/spanien/barcelona/forum/14608.aspx/spanien/barcelona/forum/14608.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 8 - Hello.
2010-07-21 08:46
Vi verkar vara ute efter Villarreals Bruno enligt Elmundodeportivo.
Han är 26 år, vänstefotad och verkar samma spelstil som Busquets. Och det ser ut som Pep verkligen gillar honom, enligt artikeln då.

Någon som har bättre koll på honom? :)
Peshmerge
2010-07-21 03:44
får duga med zlatan och jag redan sätt han två ggr..jag var nere i barcelona och såg Barca vinna ligan mot Valldolid, vilken jävla känsla grabbar..
Barcelona Trippeln
2010-07-21 02:51
Peshmerge

B-lag då alla vm spelare är borta,Zlatan är inte fy skam! :D
Peshmerge
2010-07-21 02:25
tjena barca bröder, jag ska iväg och kolla på Barcelonas match mot Vålerenga och undrar om barcelona ställer upp med rent b-lag eller kommer några stora stjärnor till mötet?

VISCA BARCA Y CATALUNYA!!!
Barcelona Messidona
2010-07-21 01:28
läsbart för den som vill veta lite tankar kring Rosell :)
elbraco
2010-07-21 01:15
Detsamma gäller här, även om du försöker poängtera att man inte ska skriva med Caps Lock. /Mod

darre2
2010-07-21 01:13
Och så låter vi bli att skriva med Caps Lock. Tack. /Mod
Barcelona basaric
2010-07-21 00:58
Messidinho_10

Messi kommer aldrig lämmna Barcelona så länge Barcelona vill ha honnom kvar.
Barcelona westinho
2010-07-21 00:36
Enligt denna länken har han sagt att han vill lämna. Och Wenger svarar inte på om Fábregas verkar vara glad över att stanna i Arsenal.
Barcelona el Flaco
2010-07-20 23:49
BlueRed/

Det där är bara en spekulation från The Daily Mail. Inte direkt den mest pålitliga källan på jordklotet.

Riiio!!/

"Skall man se Barca-Sporting eller Barca-Mallorca. Vilken hade ni helst åkt ner o kikat på???".

Personligen hade jag valt att se Barça-Mallorca, då Michael Laudrup är ö-lagets nye tränare och den förre mittbacken Miguel Angel Nadal ingår i tränarstaben. Många gamla Barça-bekantingar.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-07-20 23:45
el Flaco / 1.70-ligan.

Det undrar jag med. Länk* är det jag har läst.
Hur som helst, han är vimsig.

God natt. :)
Barcelona Messidinho_10
2010-07-20 23:42
Lite off topic men jag måste berätta det här Ilja Kovaltjuk skrev ett 17års kontrakt för NJ.

Tänk om vi kunde signa ett sånt kontrakt med Messi..
Barcelona el Flaco
2010-07-20 23:42
Ämne: Var ska Cesc ha sagt....
Exakt vad jag själv undrar. Så vitt jag vet har Fabregas inte gjort några offentliga uttalanden kring detta tema.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-07-20 23:40
Var ska Cesc ha sagt detta?
Barcelona westinho
2010-07-20 23:31
elbraco

Alves spelade högeranfallare om jag inte minns fel.

BlueRed

Det verkar som om Cesc sagt att han vill till Barca nu, men Wenger är bestämd.

Hoppas Thiago och Dos Santos får mycket speltid denna säsongen, det behöver dom.
Barcelona Riiio!!
2010-07-20 23:30
En ren defensiv mitt (hoppas på Senna o inte nån som åker o lirar afrikanska mm) och en mittback som kan spela både mittback och i mittfältet (kompany te.x) hoppas jag på. Sen är truppen intakt.

Har även en känsla av att nån målis i ungdomslagen säkert ger mer konkurans till Valdes än vad Pinto gör.

... just det. Skall man se Barca-Sporting eller Barca-Mallorca. Vilken hade ni helst åkt ner o kikat på???
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-07-20 23:21
The Arsenal Way

Precis som Hetfield skriver så kommer det förmodligen att värvas en central/def. mittfältare. Dessutom så har vi Thiago samt JdS som kan vikariera vid behov, detta utan att bli bunden till A-laget oavsett hur många matcher dem än spelar.
-------------
Förövrigt så hoppas jag att Rosell har fattat nu att Arsenal inte vill sälja Cesc, samt att Cesc är en yr liten höna som inte säger vad han vill.

Men sett till hur processen med Adriano gick till, så kanske Rosell och Zubi redan är i förhandlingar med en mittfältare (förutom vimsiga Cesc)?
Barcelona ★Sami★
2010-07-20 23:11
elbraco
Alla i Barca kan spela mitfältare:)
elbraco
2010-07-20 23:05
Ämne: The Arsenal Way

....Adriano har ju värvats in och han kan ju spela på mittfältet. Maxwell fick väl även han spela där förra säsongen, minns iaf att han fick spela där efter inhopp etc, så det är ju inte BARA Tiago och JDS efter Xavi och Iniesta.
edit: Dani Alves spelade ju mittfältare i El Clasico med.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-20 22:52
The Arsenal Way

Precis som Hetfield säger så ser det riktigt glest ut.. Som det ser ut nu så jobbar klubben på att värva en back-up till Busquets, och som vi alla vet, jobbar även på att, tyvärr, värva Cesc..

Men som vi också vet, så litar Guardiola väldigt mycket på Barca B spelarna. Thiago och Jonathan Dos Santos kommer antagligen få väldigt mycket speltid i år då de anses vara riktigt stora talanger som Pep har stor tillit för.

Men får vi in en back-up till Busquets så ser vår mittfältsuppsättning ut likadan som den gjorde förra säsongen, och då gick det hyffsat med en Iniesta som missade halva säsongen. Keita var riktigt bra under hösten och håller han samma nivå nu som förr, så blir det bra :)
Barcelona älskabarcelona
2010-07-20 22:51
Ämne: Hejsan, är inte här ....
Det klart Toure är ett stort minus förr oss . Jag förstår att han ville bort . En spelare av hans kapacitet kan inte vara en bänkspelare . Nu är man ute efter en ersättare.Vilket jag hoppas vi får in en , för att truppen är nog lite för tunn just nu .
The Arsenal Way
2010-07-20 22:49
Tur att ni är ett spanskt lag alltså, i PL skulle tror jag att ni skulle få det betydligt svårare där det är mycket hårdare tag och flera skador så ert mittfällt skulle inte trivas där, och när ni spelar ert snabba passning spel likt Arsenal så hänger inte tungviktarna med så då blir man kapad och skadad så som det har hänt många gånger för oss i Arsenal.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-20 22:47
Ämne: Hejsan, är inte här ....
Om Iniesta går sönder så finns Keita, och om Xavi går sönder så kommer Iniesta att ta över. Ja, det ser väldigt glest ut, men det är en hel del tid kvar tills luckan stänger och vi kommer att köpa en def. mittfältare.

Jag hoppas personligen på att vi köper en kreativ mittfältare, annars så kan Thiago eller JDS vikariera.
Barcelona älskabarcelona
2010-07-20 22:46
Ämne: Ämne: lianne ....
En biljett till El Classico kostar inte så mycket ! Ja hitta paketresor förra året för runt 7000 kr . Samt nåra enkilda bilj för runt 1200 kr st . 5000 kr minst låter överdrivet mycket för en liga match!
The Arsenal Way
2010-07-20 22:41
Hejsan, är inte här för att disskutera Fabregas som de flesta Arsenal supportrar kommer hit för.

Är här angående ert mittfält, är inte 100% insatt i vad ni har att tillgå där men ja tycker det ser aningen glest ut med spelare som platsar. Jag menar ni har Xavi, Iniesta, Busquest och Keita. Säg då att ett par av dom blir skadade t.ex Inesta han har väl varit skadad en del... Men om också en av dom andra 2 blir skadade samtidigt. Blir inte det problem att få ihop ett bra slagkraftigt mittfält då? Ni hade fortfarande behövt Yaya ..

Tacksam för svar!
Barcelona PepGuardíola
2010-07-20 22:41
Ämne: lianne
Priserna på ....
Tyvärr men de har varit så dyra i flera år.
5tusen låter billigt mot när jag kollat, måste vara längst upp på nån kortsida det va?
Barcelona Pep the King
2010-07-20 22:40
Verkar som Fabregas vill verkligen nu till Barca. Men Wenger kommer inte släppa han. Synd då blir det inga titlar för Fabregas om han ska stanna i Arsenal.
Barcelona Trippeln
2010-07-20 22:25
Nice att Real har Sevilla,Villarreal,Valencia och oss i slutomgångarna :D
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-20 22:10
Ämne: Hetfield

Tydligen....
Ja du, enligt Arsenalfansen så är de millimeter ifrån att vinna ligan och CL, det gäller bara att ge Wenger tid :P

Rosell har sagt att runt 40 miljoner är maxpriset för Fabregas, och redan där tycker jag att det är överpris.
Barcelona nemo
2010-07-20 21:52
el Maestro: det ordnar jag!
Annons: