/spanien/barcelona/forum/14770.aspx/spanien/barcelona/forum/14770.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-06-22 22:06
haha, Di Michelis av alla...

Messi har verkligen ingen rolig dag på jobbet.
Totalt utraderad och misslyckas med det mesta.
Hoppas han kommer igen i 8-delen.

Får se om Grekland vågar framåt nu då...
Barcelona Gabriel
2010-06-22 21:58
SuperDansken Bendtner

Finns inte en chans att Persie eller Cesc går före Iniesta.
elbraco
2010-06-22 21:39
Ämne: Bästa möjliga Arsena....
Personligen tar jag Yaya Toure före Song (ja, jag vet att han har utvecklats enormt denna säsongen) och Puyol före Vermaelen alla dar i veckan ;) men hade inte bangat RVP.

Tror Argentina sätter 3 nu i andra halvlek.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-06-22 21:34
Jag är själv grek men jag måste säga att vårt landslagt är patetiskt och så jävla tråkigt. Nu satte tysken in en 7e back!!! Det finns verkligen inga gränser för honom. Han är kapabel att spela med 10 backar om han så känner för det.
SuperDansken Bendtner.
2010-06-22 21:33
Bästa möjliga Arsenal/Barcelona skulle jag ställa upp såhär:

Valdes
Alves - Pique - Vermaelen - Clichy
Song
Xavi - Cesc
Messi - Villa - v.Persie

Sicket lag alltså, de skulle vara nästintill oslagbara;-)

Skulle vara kul o få er (Barca) i samma CL-grupp som Arsenal. Arsenal skulle förmodligen ha ett starkare lag då än fjolårets kvartsfinal, eftersom skadorna inte börjat hagla än.

Arsenal är faktiskt normalt sett starkare under första halvan av säsongen:-)

Nu slutar vi diskutera Cesc tycker jag, går inte att komma överens/övertyga den andre om sin sak ändå;-)

Väl mött!
Atlético addeh
2010-06-22 21:33
Domaren passar bättre in i Primiera Division än i ett världsmästerskap. Skam.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-06-22 21:26
Karagounis är den mest irriterande fotbollsspelaren på den här planeten.
Barcelona Hetfield- arrested Development
Den uzbekiske domaren är väldigt bra, kan man inte kidnappa honom och ta honom till Spanien :P?

-------

Ni har lite för höga förväntningar, ni måste komma ihåg att Grekland är som bäst ett mediokert lag, det innebär att de måste vara primitiva.
Det vann ju EM genom att tråka motståndaren till döds.
elbraco
Ämne: elbraco

Ja vad fö....
Jag föreslår att du läser igenom mitt inlägg innan du yttrar dig. Jag skrev ju knappast att det var fel eller rätt eller hur dom borde spela, jag konstaterade bara fakta, eller hur?
Vem fan är så dum och tror att Grekland kan vinna över Argentina genom offensivt spel? Inte jag iaf, jag förstår jag också vad Grekland försöker göra.

Läs vad jag egentligen skriver innan du kommer med dina dryga kommentarer tack.
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-06-22 21:21
Det är otroligt irriterande att de grekiska spelarna ska hålla på med att mygla och omringa domaren efter varje avblåsning. Framför allt lagkaptenen Karagounis är på domaren hela tiden och ska protestera om allt möjligt, även när det är en given frispark till Argentina.
Barcelona Criff
2010-06-22 21:18
Får man inte tycka det är tråkigt för det?
Atlético addeh
2010-06-22 21:18
Fy fan var irriterad jag blir på detta grekiska lag. Dom förstör det underbara med fotbollen. Hoppas verkligen att Argentina skickar hem grekerna nu.
Barcelona Barca o Mort!
2010-06-22 21:16
elbraco

Ja vad förväntar du dig? Tränaren skulle ju bara vara dum om han hade försökt spela anfallsfotboll mot argentina. Kolla på spelarmaterialet och tänk efter hur mycket stryk dom hade fått innan du yttrar dig.
De försöker ju slippa så långt som möjligt.
elbraco
2010-06-22 21:01
Fyfan vad tråkiga Grekland är. Försöker inte anfalla ens med kontringar och deras försvarsspel går ut på att spela hårt och att slita ner spelare.
2010-06-22 20:34
Hala Madrid!

Du dumförklarade dig nyss, "en i mängden" spelaren gjorde väl mål på er?

Suck..
Barcelona el Maestro!
2010-06-22 20:31
En i mängden?
Han vann skytteligan säsongen innan han köptes av Barca. Och du kommer väl ihåg honom också från El Clasico? En i mängden, det var ordet, hehehe.
Barcelona westinho
2010-06-22 20:28
Ämne: el Maestro!

Maico....
För all del, fortsätt värva alla världsspelare ni kan hitta. Vi är ändå bättre, tack vare våra katalanska spelare.
Aléx
2010-06-22 20:28
Maradona, vilken pimp han är =)
Det går inte att hata den mannen hehe
Atlético addeh
2010-06-22 20:27
Messi lagkapten ikväll!
Lol! Under nationalsången så var det 79 fotografer runt Maradona.

Men kära nån, jag undrar vad Demichelis har gjort för att spela.
------

Messi med lagkaptensbindeln....EPIC!
Barcelona el Maestro!
Maicon fyller 29 år i juli förresten!

29-årig högerback på 30 mille euro. Ta och betala det gärna för min del.
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-06-22 20:25
el Maestro!

Maicon är världens bästa högerback medans Zlatan bara är en i mängden.
Barcelona el Maestro!
2010-06-22 20:22
Ämne: Ämne: Jag hop....Det är väl skillnaden på priset när det gäller erkänd anfallare och högerback. En högerback i den åldern ska inte gå på mer 20 mille euro. Allt över 20 mille euro får anses som överpris. Men det är väl vanligt att klubbar lägger på minst 20 procent när Real Madrid är intresserad. Det är ett känt fenomen!
2010-06-22 20:18
Givn

Du behöver inte leka riddare. Jag tycker att köpet av Zlatan var fel, och det är överpris för Villa.

Nu kan du gå tillbaka till sandlådan.
Real Madrid Givn
2010-06-22 20:15
Ämne: Jag hoppas verkligen....Han är inte 30 år utan 28. Sen ska inte ni prata efter ha värvat Zlatan och Villa som är lika gamla för större pengar. Så jag hoppas att du skojar för annars står det inte rätt till i din hjärna.
Barcelona ElTriplete
2010-06-22 20:15
Är det bara jag som tycker Wayne Newton påminner om Erik Hamrén? Hahahah
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-06-22 20:08
el Flaco

Tack för infon, uppskattas!
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-06-22 20:07
Hetfield- arrested Development

Zlatan någon?
2010-06-22 20:04
Jag hoppas verkligen att Real köper Maicon, vad kan gå fel när man ska betala så mycket för en som blir 30 år snart (ironi).

Jag hoppas att Maradona spelar med Aguero och Milito idag, det gäller att få igång alla. I dagsläget så har Argentina blivit en liten favorit hos mig, jag gillar deras naiva och snudd på vårdslösa sätt att spela.
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-06-22 19:52
Mojito/

Jag har för mig att jag hade läst att Rosell har tre erbjudande på bordet vad gäller försäljning av hans företag.

Vad gällande hans kommande projekt har jag inte hittat något nytt, men det har även skrivits om att agenterna till de utlånade spelarna vill möttas med Rosell för att diskutera spelarnas framtid.

Sedan skrev Miguel Rico, en krönikör för El Mundo Deportivo, idag att italienska kollegor har informerat honom om att Galliani har fått en inbjudan av Rosell till att delta i Joan Gamper under försäsongen. Inget är bekräftat än dock.

"Jag blir riktigt besviken om det inte kommer en "Maicon-vaka" snart..."

LOL!
Annons: