/spanien/barcelona/forum/14647.aspx/spanien/barcelona/forum/14647.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:59
Kanske är Rosell Gonzalez_Barca in disguise? Man kan aldrig vara säker. Är det du Alexandre? :P
Delarocha
2010-07-13 01:57
Vi har också tröttnat på soppan. Så kan du säga till dem i ditt forum att vi inte kan påverka affären ett skit. Vad fan ska vi stå till svars för Rosells uttalanden för? Vad kan vi göra? Tror inte han hänger här så ofta.
ArsenalFan
2010-07-13 01:55
Gonzales //

Dom flesta har helt enkelt tröttnat på fabregas soppan nu när vi äntligen har en rejäl chans att vinna ligan..(jag var dock inte en av dom som hetsade upp sig om detta)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-13 01:52
Så som Arsenal fansen överreager över dagens situation önskar jag fan att Messi tvålar dit dom igen..
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:52
Ämne: om ni har haft fans ....
Nej, du behöver inte be om ursäkt för det. Det är inte ditt ansvar eller fel. Ville bara göra dig uppmärksam på hur landet ligger. Samma skit överallt typ.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-13 01:51
tikitaka

Jag vet inte vad låten heter, men länken till låten hittade jag i alla fall.

*Länktips!

Edit: Såg nu att Arsenalfan sa det tidigare.
ArsenalFan
2010-07-13 01:50
om ni har haft fans som kommit in hit o vart otrevliga kan jag bara be om ursäkt å arsenals vägnar! Alla suporterfanclubs har rötägg, så även erat och reals.. som nån sa här innan, dra inte alla över en kam
Barcelona tikitaka
2010-07-13 01:50
Tack :)
ArsenalFan
2010-07-13 01:49
titikaka //

Ja Som Campions heter den
Delarocha
Ni gör ju exakt samma sak hela jävla tiden. Sen säsongen tog slut har vi ju haft tomtar från er skitklubb här varje dag som ger oss en moralisk läxa i hur man beter sig och hur en äkta "Gunner" alltid sköter allt härligt och snyggt. Får mig att vilja spy på din skitklubb och jag orkar inte ens vara trevlig mot din stort längre. Så, från mig får du inga sympatier för att några cules är inne på ert forum. Det kan ni gott ha.

Vi skriver ju iallafall inga artiklar där vi hånar er klubb. Det behövs visserligen inte för den är ju som den är. Men ni verkar ha ett konstant behov av att i alla forum och alla dess former verkligen göra klart hur onda vi är och hur bra ni är.
Barcelona Rambla~
Arsenalfan

"men att gå över till vårt o vara så arrogant går inte för sig,tyvär!"

Det är just det Delarocha syftar på. Vi har haft vår beskärda del av den varan kan jag lova dig. För att inte tala om "trevliga" krönikor från Arsenals redaktion. De är ju bara så gulliga.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-13 01:48
Tikitaka

Kolla länktipset om du har Spotify :)

Annars heter den Jorsh - Ja som campions

Edit: Går visst inte att öppna genom länktips.. aja sök på youtube :P
ArsenalFan
2010-07-13 01:46
Delarocha //

Bryr mig inte om nån kritiserar arsenal på ert forum, men att gå över till vårt o vara så arrogant går inte för sig,tyvär!
Barcelona tikitaka
2010-07-13 01:46
Låten vid sjunde minuten, vad heter den? Har hört den förr alltid velat ha den :D

Kolla länktips :)
ArsenalFan
2010-07-13 01:45
Westinho //

hans attityd som irriterar mig.. skriver att vi lipar för vi inte vinner några titlar..låter ju smidigt o göra när man är inne på någon annans forum.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:44
Arsenalfan

Jo, det är en futtig kredit för att klara av alla kortsiktliga löpande utgifter så som löner, häftstift till kontoren, kontorspapper mm. Eftersom man betalade Valencia cash för Villa och att man ännu inte fått utbetalningen för tv-avtalen, så har man ont om likvida medel i kassan. Det är inget att oroa sig över.

Nej, jag tänker inte ge mig på de andra punkterna även om jag är övertygad om att han älskar sina rötter, sin barndom och kamrater precis lika mycket som han älskar Arsenal. En dag vill han tillbaka, så är det bara. Om det händer nu i sommar låter jag vara osagt. Jag hoppas verkligen inte det för jag anser inte att Barcelona behöver honom. De senaste säsongernas resultat talar sitt tydliga språk.
Delarocha
2010-07-13 01:43
Ni snackar ju skit ständigt om vår klubb men när nu någon kommer och tjafsar i ert forum på Arsenalsidan då blir det allt tårar. Så typiskt Arsenal.

Ni kan ju inte ens ana hur mycket vi har tagit emot på detta forumet från patetiska Arsenalfans som på allvar verkar tro att styrelsemötena sker här på Les Rambles och alla viktiga beslut tas via anonyma nick på en svensk fotbollssajt.

Kalla mig småsint men jag önskar fanimig all olycka i världen till Arsenal och dess hantlagare för tillfället som målar ut sig själva till några sorts änglar som hela fotbollsvärdenn ger sig på i en världsomfattande komplott på alla plan.

ArsenalFan
Criff //

Nej,That's my point. Om nån av er kommer in i vårt forum o vi blir sura på er är de förmodligen för vi har haft 40 st andra som vart helt funtade som kommit in o snackat..

Jag gör inte det men dom flesta andra gör det!
Aléx
Man blir så jävla förbannad när folk skriver i olika forum/youtube "lider lite med Valenciafansen vars stora stjärna hela tiden inkluderas i Barcelonablocket fast att han är nysåld och inte har spelat en enda minut för Barca."

Villa är en Barcaspelare, han har skrivit för Barca och representerar klubben! Jisses..
Barcelona Criff
2010-07-13 01:42
ArsenalFan, och du brukar dra alla över en och samma kam eller?
ArsenalFan
2010-07-13 01:42
Westinho //

Har jag inte sagt,min poäng var väl mer att 1,5 miljarder är 150 miljoner 33cl coca cola, så futtigt är det aldrig.

Xavi O Iniesta=bäst..

Det enda jag är irriterad på är detta ständiga snack från pressen, media får mig att hata barca, kan man säga!
Barcelona westinho
2010-07-13 01:41
Ämne: Btw ZlatkoBäst som ä....
Vad skriver han som är så otroligt dumt då? Han säger till er att lugna ner er för det är ett skämt, jösses vad ni tar illa upp vid minsta lilla sak.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2010-07-13 01:39
Arsenalfan: Okej fabregas blir kvar i arsenal men jag är sur för att ni arsenal snackar shit om vår klubb som alla här inne älskar.!!!
Bara för att Barca vill ha Fabregas betyder det inte att ni kan säga o skriva va ni vill.
Forza Barca
Barcelona westinho
2010-07-13 01:38
Ämne: Rambla //

1,5 mil....
Rosell har sagt att man har ytterligare 50 miljoner euro att kunna spendera denna sommaren - och varje sommar. Money aint a problem.
ArsenalFan
2010-07-13 01:37
Btw ZlatkoBäst som är i vårt forum nu är en sån kille som får alla er fans att se dåliga ut!
ArsenalFan
2010-07-13 01:33
Rambla //

1,5 miljarder är dock inte en futtig kredit.. Men point taken, dom 2 andra punkterna rår du inte på, kan också lägga till 2 st.

1,Wenger verkar va fruktansvärt trött på hela saken, o när han tjurar igång blir de svårt o fixa en värvning med honom

2, Arsenal är inte i behov av att sälja, vi har en solid ekonomi!
Barcelona Criff
2010-07-13 01:32
Don Pelayo, Älskar det sätter dem håller på o skojar lite utanför ramarna. Politiskt korrekt så skulle väl inte Barca lirarna göra det dem gjorde med tröjan, men precis alla tog det som ett härligt skämt.
Kan tänka mig att den där andra videon där Puyol & Fabregas går ut med vars en öl o tar kort, och Fabregas har handen nerstoppad i brallan under hela tiden är nåt slags vad eller något.
Så jävla kul att se dem alla vara sig själva, och inte några robotar :)
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:30
Arsenalfan

Du har fel på punkt 1. Barcelonas ekonomi håller gott och väl. Luras inte av vad Rosell säger i media. Klubben genererar enorma pengar, då har man råd att ta en futtig kredit på €150m. Du tror väl inte att man gjort det om man inte var säker på vilka intäkter man kommer att generera i framtiden? Rosell vill överglänsa Laporta, tufft läge och förmodligen omöjligt. Självklart påstår han att allt Laporta gjort under sin tid är dåligt, som det här med skulderna, och att jag är här nu för att fixa till detta.

Arsenal har större skulder än Barcelona i och med Emirates. Det är ingen som snackar om kris där, just för att klubben får in pengar hela tiden.
ArsenalFan
2010-07-13 01:25
Rambla //

Tack!..

Här kommer min åsikt om fabregas.

Jag tror att fabregas kommer att lämna antingen nästa år eller om 7 år och att det inte finns en chans i världen att han lämnar som free agent, Han skulle aldrig göra detta mot Wenger som förutom hans mamma och hans pappa är den enda han tycker sig vara skyldig något.

Han kommer inte lämna i år pga 3 punkter..

1,Barcas ekonomi håller inte

2,Cesc Älskar Arsenal(därmed inte sagt att han inte älskar barca)

3,Arsenals prio 1(tillomed viktigare än en till mittback) är att ha kvar fabregas nästa säsong.

Det är min åsikt, uppskattar kunniga svar.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-13 01:22
Rambla~

Tack för länken!
Annons: