/spanien/barcelona/forum/14731.aspx/spanien/barcelona/forum/14731.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Maestro!
2010-06-29 22:43
Ämne: David Villa växer fö....
Javisst, allt runt omkring honom har stabiliserats. Han har skrivit på ett 4-årigt kontrakt med Barca. Det ger förhoppningsvis en extra kick! Det är fröjd att se hur han kämpar och glöder för att Spanien ska vinna. Han skjuter från alla håll och vinklar!
Real Madrid R9 Ronaldo
2010-06-29 22:42
BlueRed - I’m with Coco

Roligt att några försöker få Ronaldos spottloska på gräset till en stor skandal. Spottade han på kameramannen? Nej, varför ska man göra en så stor sak av det då?

Killen har precis åkt ut ur VM med sitt landslag, är på väg till omklädningsrummet och en kamera följer efter honom hela vägen från en meters håll? Är inte det provocerande tycker du? Stryk är något kameramannen borde få, och folk gör en spottloska på gräset till en stor skandal.
Barcelona ElTriplete
2010-06-29 22:41
Barca4eva

Exakt, riktigt grym. Glenn frågade den andre kommentatorn (minns inte namnet) vem han tyckte var bättre av Ramos och Maicon. Själv tycker man Ramos är bättre.
Canaletes
2010-06-29 22:41
hahha fan va härligt

När Spanien vinner är det som när Madrid åkte ur mot Lyon eller torskad emot Barca..

Är verkligen förvånad.
Men inte undra på. Halva landslaget är Barca och så spelade vi mot Portugals Ronaldo som är deras gud. Kul o se alla P12:or gråta...

madre mia...
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 22:39
ElTriplete

Den sista meningen du skrev håller jag med om, jag menar kolla Ramos...han var hur grym som helst :D
Canaletes
2010-06-29 22:38
el Flaco

Såg den på Youtube men kommer inte ihåg titeln.
Blir svår o leta men kan försöka :)
Barcelona ElTriplete
2010-06-29 22:37
Otroligt stolt över det spanska landslaget. Äntligen fick man tyst på alla madridistas som hejar på Portugal för CR9s skull. Och det är bara tragiskt att man inte hejar på Spanien som madridista för att det är så många Barcelona-spelare, patetiskt. Jag har ingenting emot Real-spelarna när SÄSONGEN ÄR ÖVER OCH DET ÄR INTERNATIONELL FOTBOLL.
Atlético addeh
2010-06-29 22:36
David Villa växer för varje match som går. En utav VM's bästa spelare så här långt helt klart. Kul att se Piqué-Puyol göra en prickfri insats idag också. :)

Vamos!
Barcelona Messidinho_10
2010-06-29 22:35
Jag säger bara DAVID VILLA vilken match han gjorde, han Xavi och Iniesta verkar hitta varandra i sömnen. Det känns som han har spelat flera år i Barca.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-06-29 22:34
Hetfield

Agree, som vanligt. När man som kapten, under motgång visar upp sina dåliga känslor istället för att peppa laget och visa att det finns hopp (det står bara 1-0!), då är man ingen vidare kapten. Givetvis är han ledsen efter matchen, med all rätt. Men under matcherna när det till och med står 0-0 så ska han hålla på och klaga och gestikulera jämt.

Tydligen så spottade han ner i gräset också. Men det var klart och tydligt att det var någon sorts provokation gentemot kameramannen.

Tack och lov att Spanien har en bra kapten i Casillas.
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-06-29 22:34
Ämne: Skrattar åt Tomas Ro....
Jag har nog missat det avsnittet. Har du någon länk till det?
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-06-29 22:33
Härligt att Spanien tog sig vidare. Det var det enda laget som åtminstone försökte spela fotboll ikväll. Trots det finns det fortfarande frågetecken kring deras spel. Vad krävs det egentligen förrän Del Bosque inser att det inte går att spela med en doble pivote?

Dagens Portugal är otroligt tråkigt att kolla på. Enda behållning i det landslaget under VM var vänsterbacken Coentreau. Resten var en snooze.
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 22:32
Redan nu ser vi att han är ett kap, tänk er sedan när han spelar i Barca?
Canaletes
2010-06-29 22:29
Skrattar åt Tomas Roncero (antar ni vet vem han är)

Dagen efter Barca köpte honom så sa han att han är slut, påväg ner i sin karriär, dyr etcétera...
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-06-29 22:28
Folk har mage att kritisera Messi men vad fan har ronaldo gjort förutom det tursamma målet mot Nordkorea.

del bosuqe idé med dubbel pivote kommer förmedlingen bli Spaniens fall, synd att Spanien från EM 2008 är ett minne blott.

Torres är helt ur form men man måste komma ihåg att han här nyss kommit tillbaks från skada, kanske borde det bättre med att starta med Llorente mot Paraguay
Barcelona Gonzalez_Barca
Jaha tänkte väl... Men i alla fall, VMs sämsta lagkapten?
Barcelona petersays
Oj, mitt i all stress missade jag att det är officiellt att Henry lämnar (kontraktet avbrutet utan att vi får en spänn, men vi slipper betala multum till en bänkvärmare i ett år till) och att Yaya går till City.
Barcelona Barca4eva
Okej nu är det klart, vilket landslag som än vinner VM...vilken spelare som än avgör finalen...vilken spelare som än vinner skytteligan...Ingen kan ta Ballon D´or 2010 från Messi...
Barcelona Rambla~
Lätt match. :P

Skämt och sido, får man bara hål på Portugal och tvingar upp dom i banan så att de själva tvingas anfalla så har de inte mycket att komma med.

Ramos och Villa grymma i andra halvlek. Även stort plus till Llorente. Puyol och Piqué gör en bra match. Det är härligt att se Puyol vara på helspänn och koncentrerad på spelvändningar.
elbraco
2010-06-29 22:27
Han spottade inte på kameramannen, han spottade på marken...
Canaletes
Gonzalez_Barca

haha jaa.
kameran filma honom, han kallar arg på kameran o spottar på gräset. Men blicken sa allt :P haha
Barcelona H.Alavi - Magico!
Han spottade rakt ner i gräset och inte på kameramannen.

Vamos España!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-06-29 22:25
Ämne: Bra Ronaldo, spotta ....
Hahaha spottade han?

Idiot han är
Barcelona petersays
Sedan håller jag med. Ronaldo ska inte vara kapten, och skulle han inte vara känd för att filma så jävligt kanske han skulle få nån frispark med sig ibland med.
Canaletes
OLÉ RONALDO!!!!

hahaha. Det sista var ju bäst. Spotta framför kameran
Barcelona el Maestro!
Ronaldo who?
Spanien tar VM. Ledsen Messi. Jag står på mig!
Barcelona petersays
2010-06-29 22:24
Trött på det här jävla gullandet och daltandet med Spanien. Dom gör en ganska medioker match och 60 minuter in i matchen står det lika i hörnor, skott på mål och skott totalt. Visst dom har bollinnehav men gör inget med det. Portugal har lika många farliga chanser, om inte fler.

Äh!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Jag slutade ta Portugal på allvar den dagen man valde C.Ronaldo som kapten. Hur i hela friden kan man välja en liten pojkspoling som C.Ronaldo som kapten?

Moget av honom, spotta på kameramannen.
Barcelona Gonzalez_Barca
Så jävla skönt!! Barce.. oj jag mena Spanien är vidare :D
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
Bra Ronaldo, spotta på kameramannen. Det var hans fel att ni förlorade. Vilken tönt han är. Kapten är han också... Hah.
Annons: