/spanien/barcelona/forum/14426.aspx/spanien/barcelona/forum/14426.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 23:36
Om Özil går till Real får vi skylla oss själva.
Barcelona älskabarcelona
2010-08-15 23:35
Kul om Madrid lyckas värva Özil . En spelare som säger att han har varit en barca fan sedan barnsben ska spela för rivalerna :S .
Atlético addeh
2010-08-15 23:27
Barça B spelade under kvällen deras första träningsmatch under försäsongen. För motståndet stod Gimnástic de Tarragona som håller till i den spanska andradivisionen. Matchen slutade 1-1, Nolito målskytt på straff.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-08-15 23:24
In med en defenisiv mitt, sen behöver det inte vara något mer. Drömmen är Senna. Men det känns som det bara var ett rykte tidningarna hittade på. I nuläget är det ingen aktuell, därför var det tråkigt när man fick höra att det inte blir av med Masch.

För varje dagar som går blir värvningssannolikheten mindre. Tror tyvärr att Pep är nöjd med den trupp han har. Visst, det är kul att han har sådant stort förtroende för Barca B-spelarna, men det går inte när de likt matchen igår spelar 4-5 stycken samtidigt.

Vi får se vad som händer.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 23:21
Sami,

Capoue är 22 år och spelar i Toulousse. En riktigt bra DM i mina ögon med ett par riktigt känsliga fötter - något som är ett måste för att spela i barca i princip.
Han kostar "bara" 7,5 miljer euro.

Atlético addeh
2010-08-15 23:21
Ämne: Vem är Capoue? Vilke....
Étienne Capoue spelar i det franska mittenlaget Toulouse. Jag ska inte ljuga och säga att jag har full koll på honom, men de få matcher jag har sett honom spela har jag blivit väldigt imponerad. Helt klart en intressant spelare med potential att bli en världsspelare.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-15 23:19
Det är ju knappast tänkt att det ska bli ett byte rakt av, det är nog bara Milans sätt att sänka priset på Zlatan (om det nu stämmer).

Jag förstår inte riktigt vad Pirlo ska göra i ett lag som Barcelona, om det är tänkt att han ska rotera med Busquets så är det helt fel. Pirlo har alltid haft en vattenbärare bredvid sig, han kan inte spela rollen som vattenbärare.
Barcelona ElTriplete
2010-08-15 23:16
Fan vad absurt rykte, vad tror ni om det här?
Barcelona ★Sami★
2010-08-15 23:16
Vem är Capoue? Vilket lag spelar han i. Är han duktig.
Atlético addeh
2010-08-15 23:14
Messidinho_10

Nu handlar det om att köpa in en spelare som behövs, inte en spelare som gör fansen nöjda.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 23:10
Ja, det måste bli en värvning. Hoppas Pep och co insåg det igår. Men all respekt för canteran, de kan inte fylla alla tomrum än.

Drömmen vore väl om Capoue och Özil ansluter, samtidigt som Cacere stannar. Fyfan vilken trupp vi har då! Men det förblir nog en dröm.

På tal om nåt annat, börjar titta efter någon match att åka ner och se! Tittar både på alternativ fram mot hösten och vårkanten och just nu känns Barca-Mallorca den 3 oktober, eller Barca-Zaragoza den 6 mars som är de mest intressanta alternativen. Vilken hade ni helst velat se? Och hur stor skillnad på vädret är det i början på oktober, jämfört med början av Mars?

Är det uppehåll i CL då?
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 23:09
Özil är det bästa alternativet som Rosell kan köpa och göra fansen nöjda!

addeh

Senna är bra värvning, men tror inte den går hem hos fansen. Vi vill han en bomb!!!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-15 23:08
Fansen vågar kritisera Pep? Häpnadsväckande.
Atlético addeh
2010-08-15 23:06
H.Alavi

Jag skulle också nöja mig med ett nyförvärv till, bara det är en defensiv mittfältare. Så länge han är av duglig kvalité och nöjer sig med att sitta på bänken spelar det ingen roll vem det är som köps in, även om Senna toppar min önskelista.
Atlético addeh
2010-08-15 23:03
el Maestro!

Det stämmer. Alcorón spelade i den spanska tredje divisionen förra säsongen, när de bland annat slog ur Real Madrid ur Copa del Rey. I'll never forget!

Messidinho

Werder Bremen har nobbat Real Madrid's bud på Özil. Se länktips för ytterligare info.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-15 23:02
Messidinho_10

Jag är rätt nöjd med mitt nuvarande namn.

----

Nu börjar fansen sätta press på Barcas ledning och Guardiola när det gäller att köpa in nya spelare. Gårdagens "fiasko" såg till att de flesta nere i Katalonien mer eller mindre kräver ett nyförvärv inför säsongsstarten.

För mig behöver man inte köpa in två,tre eller fyra spelare. Fyll bara i hålet som Touré lämnade efter sig. Det duger för mig.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 22:57
Hahaha vem vill du vara då??
2010-08-15 22:55
Messidinho_10

Nu hittar jag inte länken, men har för mig att Mourinho avslöjade att Bremens coach nobbade budet från Madrid på Özil.

Olof Lundh? Oh please, I can do better than that.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 22:51
H.Alavi - Magico!

Och då är du Olof Lundh eller? Vem säger att Werder Bremen har nobbat budet??
Barcelona el Maestro!
2010-08-15 22:49
Det ökända laget från förra säsongen, Alcorcón, spelar i den kommande säsongen i samma division som Barca B. Ynglingarna i Barca B har en del att bita i med andra ord;-.
Spelade förresten inte Alcorcón också i division tre i förra säsongen. Jag har för mig det. Bra jobbat av Alcorcón i så fall.
Valencia rågi
2010-08-15 22:46
petersays

Det finns inget lag som är så glorifierat som Barcelona. Ni har däremot fog för det. Inte Arsenal. Där har du skillnaden. Dessvärre om man har fog för det eller inte är det lika tröttsamt oavsett. Det var kanske därför du tröttnade idag. Eller var det Fabregas cirkusen eller kanske en kombination?
2010-08-15 22:45
Messidinho_10

Skulle inte bli överraskad om du "råkar" heta Pontus Kåmark, dina källor är lika säkra som "Tv4-experten" Kåmark.

----

Jag tror inte på att Özil hamnar i Madrid. Reals bud på Özil nobbades ju av Bremen, han skulle bara bli en i mängden i Madrid.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 22:35
Allt blir klart inom 2dagar.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 22:20
Messidinho,

Så länge Barca visar intresse, ja.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 22:17
1.70-ligan.

Özil kommer komma till Barca om det står meellan oss och Real han är en culé.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-15 22:14
Men arsenalfans skulle ju ha en enkel biljett till gotska sandön.

Hahaha, I´loled
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-15 22:14
håller tummarna för att detta, som de alla flesta rykten, är helt taget ur luften.
Barcelona petersays
2010-08-15 22:12
" Grymm match de var mellan Arsenal & Pool. Speciellt slutet. "

Tycker det var en riktig skitmatch i 85 minuter. Inga avslut och riktigt tråkigt. Märktes att båda lagen var väldigt oinspelade och osamspelta. Var tvungen att beställa in kaffe i halvtid för att inte somna.

Dessutom är jag vansinnigt jävla less på alla svenska arsenalfans. Folk klagar på att Barca är sönderkramade. Vad är då Arsenal? Ett oförtjänt 1-1 mål, någon vann en duell mot Torres när han blivit inbytt, man spelade riktigt mediokert och var stundtals utspelade av ett lag som hade en spelare mindre på plan - och folk betedde sig som om dom vunnit CL. Ok, visst - det är fint att älska sitt lag. Men arsenalfans skulle ju ha en enkel biljett till gotska sandön.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-15 22:09
Ja du det är väl tränarens uppgift att göra det. Riktigt dumt att släppa Yaya alltså, för han kunde spela både som back och mf.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-15 22:09
Messidinho //

Vad gjorde du för att lyfta din bann du hade? Måste varit en bra hög summa borgen du fick betala.
www.fr*gbite.se, här har du ett forum.
Annons: