/spanien/barcelona/forum/14442.aspx/spanien/barcelona/forum/14442.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-08-17 21:09
Oj, oj! Vilket mål av Rosenborg! Barça-klass på hela anfallet. Riktigt läckert.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 21:03
addeh

Ja, jag kollar på matchen. De ser ju helt mediokra ut helt plötsligt. Jag tror att Redknapp har underskattat detta Young Boys. Matchen spelas på konstgräns så de har ju något att skylla på efter matchen. :P
amnesia
2010-08-17 21:03
Ämne: Ämne: Ämne....
hehe jo ok. för mig handlar det mer om vad mourinho kan tänkas göra med dem i år än vad ronaldo ensam kommer kunna uträtta. men jag skulle inte heller gissa dem som segrare i år
Barcelona älskabarcelona
2010-08-17 21:02
Ämne: älskabarcelona

Br....
Jag har tillräckligt bra koll.. Det tog han 13 matcher innan han gjorde hans första mål mot Chelsea . 6 matcher har han spelat emot oss och inte gjort mål än . Han snittar nästan 1 mål per match när det gäller dom 3 senaste säsongerna . Jag vet inte hur hans statistik ser exakt ut mot stora lag men ja gissar på att snitten är betydligt mycket sämre .
Atlético addeh
2010-08-17 21:01
Rambla

"Det ska bli intressant och se om Spurs nerver pallar med CL-kval. :P "

Underläge 2-0 efter en kvart säger väl det mesta. :P
Barcelona tarrak
2010-08-17 21:00
Ronaldo är helt klart yttersta världsklass, men visst tenderar han att, i högre grad än exempelvis
Messi, prestera sämre när det vankas stormatch. Han har exempelvis aldrig nätat mot Barca på fem försök, trots en rad frilägen och en straff.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 20:59
Herregud, Tottenham som enligt dom själva fick en drömlottning ligger under med 2-0 efter 13 min.
Barcelona älskabarcelona
2010-08-17 20:56
Ämne: Ämne: Tittar ....
Håller med dig för fullt. Men!! Han gör inte bra ifrån sig när han står emot bra spelare . Och det behöver dom ifall man ska ta hem CL . Dom har inte nån annan som kan göra skillnaden på dom stora matcherna . Kaka är helt ur form och har varit det under en lång tid nu , så ja tror knappast på att han kommer hitta tillbaka till Kaka från Milans tid . Jag tror absolut inte på Madrid i Champions Leuge . Dom har mycket större chans till ligan och cupen .
Real Madrid RobertHansson16
2010-08-17 20:55
älskabarcelona

Jaså? Ronaldå är helt värdelös? okej då vet jag
Real Madrid Pierre13
2010-08-17 20:53
älskabarcelona

Bra att du har super koll. Kika vad han gjorde åt Man U i CL.
amnesia
2010-08-17 20:52
reals träningsmatch slutar lika för övrigt, verkar inte så heta ännu
Barcelona Rambla~
2010-08-17 20:51
Hehe, Tottenham höll inte tätt ens i 5 min. Då hade Young Boys ändå ett stolpskott någon minut tidigare. Det var ju det här med nerver. :P
amnesia
2010-08-17 20:50
Ämne: Har spelat match mot....
härligt!
Barcelona barca kid
2010-08-17 20:48
Har spelat match mot rivalerna. Och alla i vårat lag är ett eller två år yngre utom tre stycken. Vi kör niomana. I första halvlek spelar vi ut dom. Men så gör dom mål på kontring.

I andra halvlek får jag bollen dribblar flera stycken, Säter den i djupet till brorsan (han är två år yngre), han springer förbi en back och Sätter den i nätmaskorna. Sen gör dom 2-1. Det är bara några minuter kvar och vi får en hörna. Jag får bollen skjuter med vänster (jag är höger fotad), deras back får den på handen, jag vill ha straff, motståndarna skriker att det inta va hands. Sen får en kille i vårt lag bollen och skjuter bollen i mål. Och då skriker motståndarna att det va hands och straff. Vi är botten lag. Och vi brukar förlora mot dom. Men i år kryssa vi mot dem båda gångerna. Tror att det kan ha varit min och lagets bästa någonsin.
Är så glad därför berättar jag.
Atlético addeh
2010-08-17 20:46
Rosenborgs Anthony Annan gjord ett fantastiskt VM-slutspel med sitt Ghana. Ska bli kul att se honom i aktion igen.
Barcelona westinho
2010-08-17 20:44
Ämne: "Jag har alltid....
Handen på hjärtat, vem hade inte gått till Real Madrid om de velat ha en? Jag hade gjort det iallafall.
Barcelona Rambla~
Young Boys - Tottenhamn nu. Det ska bli intressant och se om Spurs nerver pallar med CL-kval. :P

Oj, Giovani Dos Santos startar. Då är han cup-tied för CL.
amnesia
Ämne: Tittar lite på C.Ron....
killen är grym, löjligt att man inte ser det bara för man hejar på barca
Barcelona älskabarcelona
2010-08-17 20:43
Tittar lite på C.Ronaldos statistik och hans karriär med Portugal . Han har lyckats göra mål på bara en " stor " match . Det va 2004 mot Holland. Den killen syns verkligen inte när det gäller och Madrid hoppas på vinna Champions leuge med han. HAHAHA! GOOODD LUCKK!!!
Barcelona Rambla~
2010-08-17 20:43
Florentino the hacker?

Det är nog inget att oroa sig för. Troligtvis är det något på websidan som antivirusprogrammen reagerar på.
amnesia
2010-08-17 20:42
vem bryr sig om özil? han var utan tvekan en talang i vm men ja har totalt sett han spela bra i kanske tre matcher. gör mig inget att real fick han
Barcelona ★Sami★
2010-08-17 20:40
Rambla
Säkert Perez som ligger bakom det:)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-17 20:38
addeh

Ett svenskt lag skulle kunna ta sig hela vägen, men med tanke på att alla "stjärnor" i laget lämnar för spel i Europa så minskar möjligheterna för ett svenskt lag att ta sig vidare till gruppspelet.

Hade AIK haft sin bästa elva från förra säsongen så är jag säker på att det hade varit tufft och jämnt mot Rosenborg.
Barcelona tarrak
2010-08-17 20:36
Rambla

Nej,jag använder bara IE. De första gångerna jag försökte gå in så ville Windows Media Player gå igång också. Stängde ner direkt så jag vet inte vad det rörde sig om, men väldigt skumt är det.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-08-17 20:34
"Jag har alltid varit Barcelona fans sen barnsben" my ass özil du har sjunkit rejält i mina ögon. Ingen respekt alls måste du gå till den smutsigaste klubben någonsin. Kolla vad dom gjorde Robben och Sneijder och nu får det hända samma sak med dig.
Atlético addeh
2010-08-17 20:34
Ämne: Konstigt det är med ....Precis samma sak för mig. För två dagar sedan fungerade allt prima men nu har jag också fått virusvarningen.

För övrigt stundar slaget om norden på TV6. Tråkigt att inga svenska lag kan ta sig såpass långt. Aja, vi får väl nöja oss med danska & norska.
Barcelona barca111
2010-08-17 20:33
Barcelona har en perfekt trupp, det kanske saknas en defensivmittfältare men den här säsongen är det dags för talangerna att visa framfötterna. Laget har en bra mix av unga och gamla spelare
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-17 20:33
Ämne: Konstigt det är med ....
Jag får det där meddelandet på Google chrome också.. jobbigt
Barcelona Rambla~
2010-08-17 20:28
Lucho

Sport och MD har drivit en kampanj hela sommaren som går ut på jaga bort Zlatan från Barcelona känns det som, speciellt MD. De har ständigt tagit upp detta ämne trots att alla parter inte sagt annat än att han stannar. Även om några ur ledningen och Pep på sistone uttalat sig mer kryptiskt. Det känns ungefär som samma hatkampanj från MD som Samu en gång fick utstå.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 20:25
Konstigt det är med viruvarningen som tarrak tog upp för 2 dagar sen. Då hade jag själv inga problem men nu 2 dagar senare får även jag en varning. Skit också! Dock så upptäckte jag nu att det bara sker med Firefox och inte IE. Samma sak för er andra?
Annons: