/spanien/barcelona/forum/14520.aspx/spanien/barcelona/forum/14520.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-08-02 15:05
Blev själv nästan tåögd när jag såg Cesc hur han reagerade. När kommer en DM till Barcelona ? Senna har de pratats mycket om och han är en favo hoppas han skriver på nästa vecka när Barca kommer från Asien.
Barcelona BosnjaK
2010-08-02 14:49
Hej!

Har följt ert forum länge, hejar på Juve men måste yttra mig i Cesc frågan.

Av naturliga skäl så vill Barcelona ha Cesc, och såklart vill Cesc spela för klubben i sitt hjärta. Men jag tycker att det får vara nog för denna säsong, Barce skämmer ut sig med hur dem har agerat i Cescgate, det börjar bli löjligt. Det Pique gjorde och vem mer det var, när dem lurade på han tröjan, det var bara löjligt.

Värst av alla är ju Cesc. Killen har inte bollar för 5 öre, han vågar varken säga det ena eller det andra.

Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-02 14:15
Ämne: Hej, är det någon so....
Jag tror det blir svårt att hitta hans riktiga med tanke på alla tusen fake accounts som görs..

Men denna på länktipset är hans officiella fan page där han lägger ut personliga bilder och meddelanden, alltså inga man får läsa om på tidningarna utan hans egna ord. (hoppas jag..)

Se länktipset.
Barcelona messi el maestro ©
2010-08-02 14:04
Hej, är det någon som kan länka till Iniestas riktiga facebook? :)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-02 13:58
Som en blixt från en klar himmel så har C+ och Jens Fjällström kommit överens om att Jens ska få kommentera matcherna, dvs en expertkommentators roll. Han kommer även att sitta i studion när "småmatcher" spelas. :P

Räkna med att han kommer vara expertkommentator under el Clasico och de stora matcherna i La Liga.

I love it!
Barcelona Barca o Mort!
2010-08-02 13:45
Bamba

De flesta vill inte ha honom. Men jag antar att dem som vill ha honom tycker att vi har för några mittfältare. Det är nog meningen att rotera Iniesta Cesc och Xavi på de 2 mittfältsplatserna eftersom ingen av dem borde spela som pivote.
BAMBA ★★☆
2010-08-02 13:40
Hej. Först och främst, är absolut inte här för att provocera, så ni vet.

Jag undrar bara VARFÖR vill ni ha Fabregas nu? Vart har ni tänkt att han ska spela? Han lär ju inte vilja sitta på bänken?

FORZA JUVENTUS
Canaletes
2010-08-02 13:20
addeh:
De ju vanligt at alla har det?

Förresten kul o se alla canteranos ansikten på planet.
FIRST CLASS MAN!! Wooow!!
:D
Atlético addeh
2010-08-02 12:53
Messi & Dani Alves deltog på en presskonferens under dagen. Argentinaren sa att han ser Iniesta eller Xavi som kandidater att vinna guldbollen detta år. Han tycker de har förtjänat det och är mycket värda en sådan utmärkelse.

Messi pratade även om Cesc Fabregas och ser gärna att spanjoren kommer till klubben.

"Det skulle vara ett stort nöje att spela med Cesc. Om han kommer, skulle han inte ha några problem att anpassa sig"
Barcelona RimuZ
2010-08-02 12:44
Wenger är antagligen ett ondskefullt manipulativt geni eller så är Cesc den mest lättmanipulerade människan som finns. Den här hemlängtan kan inte ha dykt upp från ingenstans så vad fasen skriver han på för 5 år :S

Lägg ner verksamheten. Skaffa oss en mittback och en pivote. Sen ta beslutet att köpa in Özil eller sattsa på Thiago.
Atlético addeh
2010-08-02 12:28
Några bilder från lagets ankomst till Seoul. Alla har exakt samma outfit. :D
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-02 11:44
Vackert att se när Cesc kollar på gamla bilder från Barcelona tiden och blir tårögd.. Han kunde knappt prata
Barcelona el Flaco
2010-08-02 11:24
Ämne: Ämne: EXTRA E....
Och skådespelaren som spelar Iniesta i Crackóvia var också med under ceremonin.
Barcelona Rambla~
2010-08-02 11:10
Ämne: EXTRA EXTRA!!

Ces....
Och delar av publiken skriker Cesc, ven al Barça.
Canaletes
2010-08-02 10:40
EXTRA EXTRA!!

Cesc satte på sig Arenys de Mar-tröjan..
Första klubben han spelare för

skämt å sido. Ceac blev hedrar av sin hemby för VM-titeln.
Sen fick han tårar när dem gjorde en Barca-film på Cesc
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-08-02 08:59
Ämne: Wenger och Arsenal g....
Han syftar nog på att man i Madrid använder Marca och AS som hjälpmedel för att värva spelare och att man i Barcelona gör samma sak med Sport och EMD. I England så har inte tidningarna en så tight relation som de spanska- och till viss del italienska- toppklubbarna har med tidningarna.
Barcelona Smogen
2010-08-02 08:43
varför ska Andoni Zubizarreta åka med till Asien för? Han borde stanna hemma och ordna en defensiv förstärkning till truppen.
Zlatanic_Bazz
2010-08-02 08:33
Själv har jag två dreamboxar, och Canal+ Total.
Var tvungen att skaffa en till box till sovrummet och streama via nätet till min box i sovrummet.
Löjligt att dom vill ha pengar på nytt för att kunna se på Canal plus på en till tv i hemmet. Giriga jä....

Fungerar kanonfint i alla fall.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:30
Angel Di Maria !Hombre!

Jaha,tack antar jag..?.. men nej jag har ett liv på sommaren så jag inte sitta här och skriva varje dag.Det gör jag på när säsongen börjar.
Real Madrid Angel Di Maria !Hombre!
2010-08-02 03:28
Trippeln

Härligt att se dig skriva igen, du bjuder alltid på gott skratt.

Men i slutet av säsongen kommer du se att detta var bara erotiska drömmar från din sida.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:20
Sorry grabbar,hade riktigt tråkigt mitt på natten.Det är inte meningen att provocera någon eller så.

Jag kan ta bort den vid klagomål.
Barcelona Trippeln
2010-08-02 03:19
Känslan man får vid ett barcelona mål.

Sätter ett slut på alla madristas vrål.

När bollen stänks in av en ruskigt effektiv Villa.

Kan bara alla madristas återvända till sin lya.

El clasico,matchernass match,snarare Messi show.

Alla ser Messi måla och engelsmännen skriker HOW!

Vid slutet ser man Mourinho sitta på bänken som en mes.

Då måste en pajas ta fram plånboken för det kan Perez!
Ni k
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-02 00:56
Läste nyheten på Sport.es, men hittade ingen länk. Försökte sedan på internet, men lyckades inte att hitta något.
Barcelona Barca4eva
2010-08-02 00:51
Heywood Jablome - Xaviniesta

=O Finns det klipp eller bilder på hyllningarna?

Ah ok tack ändå =P Dags för Ps3 innan jag sover, men go'natt ändå ;)
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-02 00:50
Cesc blev hyllad i dag i sin hemstad för hans insatser i VM-slutspelet. Han brast ut i tårar framför sin familj och vänner.

Ska bli intressant att följa Cesc om han stannar, vilket det lutar åt, och hur han kommer att inleda Premier Leauge.
David_Villa 7
2010-08-02 00:40
Ämne: Hetfield- Megan Fox ....
brukar ochså steama oftast men tycker matcherna hackar ofta
Barcelona Barca4eva
2010-08-02 00:34
Viva la Pepa!

Själv följer jag endast La Liga och Superettan så det där är lite dyrt, men Dreambox är rekommenderat..verkligen.
Barcelona Viva la Pepa!
2010-08-02 00:32
Alltså de här snacket om 300kr, så får man ganska mycket mer än bara la liga för de pengarna,

BBVA
Copa
Allsvenskan
Hollänska
Carling Cup
Elitserien
De stora tennis tuneringarna
UFC
Speedway med mera.

Även har de de bästa serierna från HBO osv. (Entourage, Pacific, True Blood) SF kanalen samt de nyaste filmerna från USA.

Så man får ganska mycket för 300kr månaden, men är man, som många här verkar, bara var intresserad av Barcas matcher så är det såklart kanske lite dyrt
Barcelona Barca4eva
2010-08-02 00:28
Hetfield- Megan Fox is a dude

Streamar matcher, med och utan program, och kopplar datan till Tv:n, funkar bra som du sade.
Atlético addeh
2010-08-02 00:28
Hetfield

Har 8mbit Telia, att streama brukar för det mesta gå bra. Grejen är den att jag tycker det är förbannat tråkigt att sitta framför datorn och se en fotbollsmatch. Det känns helt fel. När man ser en match på TV får man åtminstone bättre bildkvalité och väldigt mycket bekvämare sittplats.

Men som sagt, ekonomin styr. Det blir nog trots allt väldigt mycket datorsittande i höst.

Självklart går det koppla datorn till TV:n, men kvalitén blir knappast bättre, snarare tvärtom. Om kommentatorerna pratar kinesiska eller arabiska bryr jag mig inte ett smack om. De svenska har ändå aldrig något vettigt att säga och man blir oftast förbannad på all skit dem snackar.
Annons: