/spanien/barcelona/forum/14760.aspx/spanien/barcelona/forum/14760.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Larsson1333
2010-06-22 14:17
En spelare ifrån Rosenborg borde ju inte kosta skjortan, tror han skulle kunna utvecklas väldigt mycket och tror inte han har inställningen att han ska starta direkt, utan kämpar
Atlético addeh
2010-06-22 14:12
Larsson1333 /

Håller med, Annan har varit en av de bästa mittfältarna i VM hittills. 23 år och har framtiden för sig. Tror han skulle kunna bli en bra backup åt Busi.
Barcelona Larsson1333
2010-06-22 14:07
Då tycker jag en spelare runt 30 år, med rutin och hyfsad kvalitet ska köpas in för att komplettera

Ska vi värva yngre är jag väldigt imponerad av Ghanas mittfältare, Anthony Annan, tillvardags i Rosenberg, borde inte kosta mycket
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-22 14:07
L.A.M Nr 10

Vi har Oriol Romeu i Barca Atletic, men tror inte att han är redo för A-laget ännu. Kan hända att han får chansen då och då, men ingen fast roll i A-laget.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Fifa World Cup 2010 in South Africa
2010-06-22 14:05
Larsson1333

Fast vi måste köpa en ny mitt om Yaya lämnar, för vi klarar oss inte med bara fyra på en hel säsong. Vi måste helt enkelt köpa då, för vad jag vet har vi ingen defensiv bra i Barca Atletic. Ingen som är redo för A-laget i alla fall.
Barcelona Larsson1333
2010-06-22 13:57
Det enda negativ med veloso är väl att även han är ung och lovande, precis som busqets. En av dom kommer få sitta mer bänk, hamna i skymundan och stanna upp i sin utveckling. Jag ser hellre att vi satsar helhjärtat på busqets och antingen spelar med keita, marquez(om han stannar) eller någon på den deffensiva som backup eller någon 30+ som har rutin och accepterar bänken
2010-06-22 13:48
På tal om mittfältare, så tycker jag att det är lite sjukt hur spelare som Raul Meireles, Joao Moutinho och Miguel Veloso fortfarande spelar i Liga Sagres.

Personligen så skulle jag vilja ha Miguel Veloso som en tänkbar ersättare till Yaya Toure, om han lämnar.
Men samtidigt så vill jag att Busquets ska få en ordinarie roll i startelvan.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Fifa World Cup 2010 in South Africa
2010-06-22 13:45
Vilken mittfältare vill ni se här om Yaya sticker? Jag tycker inte riktigt det finns någon bra som kan rotera med Busi men som är någorlunda billig. Kom gärna med förslag.
Mittfältet ser väl ut så här nästa säsong:

Xavi, Busi, Iniesta, Keita, (någon ny), och JDS, Thiago får mer speltid. För det tycker jag de är värda. Ska faktiskt bli oerhört intressant att se nya talanger och nya väävningar nästa säsong. Jeffren måste spela mer, JDS och Thiago likaså och sen har vi ju några backar på väg uppåt.

Vad tycker nì?
Barcelona Frodo
2010-06-22 13:44
Elsafrånunderjorden

Du frågade om spelarna/ledarna betedde sig på ett sjyst/regelrätt sätt. Jag svarade på frågan.
Spanien Elsafrånunderjorden
2010-06-22 13:40
Frodo: Jag förstår inte varför du pratar om allt det där. Jag frågade inget om det. Du lyckades skriva så mycket och inget svarade på min fråga.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-22 13:32
Jag menade inte att Bojan gjorde det dåligt tvärtom, skitsamma.
Vet inte hur nära Yaya är på att lämna oss, men jag tycker Pep borde ta en riktig funderare och ser till att Yaya blir kvar för han behövs så jävla mycket.
Barcelona Frodo
2010-06-22 13:32
Elsafrånunderjorden

Jag ser inte vad spelarna/ledarna gör för fel. Tror du att spelarna är så angelägna om att få hit en truppspelare som kommer att få sitta på bänken?

Ni arsenalfans tror säkert att flera av era storstjärnor är bäst på sin position. Se fallet med Hleb där han ofta inte ens fick vara med i matchtruppen. Faktum är att ingen av de är tillräckligt bra för vår startelva, inte ens eran kapten. Så därmed är det bara spelare som svarar snällt om att han är en duktig spelare som passar vår spelmodell. Sen att media använder samma citat från spelare varannan vecka är ingenting som spelarna kan göra något åt.

Gällande ledningen lägger de ett bud som förkastas. Sedan lägger de ytterligare ett bud. Har du någonsin hört talas om förhandlingar? Inga konstigheter där.

Du sa att jag skulle bortse från vad ni gjort tidigare. Det gjorde jag där ovan så du kan sluta läsa nu om du inte vill se hur era handlingar hör ihop med eventuella fulknep från vår ledning.

Tror du att vår ledning kommer köra fair play rakt av med tanke på hur ni tidigare värvat med suspekta metoder från oss? Jag tycker att vi kört fair play än så länge men fortsättningsvis kanske vi inte gör det. Det är väl klart att era handlingar kan få konsekvenser. Tror du inte risken finns att Bourdeaux president eventuellt kör med små fula knep i framtiden?

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag inte vill se Cesc komma hit. Dessutom är det oerhört tröttsamt att ni kommer hit och gnäller varje dag.

Jag lägger ner diskussionen nu. Du får gärna svara men är det ett standardsvar som man får här dagligen kommer jag inte att svara.
Atlético addeh
2010-06-22 13:20
Messidinho_10 /

Ja, jag såg precis vad som hände. Bojan kom in och rörde om rejält. Han gjorde ett mål som blev bortdömt, vad mer kunde han gjort?
Spanien Elsafrånunderjorden
2010-06-22 13:19
elbraco: Jag har inte fått något vettigt svar. Förmodligen eftersom ni inte kan rättfärdiga vad som händer och då väljer ni att antingen attackera Arsenal för något eller att ignorera det.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-22 13:14
addeh

Ja det saknas bred, du såg väl vad som hände mot Inter vi hade ingen att sätta in förutom Bojan när Zlatan misslyckades.
Atlético addeh
2010-06-22 13:09
Messidinho_10 /

Så du menar att truppen inte är tillräckligt bred när vi har Messi, Pedro, Bojan, Ibra, Villa, Jeffren samt Iniesta som ofta går upp och spelar på kanten i anfallet. Jag tar förgivet att Henry lämnar. Hur det sedan blir med Zlatan är en fråga för sig.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-22 13:07
addeh

Jag hade gärna sett Bojan få chansen på riktigt kommande säsong, det känns inte bra att värva Torres då. Men om man vill ha en bred trupp så varför inte in med Torres.

Den största frågan är hur det blir med Zlatan??
Barcelona Pep the King
2010-06-22 13:04
Zlatan kanske till Milan? Ja för fan. Sälj han!
Atlético addeh
2010-06-22 13:00
elbraco /

Anledningen att matcherna spelas samtidigt är ju för att det inte ska bli läggmatcher.
Atlético addeh
2010-06-22 12:58
Hetfield- arrested Development /

Jag resonerar också så, att Bojan ska ta över helt och hållet när Villa lägger skorna på hyllan. Men, inte som kantspelare. Både Bojan och Villa är renodlade strikers som ska spela centralt, även om båda kan spela på kanten också.
Real Madrid Ronaldo10
2010-06-22 12:56
Elbraco Kan nog bero på att de är sista gruppspels matchen för lagen... Gör som jag och strema ena på datan och kolla andra på TV!
Atlético addeh
2010-06-22 12:54
H.Alavi - Magico! /

Nej jag tar det alltid med en nypa salt tills det är officiellt på hemsidan. Men precis som du säger, vad skulle hända med Pedro, Bojan ex. om Torres kommer in i laget? Låt pojken stanna i England.
elbraco
2010-06-22 12:53
Argentina ska tydligen starta med Messi, Aguero och Milito idag!

Sämst att det visas 4 matcher idag men bara på två tider, så man kan bara kolla 2 matcher...
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-06-22 12:51
Hahaha Asså man ska ha en Kommentator som gör matchen roligt! Ex. Arabiska Kommentatorer om det är en skit match kan dem göra den till El Clasico,

Svenska Kommentatorer typ när messi gör mål.

jaaaaaa 3-1 till Barcelona , vilket fint mål. sen är det slut. lyssna på en arabisk eller spansk Kommentator... för Tunga :)

--------

Och Tititi titit titit titit Henry tititi titit titit henry :)
Barcelona Hetfield- arrested Development
2010-06-22 12:49
Varför är det långsökt med Torres? Jag tycker att Villa är extremt bra på kanten, han har allt för att lyckas där. Han kan utmana, han kan skjuta, han är snabb osv.

Jag resonerar såhär: Villa kommer att bli 29 år, det innebär att han har max 2-3 år kvar innan det börjar dippa alltför mycket, vid den tiden är Bojan redo för att ta över rollen helt och hållet. Då har man en Torres i striker rollen som kommer att bli ungefär 28-29 år vid det läget.

Det är inte heller långsökt när Sandro är öppet intresserad av Torres, och vi vet att när Sandro vill ha en spelare så kommer han att kämpa om det.

Men , det är ju trots allt silly season, man får väl spekulera, det är vad som är så underbart.
Barcelona Barca4eva
2010-06-22 12:46
Lokmaninho ( Nr 1 )

LOOOL titititi XD
Atlético addeh
2010-06-22 12:44
Lokmaninho ( Nr 1 ) /

Hahaha! Sjukt roligt. :D
2010-06-22 12:42
Lokmaninho

Haha! Jag skulle ha skrattat under el Clasico om han var kommentator. :)

----

addeh

Dessutom så är Torres oftast skadad, men tro inte allt för mycket på ryktet. Jag har redan lagt det åt sidan då det inte låter så trovärdigt. Vad händer med Pedro, Bojan, Jeffren m.m om Torres kommer in, och eventuellt Fabregas?

Äh, jag orkar inte med Silly Season.
Atlético addeh
2010-06-22 12:39
Helt ärligt vad ska vi med Torres till? Vi har redan Villa, som inte ska spela på en kant utan centralt.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-06-22 12:38
Hahhahaha Titta !!

Ttiti titiit tiitit titiit henryyyy :)
Annons: