/spanien/barcelona/forum/14411.aspx/spanien/barcelona/forum/14411.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-19 12:10
addeh

Vad är skillnaden på CANAL+ sportpaket och maxpaket?
Atlético addeh
2010-08-19 12:00
Espanaboy

Om du beställer CANAL+ sportpaket (Canal+ 1, 2 och extra) kommer du att få se upp till fem matcher varje helg. Dessutom kommer du få se allt studiosnack och alla magasin.

Nej, jag har inte beställt ännu. Krånglade (som vanligt) när jag skulle beställa från internet, så ska nog ringa och prata med dem istället.
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 11:54
Ämne: Ämne: Hassan ....
addeh
Canal+Sport 1 kommer sända 3-5 matcher i veckan och Canal+Fotboll kommer att sända ytterligare några. Om vi har tur så kanske Canal+ sänder 8 matcher eller om vi har otur så blir det 6 matcher. Har man Max-paketet så kan man ju se alla matcher som sänds på Canal+. Är det någon som vet vilka paket som som finns utöver Max-paketet?
addeh
Han du beställt Canal+?
AndreD
2010-08-19 11:53
Om K-P Boateng:

Var det inte ett delägandeskap Milan och Genoa kom överens om? Det brukar vara ganska vanligt i Italien.
Atlético addeh
2010-08-19 11:52
Albiin

I supercupen använder man sig av Jabulani-bollen, det är därför de spelar med den på träningarna.
Barcelona Albiin
2010-08-19 11:47
Kan vara lite off topic nu mitt i allt Zlatan-snack men är det bara jag som funderar på bävarför Barca lirar med vm-bollen istället för den vanliga Nike på träningarna. Är det så att spanska ligan bytt boll eller är det nån annan anledning till det? Kan ju inte tänka mig att Nike är särskilt glada över det...
Atlético addeh
2010-08-19 11:47
Ämne: Hassan Allavi. Jag h....
Som jag har förstått det kommer inte samtliga tio matcher visas, utan hälften. Men Hassan kan nog svara lite mer utförligare på frågan angående matchdagarna.
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 11:41
Hassan Allavi. Jag har en fråga. Det är ju tio matcher på en omgång. Hur kommer man lägga upp spelschemat, den här säsongen? Kommer man köra med 4 matcher lördag, 6 söndag och 1 måndag, som man gjorde förra säsongen?
Atlético addeh
2010-08-19 11:36
Kan dem aldrig ge sig. Zlatan kommer stanna i Barcelona, jag är helt övertygad. Även om jag inte är något större Ibra-fan så tror jag han kommer göra bra ifrån sig denna säsongen. Det var längesedan jag såg honom kämpa så mycket som han gjorde mot Sevilla, och hans spelglädje som fanns i landskampen mot skottland gick inte ta miste på. Det verkar som Zlatan börjat förstå innebörden av "Seny" som alla katalaner pratar om. Fast en diva kommer han dock alltid vara.
Barcelona Smogen
2010-08-19 11:18
...och Hleb i bakgrunden. Han får vara med på träningarna i alla fall, inte illa.
Tänk om Hleb skulle lyckas slå sig in i laget och i vår avgöra El Clasico eller något sådant vansinnigt. Vad är oddsen på det tro? :)
Barcelona Rambla~
2010-08-19 11:11
Jag tror att han knyter näven. Fotbollslivet verkar lite roligare för honom nu. Det såg man om inte annat i landslaget.

Det är alltid lika roligt att se bilder på Cáceres. I hettan när alla andra spelare kör med korta strumpor ser man alltid honom i sina knästrumpor högt uppdragna. :D
Barcelona Smogen
2010-08-19 11:04
Bara man inte slarvar bort Zlatan på bänken, är övertygad att om Pep ger honom en mer fri roll så kommer det bli succé denna säsongen.
Men sätter man honom på bänken i 3-4 matcher på raken tror jag också det finns risk att han blir ointresserad och surar istället.
Barcelona Rambla~
2010-08-19 11:00
Det känns lite som när Madrid lånade in Faubert från West Ham. Han som somnade på bänken. :P

Nej nej, Zlatan stannar det har han hela tiden själv hävdat. Ingen jagar iväg Zlatan mot hans vilja och speciellt inte med den agenten han har.
Barcelona Smogen
2010-08-19 10:57
Någon som blir förvånad om Milan lånar Zlatan också? inte jag i alla fall...
Barcelona Smogen
2010-08-19 10:57
Rambla~

Stämmer bra, sen blev han köpt av Genoa som av någon anledning direkt lånade ut honom till Milan...med möjlighet att köpa honom om dom känner för det.
Som den übermafioso han är, har ju Berlusconi en del makt.
Barcelona Essienesque
2010-08-19 10:55
Ämne: Boateng? Är det inte....
Jo, precis. Behöver man Genoa att punga ut de 5 miljoner pund som krävdes för han för att sedan låna honom med en köpoption nästa år (som jag antar de kommit överens om att Milan ska nyttja) så har jag svårt att se att detta lag ska kunna betala 40 nånting miljoner euro för Zlatan.
Barcelona Rambla~
2010-08-19 10:48
Boateng? Är det inte han som harvat hos bottenlagen i PL?
Barcelona Essienesque
2010-08-19 10:45
Har svårt att se Milan värva Zlatan när de måste ta hjälp av Genoa för att värva Kevin-Prince Boateng.
Barcelona Smogen
2010-08-19 10:28
Själv blir jag förbannad om man säljer Zlatan. Han gjorde sin bästa landskamp på år och dagar mot Skottland, samt var bäst på plan mot Sevilla. Att dessutom ge klubbens dyraste köp genom tiderna endast en säsong som förtroende vore vansinne.
och sist, till Milan? Vad får vi då? Antingen lär dom vilja låna honom eller så får vi väl 25€miljoner eller något...
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-19 10:28
Är Ronaldinho fortfarande skadad eller kommer han att spela matchen mot oss?
elbraco
2010-08-19 09:52
Ämne: Det är inte jag som ....
Dinho kanske ;)

De enda jag kan komma på som vore någorlunda troliga vore väl, förutom Pato, Thiago Silva, Pirlo som det har pratats om men jag kommer skämmas över Milan om dom släpper honom, eller Flamini som backup-pivoté.
Ingen av dom är ju någon man vill ha direkt...
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-19 09:43
Det är inte jag som har skrivit det (den riktige Hetfield), så skyll inte på mig.

Det är en annan IQ befriad idiot som har tagit samma nick.

---------

Det står att Milan är desperata och vill göra ett sista försök, men de vill inkludera 1-2 spelare för att sänka priset, men med handen på hjärtat..vem passar in i Barcelona?

Det är möjligen Pato, men vi har redan så många av den "typen", sen tror jag knappast att man säljer Pato med tanke på att det är deras framtid. 25 miljoner+ Pato skulle inte sitta helt fel.

Det sorgliga med hela Zlatan affären är att ingen vill ha Zlatan. Jag har läst runt på alla möjliga Milan forums, och det jag har samlat är detta:
Zlatan passar inte in i Milans mentalitet och han är alldeles för dyr för de.

Jag hoppas att Zlatan blir den succén man hoppades på, men just nu är han en snorkråka som är omöjlig att skjuta bort.
Barcelona ElDuroDeFCB
2010-08-19 09:29
Hallå där pojkar, nu är man back in track efter en längre tid ifrån forumet, det blev för mycket skit här inne helt enkelt!

Tänkte kolla med er om någon kan ge mig en sammanfattning över vår ekonomiska situation, jag är så j*vla trött på andra människors "kunnade" om hur vår ekonomi ser ut!
elbraco
2010-08-19 08:51
Det var inte den riktiga Hetfield. Case closed!
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-08-19 05:14
Hetfield

Vill inte ta de här, men va e de för ord du skriver på din profil ? är de verkligen den riktiga "Hetfield" som skriver eller är han bitter på att Özil skrev på för Real ?
Barcelona Poysson
2010-08-19 04:54
Att ett så stort lag som Barcelona kan ha en så inaktiv redaktion (på 8 pers!?) är ju helt galet. Ärligt talat, kan ni inte skriva spelatbetyg och liknande, så som Real-redaktionen gör?
Barcelona Poysson
2010-08-19 04:54
Att ett så stort lag som Barcelona kan ha en så inaktiv redaktion (på 8 pers!?) är ju helt galet. Ärligt talat, kan ni inte skriva spelatbetyg och liknande, så som Real-redaktionen gör?
Barcelona Denyo
2010-08-19 02:37
kanske
Barcelona Sam
2010-08-19 02:06
.
Atlético addeh
2010-08-19 01:48
Hetfield

Tycker snarare det är du som provocerar med ditt nick Hetfield och utgör dig vara någon du inte är. För övrigt tycker jag du ska börja gå på dina lektioner så du lär dig skriva ordentligt och använda stor bokstav och punkt.
Annons: