/spanien/barcelona/forum/14762.aspx/spanien/barcelona/forum/14762.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2010-08-29 14:47
Ämne: Hetfield- Megan Fox....
Du säger att vi inte kan veta något om vad Zlatan har gjort eller inte gjort för att i nästa mening tvärsäkert påstå saker om honom. Känns som om ditt inlägg är kandidat till årets fail. Såvida du inte är vän med Zlatan och vet allt. Är det så?
Barcelona Orho-
2010-08-29 14:47
Vi behöver inga fler värvningar för tillfället. Det finns gott om ersättare till zlatan.. Bojan bla. Mittfältet har vi gott om och alla håller barcaklass tycker jag.
Endast backlinjen som känns lite tunn när puyol eller pique är borta.
Atlético addeh
2010-08-29 14:45
Ämne: Det bästa är ju att ....
Folk som som följer en speciell spelare och byter favoritlag när denne byter klubb är bland det vidrigaste som finns. Något som däremot är helt underbart är att alla personer av just denna sort skeppats iväg till Milan-forumet istället för att dränka oss med deras sörja.

Sentuary

Du tycker inte det räcker med Villa och Bojan som centrala anfallare? Dessutom har jag en känsla att Messi (tyvärr) kommer få väldigt mycket speltid centralt den kommande säsongen.
Peshmerge
2010-08-29 14:44
Det sjuka och roliga är om Barca nu i år vinner "Den där jävla Champions" och Zlatan är i Milan och vinner varken det eller Ligan med Milan. Alltså jag tror han kommer att bli riktigt förbannad på Pep.

Haha alltså om man tänker sig själv i den situationen då. Först Inter sen Barcelona.

Eller varför inte Barcelona-Milan i CL final 28 Maj. ;P
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-08-29 14:42
Barcelona är ju så klart ett jättebra lag. Klubben jag ska till nu, sett utifrån från min mentalitet, är jag säker på att det är ett bättre lag. Inters fans? Jag tror inte att de oroar sig över mig längre, nu när de har vunnit allt, säger Zlatan själv.
Barcelona Sentuary
2010-08-29 14:41
Varför inte satsa på en nia.. som Torres eller nåt liknande
Barcelona Nesto
2010-08-29 14:40
Hetfield

Precis eller rubriker som "Zlatan frälser Barça ännu en gång" Efter att Zlatan gjort sista målet i en 5-0 vinst typ
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-29 14:37
Det bästa är ju att få slippa artiklar som är ungefär såhär "Barcelona vinner med 6-0- Zlatan på plan."

Det allra bästa är ju att slippa folk som skiter i klubben och följer Zlatan. Usch på sånt, äcklar mig.
Barcelona Barca-nist
2010-08-29 14:34
Vi har inte Zlatan kvar snälla fokusera er på de som är kvar och släpp killen.

Man ser att det är kaos i Milans forum redan efter några tim, så skönt och slippa Zlatanister!
Barcelona Nesto
2010-08-29 14:33
älskabarcelona

Tror knappast Man City låter Tevez lämna. Han är en given startspelare och betyder allt för mycke för deras anfall.
Suarez vill säkert vara kvar och spela CL med Ajax och om man nu kan köpa honom så är priset säkert riktigt högt.
Har svårt att se Valenica sälja Mata efter Villa&Silva lämnat.
Robinho som absolut inte trivs i england är väl det troligaste alternativet. Kanske det bästa också. Ett lån+köpoption vore hur bra som helst- vill man inte ha honom eller hittar man någon bättre så är de bara att lämna tillbakahonom. dessutom vet han hur den spanska fotbollen spelas sen tidigare och har alla egenskaper för att lyckas. Sen hur gnällig han är vet jag inget om, för mig verkar han som en glad, rolig samba pojke som gillar att dansa i omklädningsrummet, Sen att han gillar att festa är väl en självklarhet eftersom han är från brasilien..
Atlético addeh
2010-08-29 14:32
Ämne: Även om det fortfara....Jag håller med, det var längesedan jag var såhär taggad inför en ligastart. Det bara kryper i mig för tillfället.

För övrigt verkar det faktiskt som de största Zlatanisterna redan försvunnit till Milan-forumet.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-29 14:31
Se länktips.. Tror inte på det, men hade inte blivit förvånad om Zlatan har sagt något sånt haha
Barcelona Rambla~
2010-08-29 14:29
Ämne: Det här "seny&q....
Hur kan du veta att detta blev dåligt för klubben redan på förhand? Om vi bortser från det ekonomiska då. För hur de väljer att presentera den här affären i böckerna vet varken du eller jag.
Barcelona tarrak
2010-08-29 14:28
Även om det fortfarande är lite för mycket Zlatan-jidder för min smak, får man väl passa på att göra comeback i forumet. Antar att detta bara är ett snabbt övergående efterskalv efter svenska gullegrisens fall från piedestalen.

Det ska bli så otroligt skönt att äntligen få se lite riktig tävlingsfotboll att jag knappt kan sitta still. Kan inte minnas när jag var så här taggad senast. Visca el Barca!
Spanien Elsafrånunderjorden
2010-08-29 14:27
Det här "seny" som det pratas om är nog väldigt bra för truppen och är säkert en stor nyckel till Barcelonas framgångar. Däremot borde Barca förstått att han absolut inte klarar av detta. Jag menar, han om någon är egoistisk och skapar problem. Plus då att han absolut inte passade in i själva spelet.

Nej, bland de sämsta köpen i världshistorien. Jag förstår om jag verkar tjatig men jag kan inte släppa hur dåligt detta blev både för klubben och för Zlatan själv.
Barcelona älskabarcelona
2010-08-29 14:02
Vem hade ni viljat se i Barca som ersättare till Zlatan nu ?
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-29 13:48
!--TEMP_B--!Ämne:!--TEMP_/B--! hahah kul om milan i....

Återvänder han så ska inte Milan betala hans lön.. Lånet gäller bara till nästa säsong

Barcelona el Maestro!
2010-08-29 13:46
Ämne: Någon som kan förkla....Skillnaden mellan Alves och Zlatan är glasklar.
Alves är anpasslig(läs smart). Han har förmågan att underordna sig chefen(läs tränaren).
Sen gör ju Alves ett hästjobb i varje match. Du kan väl inte ha missat det.
Håller dock med om du syftar på att Alves är gnällig på plan när domar går emot honom. Han är speciell på sitt sätt, han också.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-29 13:45
Ämne: seny = att sälja Ron....
Att sälja Ronaldinho gjorde att Messi tog det sista ultimata steget till att bli den megastjärnan han är idag = 8 titlar på 2 säsonger.
Att sälja Eto'o var ett misstag, men vi vann ligan med poängrekord + semifinalplats i CL (fullt godkänd då det är OMÖJLIGT att vinna trippeln 2 år i rad, så bra är ingen).
Att sälja Toure och Zlatan ger oss förhoppningsvis mer arbetsro, då vi slipper Toures och Ibras gnällande agenter. (Plus att Guardiola ville ha kvar Toure, men det vart för sent).

Så denna Seny är inte så korkad som du tror.
Atlético addeh
2010-08-29 13:42
Du har nog inte riktigt förstått innebörden av seny. Hetfield förklarade bra i sitt inlägg varför just de fyra spelarna försvann ifrån klubben.
Barcelona HugoBoss
2010-08-29 13:42
Seny = Att sälja Makelele, Sneijder, Robben och Raul.
Barcelona Sam
2010-08-29 13:41
Hur kan folk försvara försäljningen av Ronaldinho? Bara säsongen senare vinner vi allt som går att vinna. Ja fail kan man kalla det..................
Atlético addeh
2010-08-29 13:40
Såg det ut som jag var ironisk med mitt inlägg? Nej.

Jag menar inte att Toivonen är någon spelare för startelvan, om det var det du trodde. Mer som ett alternativ att slänga in, någon med lite tyngd där framme. Herregud ni behöver inte gå i taket. :P
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-29 13:40
Men kan korkade idioter läsa texten rätt?
Ronaldinho spelade knappt fotboll under de sista månaderna. Pep ville inte få bort Toure, Toure ville ha mer speltid och Pep ansåg att Busquets är bättre. Toure var dessutom snabb med att sälja stjärten till Man C när de viftade med pengarna.
Pep ville ändra på spelet, och Eto'o ville ha en megalön och långt kontrakt.
Zlatan är en fågelskrämma.

There you go.

----------

Ingen påstår att Pep är oskyldig, men man måste komma ihåg att det här är hans andra år som tränare i A-laget. Alla stora tränare får stå ut med felköp, nu har Pep lärt sig att inte spendera pengar på spelare som laget inte behöver.
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-08-29 13:38
seny = att sälja Ronaldinho, Eto, Toure, Zlatan etc...

fattar inte, korkade "katalaner".
Barcelona Antonio Puerta
2010-08-29 13:37
Ämne: Ämne: Ska vi ....
Ööööh NEEEJ !
Atlético Sportuga
2010-08-29 13:36
Ämne: Ska vi nu värva en e....
Öööh skojar du ?
Atlético Sportuga
Någon som kan förklara följand då för mig...Zlatan & Etoo "jobbiga typer" får gå...och så värvar man Mascherano ??? Gnälligare spelare får man leta efter, han om någon kan inte stava till Moral !
Atlético addeh
Ska vi nu värva en ersättare till Zlatan vore ju faktiskt Ola Toivonen ett superbt alternativ. Han kan spela både centralt, på kanterna och säkerligen även göra ett bra jobb som mittfältare. Han är dessutom en riktigt bra huvudspelare. Just an idea. :D
Atlético Sportuga
2010-08-29 13:34
Ämne: Hetfield- Megan Fox....
du har en poäng där

men med det sagt, så tror jag ni kommer klara er rätt bra ändå ;)
Annons: