/spanien/barcelona/forum/14632.aspx/spanien/barcelona/forum/14632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
The Arsenal Way
2010-07-13 02:18
Att Arsenal skulle använde fula knep? Hör på den, det är ju förstås fel att vara en attraktiv klubb som ger unga spelare chansen att få värdefull speltid för framtiden. Vilken tonåring som inte lyckas i sin moderklubb vill inte gå till Arsenal när man får speltid där? Tss, Wenger är nog den manager ute i proffsvärlden som använder sig av minst av fula knep!
ArsenalFan
2010-07-13 02:17
barca o mort //

ni hade gärna fått behålla honom så hade han kunnat debutera i a-laget i år och vi hade sluppit hela denna soppan!

Att arsenal gör en dålig sak betyder inte att barca med ska göra det för att "Om han får får jag med" argument.Dagisnivå!
Delarocha
2010-07-13 02:17
The Arsenal Way

Så där brukar det låta från de flesta klubbar. Affärer sker ändå. Hade väl varit enklare för Fabregas att gå ut och säga si eller så. Endast han kan ju ta död på soppan. För Barcelona vet att OM Fabregas säger att han vill gå, då kommer Arsenal bli tvungna att sälja honom. Därmed är det upp till honom och varför ska Barcelona inte fortsätta när han inte säger "nej jag vill inte gå". Hade han sagt det hade ju saken varit klar. Men nu verkar han ju ha kalla fötter om sin framtid.

Ska han stanna och vara lagkapten i en mittenklubb i England eller bli en rotationsspelare i ett av världens bästa klubblag och ha chans att vinna titlar.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 02:16
The Arsenal Way

Ja man tycker att det borde stannat där. Varför gör det inte det? Kan det bero på att Cesc sagt att han vill lämna nu? Jag påstår inte att det är så, utan spekulerar.
Barcelona Barca o Mort!
2010-07-13 02:15
Arsenal snappade ju upp honom gratis utan att betala något till Barcelona. Bra mycket fulare av Wenger än att Barca är redo att betala för honom. Vem har använt fulare knep?
The Arsenal Way
2010-07-13 02:14
Arsenal: Fabregas är inte till salu.

VIPS där borde allt snack i media slutat surra runt fabregas. Men nej det är ju en spansk klubb vi snackar om, jävla jobbiga tidningar man har där nere alltså
ArsenalFan
Adil //

Utveckla?!
Barcelona Rambla~
Ämne: The Arsenal Way //
....
Japp, det finns två stora katalanska tidningar i Barcleona som bevakar precis allt som har med klubben cch göra. På både gott och ont. Det är minst 40 sidoor dagligen som ska fyllas. Det är inte klubben som ber tidningarna att skriva om all skit, det behövs inte, för tidningarna i dessa länder är så pass galna ändå.
Delarocha
2010-07-13 02:13
Ni har ju inte betalat en spänn för honom ändå och nu ska vi få betala en halv miljard för att få hem honom. Då tycker jag ni kan acceptera lite skriveri från media.
adil,
2010-07-13 02:12
MartiinhO

Påstår du att Barcelona använt fula knep? Den sista som ska anklaga Barcelona för fula knep är en Arsenalsupporter. När det kommer till affärer klubbarna emellan är Wenger fula knepens kejsare.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 02:11
Ämne: Bara undrade om ni t....
Ja men han har ju Barca-DNA. Han har gått igenom skolan La Masia. Han blev inskriven som medlem i klubben redan vid sin födsel. Hans farfar tog honom till Camp Nou innan han knappt kunde prata osv.
ArsenalFan
2010-07-13 02:10
The Arsenal Way //

Det är dock media som blåser upp det. Det är dom som är den riktiga boven i dramat.

Dom är vågorna som barca surfar på!
Delarocha
2010-07-13 02:10
Varför är det fel? Varför ska ni oroa er? Han vill väl stanna. Detta känns lite som något slags orohetstecken snarare. Ni vill få det till att det är fel för att ni är rädda att han ska gå. Hade ni litat på er "kapten" han ni väl inte brytt er.

Sen är det ju som Rambla säger, yttrandefrihet existerar även i Spanien och förstår inte varför Xavi eller Iniesta inte ska kunna säga vad de tycker.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 02:09
Ämne: Adil, Arsenal hAr in....
Vilka fula knep? Hur kan du vara säker på att Cesc inte har givit en tydlig hint, inte officiellt så klart, om att han nu är redo att ansluta till Barcelona? Helt ärligt, hur kan du vara säker?
The Arsenal Way
2010-07-13 02:08
Bara undrade om ni tycker det ska vara så, att man går ut i media och snackar om att han borde komma hit bla bla bla barca dna bla bla han hör hemma här osv osv. Det är fel! Anledningen till att han hållit tyst e kanske för att han vill gå, men det betyder inte att det är okej för Xavi & Co att snacka skit i media .. Tröjan som ja sa bryr jag mig inte om
Barcelona Martiinh0
2010-07-13 02:07
Adil, Arsenal hAr inte försökt köpa xavi länge och med fula knep, annars köper jag din poäng
Barcelona Rambla~
2010-07-13 02:05
The Arsenal Way

Jag anser att Xavi, Piqué eller vem det må vara har rätt att säga precis vad de vill i pressen. Hört talas om yttrandefrihet? Det är ju knappast så att de bestämmer sig för att tala om Cesc och kallar till presskonferens. Dessutom, mycket av det som skrivs är gamla citat som upprepas gån på gång med lite modifiaktion för att de ska se färska ut.
Delarocha
2010-07-13 02:04
Ämne: Så som Arsenal fanse....The Arsenal Way

Du kan inte typ läsa den sista sidan och typ inse att vi är jävligt trött på den här typen av frågor?
Vad i helvete vill du att vi ska göra åt saken?

Spelarna säger saker och Fabregas verkar inte vilja komma med någon demeti. Är det inte då lite ryggradslöst av honom att låta soppan gå vidare? Varför ska våra spelare känna något ansvar för er Arsenalsupportrar? De vill väl ha dit Fabregas och så länge han inte säger något har ni itne mycket att klaga på. Fabregas dementerar ju ingenting eller säger si eller så.

Så er kapten verkar ju inte vilja säga något om sin framtid än eller vad tror du? Annars hade han väl gått ut officiellt och faktiskt sagt att han vill stanna? Eller jag tolkar hans tystnad som att intresse finns från honom. Och därmed känns det som ni ska ta det här på ert forum där ni kan diskutera honom istället för att vi ska svara på era ledande och partiska frågor som osökt leder till hur illa alla i Barcelona sköter allting.
adil,
2010-07-13 02:03
Om Fabregas skulle slängt på en Arsenaltröja på Xavi, hur skulle ni reagerat då? Jag hade då åtminstone blivit glad över att Xavi är så älskad och eftertraktad att olika storklubbar och spelare suktar efter honom, men att tillhör oss och ingen annan.

Arsenalfansen beter sig som bebisar. De borde snarare vara stolta över att Barca visar sin uppskattning för honom. För han är ju en Arsenalspelare, och inte fan är han till salu heller.

Nu kanske ni tänker: Men han vill ju själv till Barca?

Kanske det, men då har Arsenalfansen ytterligare en anledning att bara hålla käften.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 02:02
Martinh0

Puyol är en väldigt god och ödmjuk människa. Tro inget annat.
The Arsenal Way
2010-07-13 02:01
Tycker inte ni att det är fel att varje dag går någon från Barca ut med kommentarer om att Fabregas har BARCA-DNA och sånt? Är det ok att Xavi, Pique, Rosell eller vad han nu heter snackar i media om Fabregas endast för att locka över honom och få Arsenal fansen upprörda? Vad har ni för synpunktar på det? Är det så det ska gå till när man skall värva en spelare? Angående detta "Barca tröjan på Cesc" skiten så är det endast ett skämt men man såg dock att Fabregas var obekväm i situtionen, har sett hela Reinas lilla show där och han tog genast av sig tröjan och disskuterade med Pique och Puyol i bakgrunden med ryggen vänd mot kameran. Tror inte han var glad ..
ArsenalFan
2010-07-13 02:00
Delarocha //

Låter bra.. en del av er verkar tro att ni äger världen bara(snackar om dom värsta fansen, ni vet vilka dom är, ni har förmodligen haft dom på ert forum med). Förlåt för att det där sista var dumt sagt men tyckte det behövde sägas!
Barcelona Martiinh0
2010-07-13 02:00
Alltså, hade det varit busquets eller någon annan, eller bara pique. Men att det var just puyol, det stör mig. Trodde att han var. En bättre människa än så. Skämt eller inte, det hade inget där att göra tycker jag.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:59
Kanske är Rosell Gonzalez_Barca in disguise? Man kan aldrig vara säker. Är det du Alexandre? :P
Delarocha
2010-07-13 01:57
Vi har också tröttnat på soppan. Så kan du säga till dem i ditt forum att vi inte kan påverka affären ett skit. Vad fan ska vi stå till svars för Rosells uttalanden för? Vad kan vi göra? Tror inte han hänger här så ofta.
ArsenalFan
2010-07-13 01:55
Gonzales //

Dom flesta har helt enkelt tröttnat på fabregas soppan nu när vi äntligen har en rejäl chans att vinna ligan..(jag var dock inte en av dom som hetsade upp sig om detta)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-13 01:52
Så som Arsenal fansen överreager över dagens situation önskar jag fan att Messi tvålar dit dom igen..
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:52
Ämne: om ni har haft fans ....
Nej, du behöver inte be om ursäkt för det. Det är inte ditt ansvar eller fel. Ville bara göra dig uppmärksam på hur landet ligger. Samma skit överallt typ.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-13 01:51
tikitaka

Jag vet inte vad låten heter, men länken till låten hittade jag i alla fall.

*Länktips!

Edit: Såg nu att Arsenalfan sa det tidigare.
ArsenalFan
2010-07-13 01:50
om ni har haft fans som kommit in hit o vart otrevliga kan jag bara be om ursäkt å arsenals vägnar! Alla suporterfanclubs har rötägg, så även erat och reals.. som nån sa här innan, dra inte alla över en kam
Annons: