/spanien/barcelona/forum/14429.aspx/spanien/barcelona/forum/14429.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElDuroDeFCB
2010-08-19 16:41
Ämne: addeh
Sen glömmer han Mauro Silva som va där i hela 13 säsonger...Som ni sa noll koll!!!

PS: För fan Bebeto glömdes oxå haha otroligt
Atlético addeh
2010-08-19 16:37
Ämne: "Experter"....
Man märker ganska snabbt att spansk fotboll inte är legendaren Hägerfors bästa ämne. "Zlatan gav en ny dimension i spelet". Han skulle ge en ny dimension i spelet, men inte fan såg vi något utav det under den förra säsongen. Tjejen som ingen vet vem, sitter bara och snackar massa strunt. Herregud, hur kan dem få betalt för sånt där?

Jag håller dock med om att Zlatan gjort en bra försäsong och det var längesedan man såg honom sprudla utav glädje som han gjort under de senaste veckorna. Han kommer stanna.
Barcelona NoGo™
2010-08-19 16:31
Ämne: "Experter"....Haha pinsamt att se och höra på *Skakar på huvudet o suckar*
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-19 16:27
"Experter" diskuterar Zlatans framtid i Barca. Tjejen som jag inte ens kan namnet menar att allt pekar på att Zlatan lämnar Barca "för det skriver Spaniens största tidning, Marca"

Hahah
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-19 16:20
Denyo,

Jag hoppas det kan bli så. Bara det inte finns en spricka mellan Pep och vitryssen är inget omöjligt. Tyvärr tror jag det är något som inte riktigt fungerar där. Hleb har ju inte fått spela en enda minut under försäsongen.
Atlético addeh
2010-08-19 16:17
FC Barcelona en Mi Corazón

Precis som det pratades om här inne igår nämner han dessutom inte Raúl Tamudo som en utav Espanyols ikoner. Jag tycker Appelblom kan hålla sig till Real Madrid, för övriga spanska lag verkar han inte ha nån vidare koll på.

För övrigt en enastående sketch från Crackóvia när Puyol & Chygrynskiy första gången träffas (länktips).
Atlético addeh
2010-08-19 16:09
Espanaboy

Eller Zlatan, då han likt Goitom varit i sin nya klubb ett år. Då borde man väl anses som en ikon, eller?
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-08-19 16:08
addeh

Han verkar inte kunna ett sk*t om de spanska lagen, precis som du skriver hur kan man glömma Makaay, och dessutom bl.a. Tristán, Valeron, Molina, & Manuel Pablo

Avgå!!
Barcelona Denyo
2010-08-19 16:07
1.70-ligan//

Känner faktiskt på mig att hleb vill visa guardiola och hela camp nou att han faktiskt kan lira boll som du säger tror han kan bli en bra back up känner på mig att om han är kvar kommer han avgöra någon stor match:)
Men han står oerhört långt ner på listan.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-19 16:06
Essienque,

Jag missuppfattade dig, läste för fort. Trodde det var ett till påhopp på Hleb. Förstår nu vad du menar och det var onödigt av mig att hoppa på så utan att läsa ordentligt först. Ber om ursäkt för detta!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-19 16:03
dubbel
Barcelona Denyo
2010-08-19 16:03
Vi alla älskar fotboll i synnerhet men det är ett lag vi allra mest vill se och det är Barca, handen på hjärtat när tv 4 sport sände sporting gijon-xerez hur
Många ville kolla?

Streama Helldre matcherna från bet365.
Om ni inte känner att ni vill ha det seriösa studio snacket innan. Då föreslår jag helldre att vi har egen studio och snackar här, både billigare o så mycket bättre:)

+ studio inför matcherna, statiskt osv.
+ bättre bild(HD)
+ mer sammandrag

- Dyrt för att följa ett lag även om jag inte skulle ha några
Problem o betala för att se Barca, men i längden så blir de dyrt.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-19 16:01
Kan man kanske tycka egentligen.. Men nu är läget som det är och om jag ska vara ärlig hoppas jag att Hleb vinner Peps fortroende och stannar. Han är faktiskt inte sämre än att han skulle kunna vara en utmärkt backup på mitten :)
Barcelona Espanaboy
Ämne: Snubben från Real Ma....addeh
Ja. Det är sorgligt. Det är en gåta, som är väldigt svårlöst. När han tippar Barca(som tvåa såklart) så kommer han säkert ha med Hleb på listan bland ikoner hahaha!
Barcelona Essienesque
Ämne: Essienque,

"....1.70-ligan. - Det underlättar om du tar med hela meningen när du citerar folk.

''jag såg bilden på honom om jag ska vara ärlig.'' Jaha, du såg bilden på honom! Dagens mest onödiga kommentar IMO! ....Eller?
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-19 15:55
Så jävla bittert att Chyg har lämnat även om han inte direkt spelade bra men det blev några roliga avsnitt av Crackòvia iallafall, när han träffar Puyol för första gången, haha
Barcelona Rambla~
2010-08-19 15:53
1.70

Essienque menade nog inte så utan att han hellre hade haft kvar Chyg än Hleb, och inte det tråkiga i att se Hleb träna.
Atlético addeh
2010-08-19 15:51
Snubben från Real Madrid-redaktionen som tippar säsongen 2010/11 verkar vara ett riktigt stoplskott. Hur kan man bara inte nämna Roy Makaay som en utav Deportivos ikoner? Detsamma gäller i artikeln om Almería, där han nämnde Henok Goitom som en ikon för klubben, men ingen Negredo. Give me a break!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-19 15:50
Essienque,

"Tråkigt att se Hleb på bilder från träningen idag?"

Dagens dummaste kommentar IMAO.
Så länge han tillhör truppen har han väl, precis som alla andra, rätt till att träna?

Jag blev glad när jag såg bilden på honom om jag ska vara ärlig.
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 15:45
Spelschemat för första omgången är klart. Valencia och Sevilla spelar på lördagskvällen och Barca och Real Madrid på söndagskvällen. Tråkigt att Barca och Real inte spelar på lördagskvällen.
Atlético addeh
2010-08-19 15:39
Ämne: Ämne: Ämne....
Jaha okej, my bad.
Barcelona Essienesque
2010-08-19 15:36
Riktigt tråkigt att läsa intervjun med Chyg och sedan se exempelvis Hleb på bilder från träningen idag. Allt för att Rosell ska demonstrera hur ''kass'' ekonomi vi har..
Barcelona DM1982
2010-08-19 15:34
Ämne: Ämne: Vet int....
Det stod 250 miljoner euro där från början så han läste inte fel. Det har ändrats.

Barcelona Rambla~
2010-08-19 15:33
Jag reagerade också på 250 miljoner. Fast det är ändrat nu.

el Maestro

Så kan det självklart vara också. Fontás behöver komma igång efter sin skadeperiod så han lär väl få några minuter för att få igång matchtempot. Jag har fortfarande svårt att sep Pep anse Sergi Goméz vara den som tar steget upp. Det finns bara inte på kartan.
Barcelona NoGo™
2010-08-19 15:31
"Jag är mer än en culé. Barcelona är det bästa laget i hela världen - och jag har haft äran att spela med dem."

Vackert! Han kanske inte var så lyckad som spelare men man måste älska han som person vilken ödmjuk kille.

Fattar riktigt varför Rosell prompt var tvungen att sälja Chyg när Pep inte ville, han kunde väl försökt med Hleb som ingen vill ha? Mycket konstigt.
Barcelona el Maestro!
2010-08-19 15:29
Ämne: Fontás tillbakaskick....Det kan ju mycket väl beror på att Barca B har en match ikväll mot Sabadell. Det kan vara så att Luis Enrique har större behov av honom ikväll. Han kanske vill testa honom?
Atlético addeh
2010-08-19 15:21
Ämne: Vet inte om någon ha....
Nej, du läste fel på en siffra. 25 miljoner euro kostade Chygrynskiy.
Atlético addeh
2010-08-19 15:19
Ämne: Fontás tillbakaskick....
Sergi Gómez var den enda försvarare som deltog under dagens träning, det börjar verkligen osa uppflyttning för hans del. Grabben är duktig och har stor potential, men jag tycker Fontás vore ett bättre alternativ. Gómez hade egentligen ingen ordinarie plats i Luis Enrique's startelva förra säsongen, utan fick spela när Fontás & Muniesa var skadade. Något han visserligen gjorde med bravur, men jag ställer mig frågan om steget upp till a-laget inte är för stort för 18-åringen.
Albacete Rillen
2010-08-19 15:16
Vet inte om någon har påpekat det men läste Chygrynskiy artilkeln och måste väl stå fel för han kosta väl inte 250 mil euro?!
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 15:15
Klint
Jag har Boxer. Vilka paket finns då att välja mellan, förrutom Max-paketet, som jag har?
Annons: