/spanien/barcelona/forum/14709.aspx/spanien/barcelona/forum/14709.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-07-03 17:53
Att Sneijder sen skulle vara världens bästa spelare är väl det största skämtet? Han är inte ens topp 10.
Barcelona Rambla~
2010-07-03 17:51
Gonzalez_Barca

Visst är det imponerande av Klose det säger jag inget om. Fast hur svårt är det att bara vara på topp i max 7 matcher under en säsong och ca 1 månads samling innan mästerkap. Resten av säsongen är man sen en medelmåtta. Sjärnspelarna i detta Vm verkar nästan alla vara slitna. Inte så konstigt när många av dem presterat under ett år och har minst 50 matcher i kroppen.
Atlético addeh
Det syntes lång väg att spelare som Zanetti & Cambiasso saknades i denna matchen. Tyskland kom förbi Otamendi på vänsterkanten varje jävla gång.
Så orättvist fotboll kan vara. Hoppas Spanien kör över tyskarna i semifinalen.
Barcelonistas
argentinas försvarspel är så jävla uselt herregud!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Jag är så otroligt besviken, jag kan inte skylla på spelarna. När ett lag saknar spel och struktur så kan man inte begära att spelarna ska slå Tyskland.

Maradona ska gå till Fidel Castro och trixa med bollen istället. Otroligt småsint man.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-03 17:49
Ämne: Det är fan jobbigt a....
Kör på mute!

Jag stängde av ljudet när han börja skrika ut " Vart är Messi?", VART ÄR MESSI!!" osv...

Blir skönt att slippa honom nästa säsong
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-03 17:48
Ämne: Spanien - Ingen har ....
Sneijder!

Han har vunnit trippel med Inter, tagit Holland till semifinal och kanske tar han dom till final.

Dock tror jag inte att Sneijders spel räcker för att putta Messi från tronen som världens bästa spelare, vilket han är!
Barcelona Rambla~
2010-07-03 17:48
Det är fan jobbigt att höra på aset Hussfeldt nu. Vilket jävla litet svin. Bara för att Messi är blek i den här matchen så är han tydligen inte någon bra spelare längre. Matchen rann ju iväg vid 2-0, det var uppgivet redan där från Argentina. När det inte finns någon form av organisation i laget kan man väl inte begära att en spelare ska göra allting?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-03 17:46
Klose alltså vilken anfallare! Att alltid prestera på topp i VM, hur dålig säsong han än haft är hur imponerande som helst.
Barcelona älskabarcelona
2010-07-03 17:45
Messi verkar inte vilja vara så delaktig i spelet elr.... klose på väg mot att bli historisk
Barcelona el julio
Det syns hur tydligt som helst. Messi längtar "hem" till Barcelona.

Instämmer i övrigt att Zanettis och Cambiassos frånvaro är obegriplig...

el julio
Barcelona Smogen
el Flaco och FC Barcelona en Mi Corazón

läs längre ned, jag säger just det, men han är ändå inte lika bra som i Barcelona. och ja jag vet att han spelar längre ned i banan och får agera lite mer spelfördelare.
Barcelona Barca4eva
Spanien - Ingen har chans till guldboll, nej inte ens Xavi...kan bero på att Spanien inte varit så bra. Villa har gjort mycket mål och varit mycket bra..han ligger nog högst upp på listan ifall de vinner.
Holland - Robben bäst men aldrig säger jag.
Tyskland - Özil har imponerat..Müller har gjort mål men inte en procents chans där heller.
Uruguay - Forlan har varit bra..men no chance.
Paraguay - word.
Argentina - Ute men Messi BORDE vinna den igen trots allt.
Barcelona Alvés
2010-07-03 17:43
Det är klart att messi inte kommer att spela bra när argentinas försvar är så dåligt..
Barcelona Smogen
jag tror det var ett genidrag utav sällan skådat slaq att man under hela säsongen använt VM bollen i Tyska ligan.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Smogen

Kanske svårt att få till det med spelare som otamendi, demichelis, burdisso, heinze och framförallt med maradona som tränare
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-07-03 17:42
Ämne: men Messi har inte v....
Kanske för att la Albiceleste består av elva individer utan någon som helst spelidé, struktur och defensiv stabilitet?
Barcelona Smogen
2010-07-03 17:40
men Messi har inte varit bra, konstigt att han aldrig får till det i Argentinska landslaget.
Barcelona ihefsu
2010-07-03 17:37
Ämne: Messi får guldbollen....
Tomas Müller...
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-07-03 17:37
Maradona borde avgå innan dagen är slut om han han någon slags värdighet,

Hoppas på Uruguay,Spanien,Paraguay & Holland vinner hela skiten än tyskland
Barcelona Barca4eva
2010-07-03 17:36
Argentina förlorar med stil..*fniss*
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
Lol åt att Uruguay har gått längre än både Brasilien och Argentina. Får se om Paraguay kan göra oss sällskap i den andra semifinalen senare ikväll.
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
Barca4eva

Sneijder kan ju vinna om Holland vinner. Då har han vunnit trippeln och VM.
Barcelona Smogen
2010-07-03 17:34
"var är Messi?" eh....om man aldrig får bollen när man springer i ett vettigt läger är det inte lätt att göra något.
Framförallt inte när Tyskland har råd att sätta 2-3 spelare på honom varje gång utan att behöva oroa sig för att någon annan ska göra något vettigt.
Barcelona Barca4eva
2010-07-03 17:34
Messi får guldbollen, inte en enda spelare har spelat tillräckligt bra för att vända honom...

Om någon annan får det borde de som röstar hoppa av en klippa efteråt :)
Barcelona Capilito
2010-07-03 17:33
Så jävla gött
Barcelona Smogen
2010-07-03 17:31
Vilket uselt försvar!

Tycker synd om Messi som har så usla medspelare, bara Tevez och ibland Higuain som spelar bra.

och man kanske ska börja hoppas på att Real inte köper Schweinsteiger....
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-07-03 17:31
Får hopas inte Heinze eller nån annan tar ut sina aggressioner a la Melo i alla fall.

Messi lär ju inte få guldbollen nu, det brukar ju vara någon i den vinnande nationen som får den.

Scweinsteiger kan mycket väl få den...
Sillyseason
2010-07-03 17:29
Ja herre gud. D.Milito, tjänstefel att ha honom på bänken. Agüero? Gör byten då för fan diego..

& att ersätta Zanetti med otamendi. HAH.. patetiskt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-03 17:28
Jag visste att Maradona var rätt så dum, men jag hade ingen aning om att han var helt IQ befriad.

Otamendi? Varför tar det honom 70 minuter att fatta hur klumpig han är som högerback? Varför spelar du med två centrala mittfältare som inte kan passa? Varför spelar du med Di Maria när han har varit usel under hela turneringen?

Varför varför varför.
Annons: