/spanien/barcelona/forum/14573.aspx/spanien/barcelona/forum/14573.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-07-29 14:48
Ämne: Ingen fotbollspelare....Enligt honom själv så har han gjort det, han sa det nyss. Han borde väl veta om någon?
Barcelona Jontteee
2010-07-29 14:41
Ingen fotbollspelare går upp 10kg på 3-4 veckor.
Barcelona Rambla~
2010-07-29 14:35
En spelare som Zlatan går upp ca 10kg under ett uppehåll. Då håller han säkert igen ändå när det gäller skräpmat och annat.
Barcelona Barca4eva
2010-07-29 14:33
hahaha

Zlatan skämdes efter att ha kallats lat =P
Barcelona Rambla~
2010-07-29 14:29
Stream till matchen i kväll.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-29 14:29
Behöver man ens kolla på presskonferensen när man vet hur det kommer att bli? 9/10 frågor kommer att handla om Barcelona, där alla frågor bemöts med samma svar: Nej, jag är nöjd och vill stanna.
Barcelona Rambla~
2010-07-29 14:25
Journalister alltså, hoppar direkt på transferrykten, så typiskt. Zlatan dödar alla rykten. Han stannar, enligt honom själv åtminstone.
Barcelona Barca4eva
2010-07-29 14:21
Hahaha =P

"Good example"
Barcelona Unicef
2010-07-29 14:06
Strålande Rambla!!! Vet du något ställe som sänder Matcen i sin helhet i efterhand? lr tips var man snabbt kan ladda ner den, kommer tyvär missa matchen ikväll...
Barcelona Rambla~
2010-07-29 14:00
Ni som är sugna på att se Barcas presskonferens med bla Zlatan, kan följa den live. Den börjar 14.15, se länktips.
Barcelona Unicef
2010-07-29 13:41
Mmm, Verkligen! Jag kommer ju vara i Barcelona Hela veckan innan Gamper, så jag e ju riktigt sugen på att se den, brukar ju vara en riktigt härlig show då...
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-07-29 13:32
Unicef

Aa, tråkigt. Hoppas han kan vara med. Har sett frammemot att se honom tillbaka på Camp Nou.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 13:28
¡Barça! - Crèma Catalana

Det där låter som en dröm 1000kr för dreambox som har alla kanalerna. Vart köper man såna, el giganten, siba??
Barcelona Unicef
2010-07-29 13:26
Riktigt synd om han missar Gamper tycker jag...
Barcelona Unicef
2010-07-29 13:18
Ämne: Grabbar skaffa er en....
Precis fiska i er umgängeskrets alltid någon som har känningar på dreambox, nästan alla jag känner i gävle har en...
2010-07-29 13:15
addeh

Valet är rätt så enkel egentligen. Om du vill ha Canal + så blir det runt 3600 kr varje år, om man då är enbart intresserad av Barcelona matcherna (vilket jag är, bryr mig inte om la liga) så blir det runt 90-100 kr per Barcelona match. Vansinnigt.

Jag har alltid varit sugen på en dreambox, men de kostar väl en rejäl slant, det är dessutom osäkert att man får in Viasat och Canal +? Brukar det inte vara rätt så dålig kvalitet?
Barcelona Bernie
2010-07-29 13:11
iBarca - Crème Catalana

Tjena, har varit intresserad av en sån. Jag skriver ett PM till dig. :)
Barcelona westinho
2010-07-29 13:10
Márquez sägs vara klar för New York Red Bulls och ska presenteras imorgon inför media. Han får ett treårskontrakt som kan bli fyra år om klubben vill, och han får 2.1-2.3 M euro i årslön.

Återstår att se om det stämmer, jag hoppas.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-07-29 13:09
Grabbar skaffa er en dreambox, jag betalar 1000;- per år och jag har alla kanaler i europa ca 3-4000 st. :) Det är absolut värt det, har alla canal plus och alla viasatkanalerna..
elbraco
2010-07-29 12:58
Att betala 299 per månad för enbart La Liga och 199 för både PL och CL är inte alls farligt med tanke på att jag personligen hellre, som du säger Hetfield, streamar Barcas matcher.
I PL är det många mer matcher som jag vill kolla på, och i La Liga är det i princip bara Barcas (och typ när Sevilla - Valencia - Real Madrid möter varandra) matcher jag vill kolla på.
Simple choice my friends :)
Atlético addeh
2010-07-29 12:52
Jag står verkligen inför ett dilemma, jag vet inte hur jag ska göra. Att lägga över 3000 kronor per år för att se La Liga känns väldigt mycket. Lutar trots allt åt att jag kommer göra det, även om det bär emot mig.

Hoppas åtminstone att Canal+ kommer ha bättre experter än vad TV4SPORT har, för dem är katastrofalt dåliga.
2010-07-29 12:46
199 kr för både PL (för de som gillar det) och CL är väl inte så farligt?
Det är däremot vansinnigt att behöva betala 299 kr för La liga, jag streamar hellre Barcelona matcherna.

Angående Yaya så tycker jag tvärtemot vad "Delarocha" tycker. Jag tycker att han är betydligt bättre när han får vara offensivare än när han är DM. Rätt så kul att ingen verkar sakna honom, jag trodde att det skulle bli "Eto'o" tjafset igen.
Barcelona Barcadinho.
2010-07-29 12:40
Jag har just fått ett brev från viasat att de höjer månadskostnaden till 199 kr. Kanal C+ tar typ 299 eller vad det är. Jag är så trött på hela det här kommersiella pengar-sugandet runt fotboll.
Vi fotbollsälskare blir mer och mer en produkt. En gång kommer jag att sluta med allt detta. Dax att komma tillbaka till rötterna – det får bli division-1 fotboll med några enstaka allsvenska matcher i framtiden.
Det är som min fru brukar säga – fotbollen kommer ifrån de som älskar sporten. De har inget råd.
Ett bevis för det ser jag den här veckan – jag har en del bekanta som ska till Oslo för att se Barca. De flesta av dem skiter egentligen i fotbollen och en del vet inte heller vad offside innebär. Men de kan stoltera till sina arbetskamrater och nära att det har sett laget.
Ursäkta - jag vill bara dela med andra min irritation.

Delarocha:
Ässh, skit samma - vi tar inte upp diskussionen kring Yaya igen. Folk kommer att bli sura på oss säkerligen:D
Delarocha
2010-07-29 12:24
Barcadinho

Inte direkt. Vi behövde en spelare som avlastning för Xavi och Iniesta redan förra säsongen. Det var ju därför spelet hackade rätt rejält när Iniesta var borta. Yaya var inte direkt lysande längre upp i planen och påstår man något annat ljuger man.
Barcelona Martiinh0
2010-07-29 12:20
Cesc kontrakt går väl ut 2014 ?
Barcelona Barcadinho.
2010-07-29 12:17
Om man läser tankar av folk här, samt i tidningar som Sport osv så kommer man till följande slutsatser:
Vi behöver en defensiv spelare som kan agera DM och ibland mittback.
Vi behöver en spelare som kan avlasta Xavi o Iniesta då och då.
Med enkel matematik så kan man dra följande slutsats:
Yaya Toure var värt två stycken spelare!

Om matchens idag - jag tror inte att spelarna från a-laget kommer att spela mycket eller överhuvudtaget.
Pep har använt de allra första träningsmatcherna förut för att ge b-lags spelare en möjlighet att visa sig. Jag tror att det blir samma sak idag. De flesta från a-laget kommer att titta på matchen från bänken.
I Matchen mot Tottenham förra sommaren hade man för exempel endast Keita från de ordindierna.
Barcelona Jontteee
2010-07-29 12:09
Jag tycker att Cesc borde komma som Bosmandom d.vs när hans kontrakt går ut och det är om 2 säsonger. Killen valde att lämna oss GRATIS och nu måste han välja att lämna Arsenal GRATIS. Arsenal har redan tjänat miljontals på Cesc image.
Atlético addeh
2010-07-29 12:03
Ämne: Otroligt svårt att g....
Eftersom 22 spelare är uttagna är det ingen vild gissning att alla kommer få speltid.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-07-29 11:46
Otroligt svårt att gissa startelva. Väldigt många spelare som är borta så blir väl rejält B-betonat.

Det blir väl A-lagsspelarna som är kvar och några talanger. Tråkigt att det är U19 just nu, jag hade så gärna velat se Bartra, Thiago och dem andra.
Förresten, är Muniesa med? Vet att han inte spelar U19 EM så han borde väl vara med i matchen mot Vålerengen. I så fall hoppas jag han startar.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-07-29 11:45
1.70-ligan

Okej, tack ska läsa det :)

sabit

Du får hitta en stream på nätet, tror inte att den sänds på tv tyvärr..
Annons: