/spanien/barcelona/forum/14571.aspx/spanien/barcelona/forum/14571.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Hassan
2010-07-29 09:57
Nu skriver Sport att ni är nära en övergång (Cesc) - hört den förr? Precis som jag skrivit i dagens inlägg på bloggen - faller inte Barca med en utebliven värvning på Cesc.

En spelare som Senna hade varit intressant att titta på i Barcelona. Har det funnits något sådant rykte?
Barcelona Ayaz
2010-07-29 03:30
Iniesta är inte den mest hälsosamma personen. Du vet det lika bra som jag.När han är i action han är otrolig?.INget snack om saken.Men ska vi inte ha en back up? Vem ska ersätta honom? Men det jag menar är att Özil är snabb passningskicklig och anpassningsbar till spelet.Han kommer att göra mer ån vad cesc iår.Özil är hungrig.Han vill sätta sitt märke.

Killen brinner nu!Och som han har sagt så vill han till barca. Fattar du vad den här personen kan göra som en inhoppare? Enough said
Delarocha
2010-07-29 02:38
Ayaz

Börjar du snacka om när Iniesta lägger av? Tror inte ens Iniesta nått sin topp ännu. Han är född 84!
Barcelona Ayaz
2010-07-29 01:39
Jag förstår inte varför så stor hype kring Cesc.Hur skulle arsenal se ut utan cesc? Hur skulle vi se ut utan Xavi? Självklart släpper inte wenger honom.han är f!n lagets motor som Xavi är för oss.

Men Özil däremot hade inte suttit fel. Det är nu killen når sin topp. Man måste utnyttja såna tillfälligheter. Som alla vet så håller inte Iniesta alltid. och Özil har en utmärkt vänsterfot.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 01:29
Edoo9

Och att han satsar allt på att ta hem Fabregas.
Barcelona Barca4eva
2010-07-29 01:27
Edoo9

Co-sign FTW
Barcelona Edoo9
2010-07-29 01:23
Ämne: Edoo9

Men det fin....
Och där fick du svar på din fråga om varför Rosell inte gjort en "storvärvning" än. För att vi redan är tillräckligt bra!
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 01:20
Edoo9

Men det finns ingen annan som hade kunnat slå sig in i vår startelva i dagsläget ju. Vi har typ världens bästa startelva.
elbraco
2010-07-29 01:16
Ämne: Kände ni till detta?....
Jo, läste om det i GöteborgsPosten, men det var väl bara ett förslag hittills? Tydligen har man bara en stor tjurfäktningsarena i Katalonien.
Barcelona C.Andrés
2010-07-29 01:16
Ämne: Messidinho_10

Jag....
Word. Kan ju passa på att kasta in Vidic,Torres,Aguero & diverse spelare som Messidinho kanske blir nöjd. Men jag vet inte om det vore bra...
Barcelona Edoo9
2010-07-29 01:14

Du bad ju o....
Men jag menade nåt realistiskt. Någon som vi är i behov av och till ett okej pris. För det första hade Ferguson ALDRIG i sitt liv sålt Rooney nu. Och för det andra vad ska vi med honom till? Vi har redan för många anfallare, vi kan ju inte ens bli av med Zlatan så som det är nu.
Barcelona westinho
2010-07-29 01:13

Du bad ju o....
Löjligt.
Barcelona Barca4eva
2010-07-29 01:12
Messidinho_10

Jag stör mig faktiskt på dig...kommer ihåg lite av listan på spelare du ville ha:

Torres
Villa
Rooney

Och gud vet hur många du ville ha här...Håll på Real istället?
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 01:11
Edoo9

Du bad ju om en värvning som går rätt in i startelvan. Och Rooney hade gjort det om han värvades, Villa Rooney Messi
Barcelona Edoo9
2010-07-29 01:08

Rooney!....
Hoppas att det var ett skämt Messidinho.

Håller med Rambla...
Barcelona Rambla~
2010-07-29 01:06
Jaaa, vi värvar Rooney så kan han och Zlatan sitta på bänken och kasta snorkråkor på varandra.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 01:03
Edoo9

Rooney!
Barcelona Edoo9
2010-07-29 01:00
Ämne: C.Andrés

Vad tror....
Är det inte bättre att Rosell försöker fixa lite av underskottet istället för att slösa x antal miljoner för att få in din stora värvning? Och då undrar jag vilken stor värvning du vill se, om vi bortser från Cesc? Och nån som då slår sig in i startelvan direkt och inte nöter bänk.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 00:53
C.Andrés

Vad tror du jag röstade på Rosell för han lovade värvningar, och nu när står där som President så tycker jag faktist att han ska håll sitt vallöfte.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-29 00:50
Vi behöver fortfarande en kreativ mittfältare som kan avlasta Iniesta och Xavi, sen behöver vi en defensiv mittfältare som kan ersätta Toure. Om nu Marquez lämnar så måste vi köpa en till back (om nu inte Abidal vill spela som mittback).

westinho

Varför skulle en värvning av Özil förstöra för Thiago och JDS? Om vi värvar Özil så får vi 3 kreativa mittfältare som ska rotera på tre platser, det är ju öppet för Thiago och JDS att hoppa in då och då.
Barcelona westinho
2010-07-29 00:47
In med Senna som backup till Busi, kanske någon mittback till (men hoppas på Fontás där istället) sen känns truppen bra. Senna lägger skorna på hyllan om 2 år säger vi, då är Romeo mogen nog för att ta över rollen som backup till Busi.

Tycker en värvning av t.ex. Özil hade förstört chanserna för JDS och Thiago. Även om jag gillar Özil.
Barcelona C.Andrés
2010-07-29 00:44
Ämne: Jag väntar fortfaran....
Du börjar bli riktigt irriterande,alltid dessa värvningar från dig. Räcker det aldrig med det material som finns eller som ryktas in? Nej du måste tvunget ha fabregas,mascherano,valfritt-namn-som-kostar-över-50miljoner euro. Fatta,ska det värvas så ska det värvas smart,inte enbart för att spendera. Tror att det laget du letar efter är Madrid...
Barcelona Edoo9
2010-07-29 00:40
Ämne: Jag väntar fortfaran....
Behövs det verkligen en stor värvning? Tycker vi har det rätt så bra ställt så som det är nu med undantaget att vi behöver täppa till där bak ifall nu Rafa försvinner. I värsta fall har vi några av våra talanger som kan ställa upp där.
Barcelona Frodo
2010-07-29 00:37
Det ska bli intressant att se hur B-laget formeras nästa säsong. Vi har väldigt många stora talanger som spelar på samma position. Bartra, Fontas och Muniesa som mittbackar. Roberto, Thiago och JDS på de två offensiva mittfältsplatserna. Den defensiva är given för Romeu. Hoppas bara att Enrique satsar på de unga talangerna.

Vissa lär ju hoppa fram och tillbaka mellan a-laget vilket är positivt men samtidigt märker man hur tufft det är att ta plats i B-laget också. Med tanke på hur bra ställt vi har det på mittfältspositionerna i B-laget vore det dumt att hämta Cesc. Thiago kommer att bli bättre om några säsonger.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 00:34
Jag väntar fortfarande på Rosells stora värvning, det räcker inte med bara Adriano.
Barcelona Rambla~
2010-07-29 00:27
Kände ni till detta? I Katalonien har man nu förbjudit tjurfäktningar. Det var fan på tiden.
Barcelona Rambla~
2010-07-29 00:25
Efter den här veckan får fan ledningen ge upp Cesc helt och hållet och istället koncentrera sig på att slutföra de värvningar som verkligen behövs. Vi kan inte hålla på och leta värvningar sent in i augusti. I över två månader har de jagat honom och inte kommit det minsta närmare en värvning. Vad är det de inte begriper? Arsenal vill inte sälja så ge bara upp det. När inte Cesc själv vill ta striden blir det aldrig av.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-29 00:22
Imorgon är det dags som man har längtat!!!
Barcelona Rambla~
2010-07-29 00:22
addeh

Jo, läkt har det ju gjort sedan länge. Det är ju återbyggnad som gäller för honom och av vad jag har förstått så är han i slutfasen. Han kan ju inte gå in och spela match i dagsläget.
Atlético addeh
2010-07-29 00:19
Rambla

Trodde det redan hade läknat. Känner igen "Metatarsal" så det borde stämma. Aja, en träningsmatch är inte hela livet, he'll be back!
Annons: