/spanien/barcelona/forum/14619.aspx/spanien/barcelona/forum/14619.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Martiinh0
2010-07-14 22:43
Av den filmen jag har sett så gick han bara.

Visst. Men det är inte Ok att spotta på folk. Skämt eller inte,
elbraco
2010-07-14 22:35
Ämne: elbraco

Du tror h....
Ja, han pekar på dom i slutet av videon har jag för mig.
Orkar inte diskutera mer om detta, så jävla hypat hela grejen...
Barcelona Martiinh0
2010-07-14 22:34
elbraco

Du tror han märkte av det?
Barcelona Martiinh0
Marquez är en jävligt intressant spelare. Kan ju både spela defmitt och CB. Tycker han är bra som fan.

Cambiasso/Macherano spelar säkert tillsammans i Inter. Du vet italiensk fotboll bygger på stark defensiv :)
elbraco
Ämne: Aha ok. Så jag ska g....
Kolla på mannens reaktion till det med. Ser han arg ut?
Förövrigt hade jag ändå inte klappat till dig för det...
Barcelona 1.70-ligan.
2010-07-14 22:32
Har en känsla av att Barca inte kommer värva någon av de spelarna det ryktas mest om i sommar.

Lite så var det ju förra året, då var Villa och Felipe påväg hela sommaren i princip, men sen slog värvningarna av Ibra och Maxwell istälet ned som en mindre bomb.
Jag tvivlar på att varken Fabregas eller Mascherano är Barcaspelare till hösten. Vilka spelare tror ni har lämnat och kommit när Silly Season är slut?

Vore kul om alla tog med en spelare som inte alls ryktats hit. Rena spekulationer, och det kanske inte alls någon sådan värvning. Men någon kan ju få rätt :)

Jag tror det blir såhär:

IN: Hleb och Caceres får en chans till.
Och som helt otippat förvärv kommer CAMBIASSO. Han vill röra på sig när Mascherano går till Inter. En klassspelare som är billigare för klubben än hans argentinska kollega.

UT: Lämnar: (utöver de som redan åkt) Marquez
Resten av de utlånade spelarna

I övrigt gör inga fler värvningar. Då tycker jag att klubben värvat smart.
Mittfältet får mer bredd och blir mindre sårbart vid skador. Hleb kan vara nyttig att ha, om han nöjer sig med attt agera backup.

Backlinjen förlorar två spelare, men Caceres kan agera både mittback och ytterback vid behov. Dessutom är han ung och kan bli riktigt bra så småning om.
Sedan hoppas jag fler juniorer får mer speltid kommande säsong. Thiago, JDS, Bartra framför allt.
Barcelona Martiinh0
2010-07-14 22:32
Aha ok. Så jag ska gå och spotta ett tuggumi på dig, och hoppas att det sätter sig i håret. Ska vi se hur jävla mycket Skämt det är för dig Elbraco.

Det är jävligt kränkade om inte annat, usch.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-07-14 22:31
Patrick

Förstod inte mycket av det där... Men jag gissar på att du har blivit tårögd på grund av den senaste artikeln som har kommit upp här. Om det är så, kan inte du använda kommentarsfältet under artikeln och skriva din feedback där?
elbraco
2010-07-14 22:31
Ämne: Pff. Hade jag sett n....
Du tycker det är fel att spotta ett tuggummi på skämt på en person men helt okej att gå fram till en främmande person på stan och klappa till han för det? Har fortfarande inte förstått om du trollar eller om du verkligen tror på dig själv.
Barcelona Barca4eva
2010-07-14 22:30
Patrick

När han sade att Spanien och Fc Barcelona är mästare menar han att vi vann VM för klubblag vilket gör Fc Barcelona till mästare...

Ps. Du skriver lika dåligt som din läsförståelse är.
adil,
2010-07-14 22:28
Ämne: Ämne: Otrolig....
Jag orkar sitta och skriva en hyllningskrönika samma dag som transfern blir officiell. Skickade den till Mattias Klints hotmail, hoppas han ser den och vill publicera den snart. :D
Barcelona Barca4eva
2010-07-14 22:28
Martiinh0

Förklarar fortfarande inte ditt syfte här
Delarocha
2010-07-14 22:27
Och det hjälper din unge genom att du sitter och moralpredikar på ett fotbollsforum? Gotcha. Kan du inte moralpredika i ditt eget forum? För ni är ju experter på moral och att sköta allt snyggt?
Real Madrid Patrick
2010-07-14 22:27
Spanien och F.C Barcelona Värdsmästare då menar du att din andra i barca är dåliga för att vinna nåt. Om ni ska säga barca världsmästare så kan säga vi får tacka Real , Villareal , Sevilla Och Bilbao för att hjälpte er att bli mästare! ett skämt av barca reporter här i svenskafans..... Börja Tänka innan man skriver nåt, Senn kan du också tacka real för vi fick betala eran skuld ni hade annars hade ni varit ute ifrån La Liga.. DU kan kolla upp de jag kommer exakt inte ihåg vilket år. tack för mig
Barcelona Martiinh0
2010-07-14 22:25
Typ att prata om att jag tycker det är löjligt när stora sportstjärnor gör bort sig, Spottar på folk, är otrogna, osv osv. Barn ser upp till personerna, vill inte att min unge ska gå runt och spotta på folk, eller ligga runt med 30 tjejer när den har gift sig.

Sånt är rätt viktigt för mig faktiskt.
Delarocha
2010-07-14 22:24
Martinho0

Och ditt syfte här inne idag har varit?
adil,
2010-07-14 22:21
Messidinho_10

Låter som att det helt klart är värt ett besök, med Medelahvsvärme, spelarpresentationer och allt.

Tack för svaret!
Barcelona Martiinh0
2010-07-14 22:18
Pff. Hade jag sett någon spotta på nån på stan, hade nog klappat till personen. Så jävla smutsigt är det.
elbraco
2010-07-14 22:12

Ser det u....
Och den stora klumpiga vita saken som flyger ur munnen på han är...? Saliv? Tror inte killen är världsmästare på spottning direkt, eller hur?

Är du så dum att du tror att han skulle loska på en 73 år gammal person? Och vem fan dampar så mycket på att han spottar? OM du hade sett en person spotta MOT en annan på gatan, hade du gått lös lika mycket som du gör här? Nej, tror knappast det. Lugna ner dig förfan, och sluta moralpredika bara för att det handlar om en Barcaspelare.

Atlético addeh
2010-07-14 21:45
Trevligt att äntligen bli av med Henry. Han har inte tillfört mycket det senaste året. Men i vilket fall, jag kommer minnas honom för den fantastiska trippel-säsongen och hans mål på Bernabeu. Ett bevis på att Barcelona måste ha tre anfallare som producerar för att åstadkomma en sådan säsong.

Får önska Thierry lycka till med Hasse Backe i Amerika.
Barcelona Barca4eva
2010-07-14 21:42
Ingen gillade vad som hände även om det var roligt. Nöjda?
Barcelona Martiinh0
2010-07-14 21:22
Kan kopiera vad jag skrev på annan sida;

Man ser ju klart och tydligt att båda är berusade. Grejen att Pique spottar på någon är inte acceptabelt. Sen att Fabregas & Pique ser ut som 2 fulla skolflickor gör inte saken bättre. Kamma er & Var dom förebilderna ni är. Man kan ha skoj, men någonstans får det fan vara nog.

Jag är inte imponerad utav hur Fabregas sköter sig där heller. Men man får väl se det som så, hellre lite rolig än dötrist och tråkig kanske. Men jag gillade inte det.
Barcelona DM1982
2010-07-14 21:19

Ser det u....
Vad tycker du om att Fabregas står bredvid och tycker att det är skitkul? Inte riktigt det beteendet som man väntar sig av någon som är kapten i ett storlag, eller hur?
Barcelona Martiinh0
2010-07-14 21:11
elbraco

Ser det ut som pique tuggar tuggumi då? Och ja, han spottar. Hur annars om det nu är ett tuggumi, hur flög det ur munnen? Magi?

Pique Spottade. Vidrigt, JA. Tänk om det hade satt sig i håret. Fifan.
elbraco
2010-07-14 21:11
Arsenal’s captain and Spanish international Cesc Fabregas (23) asked for a little understanding from Arsenal supporters after he was a victim of a prank organized by team-mates Pepe Reina, Carles Puyol and Gerard Pique. Cesc was called in front of the stage by Reina where he was dressed in a Barcelona jersey. According to Metro.co.uk’s information, the player himself explained that he had no idea what was about to happen.

Read more: http://www.totalbarca.com/2010/news/cesc-it-was-just-a-joke/#ixzz0tgYxwU5n
elbraco
2010-07-14 21:09
Ämne: Måste bara få säga d....
Detsamma kan man säga om North Bank. Som t.ex. att Pique SPOTTADE. Eller massa uttal om Barcas ekonomi t.ex. Men det är klart, har man så fin ekonomi som er är det lätt att uttala sig om andra klubbar.
Barcelona tikitaka
2010-07-14 21:04
Tänkte mer på Sevilla och Milan matchen. Till den matchen kan man hitta biljetter på andra ställen iaf.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-07-14 21:03
tikataka,

spelschemat har väl inte släppts än.
Barcelona tikitaka
2010-07-14 21:00
Tja, har försökt köpa biljetter via hemsidan men aldrig lyckats... :S Kolla länktips, kommer inte längre än så. Någon som har en aning om hur man gör? Tacksam för svar
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-07-14 20:38
Ämne: Otroligt klen avsked....
Say what?

Artikeln var ingen hyllningskrönika, snarare bara ett konstaterande av att henry lämnat, samt en kortare sammanfattning av hans tid i Barca.

vem orkar sitta och skriva en hyllningskrönika samma dag som transfern blir officiell?
Här handlar det bara om att få ut informationen.

Gör en egen hyllningskrönika vet jag.
Annons: