/spanien/barcelona/forum/14677.aspx/spanien/barcelona/forum/14677.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-07-11 19:12
Ämne: 7 Barca spelare från....
Nämn inte Villa, då får vi snart skit för det. Han har ju faktiskt inte spelat en match för klubben ännu. Du vet, det där är überkänsligt för vissa och kan leda till nervsammanbrott för dem. :P

Pedro, vilken kille. För två säsonger sen harvade han i Tercera division, nu ska han spela i en VM-final. Helt otroligt!
Valencia Amunt
2010-07-11 19:11
Ämne: Startelvan:

Casil....
Hur Busquets kan peta Fabregas och Silva är för mig en olöslig gåta. Tänkte om det kunde vara favorisering först, men Del Bosque är ju madrilista. Är han verkligen så bra denne Busquets? Nu får ju ioförsig den offensiva delen Xavis och Iniestas kreativitet, men ändå.

Kul att 90% av startelvan är från Barcelona och Real Madrid. Man kan snart byta namn på landslaget då det nästan bara omfattar två städer(visserligen dem två största) i Spanien xD

Inte så underligt när ni är dem som har bäst ekonomi och kan köpa de övriga lagens spelare. Men tråkigt för ligan... Fattas bara att Atletico och Sevilla tappar sina stjärnor så blir det ännu tråkigare.

Men men... lycka till ikväll mot Holland. Tippar 1-1 och sedan vinner ni på straffar.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-07-11 19:10
Vem trodde att Pedro skulle bi såhär stor, när han spelade sin första match för Barça? Dem flesta räknade ju honom som en i truppen, bra att slänga in när det låser sig. Ett år senare tar han Henrys plats i startelvan, gör avgörande mål och spelar VM final.
Barcelona Trippeln
2010-07-11 19:08
7 Barca spelare från start!
Barcelona el Maestro!
2010-07-11 19:01
Uppenbarligen så gör Pedro j*kligt bra ifrån sig på träningarna. Vilken kille!
Han petar den form svage Torres och den hyfsad bra anfallaren Llorante.
Barcelona C.Andrés
2010-07-11 18:57
Haha magiskt!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-11 18:54
Startelvan:

Casillas, Sergio Ramos, Puyol, Piqué, Capdevila, Busquets, Xavi, Xabi Alonso, Iniesta, Pedro Rodríguez y Villa!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-11 18:52
Ämne: Tror ni Pedro får ch....
Enligt AS och Marca blir det Pedro från start.
Barcelona DM1982
2010-07-11 18:49
Ämne: Tror ni Pedro får ch....
Hoppas verkligen det, Torres kan knappast få starta. Holland har en rätt så seg backlinje som Pedro kommer kunna utnyttja bättre än vad Torres längd tillför.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-11 18:11
Tror ni Pedro får chansen från start igen ikväll?
Barcelona L.A.M Nr 10 - Fifa World Cup 2010 in South Africa
2010-07-11 17:54
Cesc behövs verkligen inte. Så onödigt att köpa tillbaka en egen produkt vi inte fick ett skit för när han stack. Betala 50 miljoner för en kille vi släppte gratis och som inte kommer vara ordinarie ändå.

Vi måste i alla fall få in en ny mitt och där vet jag inte riktigt vem. Özil kanske?:)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-11 17:28
Äntligen hemma från jobbet, VM-finalen sparkas igång om 3 timmar, kan inte bli bättre!

----

BlueRed

Materazzi? Äh, är mer positiv till att köpa tillbaks Maxi Lopez än Cesc. :P
Delarocha
2010-07-11 17:12
Hetfield

Var inte så negativ. Arsenal slår ju Hull med jättestora siffror varje säsong och är alltid de moraliska mästarna för alla andra lag fuskar ju och värvar spelare. Känns som att Arsenal + sektmedlemmar trivs rätt ypperligt med att komma trea varje säsong, sen kan de gnälla över alla andra klubbas moraliska brister i att värva spelare samtidigt som Arsenal själva gör allt rätt. Perfekt situation ju, att gnälla och komma med bortförklaringar är enklare och roligare än att erkänna att ens lag är för dåligt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-11 16:39
Det kan inte vara kul att heja på ett lag som saknar själ och klass. Lagkaptenen i laget vill lämna laget, och man värvar bara talanger som andra har lagt ner energi och tid på.

Men lite ljus finns det i mörkret, de har ju trots allt bra ekonomi, det kompenserar ju för alla titelslösa år.

Suck, vad trött man blir. Jag hoppas bara att mötet med Wenger går åt skogen, så att den här sagan får ett slut.
Snälla Cesc, stanna där du är, om du hade lite mod i kroppen så hade du dödat sagan för längesen.

Jag är inte särskilt förtjust i personer som flörtar med andra klubbar, men det är bra mycket bättre än att försöka fejka känslor och låtsas vara diplomatisk när man bakom stängda dörrar vill något annat.
Barcelona Barca4eva
2010-07-11 16:32
Denna säsong tycker jag vi ska satsa på alla turneringar...t.o.m cupen. Att prioritera är ok men lite mer kan man väl satsa *host* c.d.r *host*. En sak är dock säker, vi blir inte titellösa...chans på 4 titlar, där Supercupen ingår.

Det kan låta som att jag vill ha 6 titlar igen, vilket alla självklart vill, men det är inte exakt det jag menar...men ni kan väl hålla med om att C.d.r t.ex skulle vara bättre än ingen titel alls? Eller att Ligan plus Supercupen är grymt o vinna?

Förövrigt: 4 timmar kvar :D
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-07-11 16:29
Ännu en pajas som ska komma in hit och gråta över att Cesc är en feg liten pojkspoling som låter andra sköta snacket... "Whina" i er eget forum.

Jag ser fan hellre Materazzi i Barça än Cesc, och då är Matrix en av dem spelarna jag avskyr mest.
Atlético addeh
2010-07-11 16:28
Var det inte Laurent Koscielny #6 som var här inne och grät en skvätt för några dagar sedan, fast under ett annat nick. Tycker han beter sig lika barnsligt i alla fall. Väldigt liknande profil också. Skumt.

Förra gången blev han varnad. Nu kom spärren.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-07-11 16:20
Det är väl Cesc fel och den fega stilen han kör med som är problemet. Han säger ju inget själv och jag är helt säker på att han ligger bakom klubbens och Xavis uttalanden. Annars borde han väl sagt till Xavi att hålla käften efter ett par gånger? Men det gör han inte och trivs med deras snack.

Och Xavi, Puyol och Pique skulle aldrig vara så respektlösa mot Cesc att diskutera hans framtid så mycket om han inte själv hade velat. Eller hur? Tänk till.
Barcelona DM1982
2010-07-11 16:20
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Helt ärligt så har jag aldrig hört talas om killen.

Laurent Koscielny #6

Kanske inte helt lyckat att ha en Real-tröja i sin profil.

Ni får gärna behålla Fabregas, tycker inte att han har något i Barcelona att göra. För all del, om han kommer riktigt billigt är det ok, han blir ju en bänknötare hos oss.

För övrigt är det knappast någon större idé att komma in hit och vara hetsig, det är knappast vi här inne som har något med övergångar i klubben. Skicka ett brev till Rosell om du vill, det lär nog hjälpa mer än att gnälla här hos oss.
Barcelona Barca4eva
2010-07-11 16:18
Laurent Koscielny #6

Shut the door when u leave plz :)
Barcelona Criff
2010-07-11 16:11
Han gick rakt in i er startelva :P Inget annat..
Laurent Koscielny #6
2010-07-11 16:07
Visst får spelarna säga vad dom vill, men dom överdriver lite. jävla hjärntvättare! varje dag får man läsa om pedro, sergio, iniesta,xavi osv "Cesc is barca-dna", "cesc belongs to us" bullshit! Cesc kom till oss som 16 åring, vi utveckla han!

Vi har under den senaste tiden haft väldigt stora problem med tjafsiga Arsenal-supportrar och att döma av dina inlägg här och det hat du utrycker mot Barcelona inne på Madrids forum, så ser vi ingen anledning att låta dig fortsätta skriva här./ Red
Laurent Koscielny #6
2010-07-11 16:06
Jag håller på Arsenal, inte på real madrid :)
Barcelona el Maestro!
2010-07-11 16:05
Ämne: Vad vore en dag utan....
Det är väl ingen hemlighet att Barca vill ha Cesc tillbaka. Det är ingenting man håller hemligt om. Klubben har till och med lagt ett bud officiellt, om du har missat det.

Sen vad spelarena säger, det är en annan sak. Enskilda spelare får säga vad de vill, när dem vill o.s.v. De företräder inte klubben med sina åsikter.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-11 16:04
Ämne: Ämne: Vad vor....
Han är Arsenal fan, eller har du inte koll på superstjärnan Laurent Koscielny de värvat som ska dominera i backförsvaret framöver för Arsenal.. :)
Barcelona san Andrés
2010-07-11 16:03
Barca4eva

Äsch, detaljer... ^^
Barcelona AzizWaysi
2010-07-11 16:01
DM1982

HAHAHHAHAHHAHAHAH
Barcelona DM1982
2010-07-11 16:00
Ämne: Vad vore en dag utan....
Vad vore en dag utan maränger som dyker in här och snackar skit, nu har Laurent Koscielny #6 babblat på ännu en gång.

när ska maränger lära sig att inte blanda sig i saker som de inte har att göra med?
Laurent Koscielny #6
2010-07-11 15:57
Vad vore en dag utan alla katalaner som lägger sig, nu har xavi babblat på ännu en gång:

"I am not sure if Cesc will move this summer although I know he wants to. Arsenal cannot keep hold of him for more than another 12 months. His heart and his head is in Barcelona and it would make sense for them to sell him now. They could then use the money on a player, or players, who want to be at the club long term, rather than keep a player whose heart is somewhere else, no matter how good he is. Cesc only knows success with Spain, and that is not right for one of the best central midfield players in the world."

smörja asso... alla målgester, och alla kommentarer fabregas har sagt om sin kärlek till arsenal betyder visst inget. när ska era spelare lära sig att respektera kontrakt...
Barcelona Barca4eva
2010-07-11 15:44
san Andrés

Rosell annars ;P

Ne men som du sade kmr nog en hel armé jaga honom ifall det är hans plan =P
Annons: