/spanien/barcelona/forum/14420.aspx/spanien/barcelona/forum/14420.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jekovsky
2010-09-23 14:31
Vem är du, och vad har du gjort med Svenskafans?! Den frågan ställer jag mig nu.

Hoppas verkligen att detta är ett beta-stadie, annars är det klart underkänt. Gamla SF var mycket bättre.
Barcelona älskabarcelona
2010-09-23 13:43
Kollat runt lite på hemsidan . Det är så värdelös så de inte sant! Nu har man inte lust att logga in här på SF längre :(
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-23 13:09
Länktips fungerar tydligen inte, det är bara att gå in på startsidan på SvenskaFans så ser ni nyheten.
2010-09-23 13:08
En artikel har nu lagts upp angående den här nya designen. Titta in länktips.

"Förändringen vi bjuder på är utseendemässig och teknisk. SvenskaFans.com har helt enkelt gått igenom en fullständig teknisk renovering. All gammal teknik är utbytt och den nya plattformen kommer ge oss möjligheten att växa och utveckla nya funktioner. De närmaste veckorna kommer att bjuda på en del nyheter så väl designmässigt som funktionellt.

Den nya designen hoppas vi ska ge en bättre upplevelse för dig som besöker sidan, både som läsare och som en aktiv del av sajten på forum och som medlem.

Som vid alla stora tekniska förändringar kan vi drabbas av problem till en början och vi hoppas att du har överseende med det. Vi på SvenskaFans kommer att göra allt för att fortsätta utveckla Sveriges bästa sportsajt."
Barcelona Messidinho_10
2010-09-23 13:00
Jag instämmer vår lagsida är nog bland dem fulaste på hela SF, att det inte finns någon som tar tag i detta är skandalt, BEDRÖVLIGT!!
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-23 12:56
Håller med Rambla~

Jag gissar på att det fortfarande finns lite buggar kvar att fixa men redigera inlägg kommer finnas kvar eller hur?
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-09-23 12:51
Håller med om lagisidan, ser lite barnslig ut..
Barcelona Rambla~
2010-09-23 12:50
Nu har jag bara ett önskemål. Kan inte Barcaredaktionen vara så vänliga nu och byta ut lagsidans design? Den är faktiskt helt bedrövlig om man jämför med resten av Svenska Fans lagsidor. Om det blir en designtävling eller inte kvittar mig personligen bara någonting görs åt sidan.

Fast det är klart, här majoriteten nöjda med dagens utseende kan ni självklart förbise detta inlägg. :)
elbraco
2010-09-23 12:44
tycker det var rätt nice, så stort mellanrum mellan inläggen bara...
Barcelona Abbe.
2010-09-23 12:37
Hm, kan inte skicka? Test.
Barcelona Messidinho_10
2010-09-23 12:32
Vad i helvete har hänt med sidan???
2010-09-23 12:30
Hmm... Konstig layout, blev riktigt överraskad faktiskt. Men men man vänjer väl sig.
Barcelona FCB_armin
2010-09-23 12:26
Sidan har precis lanserats gubbar, inom kort har chefadmins löst problemen.
2010-09-23 12:24
Man kan heller inte klicka på folks namn för att se profilen..
Barcelona älskabarcelona
2010-09-23 12:01
Gillar absolut inte nya layouten alls!! Byt tillbaka!!
Barcelona Espanaboy
2010-09-23 11:55
Hur loggar man ut? Funkar inte.
Barcelona Espanaboy
2010-09-23 11:52
Det gamla var bättre!
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-23 11:47
Ja vad ska man säga om den nya layouten då, gillar den inte alls men man vänjer väl sig =/

Kommer funktionen svara på inlägg eller är den borttagen?
Real Madrid Ahora y para siempre, Real Madrid
2010-09-23 11:45
test
Barcelona Pep the King
2010-09-23 11:40
Fan vad fult det nya svenskafans har blivit. Byt tillbaka!
2010-09-23 11:38
Diggar den nya layouten.. Enkelt och stilrent
Barcelona Abbe.
2010-09-23 07:16
Härligt att vi förlänger med framtidsspelare som Oriol Romeu. En kille jag ser oerhört stor potential i. Presterat bra hittills med B-laget, även fast han varit borta ett par veckor på grund av skada, och var lysande i U19-EM för Spanien i somras.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-09-23 01:24
★Sami★

guardiola gjorde en riktig stor tabbe som aldrig gav Cáceres chansen killen har potential att bl en världsback
Barcelona ★Sami★
2010-09-23 01:01
Här kan ni se Caceres mål. Riktigt snyggt. Har alltid gillat han. Hoppas han lyckas!
Barcelona Gabriel
2010-09-23 00:26
ZinZid

"Ska lägga mig nu god natt! har du svårt för att sova kan du alltid kolla på en real match;)"

Det är det absolut bästa och smartaste jag har hört en madridista föreslå! Buenas noches!

Z5

Okej, nu tar vi det en gång till. Barças spelare går mer än gärna fram till domarna för att poängtera och förmedla när dem gjort något misstag. Främst ser man när spelarna får nog och klagar på att domaren inte sätter en gräns på motståndarlagen som ständigt sparkar ner våra spelare. Blåser man frispark efter frispark utan att dela ut någon varning så är det klart som tusan att motståndarlaget kommer att fortsätta. Blir man nedsparkad hela tiden blir det väldigt tröttsamt tillslut om man inte har en domare som vet hur man sätter stopp för det, det vet alla som har spelat fotboll om.

Det är inte det att Barça spelarna är änglar och aldrig klagar på domslut jag ville förmedla, snarare om på vilken nivå detta görs. Man kan inte jämföra Barcelona med Real Madrid när det kommer till detta. Real Madrid är mycket mer aggressiva när klagomål på domaren görs, framför allt när det går emot er.

Och angående det sista du skrev så uppskattar jag ett bländande fotbollsspel med possesionfotboll där man rullar ut motståndarlaget för att sedan göra mål. Det krävs något alldelles extra för att kunna bemästra och praktisera en sådan fotboll och det är bara vi som lyckas med konsten att göra det med ett vinnande koncept som leder till titlar. Arsenal gör det hyffsat, men det har inte lett till titlar under de senaste åren.

Nu orkar jag inte mer. Ska ta ZinZids råd och kanske titta på en Real match så jag somnar eftersom det läggdags. Jag älskar er madridistas, ni blir sura på mig så snabbt, det är så roligt!

Buenas noches!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-23 00:22
Bengan

Det preliminära beslutet var att han skulle missa två matcher, alltså dagens match och den mot Athletic Bilbao. Sen tror jag att han avstår matchen mot Rubin för att återvända den 3:e oktober mot Mallorca.
Barcelona FC-Barcelona
2010-09-23 00:18
Är reals forum avstängd??..
Otroligt härligt att Iniesta börjar trolla med bollen som förr:D
Real Madrid Bengan
2010-09-23 00:17
Hur länge är Messi borta?
Real Madrid ZinZid
2010-09-23 00:15
Ämne: ZinZid

Dios mio! ....
Ska lägga mig nu god natt! har du svårt för att sova kan du alltid kolla på en real match;)
Real Madrid Blamblam
2010-09-23 00:13
Ämne: 11 mål och 4 assist ....
12 mål på 48 matcher var det.
Annons: