/spanien/barcelona/forum/14525.aspx/spanien/barcelona/forum/14525.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-16 23:20
Aimar-10

Aja, du får väl nöja dig med att typ 90% (om inte mer) inte håller med dig, detta inklusive Pep och Del Bosque.
Barcelona AIMAR-10
2010-08-16 23:19
Frågan är i vilket stor lag hade Busi startat förutom i Barca?? Real nej, Chelsea nej, Manchester nej, Inter nej. Hur han startade under hela VM undrar folk fortfarande men dom vann ju VM men det var nog inte Busquets förtjäns direkt.
Atlético addeh
2010-08-16 23:18
AIMAR-10

Samtliga här inne & de som överhuvudtaget kan någonting om fotboll vet att Busquets är hästlängder bättre än Mascherano.

Keita som pivoté? Malierns passningsspel är inte hälften så bra som Busquets.

Pröva kom tillbaka om ett år. Hej då!
Barcelona Rambla~
2010-08-16 23:18
Ämne: Exakt låna ut Busi o....
Ta ett snack med Pep om dina tankar. Det blir intressant vad han kommer att svara dig.
Barcelona el Maestro!
2010-08-16 23:15
Ämne: Enligt mig är Masche....Hehe, och varför inte låna ut Messi och Bojan också. Vi har ju två rutinerade spelare i form av Villa och Zlatan som kan få hur mycket speltid som helst. Låna ut Messi och Bojan till Deportivo La Coruna. Det vore bra:-P.
Atlético addeh
2010-08-16 23:14
Ämne: Enligt mig är Masche....
Du har inte riktigt alla pirater i skeppet.
Barcelona AIMAR-10
2010-08-16 23:13
Exakt låna ut Busi om Mascherano kommer, Så ni menar på fullaste allvar att Busi är bättre än Mascherano? Inte en chans! Keita kan spela DM vilket han gjorde i Sevilla!
Barcelona Rambla~
2010-08-16 23:10
Låna ut en startspelare? En världsmästare? Var kommer alla troll ifrån?
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-16 23:06
Aimar-10

Keita spelar inte som DCM. Pep föredrar till och med JdS på den positionen, före Keita.
Låna ut Busquets? Killen är redan ordinarie i Barça och landslaget. Han bänkade Touré. Finns inte en chans att Pep lånar ut honom.

Rosell snålar inte, det är Pep som inte vill ha spelarna.
Barcelona Sam
2010-08-16 23:05
AIMAR-10

Så du menar att vi ska köpa en DM och sedan låna ut Buqsquets? Fail.
Barcelona ElTriplete
2010-08-16 23:05
Espanaboy

Kanske för att Pep sagt att han inte vill spela med alla Spaniens VM-hjältar och kanske vilar några?
Barcelona AIMAR-10
2010-08-16 23:02
Enligt mig är Mascherano bland dem bästa DM i världen! Han gör ett utmärkt jobb i defensiven och är en stark bollvinnare, han skulle passa in perfekt bakom Xavi å Iniesta

Värva SONG ? Killen är bokstavligen USEL, JDS alla dagar i veckan före Song.. Vi behöver en bra DM som kan ersätta yaya på ett bra sätt och enligt mig är lösningen Mascherano fattar inte varför Rosell snålar när vi behöver en DM, skulle inte skada om vi lånade ut Busi en säsong till Atletico madrid eller nåt liknande lag så att han får konstant speltid och kan utvecklas för jag tror att killen har en enorm potenial, Under den tiden spela med Mascherano och Keita.. Skulle inte heller skada och låna ut grabbarna från La masisa JDS o Thiago..
Moderator
2010-08-16 23:00
Alldeles för rörigt längre ner! Lägg ner omotiverade startelvor och one-liners! Nästa gång blir det spärr! /Mod
Barcelona Espanaboy
2010-08-16 22:44
Ämne: Pep the King

Vald....
Varför skulle Pep bänka "one of the big star", Dani Alves? Varför skulle ikonen Puyol bänkas? Iniesta. Spaniens hjälte i VM. Skulle han sitta på bänken? Sergio Busquets då? Zlatan. Spelaren som har haft bäst form under försäsongen. Bänken? Tror snarare på en uppställning som ser ut på det här viset: Valdes-Dani,Puyol, Pique, Abidal- Xavi, Sergio, Andrés-Messi,Zlatan, Villa.
Barcelona petersays
2010-08-16 22:40
Lendoiro är president. Sportchefen heter Byron Pastor.

Edit: Enligt mina google skillz. Deportivos hemsida var det rörigaste jag sett i mitt liv så där fick man ju ingen hjälp.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-08-16 22:40
Minns att många trodde att vi skulle bli nya Real då det sades att Rosell är som Perez. Rosell skulle värva en massa spelare och så skulle vi inte ha plats för spelarna från La Masia. Nu tycker många att han inte värvar tillräckligt mycket och att de unga spelarna inte håller.
Atlético Kun(G)
2010-08-16 22:38
Ämne: Ämne: Ohoj! T....
Ok tack! Undrar vem fan vi tänkte på då..?:-s

Tack så mycket för hjälpen!
Barcelona thiago alcantara
2010-08-16 22:33
Ämne: Ohoj! Tänkte bara ko....
Augusto César Lendoiro
Atlético Kun(G)
2010-08-16 22:30
Ohoj! Tänkte bara kolla om ni kan hjälpa mig och min barca kompis att komma på vad Deportivo la Corunas sportchef heter, vi vet att han heter Pablo i förnamn och nåt i stil med Baraios i efternamn men vi behöver vara säkra med stavningen.

Väldigt tacksamma för hjälp.

Barcelona petersays
2010-08-16 22:29
"varför inte panga upp 150+Hleb och få en av världens absolut bästa defensiva mittfältare,"

Snackar du om Masken nu eller? Är riktigt glad över att han inte kommer. Fy tusan vilket stolpskott. Priset är dessutom bara spekulationer, finns ju inget som säger att Pool skulle släppt honom för den summan.

Men visst borde vi värva någon defensiv mitt. Och kan vi bli av med Hleb på samma gång så varför inte? Toulalan eller kanske skeppa tillbaka Hleb till Arsenal, lägga några millar och få Song?

Vi gick ju back på Chyg så nog kan vi släppa hedern och repatriarkera Hleb till Gunners också :P

Edit: Nu såg jag att ni snackade om Alex Song innan jag postade med. Kan inte vara en slump. Läser vi rykten om hans övergång imorgon i EMD?
Barcelona Suñol
2010-08-16 22:26
AIMAR-10: Hatar att vara paragrafryttare men läs igenom reglerna för forumet innan du skriver loss.
Barcelona Barcadinho.
2010-08-16 22:26
Jädrar, det verkar stämma. Titta på länken, när han svarar:

"I have 17 sisters and 10 brothers. I have a big family. But there are all very important to me. Every single one of them. I love them all."

FFT brukar inte hitta på saker.

Barcelona AIMAR-10
2010-08-16 22:25
Lugn och fin. /Red
Barcelona ElTriplete
2010-08-16 22:24
Sam

Jaha, haha. Jag tänkte: wtf...
Barcelona Sam
2010-08-16 22:22
Han menar nog att hans pappa dog när Song var 3 år gammal.
Barcelona ElTriplete
2010-08-16 22:19
barca kid

wtf..det här måste vara ett sorts skämt?
Barcelona ElTriplete
2010-08-16 22:19
Pep the King

Valdes
Adriano - Pique - Milito - Maxwell
Xavi - Romeu - Keita
Messi - Villa - Pedro

gissar jag på
Barcelona barca kid
2010-08-16 22:18
Jag läste i FourForTwo att Alex Song har 17 systrar och 10 broder.
Hans pappa dog när han var 3 år.
Otroligt.
Barcelona ElTriplete
2010-08-16 22:18
AIMAR-10

Håller tyvärr med...saknar också Laporta.
Barcelona AIMAR-10
2010-08-16 22:17
Jag förstår mig itne på den nya presidenten Rosell!?!? Han har gjort en värvning sen han kom och det är Adriano som inte är en startspelare, varför inte panga upp 150+Hleb och få en av världens absolut bästa defensiva mittfältare, helt otroligt är så besviken på den nya ledningen..

LAPORTA WE MISS U!!!!
Annons: