonsin, Spanien torskar, Frankrike är helt värdelöst och Brasilien hade tur mot ett lag som Nord Korea. Visst kan kan man säga att deras motståndare är duktigta men helt seriöst, i ett VM måste man spela mycket bättre.

Argentina är det enda lag som har imponerat hittills. Hade Maradona bara tagit med Zanetti och Cambiasso så hade han löst dem defensiva problemen.
Barcelonistas
2010-06-18 22:30
Spanien trots förlusten så tror ja dom vinner hela skiten.
Barcelona @NC
2010-06-18 22:27
dom är trots allt obesegrade även om dom spelar uselt, dåligt motstånd också dock. Men Capello kan vinna med lag även om dom spelar halv-bra. Så england är fortfarande med
2010-06-18 22:25
westinho

Då har du missat South Park avsnittet där självgoda personer luktar på sina fisar, check it out :).

Just nu håller jag på Argentina, bara av anledningen till att de vill/vågar köra fint.

Annons: