/spanien/barcelona/forum/14771.aspx/spanien/barcelona/forum/14771.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco
2010-06-22 21:01
Fyfan vad tråkiga Grekland är. Försöker inte anfalla ens med kontringar och deras försvarsspel går ut på att spela hårt och att slita ner spelare.
Barcelona Hetfield- arrested Development
2010-06-22 20:34
Hala Madrid!

Du dumförklarade dig nyss, "en i mängden" spelaren gjorde väl mål på er?

Suck..
Barcelona el Maestro!
2010-06-22 20:31
En i mängden?
Han vann skytteligan säsongen innan han köptes av Barca. Och du kommer väl ihåg honom också från El Clasico? En i mängden, det var ordet, hehehe.
Barcelona westinho
2010-06-22 20:28
Ämne: el Maestro!

Maico....
För all del, fortsätt värva alla världsspelare ni kan hitta. Vi är ändå bättre, tack vare våra katalanska spelare.
Aléx
2010-06-22 20:28
Maradona, vilken pimp han är =)
Det går inte att hata den mannen hehe
Atlético addeh
2010-06-22 20:27
Messi lagkapten ikväll!
Lol! Under nationalsången så var det 79 fotografer runt Maradona.

Men kära nån, jag undrar vad Demichelis har gjort för att spela.
------

Messi med lagkaptensbindeln....EPIC!
Barcelona el Maestro!
Maicon fyller 29 år i juli förresten!

29-årig högerback på 30 mille euro. Ta och betala det gärna för min del.
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-06-22 20:25
el Maestro!

Maicon är världens bästa högerback medans Zlatan bara är en i mängden.
Barcelona el Maestro!
2010-06-22 20:22
Ämne: Ämne: Jag hop....Det är väl skillnaden på priset när det gäller erkänd anfallare och högerback. En högerback i den åldern ska inte gå på mer 20 mille euro. Allt över 20 mille euro får anses som överpris. Men det är väl vanligt att klubbar lägger på minst 20 procent när Real Madrid är intresserad. Det är ett känt fenomen!
2010-06-22 20:18
Givn

Du behöver inte leka riddare. Jag tycker att köpet av Zlatan var fel, och det är överpris för Villa.

Nu kan du gå tillbaka till sandlådan.
Real Madrid Givn
2010-06-22 20:15
Ämne: Jag hoppas verkligen....Han är inte 30 år utan 28. Sen ska inte ni prata efter ha värvat Zlatan och Villa som är lika gamla för större pengar. Så jag hoppas att du skojar för annars står det inte rätt till i din hjärna.
Barcelona ElTriplete
2010-06-22 20:15
Är det bara jag som tycker Wayne Newton påminner om Erik Hamrén? Hahahah
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-06-22 20:08
el Flaco

Tack för infon, uppskattas!
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-06-22 20:07
Hetfield- arrested Development

Zlatan någon?
2010-06-22 20:04
Jag hoppas verkligen att Real köper Maicon, vad kan gå fel när man ska betala så mycket för en som blir 30 år snart (ironi).

Jag hoppas att Maradona spelar med Aguero och Milito idag, det gäller att få igång alla. I dagsläget så har Argentina blivit en liten favorit hos mig, jag gillar deras naiva och snudd på vårdslösa sätt att spela.
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-06-22 19:52
Mojito/

Jag har för mig att jag hade läst att Rosell har tre erbjudande på bordet vad gäller försäljning av hans företag.

Vad gällande hans kommande projekt har jag inte hittat något nytt, men det har även skrivits om att agenterna till de utlånade spelarna vill möttas med Rosell för att diskutera spelarnas framtid.

Sedan skrev Miguel Rico, en krönikör för El Mundo Deportivo, idag att italienska kollegor har informerat honom om att Galliani har fått en inbjudan av Rosell till att delta i Joan Gamper under försäsongen. Inget är bekräftat än dock.

"Jag blir riktigt besviken om det inte kommer en "Maicon-vaka" snart..."

LOL!
Barcelona Messidinho_10
2010-06-22 19:51
Ojojoj Snart dags för Messi och Maradona vilken kväll det kan bli ;)
Atlético addeh
2010-06-22 19:49
H.Alavi - Magico! /

Försvinner Fabiano från Sevilla tror jag dem har väldigt svårt att utmana FCB och Real. Atletico däremot, om man behåller Forlán kan nog utmana de stora tror jag.
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-06-22 19:46
H.Alavi/

"Flores måste få igång defensiven i Atletico."

Att döma av Patéti...förlåt, Atléticos prestationer under våren så tycker jag ändå man kunde notera en viss förbättring i det defensiva spelet hos de. Framför allt fanns det inga enorma ytor mellan lagdelarna som förr.

Det gäller för Atlético som klubb att ha tålamod med Quique Sánchez Flores och låta honom bygga upp laget under en hel säsong. Kan man samtidigt lyckas behålla profilerna så kan nästa säsong bli spännande för deras del, men å andra sidan så brukar man väl alltid säga det gällande los colchoneros.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-06-22 19:45
Jag blir riktigt besviken om det inte kommer en "Maicon-vaka" snart...

Någon som har koll på Rosell och hans kommande planer? Har det kommit någon ny info kring hans "hemliga projekt", och har han avslutat sina andra uppdrag i sina andra företag?
elbraco
2010-06-22 19:40
I framtiden kommer spänningen i La Liga enbart finnas i El Clasico och möjligtvis för Barca mot Atl Madrid. Nu överdriver jag men det känns så tråkigt när det blir stjärnfall i La Liga :(
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-22 19:31
el Flaco

Inte bara det att de mindre klubbarna tappar sina stjärnor utan Madrid och FCB köper in fler världsstjärnor. Tyvärr.

La Liga är absolut inte den bästa ligan då det bara handlar om två lag, det finns matcher för små lagen som höjer de till skyarna.

Men inte tillräckligt för att utmana Madrid och FCB. Atletico Madrid är väl det laget som i nuläget, tillsammans med Sevilla, som kan utmana. Flores måste få igång defensiven i Atletico.
Atlético addeh
2010-06-22 19:20
el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba /

Ja verkligen. Som du tidigare skrev, en profil mindre i La Liga och avståndet mellan Valencia och Barcelona/Real Madrid skulle växa ytterligare.
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-22 18:54
addeh/

Både Sport och AS hänvisar till Daily Mails artikel där det tydligen ska stå att Valencia har accepterat Citys bud på 35 miljoner euro.

Inget har väl bekräftats än från klubbarnas hemsidor, men om nu detta blir ett faktum tycker jag att det vore synd om Silva försvann till Premier League.
Atlético addeh
2010-06-22 18:50
Vad har jag missat, är David Silva klart för City?
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-22 18:34
Först så ska City och Valancia ha kommit överens om David Silva och nu ska tydligen Osasunas skickliga och talangfulla högerback Azpilicueta vara på väg till Marseille.

Tråkigt att spanska ligan tappar en stor profil (Silva) och kanske en framtids landslagsman (Azpilicueta).
Barcelona Barca4eva
2010-06-22 18:21
Hetfield

Verkar som att de ej är intresserade av han :/ för annars är det sjukt
Barcelona VizzlA^^
2010-06-22 18:21
Hetfield

Cesc är en bättre fotbollspelare.
2010-06-22 18:16
Men kära nån, någon måste skoja med mig? Det står att City har lagt 35 miljoner på Silva, och Valencia har accepterat.

Då kommer frågan: Varför är man redo att betala 40 + miljoner för Cesc , men man vill inte matcha 35 miljoner för Silva?
Annons: