/spanien/barcelona/forum/14557.aspx/spanien/barcelona/forum/14557.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2010-08-02 11:24
Ämne: Ämne: EXTRA E....
Och skådespelaren som spelar Iniesta i Crackóvia var också med under ceremonin.
Barcelona Rambla~
2010-08-02 11:10
Ämne: EXTRA EXTRA!!

Ces....
Och delar av publiken skriker Cesc, ven al Barça.
Canaletes
2010-08-02 10:40
EXTRA EXTRA!!

Cesc satte på sig Arenys de Mar-tröjan..
Första klubben han spelare för

skämt å sido. Ceac blev hedrar av sin hemby för VM-titeln.
Sen fick han tårar när dem gjorde en Barca-film på Cesc
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-08-02 08:59
Ämne: Wenger och Arsenal g....
Han syftar nog på att man i Madrid använder Marca och AS som hjälpmedel för att värva spelare och att man i Barcelona gör samma sak med Sport och EMD. I England så har inte tidningarna en så tight relation som de spanska- och till viss del italienska- toppklubbarna har med tidningarna.
Barcelona Smogen
2010-08-02 08:43
varför ska Andoni Zubizarreta åka med till Asien för? Han borde stanna hemma och ordna en defensiv förstärkning till truppen.
Zlatanic_Bazz
2010-08-02 08:33
Själv har jag två dreamboxar, och Canal+ Total.
Var tvungen att skaffa en till box till sovrummet och streama via nätet till min box i sovrummet.
Löjligt att dom vill ha pengar på nytt för att kunna se på Canal plus på en till tv i hemmet. Giriga jä....

Fungerar kanonfint i alla fall.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:30
Angel Di Maria !Hombre!

Jaha,tack antar jag..?.. men nej jag har ett liv på sommaren så jag inte sitta här och skriva varje dag.Det gör jag på när säsongen börjar.
Real Madrid Angel Di Maria !Hombre!
2010-08-02 03:28
Trippeln

Härligt att se dig skriva igen, du bjuder alltid på gott skratt.

Men i slutet av säsongen kommer du se att detta var bara erotiska drömmar från din sida.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:20
Sorry grabbar,hade riktigt tråkigt mitt på natten.Det är inte meningen att provocera någon eller så.

Jag kan ta bort den vid klagomål.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:19
Känslan man får vid ett barcelona mål.

Sätter ett slut på alla madristas vrål.

När bollen stänks in av en ruskigt effektiv Villa.

Kan bara alla madristas återvända till sin lya.

El clasico,matchernass match,snarare Messi show.

Alla ser Messi måla och engelsmännen skriker HOW!

Vid slutet ser man Mourinho sitta på bänken som en mes.

Då måste en pajas ta fram plånboken för det kan Perez!
Ni k
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-02 00:56
Läste nyheten på Sport.es, men hittade ingen länk. Försökte sedan på internet, men lyckades inte att hitta något.
Barcelona Barca4eva
2010-08-02 00:51
Heywood Jablome - Xaviniesta

=O Finns det klipp eller bilder på hyllningarna?

Ah ok tack ändå =P Dags för Ps3 innan jag sover, men go'natt ändå ;)
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-02 00:50
Cesc blev hyllad i dag i sin hemstad för hans insatser i VM-slutspelet. Han brast ut i tårar framför sin familj och vänner.

Ska bli intressant att följa Cesc om han stannar, vilket det lutar åt, och hur han kommer att inleda Premier Leauge.
David_Villa 7
2010-08-02 00:40
Ämne: Hetfield- Megan Fox ....
brukar ochså steama oftast men tycker matcherna hackar ofta
Barcelona Barca4eva
2010-08-02 00:34
Viva la Pepa!

Själv följer jag endast La Liga och Superettan så det där är lite dyrt, men Dreambox är rekommenderat..verkligen.
Barcelona Viva la Pepa!
2010-08-02 00:32
Alltså de här snacket om 300kr, så får man ganska mycket mer än bara la liga för de pengarna,

BBVA
Copa
Allsvenskan
Hollänska
Carling Cup
Elitserien
De stora tennis tuneringarna
UFC
Speedway med mera.

Även har de de bästa serierna från HBO osv. (Entourage, Pacific, True Blood) SF kanalen samt de nyaste filmerna från USA.

Så man får ganska mycket för 300kr månaden, men är man, som många här verkar, bara var intresserad av Barcas matcher så är det såklart kanske lite dyrt
Barcelona Barca4eva
2010-08-02 00:28
Hetfield- Megan Fox is a dude

Streamar matcher, med och utan program, och kopplar datan till Tv:n, funkar bra som du sade.
Atlético addeh
2010-08-02 00:28
Hetfield

Har 8mbit Telia, att streama brukar för det mesta gå bra. Grejen är den att jag tycker det är förbannat tråkigt att sitta framför datorn och se en fotbollsmatch. Det känns helt fel. När man ser en match på TV får man åtminstone bättre bildkvalité och väldigt mycket bekvämare sittplats.

Men som sagt, ekonomin styr. Det blir nog trots allt väldigt mycket datorsittande i höst.

Självklart går det koppla datorn till TV:n, men kvalitén blir knappast bättre, snarare tvärtom. Om kommentatorerna pratar kinesiska eller arabiska bryr jag mig inte ett smack om. De svenska har ändå aldrig något vettigt att säga och man blir oftast förbannad på all skit dem snackar.
Barcelona Rambla~
2010-08-02 00:27
Wenger och Arsenal gnäller mycket på de spanska pressen, med all rätt många gånger, men den engelska är fan inte bättre den.
Atlético addeh
2010-08-02 00:24
Rambla

Det är ingen hemlighet att Cesc och Messi är goda vänner efter alla år de spenderade tillsammans på La Masia. Men precis som du säger, tror knappast Leo bryr sig speciellt mycket om Fabregas kommer i sommar, nästa sommar eller överhuvudtaget.

De försöker bara skapa heta rubriker och locka läsare.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-02 00:22
addeh

F*ck that s*it, om du har snabbt bredband så kan du streama Barcelona matcherna utan problem. Det brukar finnas bra streams, så varför betala 300 kr?

Du kan ju alltid koppla datan till tv:n, sen kan du njuta av det så. Det är givetvis inte samma kvalite, och du får kanske stå ut med kinesiska eller arabiska kommentatorer då och då, but I don't care.

Atlético addeh
2010-08-02 00:20
Det svider att betala såpass mycket för La Liga. Även om jag gärna ser några mer än bara Barcelonas matcher gör det plånboken väldigt illa, speciellt när jag fortfarande går i skolan och inte har något jobb vid sidan.
Barcelona Rambla~
2010-08-02 00:17
Det diskuterades tidigare idag journalisters desperata föröks att få till uppseendeväckande rubriker, Aftonbladet inte minst. Vad är inte detta då? Messi dseperat över att Cesc kommer till Barcelona.

Man blir så trött. För det första så är det garanterat gamla citat de tragglar ännu en gång och för det andra så tror jag knappast att Messi ligger sömnlös på nätterna över Cescs framtid. :P
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-02 00:12
BlueRed

Seriöst, 300 kr för endast la liga är rena rånet!
Canal + är ju som troll, de sitter säkert i gruvan och räknar guldmynten.

Vansinnigt är ordet! Viasat kostar väl 199 kr, och då får man PL och CL, det är ju rimligt. Jag älskar Barcelona, men jag tänker inte betala 300 kr för 4 matcher per månad (skiter faktiskt i resten av la liga).
Barcelona Rambla~
2010-08-02 00:10
Ämne: Hoppas att han lycka....
Har man problem att få speltid i Barcelonas B-lag lär man knappast bli aktuell för spel i PL för Man City med tanke på vilka värvningar de gjort så här långt.
Barcelona Messias_10!!
2010-08-02 00:09
Hoppas att han lyckas!! :D
Barcelona Rambla~
2010-08-02 00:06
Ett gäng direktörer följde med till Sydkorea med laget idag. Både Josep Maria Bartomeu och Zubizarreta var med och då det är de två som har hand om förhandlingar och värvningar, kan vi nog anta att det knappast blir några värvningar denna vecka.

Precis som förra sommaren ser årets transferfönster att bli en enda stor fail, ja förutom värvningen av Villa och Adriano då. Problemet är bara det att truppen knappast känns spikad.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-02 00:02
Hetfield

Helt rätt. Har några i släkten som använder Dreambox, har för mig att dem alla sitter på samma "nät". Dem har i alla fall inga problem, utan flyter på ordentligt.

Jag väljer dock 'vanlig' boxer, med Canal+. Betalar, tittar och inga konstigheter. :)
Barcelona Rambla~
2010-08-02 00:01
Hetfield

Hehe, om du är helt solo är det ju du alena som får stå för hela kostnaden för hela Viasats och Canal Digitals abonnemangskostnad, om vi nu antar det är de två bolagens utbud som används. Det blir en rätt så saftig utgift. Hela grejen går ju ut på att man är ett gäng, säkert minst 10st, som delar på det för att få ner kostnaden.
Barcelona kev
2010-08-01 23:58
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Tack så hemskt mycket för informationen. Lite dyrt men asch, om man har ett jobb går det absolut att fixa. Detta måste jag fixa innan La liga börjar.
Annons: