/spanien/barcelona/forum/14626.aspx/spanien/barcelona/forum/14626.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2010-07-16 13:54
Del Nido bekräftar också att övergången i princip är klar. Det är nog bara en tidsfråga innan den officiella hemsidan publicerar nyheten.
Barcelona Pep the King
2010-07-16 13:52
Ser ut som Zlatan stannar i Barca. Men är det han som bestämmer eller Guardiola eller Rosell?
Barcelona Barca4eva
2010-07-16 13:44
"men jag tackar de för att jag varit i Chelsea, City, Milan"

LOL
Barcelona westinho
2010-07-16 13:37
Det ser alltså ut som att det inte blir någon Cesc i Barcelona denna sommaren, vilket de flesta av oss tycker är skönt. Rent sportsligt är jag glad, men jag hade tyckt det var kul om han kom tillbaka hit..mest för att se arsenalfansens reaktioner :).

Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-16 13:36
Det verkar som att Zlatan stannar i FCB.

----

Oj! Vilken överraskning, Adriano! En bra spelare, vi behöver hans spelartyp på bänken tillsammans med Keita.

Han kan spela i stort sett överallt på vänsterkanten, mycket bra värvning.

----

Rosell säger att Arsenal vill inte ens bli kontaktade av FCB ang. Fabregas, de vill inte sälja honom. Rosell säger också att FCB inte kommer att betala ett överpris för Cesc.

Snälla Rosell, lämna de ifred! Fabregas får jätte gärna stanna kvar i PL.
Barcelona älskabarcelona
2010-07-16 13:32
WOW va överaskad jag blev nu när jag såg att Adriano var klar för oss . Visst har man tyckt om han i Sevilla då man har sett att han har varit viktg för dom å kunnat spelat på flera positioner . Killen är ju "bara" 25 år . Det känns som att han spelat i la liga under 10 år . Visca el Adriano! Hoppas på det bästa
Barcelona Messidinho_10
2010-07-16 13:28
Ja det ser bra ut Zlatan vill stanna i Barca :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-16 13:11
Hahaha kung Zlatan är!

"Det är bara folk som utnyttjat mitt namn" "men jag tackar de för att jag varit i Chelsea, City, Milan"
Hans svar angående ryktena om hans vara eller icke vara i Barca :P
Barcelona Messidinho_10
2010-07-16 13:09
Någon som ser på Zlatans press.. hoppas det kommer en fråga om Barca hehe
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-07-16 12:58
Gonzalez_Barca

Jag vet, blev nog lite förhastad. :-)
Barcelona Messidinho_10
2010-07-16 12:58
Kanske jag är blind eller nåt men jag ser inget på Barcas officiella sida nåt om att Adriano skulle vara klar.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-16 12:57
Mohamed (vad heter du på forumet? :P)

Du borde nog ta bort "officiellt" då det inte står något om de på varken spanska, katalanska eller engelska versionen av officiella hemsidan.

Men som det ser ut, så verkar det vara genuint och det är en mycket bra värvning :)
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-07-16 12:56
Varenda sporttidning går ut i dag och säger att han är färdig. Han har ju inte skrivit på, men de har en muntlig överenskommelse.

Var detta en Rosell-värvning med tanke på att han är brasilianare? Eller var det här en Guardiola-värvning?
Barcelona ★Sami★
2010-07-16 12:54
Riktig bra värvning!! Dani Alves och Adriano får dansa samba tillsammans:)
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-07-16 12:54
Ni har gjort en mycket bra värvning i Adriano. Väldigt underskattad och mångsidig spelare. Grattis!
Atlético addeh
2010-07-16 12:52
Vi får väl se hur det blir med Adriano, Barcelona har fortfarande inte bekräftat något. Time will tell.
Barcelona Martiinh0
2010-07-16 12:52
Kanske soppan har fått sig ett slut denna gången. Länk
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-07-16 12:47
Barca4eva

JDS position är den som Xavi har nu, inte defensiv mittfältare som Busquets.

Kan Adriano spela som pivote eller? För annars har vi fortfarande bara Sergio där.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-07-16 12:43
Adriano är en fantastisk värvning, en mångsidig spelare som är väldigt nyttig!
Han kan spela på båda kanterna och även som defensiv mittfältare då han har stor arbetskapacitet och bra blick för spelet.

Bara att gratulera Rosell, Pep och Zubi!

Härlig nyhet!!!
Barcelona westinho
2010-07-16 12:43
Hoppas Adriano-ryktet stämmer. Riktigt bra spelare. Men kan han verkligen spela på mittfältet när vi spelar med tre centrala mittfältare? Hoppas han får hyfsat bra med speltid, för han är för bra för att sitta på bänk hela tiden. Dani Alves brukar varken vara skadad eller bli sliten så vi får se..
Barcelona Barca4eva
2010-07-16 12:42
addeh

Haha coolt :D Han förtjänar faktiskt det =)

Men angående Adriano-affären, jag tror inte heller på det förrän den officiella hemsidan går ut med det, eller någon inom ledningen. Men ifall det är klart, underbar värvning...han imponerade ordentligt i Sevilla. Då han kan spela både back och mittfältare behöver vi inget mer..eller? Tycker faktiskt JDS borde vara Busquets ersättare, han är en riktigt skön spelare.
Atlético addeh
2010-07-16 12:42
Ämne: addeh

Coentrao va....
Frodo

Påstod aldrig att Coentrão var bättre än Ramos? Det jag menade var att jag tycker han förtjänade vänsterbacks platsen mer än Philipp Lahm som spelade på högerkanten hela mästerskapet. Håller förövrigt med dig, hade Portugal gått längre hade han haft större möjligheter att nå en plats i VM-laget.
Atlético addeh
2010-07-16 12:34
Andrés Iniesta Stadium?

En arena i Albacete (Andrés födelsestad) kommer kanske bära det namnet inom en snar framtid. Detta för att hedra Iniesta och hans framför allt för att han sköt Spanien till sin första VM-titel. Det var några fans från staden som kom med idéen och har nu börjat med en ansökan.
Atlético addeh
2010-07-16 12:33
Tror inte ett smack på någon affär med Adriano är klar. Så länge det inte står på den officiella hemsidan är det enbart rykten. Han skulle förövrigt inte vara till någon användning ändå.
Barcelona HugoBoss
2010-07-16 12:22
Även sport.es har gått ut med att Adriano är klar för Barcelona. Han kommer att göra den obligatoriska läkarundersökningen i slutet av veckan. Sport skriver också att Adriano kommer att vara tillgänglig för säsongens första träning som sker på måndag.

*Länktips
Barcelona Martiinh0
2010-07-16 12:20
Jag tycker GvB i holland tillsammans med Ramos var VMs bästa ytterbackar.
Barcelona Essienesque
2010-07-16 12:19
Riktigt bra värvning, Adriano är en klassspelare. Kanske tänkt att flytta in Abidal på mittback och spela med Adriano / Maxwell till vänster?
Barcelona barca kid
2010-07-16 12:17
Det är många som kritiserar Webb. Men jag tycker han va helt okej i finalen. Holand är dåliga förlorare.

Barcelona Busquets who?
2010-07-16 12:16
Adriano är en personlig favorit som kan spela på både höger- och vänstersidans positioner. Klassvärvning om den skulle bli av.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-07-16 12:02
Sen är det ju givetvis inte officielt än. Så helt klart är det inte. Det har hänt för att tidningar har skrivit att allt är klart så visar det sig att det bara är påhitt.
Annons: