/spanien/barcelona/forum/14733.aspx/spanien/barcelona/forum/14733.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco
2010-06-24 15:12
H.Alavi//
Muskler har han väl alltid haft? Vad jag vet har han svart bälte i någon kampsport, vet dock inte vilken eller om det ens stämmer! Att han är en sån bra spelare beror ju mycket på hans storlek och styrka blandat med teknisk finess!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-24 15:11
Ja tycker verkligen man borde kunna diskutera saker här inne som inte alltid handlar om just fotboll.. det är trots allt ett diskussionsforum och fotboll är komplicerat, handlar inte alltid om spelet på plan.
elbraco
2010-06-24 15:10
Ojojoj vilken diskussion som om upp :)
Tycker det var lite onödigt att varna men samtidigt hade personen som skrev en ganska rå ton och attityd så det kanske var svårt för vissa att ta det som ett skämt. men men, inte mina problem.

England vs. Argentina alltså...Falklandskriget all over again! Tror och hoppas dock på argentina denna gång!

Rågi//
Varför? Det var ju knappast en barnslig diskussion om det var det du menade, bara folk med olika åsikter. Själva diskussionen höll ju en bra nivå, men dte kanske inte du fattar...
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-24 15:08
Delarocha

Precis, håller med.

----

Om Zlatan lämnar, så blir det för Chelsea. Manchester City spelar inte i CL och Milan har nog inte råd med honom. Tror inte att Mancini lyckas med att övertala Zlatan till City då Zlatan inte har så många år kvar inom "topp" fotbollen.

Och det syns ju, musklerna har ju tagit över. Vem var det som skickade Zlatan till gymmet? Var det Capello i Juventus? Stort misstag.
Barcelona Rambla~
2010-06-24 15:07
Hetfield

Lånalternativet har faktiskt dykt upp lite här och där. Då slipper klubben betala hans lön och sparar åtskilliga miljoner under en säsong. Fast Milan lär väl kräva att klubbarna ska betala halva var. :P
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-06-24 15:06
Ämne: Lokmaninho ( Nr 1
....
aha Okej men då var det han andra !
Barcelona Pep the King
2010-06-24 15:05
Hetfield-
Jag hoppas också Zlatan lämnar. Jag tror han lämnar för Milan eller City.
Barcelona Rambla~
2010-06-24 15:04
Fille s

Det har skrivits om att Txiki och Pep har några namn de har diskuterat. Enligt pressen i Barcelona då alltså.
Barcelona Fille s
2010-06-24 15:04
Ämne: Fille s

De gick u....
okey tack de var vad jag trodde :P
Barcelona Rambla~
2010-06-24 15:02
Lokmaninho ( Nr 1

Ursäkta, men jag begriper inte vad du vill ha sagt? Jag har inte ens deltagit i någon diskussion om religion, Nigera eller vad det nu handlade om. Jag syftade på helt allmännt.
Barcelona Hetfield- arrested Development
Rambla

Nej, Barcelona har ju varit väldigt tydliga med att man inte tänker sälja Zlatan under 40 miljoner så jag tror knappast att det blir samma skambud som med Ronaldinho affären. Berulusconi vill nog maska så långt det går för att se om Barcelona får panik och säljer honom för en billig lapp.

Jag tror att Zlatan försvinner, varken Sandro eller Pep har visat särskilt stort intresse för att behålla honom. Som sagt, jag tror att det handlar om priset just nu.

Ja , det var fel att diskutera om det alltför mycket här, men jag tycker att det var en sansad diskussion. Det är svårt att diskutera om något som bygger på tro och inte fakta.
Barcelona Fille s
En fråga när yaya toure lämnar tappar vi kanske världens bästa defensiva mittfältare vem ska då bli backup till Busquest/keita? är de yngre santos som gäller eller spelar han en mer offfensiv roll? någon som vet
Barcelona Fille s
En fråga när yaya toure lämnar tappar vi kanske världens bästa defensiva mittfältare vem ska då bli backup till Busquest/keita? är de yngre santos som gäller eller spelar han en mer offfensiv roll? någon som vet
Delarocha
2010-06-24 15:01
H.Alavi

Då är det väl snarare dem som är problemet och dem ska tas bort. Att undgå vissa ämnen för att vissa individers skull är ju en galen idé. Det är ett forum. Ja, Barcelona och fotboll är det centrala. Men att inte kunna diskutera religion eller politik för att några individer inte accepterar andras åsikter är ju ganska omvänt. Det är ju som att acceptera att dem vinner på grund av att de vägrar lyssna på andras åsikter.
Barcelona Rambla~
2010-06-24 15:00
¡Barça! - Crèma Catalana

Jodå, hitintills har det var rätt så städat faktistk. :D

Fast både du och jag vet hur det ibland kan spåra ur.
Atlético addeh
2010-06-24 15:00
Ämne: addeh,

När vi änd....
1.70-ligan. /

Jag grinar inte illa om Cesc aldrig spelar för barca heller. Det jag menade var att jag tycker vi varken behöver en ny mittfältare eller anfallare. Spelar ingen roll om Ibra lämnar, vi klarar oss med den truppen vi har. På mittfältet är det bara ne pivoté som ska in, ingen offensivare typ som Fabregas.
Barcelona Rambla~
2010-06-24 14:59
Hetfield

Brasilien och Spanien kan visst mötas i en eventuell final, men då måste Spanien vinna sin grupp. Då får de möta tvåan i Brasiliens grupp (troligtvis Portugal) och hamnar därmed på den andra halvan av slutspelsträdet.

England och Argentina möts redan i en trolig kvartsfinal. De kan inte mötas i final.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
Rambla~

Varför ska han , du Försöka diskutera religion här! i en Barca forum fattar ja inte!! Vill ha inte ge sina pengar till dem svarta / fattiga så ok! håll dem för dig själv! men diskutera det inte här! här är det

Barca Barca Barca Barca Barca Barca Barcelona!!
Barcelona Barca4eva
Fille s

De gick upp :D
2010-06-24 14:58
Rambla~

Men samtidigt så vet man redan från början att vissa här inne respekterar inte andras åsikter, så att ens starta en diskussion är fan löjligt.

Men det är så överallt och inte bara här.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-24 14:58
Rambla~

Det har ju varit en sansad nivå på diskussionen, inga personangrepp har förekommit eller?
Barcelona Barca4eva
2010-06-24 14:57
Torres skulle vara en bra värvning med tanke på åldern...men skulle Zlatan lämna vill jag hellre inte ha in någon anfallare..även om truppen kan vara
tunn.
Barcelona Rambla~
2010-06-24 14:56
H.Alavi

Jo, men jag håller med Delarocha här. Det BORDE man kunna diskutera på en sansad nivå, speciellt på ett internetforum. Det är lite synd för det går inte att komma ifrån att både religon och politik är stora ingredienser inom dagens fotboll.
Valencia rågi
Haha en sådan här löjlig diskussion kan bara uppstå i Barca forum. Omedveten ironi på hög nivå. Akta er image barca fans!
Barcelona Hetfield- arrested Development
Delarocha

"Det funkar inte att välja och vraka mellan uttalanden och sedan slå ned med all rättvisans kraft helt plötsligt när man så anser att det passar. "

Du sammanfattade just hela "konceptet" med religion.

Bara en fråga, Spanien och Brasilien kan väl inte mötas i finalen eftersom att de lär möta varandra innan det?
Jag tippar på att det blir Argentina och England i finalen, snacka om hatmöte :P

2010-06-24 14:55
Delarocha

Antar att du syftar på Joan Laporta?
Barcelona ★Sami★
2010-06-24 14:55
Här får ni en Fail bild:)
Barcelona Fille s
2010-06-24 14:54
Hur många gånger ska man behöva säga de! snälla köp inga fler anfallare :S om zlatan lämnar så flytta upp en reserv som femteval(han kommer ändå inte få spela speciellt mycket och har en chans att slå igenom) Bojan och pedro funkar bättre än zlatan och en ny spelare som underpresterande x-madriden robinho eller extremt skadebenägna torres skulle bara bli ett besvär att passa in i spelsystemet. Barca atletic (stavning) har bra anfallare... de syns bland annat på att dom nästan gick upp till division 2 (eller gick dom upp?)
Barcelona Rambla~
Hetfield

Detaljerna med Milan? Du är medveten om hur det kommer att låta från Milans håll va? Skambud på 20m typ. Det eller en begärna om ett lån med köpoption nästa vår. Don't do business with the devil.
Delarocha
H.Alavi

Att förneka att politik hör ihop med fotboll på ett Barcelona forum är ganska komiskt.
Annons: