/spanien/barcelona/forum/14661.aspx/spanien/barcelona/forum/14661.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Sami★
2010-08-11 14:24
el Flaco
Glöm inte Pintos straffräddning:)
Barcelona Krabban94
2010-08-11 14:24
Men det var inte långt ifrån att han skulle ha tagit den straffen... Skulle nog kanske vilja se en ny backup målvakt till Valdés men först då när Pinto slutar men man skulle redan kunna kolla in någon som är bättre än Miño, och som man skulle göra ett kontrakt med att man köper honom för en viss summa efter typ 3år.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-11 14:20
addeh

"Glömmer aldrig hans straffräddning säsongen 08/09."

Sån legendarisk ögonblick, utan den räddningen hade det varit väldigt svårt att nå trippeln den säsongen. Föresten, han försökte ju göra samma sak mot Vålerenga när de fick straff. :P
Dock funkade inte samma taktik att psyka motståndaren.
Atlético addeh
2010-08-11 14:18
Ämne: Tv4sport visar match....
Matchen spelas på lördag. Kul att TV4SPORT visar den!
Atlético addeh
2010-08-11 14:17
el Flaco

Pinto gjorde faktiskt en stormatch mot Guoan (jag vet, världens sämsta motstånd), det misstaget han gjorde att plocka upp bollen vid bakåtpass var bara löjligt. Jag tyckte domaren kunde friat i den situationen.

Håller annars med om att han sett stabil åt i de tävlingsmatcher han har spelat. Glömmer aldrig hans straffräddning säsongen 08/09.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-11 14:15
Tv4sport visar matchen mot Sevilla på söndag =)

Edit: Ny tid Lördag kl 21.30 börjar matchen!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-11 14:05
Steaua/Bukarest

Vad exakt är din mission här? Byt tröja till den vita och gå trolla vid den stängda dörren..

(Dörr= Puerta= Madrids forum)
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-11 14:02
Sami,

Jag är inte så säker på det. Om Zlatan nu stannar så tror jag han kommer ses som en startman, åtminstone till en början. Men Pedro kommer också få sina chanser.

Jag hoppas Pep utnyttjar att han har 5 klassanfallare att välja bland till max och roterar flitigt. På så sätt minskar skaderisken och att överbelasta någon, samt att Bojan och Pedro fortsätter utvecklas.
Barcelona Steaua/Bukarest
2010-08-11 14:02
Idag är ni nästan omöjliga att slå.. Men i slutet av 80 talet var Steaua Bukarest typ lika bra som er. Fast idag är ni nog ganska mycket bättre...
Barcelona el Flaco
2010-08-11 14:00
Barcelona!!/

Om jag ska vara helt ärligt så var faktiskt Pinto hyfsat stabil i Copa del Rey matcherna under 08/09 och även förra säsongen. Däremot har han agerat osäkert under försäsongen och det var därför jag skrev att han var fladrrig. Men vem vet, förhoppningsvis skärper han till sig på lördag och visar sin bästa sida då.
2010-08-11 13:59
Skulle inte Barcelona sälja Zlatan?
Inte konstigt att ni har skulder!
Barcelona ★Sami★
2010-08-11 13:58
Barcelona!!
Barca kommer väl starta så hära framme.
Pedro-Villa-Messi.
Zlatan kommer sitta på bänken men säkert få sina chanser.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-11 13:56
Ämne: Hm, jag får inte rik....
Hehe det Bojan sa för några veckor sedan är så j-vla sant.
"Vi har de bästa, de andra kan bara värva resten" :)
Barcelona el Flaco
2010-08-11 13:53
Rambla/

"Däremot sa han vid något tillfälle att det inte kommer att bli svårt att värva honom".

Det var vicepresidenten Bartomeu som sa det uttalandet. Men ja, hur som helst har Rosell inte lovat att värva någon spelare alls utan att prata med Pep först.
Barcelona Barcelona!!
2010-08-11 13:52
el Flaco
Jag har bara sett Pinto spela några gånger, men jag har inte fått intryck av att han är fladdrig?

Vad tycker förresten folket om barcas anfall, hur ska dom starta? Pedro eller Zlatan?
Barcelona Rambla~
2010-08-11 13:50
Hm, jag får inte riktigt ihop detta. "Det kan inte bli bättre" och Marcelo i samma mening makes no sense. :P
Barcelona westinho
2010-08-11 13:47
Jaså Albiol tror på trippeln...bara jag som får lite deja vu-känsla?
Barcelona Rambla~
2010-08-11 13:47
Rosell lovad aldrig att värva Cesc. Däremot sa han vid något tillfälle att det inte kommer att bli svårt att värva honom. Det var nog innan Laporta med styrelse retat upp Arsenal.
Atlético addeh
2010-08-11 13:31
el Flaco

Jag kommer ha mardrömmar om den kombinationen.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-11 13:26
addeh

Some people just don´t know what to talk about.

----

Ikväll entrar Zlatan Råsundas gräsmatta från start, vilket kan vara nyttigt för oss culés och hela FCB. Jag tror att han behöver en match till innan Supercupen, och matchen mot Skottland lär inte bli enkel då skottarna är kända, likt England, att spela hårt.

Vamos Suecia!

----

el Flaco

Oh nej. Jabulani + Pinto? Let me know when pigs can fly.
Barcelona el Flaco
2010-08-11 13:25
Under gårdagens träningspass använde sig laget av VM-bollen Jabulani eftersom man kommer spela med den i supercupen. Upplagt för ett par målvaktstabbar månne? Tänk er kombinationen med en fladdrig Pinto och den oförutsägbara Jabulani. Kan bli svettig.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-11 13:22
99 % av C.Ronaldos fans är små flickor som tror att de har en rejäl chans på att få C.Ronaldo. Vem bryr sig vad en 14 årig tjej tycker?

Atlético addeh
2010-08-11 13:21
Ämne: Enligt Marca så har ....
Allvarligt talat, varför bryr ni er om vem som har mest fans på facebook? Det är ju ungefär lika intressant som Dmytro Chygrynskiys hår.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-11 13:15
Ämne: AV ALLA....
Inte av ALLA, finns ett par musiker som har fler fans. Michael Jackson, Lady Gaga och Eminem har fler av de jag kom att tänka på.

Men aja det är lite OT..
Real Madrid | IKER | CASILLAS |
2010-08-11 13:14
Messidinho_10 //

Angående detta med att Ronaldo har flest fans på facebook är ej sant. Både Michael Jackson ( 18 miljoner) och Barack Obama (12 miljoner) har fler fans är Ronaldo!

Men Ronaldo har flest fans när det kommer till fotbollsspelare..
2010-08-11 13:05
Finns det planer hos er på att köpa Özil? Speciellt om en Fabregas inte komemr till er..
Barcelona Viva la Pepa!
2010-08-11 13:03
real forumet: "Ramos-Pepe-Carvalho-Marcelo, kan inte bli bättre"

KAN det verkligen inte bli bättre? ser fram emot när messi gör ringar runt ricardo:)

Däremot tycker jag att de var en bra värvning av real, som en bra backup. Han vet vad Mou vill och är stabil, men att punga ut 70 mille för han är överpris samt att han inte är bra nog att få starta i madrid.

Håller med om att de måste handlas en backup på mittfältet. Nån gubbe som kan ta Sergios plats om han är sliten eller skadad, nån som accepterar mykke bänk. En spelare som Gattuso, vilket är en personlig favorit, men han är inte direkt passningssäker.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-11 13:01
Alltså, skulle Mascherano ens passa in i Barcas spelsätt över huvudtaget? Av det jag har sett av honom är han en riktig slitvarg som glidtacklar hellre än slår en passning
Barcelona Messidinho_10
2010-08-11 12:59
AV ALLA
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-11 12:58
Flest fans av alla fotbollspelare eller flest av ALLA på facebook?
Annons: