/spanien/barcelona/forum/14600.aspx/spanien/barcelona/forum/14600.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-12-17 12:16
Överkomlig lottning för Valencia helt klart. De bör vara favoriter tom.
Barcelona Rambla~
2010-12-17 12:15
Oj oj, jag tror Tottenham tar Milan.
Barcelona Magicman
Faaan

Milan - tottenhamn
Barcelona Gonzalez_Barca
Milan - tottenham
Barcelona Magicman
2010-12-17 12:14
nuu hoppas barca!!!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-12-17 12:13
roma mot shakhtar
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-12-17 12:05
Nu kör vi!

Barca - Milan snälla snälla!! :D
Barcelona Rambla~
2010-12-17 12:03
"BTW, tippar ni får Inter eller Arsenal. :P "

Man kan ju alltid hoppas.
Barcelona Magicman
2010-12-17 12:00
ja tror på

Inter - Real
Milan - Barca

hoppas :)
Pedro León | Spain: 504,030 km2 - no less, no more
2010-12-17 11:56
Ska funka.

BTW, tippar ni får Inter eller Arsenal. :P
Barcelona 99Vontassen99
2010-12-17 11:52
Birro jo honom tar jag verkligen på alvar.....Hans analyser är mest tillrättalagda dogmer utan substans. Han är lika trovärdig som att jag nu går på vatten.
9 minuter kvar.
Barcelona Heywood Jablome - Barça si, Rosell no
2010-12-17 11:51
"Cocaine is one hell of a drug" HAHAHAHA. Classic.

Det är synd om de flesta fotbollsexperterna i Sverige. Varje gång jag läser utländska fotbollsjournalister så känner jag mig mer stimulerad. De fanns en artikel om Milan och Zlatan. Kontentan i texten var: Zlatan är bra och gör sitt jobb - men Milan är dåliga.

Inför El Clasico skrev en engelsk journalist att han har varit imponerad av Real Madrid, men han väntar tills efter Barcelonamatchen för att utnämna deras storhet. De behövde ett stort test sade han.

Svenska fotbollsjournalister har förutfattade meningar.
Barcelona ballfoot
2010-12-17 11:48
här kan ni se lottningen
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-17 11:45
När man använder ord som "balanserat" och "förtroendegivande" i samma mening som Birro så beror det på två saker: 1. Cocaine is one hell of a drug eller
2. Han kan ingenting om fotboll.
Delarocha
2010-12-17 11:40
Hoppas den där texten är ett skämt?
Barcelona jonny p
2010-12-17 11:35
99Vontassen99

Jag hoppas och tror att vi får Milan läs nedan.

Med Zlatan i laget är Milan nog snäppet bättre än Barca

30 Augusti 2010 kl 14:12, Ola Wiklander

Det blev en förmiddag med mycket Zlatan och mycket Milan.
Först TV 4:s morgonsändning där det var rätt skönt att se Birro, på ett sakligt, balanserat och förtroendeingivande vis, förklara för programledaren det som många inte verkar ha riktigt klart för sig: Att Milan definitivt inte kan ses som ett så mycket sämre lag än Barcelona.
Titta bara på 2000-talets Champions Leaguestatistik så förstår ni vad jag menar.
Sen har det blivit kvällsblaskorna och givetvis de italienska sporttidningarna men eftersom jag fortfarande är i Sverige så har jag fått nöja mig med nätupplagorna.
Slutsats? Att Milan garanterat blir att räkna med både i ligan och Europa och om Silvio dessutom köper in Robinho så har han verkligen visat att de bistra åren, då han vägrade spendera, nu är över.
Jag ser redan fram emot Champions League.
Dinho, Zlatan och Pato…
Vilken makalöst vacker show det kan bli!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-12-17 11:30
Angående Champions League-lottningen:

Av de lagen vi kan få: Inter, Lyon, Roma, Marseille, Milan och Arsenal så undviker jag gärna Arsenal, Inter och Milan. Dessa lag kan mycket väl rubba oss över två matcher. Dessutom riskerar stormatcher som t.ex. Inter-Barça eller Milan-Barça som snackas upp i all evighet och som drar till sig enorm uppmärksamhet att ge en baksmälla i dom efterföljande "mindre glamurösa" ligamatcher.

Ja, jag vet att för att vinna CL måste man kunna slå alla lag visst, men jag vill ändå undvika de tuffaste motståndarna så länge det bara går. För går man vidare till kvart- och semifinal så kommer dessa stormatcher ändå att komma.
Barcelona Heywood Jablome - Barça si, Rosell no
2010-12-17 11:27
En sak vet jag om åttondelsfinalerna.

Real Madrid får inte åka ut under några som helst omständigheter.

Och jag skulle gärna vilja höja varningens finger för många lag. Visst, vi har spelat bra den senaste tiden. Mer än bra för att vara ärlig. Men det betyder inte att övriga lag är nybörjare.

Ni vet hur det kan vara om man har en dålig dag i Champions League?

Vi måste vara ödmjuka
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-12-17 11:22
Jag tror att lottningen kommer vara så här.....

Real Madrid - Lyon
Arsenal - Schalke 04
Chelsea - FC Köpenhamn
Barcelona - Roma
Shakhtar Donetsk -Milan
Tottenham - Valencia
Man Utd - Inter
Bayern München - Marseille
Barcelona 99Vontassen99
2010-12-17 10:55
Ser i dagens SPORT.es att det är troligt att det kommer stå Qatar Foundation på bringan och ett stort träd. Samt att UNICES placeras under tröjnummer på baksidan. Jag gillar det absolut inte inte. Inte ens för att vi får in pengar till att betala skulder. Tröjan är helig och min uppfattning är att det är bedrövligt.

En klubb som är världsledande borde kunna ordna in PR/Sponsor pengar via andra olika vägar. Detta är trist och ett bottenapp i klubbens historia enligt undertecknad.
AndreD
2010-12-17 09:35
Vi får hoppas att detta är sant:

"The tree nor the Arab characters of the Qatar Foundation will appear on Barcelona's shirt next season. [rac1]"
Barcelona 99Vontassen99
2010-12-17 09:12
Svar till C.A.C klockan 23.31 Källa jisses lilla du har du inte någonsin läst en svensk dagstidning alla påstår de att Milan/Ibra är störst o bäst och vackrast och att de kommer vinna serie muta samt champions league + VM för klubblag och så vidare.

När jag var yngre och lärde mig hoppas fallskärm fick jag lära mig att ju högre upp du är desto brutalare blir fallet om inter skärmen vecklar ut sig.

Hoppas på Arsernal så de blir två lag som vill spela fotboll. Hoppas i andra hand på Milan så man kan få ett riktigt gott skratt
Barcelona comprende
2010-12-17 03:22
Andreas - V.V [Barney S]

Ja Eurosport

Eller varför inte Real Madrid - Lyon, så slipper man se real i kvartsfinal igen !
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2010-12-17 02:29
comprende //

Real Madrid - Köpenhamn = Köpenhamn vidare
Barcelona - Lyon = Barcelona vidare
Chelsea - Valencia = Valencia vidare
Shahktar Donetsk - Milan = Shahktar vidare
Arsenal - Bayern Munchen = Arsenal vidare
Tottenham - Marseille = Marseille vidare
Schalke 04 - Man U = Schalke Vidare
Inter - Roma = Roma vidare

Haha, detta vore roligt om nåt :)

Nej, men jag vet inte ens vilka som kan möta vilka förutom Barca då.
12.00 imorgon.

Kanal? Eurosport, Viasat Fotboll?
Barcelona comprende
2010-12-17 01:51
Barcelona - Inter | Barcelona vidare
Real Madrid - Roma | Real vidare
Chelsea - Valencia | Chelsea vidare
Shaktar donetsk - Milan | Milan vidare efter straffdrama
Bayern M - Arsenal | Bayern vidare( Robben/Ribery)
Man U - Lyon | Man U vidare
Tottenham - OM | Tottenham vidare
Schalke 04 - Köpenhamn | Köpenhamn vidare

Så här vill jag att lottningen skall se ut imorn!
Delarocha
2010-12-17 01:28
Galet hård press Milan kan sätta på motståndarnas planhalva med Zlatan, Cassano, Robinho och Ronaldinho på plan. Det är ju som att spela med 6 spelare i defensiven hela tiden med dem fyra på plan samtidigt.
Förövrigt är det rätt uppenbart att det inte är hållbart med ett öppet forum här med tanke på att pack som släntrar in här med absolut noll att bidra med förutom ignorans och försök till trollande av forumen och provokation.
Pedro León | Spain: 504,030 km2 - no less, no more
2010-12-17 00:32
---
Barcelona .Sami.
2010-12-17 00:32
Grabbar jag behöver snabbt hjälp med en viktig sak. Om nån datakunnig kan hjälpa mig! Det är så att jag har fått viruset Trojan. Hur får man bort den? Ni som kan den skicka gärna Pm till mig.
Barcelona C.A.K
2010-12-16 23:41
99Vontassen99 : Du får gärna ange källa till den som har sagt att Milan är världens bästa lag.
Barcelona Khazal
2010-12-16 23:40
elbraco

Det verkar bara bli svårare och svårare att "tajma" rätt nu för tiden. Nu loggar man ut lika fort som man loggade in.
Annons: