/spanien/barcelona/forum/14738.aspx/spanien/barcelona/forum/14738.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona backmannen
2010-08-02 19:18
Ämne: Visst, det kanske är....
Gör så här istället.

1. En i kompisgänget beställer canal digital total för ca 500 kr/mån

2. Samma person beställer även tre tvillingkort och tre extra standardboxar från canaldigital. Tvillingkort ca 100 kr/mån, box ca 500kr/st.

3. Gå till en Tv firma och köp tre paraboler för ca 700 kr/st

4.Är man skapligt teknisk så monterar man allt själv och får alla film och sportkanaler för ca 200 kr/mån/person. Parabol och box tillkommer men det är engångskostnader........
Barcelona älskabarcelona
2010-08-02 18:29
Har lite tråkigt nu . Någon som har nån stream till allsvenskan ?
Barcelona DM1982
2010-08-02 18:19
Ämne: Där har ni videon oc....
Messi, mer än en fotbollsspelare.
Barcelona basaric
2010-08-02 16:58
Visst, det kanske är dumt att köpa Canal+ om man endast tänker titta på Barcelonas matcher, men om man som jag ser andra matcher från la liga så är det ju bra. Du får även allsvenska, major soccer leauge och andra sportevents.. Är du film-interesserad så är det ju bra för dom bjuder verkligen på grymma filmer på varje kanal.
Canaletes
2010-08-02 16:55
lite OT

Men kul o se Metzelder som Raúls tolk igår :P
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-02 16:50
Där har ni videon också.

Otroligt rörande att se honom pussa alla barnen på kinden.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-02 16:22
Grande Messi!
Barcelona Criff
2010-08-02 15:42
Joan Gamper 1899, Det är dementerat från klubben att Senna var på radarn överhuvudtaget.
Däremot hade jag personligen sett det som en mysig värvning!

BosnjaK, Det där med tröjan var ett practical joke. Dem är alla vänner, sätt dig i samma sits och 2 utav dina bästa vänner hade gjort något liknande. Precis hela spanska landslaget skrattade åt skämtet.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-02 15:10
BosnjaK

Självklart så är det ju Cesc som är den största boven i det hela. Förmodligen så säger han till barcaspelarna att han vill spela i barcelona nästa säsong, och då fortsätter dom givetvis med att försöka värva honom. Hade han bara sagt att han vill stanna i Arsenal, så hade Barca slutat jaga honom, lita på det. Han borde öppnat munnen för länge sedan.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-08-02 15:05
Blev själv nästan tåögd när jag såg Cesc hur han reagerade. När kommer en DM till Barcelona ? Senna har de pratats mycket om och han är en favo hoppas han skriver på nästa vecka när Barca kommer från Asien.
Barcelona BosnjaK
2010-08-02 14:49
Hej!

Har följt ert forum länge, hejar på Juve men måste yttra mig i Cesc frågan.

Av naturliga skäl så vill Barcelona ha Cesc, och såklart vill Cesc spela för klubben i sitt hjärta. Men jag tycker att det får vara nog för denna säsong, Barce skämmer ut sig med hur dem har agerat i Cescgate, det börjar bli löjligt. Det Pique gjorde och vem mer det var, när dem lurade på han tröjan, det var bara löjligt.

Värst av alla är ju Cesc. Killen har inte bollar för 5 öre, han vågar varken säga det ena eller det andra.

Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-02 14:15
Ämne: Hej, är det någon so....
Jag tror det blir svårt att hitta hans riktiga med tanke på alla tusen fake accounts som görs..

Men denna på länktipset är hans officiella fan page där han lägger ut personliga bilder och meddelanden, alltså inga man får läsa om på tidningarna utan hans egna ord. (hoppas jag..)

Se länktipset.
Barcelona messi el maestro ©
2010-08-02 14:04
Hej, är det någon som kan länka till Iniestas riktiga facebook? :)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-02 13:58
Som en blixt från en klar himmel så har C+ och Jens Fjällström kommit överens om att Jens ska få kommentera matcherna, dvs en expertkommentators roll. Han kommer även att sitta i studion när "småmatcher" spelas. :P

Räkna med att han kommer vara expertkommentator under el Clasico och de stora matcherna i La Liga.

I love it!
Barcelona Barca o Mort!
2010-08-02 13:45
Bamba

De flesta vill inte ha honom. Men jag antar att dem som vill ha honom tycker att vi har för några mittfältare. Det är nog meningen att rotera Iniesta Cesc och Xavi på de 2 mittfältsplatserna eftersom ingen av dem borde spela som pivote.
BAMBA ★★☆
2010-08-02 13:40
Hej. Först och främst, är absolut inte här för att provocera, så ni vet.

Jag undrar bara VARFÖR vill ni ha Fabregas nu? Vart har ni tänkt att han ska spela? Han lär ju inte vilja sitta på bänken?

FORZA JUVENTUS
Canaletes
2010-08-02 13:20
addeh:
De ju vanligt at alla har det?

Förresten kul o se alla canteranos ansikten på planet.
FIRST CLASS MAN!! Wooow!!
:D
Atlético addeh
2010-08-02 12:53
Messi & Dani Alves deltog på en presskonferens under dagen. Argentinaren sa att han ser Iniesta eller Xavi som kandidater att vinna guldbollen detta år. Han tycker de har förtjänat det och är mycket värda en sådan utmärkelse.

Messi pratade även om Cesc Fabregas och ser gärna att spanjoren kommer till klubben.

"Det skulle vara ett stort nöje att spela med Cesc. Om han kommer, skulle han inte ha några problem att anpassa sig"
Barcelona RimuZ
2010-08-02 12:44
Wenger är antagligen ett ondskefullt manipulativt geni eller så är Cesc den mest lättmanipulerade människan som finns. Den här hemlängtan kan inte ha dykt upp från ingenstans så vad fasen skriver han på för 5 år :S

Lägg ner verksamheten. Skaffa oss en mittback och en pivote. Sen ta beslutet att köpa in Özil eller sattsa på Thiago.
Atlético addeh
2010-08-02 12:28
Några bilder från lagets ankomst till Seoul. Alla har exakt samma outfit. :D
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-02 11:44
Vackert att se när Cesc kollar på gamla bilder från Barcelona tiden och blir tårögd.. Han kunde knappt prata
Barcelona el Flaco
2010-08-02 11:24
Ämne: Ämne: EXTRA E....
Och skådespelaren som spelar Iniesta i Crackóvia var också med under ceremonin.
Barcelona Rambla~
2010-08-02 11:10
Ämne: EXTRA EXTRA!!

Ces....
Och delar av publiken skriker Cesc, ven al Barça.
Canaletes
2010-08-02 10:40
EXTRA EXTRA!!

Cesc satte på sig Arenys de Mar-tröjan..
Första klubben han spelare för

skämt å sido. Ceac blev hedrar av sin hemby för VM-titeln.
Sen fick han tårar när dem gjorde en Barca-film på Cesc
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-08-02 08:59
Ämne: Wenger och Arsenal g....
Han syftar nog på att man i Madrid använder Marca och AS som hjälpmedel för att värva spelare och att man i Barcelona gör samma sak med Sport och EMD. I England så har inte tidningarna en så tight relation som de spanska- och till viss del italienska- toppklubbarna har med tidningarna.
Barcelona Smogen
2010-08-02 08:43
varför ska Andoni Zubizarreta åka med till Asien för? Han borde stanna hemma och ordna en defensiv förstärkning till truppen.
Zlatanic_Bazz
2010-08-02 08:33
Själv har jag två dreamboxar, och Canal+ Total.
Var tvungen att skaffa en till box till sovrummet och streama via nätet till min box i sovrummet.
Löjligt att dom vill ha pengar på nytt för att kunna se på Canal plus på en till tv i hemmet. Giriga jä....

Fungerar kanonfint i alla fall.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:30
Angel Di Maria !Hombre!

Jaha,tack antar jag..?.. men nej jag har ett liv på sommaren så jag inte sitta här och skriva varje dag.Det gör jag på när säsongen börjar.
Real Madrid Angel Di Maria !Hombre!
2010-08-02 03:28
Trippeln

Härligt att se dig skriva igen, du bjuder alltid på gott skratt.

Men i slutet av säsongen kommer du se att detta var bara erotiska drömmar från din sida.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:20
Sorry grabbar,hade riktigt tråkigt mitt på natten.Det är inte meningen att provocera någon eller så.

Jag kan ta bort den vid klagomål.
Annons: