/spanien/barcelona/forum/14730.aspx/spanien/barcelona/forum/14730.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-07-13 22:53
Nina. Cesc skrattade och log, men i hans blick såg man någonting helt annat. Ungefär som när man är full och inser dagen efteråt vad man har gjort. Helt klart så var han inte bekväm.

Han tänkte nog på alla Arsenalfans som kommer att reagera på sprattet. Men samtidigt så vill Cesc vänner ha honom i Barcelona, vilket i min värld är fullt normalt.

Jag tycker också att det är fegt. Säger han till Barccelona - hur stor är chansen att Barcelona fortsätter att jaga honom?
Valencia Amunt
2010-07-13 22:49
Ämne: Krönikan får inte ta....
Men det hade inte media.
Zaragoza Nina (Red.)
2010-07-13 22:49
Mohamed jag tycker du resonerar väldigt förnuftigt beträffande Puyol och Piqués lilla "spratt" igår.
Känns mest av allt onödigt, som du skriver - det är inte upp till dem. Och Cesc fick av sig tröjan väldigt fort, han var inte särskilt bekväm där och då.
Tyckte synd om honom på sätt och vis (även om jag tycker att han är väldigt feg som håller tand för tunga), det kan inte vara lätt - för det är uppenbart att han har känslor för båda lagen.

Riktigt bra skrivet!
2010-07-13 22:45
Krönikan får inte tas som en provokation, även fall jag tror att supportrar från Arsenal kommer att misstolka den.

Två ord: I'm staying. Och Barcelona hade backat.
Barcelona Abbe.
2010-07-13 22:42
Grymt Mohamed! Tack för läsningen.
Barcelona VISCA BARCAA!!!
2010-07-13 22:31
Tack så mycket Mohamed! Hoppas arsenal supportrarna slutar klaga nån gång
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-13 22:30
Mohamed Ahmed, you did it again!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-07-13 22:27
Ställer mig upp och applåderar Mohameds krönika. Kudos!
Barcelona basaric
2010-07-13 22:25
Härlig krönika Mohamed!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-13 22:19
Riktigt bra och läsvärd krönika Mohamed!
Atlético addeh
2010-07-13 22:02
Måste säga att denna krönikan var bland det bästa jag har läst. Fick verkligen gåshud!

Diego Forlán är så värd det erkännande han nu äntligen har fått. Jag hoppas han stannar i Atlético och fortsätter visa världen vilken fantastisk spelare han är.

Se länktips.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-13 21:34
Rambla och el Flaco pratade om det tidigare idag, nu är det klart. Guardiola kommer att förlänga sitt kontrakt nu på onsdag.

Styrelsen och Guardiola själv vet inte hur länge han kan tänka sig att stanna i klubben, men han har redan bestämt sig för att coacha Blaugrana en säsong till, sedan får vi se om han stannar eller inte.
Atlético addeh
2010-07-13 21:14
Måste säga att det är fantastiskt att se den spanska landslaget. Pepe Reina, som skulle varit given i de flesta landslag, vet att han är nummer två i Spanien och gråter inte för det.

Detsamma gäller spelare som Fabregas & Torres som inte gnäller över att få sitta på bänken, bara ser till lagets bästa. Grymt!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-13 20:29
Canaletes

Hehe roligt att det står att Reina är super full medans du säger att han är halvfull :P

Men ja Reina är nog världens härligaste målvakt :)
Canaletes
2010-07-13 20:03
Fyfan va härlig Reina är!!!

Kolla videon hur han bara går runt planet halvfull haha :P
2010-07-13 19:45
Don Pelayo.

Precis. Tycker att valet att spela med både Busquets och Xabi Alonso var avgörande för Spaniens del i det här VM:et. Många, inklusive mig själv trodde faktiskt att han fick ett lag uppdukat av Aragones. Men som vi vet med fotboll kan man inte spela med samma lag och tro att de ska vara lika bra. Det var vågat av honom, men helt rätt.

Mot Tyskland vann Spanien tack vare de två holding midfielders som förstörde spelet och i längre matcher är de perfekt att byta ut en förstörare och sätta in en elegent mittfältare som ökar bollinnehavet mot tröttkörda motståndare.

Jag trodde inte att del Bosque skulle klara av det och jag vill bikta mig och tacka för guldet.
Spanien Don Pelayo
2010-07-13 19:42
Heywood,

Han är inte bara värdelös på Svenska Fans, han är värdelös i stort sett överallt, var man kollar. Vi kan dock vara att glada att "många" inte tar ut lagen. Då hade vi aldrig varit världsmästare.

Samtidigt har jag upptäckt att det är många som tycker Busquets är "äcklig", "överdriver" och "spelar över". Det är ju där hans storhet sitter. En spelare på den positionen skall vara "äcklig" och motståndarna skall hata honom, annars har han inte gjort sitt jobb.
2010-07-13 19:40
Kypare. Reina gör en sketch där han vill ha olika maträtter från en kypare. Till slut kommer han till champinjoner och ja... du kan resten. Har för mig att det är en känd sång för barn som går på följande sätt.
Barcelona tikitaka
2010-07-13 19:31
Vad är camarero för något ? :)
2010-07-13 19:30
Don Pelayo.

Håller med dig. Ändå är han värdelös enligt många på svenskafans. Självutnämnda experter har tydligen sett något som Guardiola och del Bosque har missat.
Spanien Don Pelayo
2010-07-13 19:27
Jag har börjat gilla Busquets mer och mer. Han är som Reina säger "en bläckfisk". Inte den snabbaste passningsspelaren men fantastisk på att förstöra spelet.

Bästa av allt är ju att han är ung också.
Barcelona Pedrito
2010-07-13 19:20
Puyol... VILKEN JÄVLA IKON!
MANNEN, MYTEN, HÅRET
2010-07-13 19:13
Vilket bra citat om Busquets: "Spaniens tentakler. Han stjäl bollar och han delar ut bollar. Han förstör spelet och han fortsätter spelet" Kanske inte ordagrant, men det summerar Busquets perfekt.
Barcelona El Gallo Negro
2010-07-13 19:12
Är det ngn som vet när spelschemat för säsongen 2010/2011 släpps?
2010-07-13 19:05
Pepe Reina verkar vara en riktigt skön person. För två år sedan körde han sin "Camarero".

Underhållning på hög nivå.
Barcelona tikitaka
2010-07-13 18:52
Fortsatte han att ha den på sig efteråt? Ganska intressant om han gjorde det haha :)
Barcelona KtoorBaloor
2010-07-13 18:41
Canaletes

HAhahaha, Pique Våldtog Fabregas med en Barca tröja där hahahaha
Canaletes
2010-07-13 18:17
För er som inte kan spanska finns det en subtitled version på engelska från "The Pepe Reina Show" igår :)
elbraco
2010-07-13 17:58
Ämne: elbraco

Sett på p....
City gjorde en bra säsong förra året så de ska nog lyckas i år med. Yaya Toure, Silva och Boateng kan nog inte klassas som divor, och med krigaren Tevez i offensiven så tror jag dom kan gå långt. City värvar till skillnad från Real ganska smart och verkar inte tro att bara för man har de största stjärnorna så betyder det att man är bäst.
DOm värvade bara på de positioner där de "behöver", eller iaf har svagast spelare på...Vieria och Barry som DM och SWP som bästa ytter går vinner man inga PL-titlar med. (även om M. Johnson är duktig).
Canaletes
2010-07-13 17:54
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna

På SVT Play kan du se hela matchen iaf
Annons: