/spanien/barcelona/forum/14437.aspx/spanien/barcelona/forum/14437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-08-17 16:34
Mojito

Co-sign på hela inlägget. :D

Ska bli intressant att se hur det blir med Kaká när han kommer tillbaka också. Jag menar, de vill väl inte ha en utav världens bäst betalda spelare på bänken?

Som jag ser det har Real satt sig själva i en jobbig situation. De kan inte förvänta sig att samtliga mittfältare kommer hålla käften och vara nöjda med en plats på bänken varje match.
Real Madrid Raulraulraul
2010-08-17 16:33
Ämne: Äh, känner jag Mouri....
Så ska vi inte babla om Mou, Pep vann CL tack vare Messi, han har själv sagt att utan Messi hade han varit långt borta typ? Mou is the best, Mou is the special one!
Barcelona basaric
2010-08-17 16:33
Mojito

Klockrent, verkligen.
Real Madrid Armin [VdV 23]
2010-08-17 16:32
Rambla
Ah, tyckte väl Sneijder var skapligt grym första säsongen i Real, men i längden har du nog rätt. Tror dock inte VdV lämnar men vi får se hur det blir med just det.

Sedan ber jag om ursäkt Addeh om mitt inlägg kom lite ur syfte där, men jag förklarade senare vad jag verkligen menade så, aja.

AndreD
Det är en riktigt grym statistik ändå.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:31
Nicholas (red)

Jaså det säger du? Då kanske de för omväxlings skull skulle ta och behålla dessa världsspelare de enligt dig utvecklar istället för att hela tiden vilja ha in nya.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-08-17 16:30
Äh, känner jag Mourinho rätt kommer han använda Özil som extra vänsterback, ungefär som han använde Sami som extra högerback i Inter...

Özil passar bäst i lag med rakare spel och omställningar. Grattis till Real och deras 6:e värvning för säsongen. Har för mig att de flesta maränger ville ha lite kontuinitet och en ny vänsterback. I stället fick de, ja typ allt annat.

Real är ungeför som Milan (Laudrup, Raducioiu, Papin på bänken) på tidigt 90-tal, värvar allt och alla, inte för att de behöver dem, men för att ingen annan ska få dem.
Lönenivån måste vara überhög i den klubben..?!?

Roligt med skillnaden på Pep och Mou, den ena säger ja till varenda spelare, den andra säger blankt nej :D
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-17 16:29
Det är ju ganska uppenbart att Cesc är spelaren barca vill åt. Vad ska man med Özil och göra då liksom?

Jag tycker det var sunt beslut att inte bry sig om tysken.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:29
Ämne: Så ni Barca fans häv....
En gång med Porto när alla andra lag hade dåliga säsonger. Wow liksom.

Pep är en bättre tränare än Mourinho. Det kommer han att visa denna säsong.
Atlético addeh
2010-08-17 16:28
Armin [VdV 23]

"Om du verkligen tror Özil gjorde sitt namn under VM så föreslår jag att du tittar på annat än La Liga och PL"

Formulerar du dig på det sättet betyder det att Özil redan var ett namn innan mästerskapet, vilket inte stämmer. Folk som dagligen följer Bundesliga kanske hade koll på vem han var, men allmänhet visste knappast många vem han var.
AndreD
2010-08-17 16:27
Armin [VdV 23]

Özil gjorde 33 assist på två säsonger I Bremen alla tävlingar inklusive VM.
Barcelona Rambla~
Armin [VdV 23]

Jag ville komma fram till att ha gjort en bra säsong i Bundesliga innebär inte per automatik att han lyckas överallt. Det gjorde tex inte de spelarna jag nämnde. De gick bättre för dem när de väl lämnade Real Madrid.
Real Madrid Nicholas (red)
Rambla// Real Madrid utvecklar världsspelare. Se bara på Sneijder.

1.70-Ligan// Avseende Real Madrid och det omfattande förstörandet av spelare: Vilka syftar du främst på?
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:25
Andreas

Vad tror du, kan Adriano slå sig in i det brasilianska landslaget på sikt? Han har satt upp det som mål läste jag.
2010-08-17 16:24
addeh

Han sa att Özil är en Diouf typ som bara var bra ett VM, men så är inte fallet, Özil var riktigt bra i Bremen och jag ville bara påpeka detta. That is all ;-)
Atlético addeh
2010-08-17 16:23
Armin [VdV 23]

Då förstår jag inte vad du överhuvudtaget ville komma fram till med ditt inlägg? Explain.
Real Madrid RobertHansson16
2010-08-17 16:22
Så ni Barca fans hävdar alltså att mourinho behöver dom bästa lagen för att lyckas, hur kommer det sig då att han vann champions league med Porto!?! Är ni avunsjuka att Real har fått världens bästa tränare eller? Kolla igenom hela Mourinhos karriär så ska ni få se att han har lyckats storslaget med mindre lag också. Väx upp.
Barcelona basaric
2010-08-17 16:22
Vad är det ni inte förstår? Hade Barcelona velat ha Özil så hade vi haft honom långt innan Madrid ens kunde visa intresse.. men det finns ingen plats för Özil i Barcelonas startelva, hur svårt ska det vara för er att förstå det?
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-08-17 16:21
Tror ni verkligen det är Mourinhos val alla köp, det är Perez envishet att han MÅSTE ha något som Barcelona har haft intresse för, låt marängerna värva hur många dom vill, de gäller att spela ihop laget också inte bara köpa och köpa. Real madrid påminner mig om Fifa 10 karriär.
2010-08-17 16:20
Addeh

Jag sa bara hur många assists han gjorde och hur han presterade i ett U21 EM, jag förstår inte hur du kan tolka just det så hyperboliskt.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
Jag verkar vara en av få som inte ville ha Özil till Barca. En pivote räcker och då har vi tillräckligt bred trupp. Jag tror att Adriano kan bli årets överraskning i Barca.
Barcelona Frodo
Frågan är var alla trollen kommer ifrån? För några veckor sen var det arsenalfansen som bombarderade forumet med sina dumma frågor. Nu är det så kallade "Barcafans" som konstant skriver oläsliga och oförståeliga inlägg.
Atlético addeh
2010-08-17 16:19
Armin [VdV 23]

Du får Özil att framstå som om han vore en världsstjärna redan innan VM-slutspelet, vilket är så mycket osanning det kan bli. Özil gjorde sig ett namn under mästerskapet, punkt.
Barcelona Kimmen
2010-08-17 16:19
Fan vad mycket större trupp Real har än oss, ska bli kul att se hur vi klarar det med så tufft matchande.
2010-08-17 16:18
Rambla

Förstår inte vad du vill komma fram till, jag rättade bara hans okunnighet om hur Özil ska tydligen bara gjort ett bra VM och inget annat ala Diouf.

Förresten, Mou hade inte Europas fetaste trupp med Porto, han vann de två största europeiska turneringarna med de.

Atlético addeh
2010-08-17 16:18
AIMAR-10

Jag hoppas du förstod att jag inte var fullt seriös med mitt inlägg. Så dåligt tror jag inte det kommer gå för de vita kommande säsong, men någon trippel blir det inte.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:17
Frodo

Mourinho är en feg tränare som måste ha de största och dyraste trupperna. Jag skulle vilja se honom gå runt på en tunn trupp som Barcelonas en säsong. Fast det vågar han aldrig.
Barcelona C.Andrés
2010-08-17 16:16
Ämne: Jag förstår inte var....
Jo det är sant men hade inte tackat nej till Özil beroende på summan som krävdes för honom.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:16
Ämne: Klint
Om du verklig....
Jaha, och? Innan dess var det väl van der Vaart som var en av Bundesligas bättre spelare? Vart här han på väg nu tror du? Sneijder förresten? Spelar han kvar i Madrid? Gick tydligen inte så bra där. Hm, Robben då. Varför är inte han kvar i Madrid?
2010-08-17 16:15
Jag förstår inte varför folk här inne ville ha Özil till Barca, det är ju en pivote ni behöver.
Barcelona AIMAR-10
2010-08-17 16:14
Å han har vunnit ligan med sina lag i England Italie så enligt han tar nog hem laliga iår
Annons: