/spanien/barcelona/forum/1451.aspx/spanien/barcelona/forum/1451.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Stright outa Barca
2015-12-30 19:58
[QUOTE=Federer ]Du har tyvärr förlorat eftersom du tog -2.5. De måste alltså vinna med minst 3 måls marginal [/QUOTE] aha ok fan
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2015-12-30 19:57
Mathieu från start? Fan, man känner sig aldrig säker med Marlboro från start.
Barcelona enkos
2015-12-30 19:56
Mycket snygg anfall och mål av Atletico
Barcelona Liunil Masse
2015-12-30 19:55
@dermotmcorrigan: Official match report from Bernabeu has Real Sociedad president telling ref he'll report him to police for robbery
Barcelona Federer
2015-12-30 19:55
@Stright outa Barca:

Du har tyvärr förlorat eftersom du tog -2.5. De måste alltså vinna med minst 3 måls marginal
Barcelona Erik Satie
2015-12-30 19:53
aaah. Mathieu :) då väntar stordåd!!!!
Barcelona enkos
2015-12-30 19:52
Ja du har förlorat då Real var tvungna att vinna med minst 3 mål
Barcelona Stright outa Barca
2015-12-30 19:51
grabbar jag spelade asian handicap -2,5 på Real madrid. matchen sluta 3-1 har jag då förlorat? de har ju gjort tre mål
Barcelona enkos
2015-12-30 19:49
Med tanke på att kvällens match är den första av 9 på bara en månad är det ju inte konstigt att Alba Iniesta och Pique vilas för Espanyol om tre dagar redan..
Barcelona Liunil Masse
2015-12-30 19:47
Mathieu.... Poängtapp it is! Lucho, hur fan tänker du? Redan glömt bort Deportivo-matchen...
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-12-30 19:47
hoppas vi vinner med 5-4 idag. marlboro 4 självmål. kanske då LE inser saker o ting
Barcelona Federer
2015-12-30 19:45
Marlboro startar som vänsterback.... Hoppas inte han har lagt något annat än vanlig tobak i sin Marlboro idag.
Barcelona Neymar N11
2015-12-30 19:43
Barcelonistas Oavsett hur dåliga real än är så ska man aldrig underskatta dem. Ligan är fortfarande öppet och med tanke på att real är ute ur Cdr så kommer man lägga all energi på ligan. (Underskatta aldrig din fiende)
Barcelona Vampíro
2015-12-30 19:43
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Vermaelen Mathieu - Rakitic Busquets SergiRoberto - Messi Neymar Suarez Hur kan Matjö få fortsätta spela i FC Barcelona?
Barcelona enkos
2015-12-30 19:35
Barcelonistas

Och din underskattning av Real är ännu större komedi.. men jag hoppas trots allt att det är du som har rätt till slut..
Barcelona Barcelonistas
2015-12-30 19:33
Enkos - dela med dig av det starka som du tar. Hur kan du seriöst vara orolig över Real? Ser du inte hur värdelösa dom är? Min mormor skrämmer mig mer än Real. Helt värdelöst man har alltså svårt mot blåbärslag? + man blir förnedrade så fort de bra motstånd. Din oro över Real e komedi
Barcelona Barcelonistas
2015-12-30 19:18
Hatar Betis, de va mot dom som vi tappade det avgörande poängen i ligaspelet på cm 06/07. Varje gång vi ställs mot dom vill ja att vi krossar dom
Barcelona enkos
2015-12-30 19:17
Atletico kommer att ligga 15 poäng bakom oss när serien är slut.
Barcelona Barca4life98
2015-12-30 19:15
Denis Suarez för några år sen... Redan i City så var det Barca som gällde. Silva och Iniesta, hans favoritspelare.
Barcelona Blaugrana91
2015-12-30 19:13
[QUOTE=enkos]Mundo Deportivo skriver i dag att Pep har tre namn på sin önskelista som han vill värva till City: mittfältaren Ilkay Gündogan i Borussia Dortmund, mittfältarenThiago Alcantara i Bayern München samt mittbacken Aymeric Laporte i Athletic Bilbao [/QUOTE] Pep är väl inte klar för City? Sen är väl det här ett forum för Barcelona, City har ett eget forum.
Barcelona Zyzz
2015-12-30 18:52
TV3 visar sportens årskrönika just nu. Efter pausen kommer El Clasico-slakten! Missa inte!
Barcelona enkos
2015-12-30 18:29
Vinner Real borta mot Valencia blir det tufft om ligan då Real är ute ur cupen och kan satsa allt på ligan medan vi ska spela matcher var tredje dag..
Hoppas i alla fall att vi börjar med att ta tre poäng ikväll och att vi höjer oss lika mycket som Espanyol brukar göra mot oss och vinna även den matchen på lördag
Barcelona Erik Satie
2015-12-30 18:10
Real Madrid leder La Liga. :/ :/ :/ :(
Barcelona enkos
2015-12-30 18:05
Mundo Deportivo skriver i dag att Pep har tre namn på sin önskelista som han vill värva till City: mittfältaren Ilkay Gündogan i Borussia Dortmund, mittfältarenThiago Alcantara i Bayern München samt mittbacken Aymeric Laporte i Athletic Bilbao
Barcelona [Carles Puyol 5]
2015-12-30 17:55
Real ska möta Valencia på borta plan då får vi se om dem får sina straffar eller poäng. Jag tror på förlust för real med tanken på deras usla spel. Real har fått hjälp av domaren i två senaste matcher därför vinner dem. Men mot Valencia kommer dem få svårt
Barcelona enkos
2015-12-30 17:54
Två nya straffar åt Penaldo .. en missat
Barcelona Gabriel
2015-12-30 17:31
Sitter och verkligen försöker analysera Real Madrid medans jag kollar på matchen och helt allvarligt talat så är jag helt förbluffad över hur konstigt och allmänt dåligt det ser ut. Framför allt om man kollar distansen mellan lagdelarna, det uppstår ibland stora hål mitt på mittfältet, som ett hav av stora ytor. Jag förstår inte vad det är Benitez vill uträtta med den här typen av fotboll. Man märker ju på spelarna också att de känner sig förvirrade emellanåt och inte riktigt vet vad de ska göra. Att kunna positionera sig rätt mellan lagdelarna är A och O i fotboll. Helt ärligt så var det längesen jag såg ett sådant här dåligt Real Madrid. Det måste ha varit början av säsongen 08-09 när vi tog våran första trippel, när de sparkade schuster precis innan el clasico mot oss. Men för mig är den här upplagan ännu sämre om man jämför spelarna. Real Madrid har förmodligen världens bästa trupp men de spelar otroligt mediokert.
Barcelona Shanghai
2015-12-30 17:31
Simeone (coach Atletico): "After 1 Liga in 7 years, they're preparing for Madrid to win it next year. It'll be tough for others to win" [as]
Barcelona Liunil Masse
2015-12-30 17:26
Ronaldo har en unik förmåga att vara spelmässigt sämst på plan, missa flest chanser varje match men ändå göra ofantligt många mål. Strange shit.
Barcelona socccerfan1
2015-12-30 17:24
Orättvist ja, men vilket mål! Klass på avslutet
Annons: