/spanien/barcelona/forum/14453.aspx/spanien/barcelona/forum/14453.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 22:14
håller tummarna för att detta, som de alla flesta rykten, är helt taget ur luften.
Barcelona petersays
2010-08-15 22:12
" Grymm match de var mellan Arsenal & Pool. Speciellt slutet. "

Tycker det var en riktig skitmatch i 85 minuter. Inga avslut och riktigt tråkigt. Märktes att båda lagen var väldigt oinspelade och osamspelta. Var tvungen att beställa in kaffe i halvtid för att inte somna.

Dessutom är jag vansinnigt jävla less på alla svenska arsenalfans. Folk klagar på att Barca är sönderkramade. Vad är då Arsenal? Ett oförtjänt 1-1 mål, någon vann en duell mot Torres när han blivit inbytt, man spelade riktigt mediokert och var stundtals utspelade av ett lag som hade en spelare mindre på plan - och folk betedde sig som om dom vunnit CL. Ok, visst - det är fint att älska sitt lag. Men arsenalfans skulle ju ha en enkel biljett till gotska sandön.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 22:09
Ja du det är väl tränarens uppgift att göra det. Riktigt dumt att släppa Yaya alltså, för han kunde spela både som back och mf.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-15 22:09
Messidinho //

Vad gjorde du för att lyfta din bann du hade? Måste varit en bra hög summa borgen du fick betala.
www.fr*gbite.se, här har du ett forum.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 22:03
Hur motiverar man en spelare som skulle kunna starta i nästan vilket klubblag som helst att stanna kvar på bänken i Barcelona?
Barcelona Frodo
2010-08-15 22:01
Messidinho_10

Kan du sluta trolla hela tiden? Jag tror att jag talar för de flesta härinne när jag säger det.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 21:59
Pep gjorde inget han borde ha övertalat Yaya.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 21:51
Westinho,

Nä okej då. Han kanske inte är särskilt aktuell då :P

Messidinho,

Pep ville ju behålla Yaya, det var han som ville lämna.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 21:48
Riktigt onödigt köp om vi värvar in Mascherano, då kunde Pep lika gärna behållt Yaya. Köp in istället nån talang eller så, som kan vara backup till Busqetes.
Barcelona westinho
2010-08-15 21:47
Zubizarreta (sports director): "Mascherano? There's nothing going on. He's a great player but he's not part of our plans for next season."
Barcelona Barcadinho.
Ämne: fattade inte riktigt....
Det beror också på att Zlatan hade en match tre dagar tidigare mot Skottland på Råsunda.
Man behöver matcha spelarna steg för steg.
Barcelona 1.70-ligan.
Thiago,

Tack?
Barcelona thiago alcantara
2010-08-15 21:44
Ämne: Ämne: fattade....
tack
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 21:41
Westinho,

Nej, det är klart. Menade mer att ledningen verkligen inte verkar vilja läcka ut med något innan saker och ting är definitivt klara, därför behöver ju inte Zubizaretas uttalande innebära att Mascherano är helt utelsuten. Aja, vi får väl se hur det blir!

Förhoppningsvis kommer någon värvning inom den närmsta veckan, annars tror jag inte det blir någon..
Atlético addeh
2010-08-15 21:40
1.70-ligan.

Bara för att Andrés går ut och säger att Mascherano är välkommen betyder inte det någonting. Iniesta har knappast något med värvningarna att göra. Jag tror Zubi & co klarar det utan honom.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 21:38
Ämne: fattade inte riktigt....
Zlatan är väl inte i form för 90 minuter än. Och jag tror knappast det "dödade" hans självförtroende. Om jag känner Zlatan rätt så var han nog rätt nöjd att lämna planen som enda målskytt.

Sen kan man inte klandra Pep för att byta in Thiago och Adriano. Det är fortfarande försäsong och dessa spelare måste få speltid. Att det sen föll sig så oturligt att det blev mål strax efter är väl bara att beklaga.
Barcelona westinho
2010-08-15 21:38
Ämne: Vissa här inne säger....
Om Iniesta får frågan "Vad skulle du tycka om Mascherano i Barcelona?" så säger han självklart att han skulle vara välkommen etc etc. Iniesta har ingenting med förhandlingarna att göra.

Vi får helt enkelt lita på Zubizarreta.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 21:34
Vissa här inne säger att Barca sagt att Mascherano absolut inte kommer komma. Men varför säger då Iniesta att "masken" är välkommen?

Jag är långt ifrån säker på att han kommer, men bara för att Zubi förnekar det betyder det ju inte attså är fallet. Den nya ledningen vill ju inte direkt släppa ut saker i media innan något är klart.
Barcelona thiago alcantara
2010-08-15 21:30
fattade inte riktigt vrf pep byte ut zlatan mott messi igår
han döder ju rejält självtroendet för zlatan ifall han stannar
jag ville att han skulle bytta bojan
pep är ju inte alls så smart när det gäller bytte om jag minns rätt så gjorde sevilla alla 3 mål efter varje byte vi gjorde
zlatan ut messi in--mål fabaino
jonathan ut thiago in--mål kanoute
milito ut adriano in--mål kanoute
Atlético addeh
2010-08-15 21:22
Det var inte Liverpools bästa dag genom åren i alla fall. Joe Cole utvisad i debuten & Pepe Reinas jättetavla gav Arsenal en pinne.
2010-08-15 21:15
Riioo!! //

Stod inte på mycket på wikipedia iallafall förutom detta:

UC AlbinoLeffe är en fotbollsklubb i Leffe, Italien och Albino, Italien, bildad 1998 då Albinese Calcio och SC Leffe gick samman. Laget delar Atleti Azzurri d'Italia (arenan de spelar på) tillsammans med Serie A-laget Atalanta.
Barcelona Riiio!!
2010-08-15 21:10
Har för mig att det är ett klassiskt lag från Italien dom där Albino....
Om jag minns rätt så skall det finnas någon bok eller sån pocket om just det laget också =)
2010-08-15 21:00
Riioo!! //

Haha, ska leta runt lite och se om jag hittar några mer, skrattade som fan när jag såg Albinoleffe först, wtf liksom? :)
Barcelona Riiio!!
2010-08-15 20:56
Visste ni att det finns en Italienskt..

Du har ett basketlag från Milano som heter... Armani Jeans Milano =)
2010-08-15 20:50
Visste ni att det finns en Italienskt fotbollslag som heter: Albinoleffe, haha

Har ni några mer roliga namn på lag så dela med er :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-08-15 20:45
Xaviii

2-0 eller 4-1, sen kan våra siffror bli större också naturligtvis men dessa resultat behövs för avancemang.
Barcelona Xaviii
2010-08-15 20:38
Inför returmatchen i Camp Nou mot Sevilla, på vilka resultat vinner vi? 2-0?
Barcelona Rambla~
2010-08-15 20:17
Cáceres kommer att lånas ut eller bli såld. Det är bara att ni vänjer er vid det. Får han stanna lär han sitta mest på läktarna och knappt få någon speltid.
elbraco
2010-08-15 20:09
Ämne: Det var inte direkt ....
Första läget var väl inte Reinas fel men fumligt av honom att tappa in den sådär.
Barcelona emilio___
2010-08-15 19:10
vad säger ni om CACERES??!! jag tycker han förtjänar en andra chans av pep. han är duktig och kan verkligen visa det. pep borde visa sitt förtroende i honom. så att han känner sig verkligen hemma. vad tycker ni? ja hoppas att han spelar honom under säsongen!
Annons: