/spanien/barcelona/forum/14409.aspx/spanien/barcelona/forum/14409.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-08-17 16:20
Jag verkar vara en av få som inte ville ha Özil till Barca. En pivote räcker och då har vi tillräckligt bred trupp. Jag tror att Adriano kan bli årets överraskning i Barca.
Barcelona Frodo
2010-08-17 16:20
Frågan är var alla trollen kommer ifrån? För några veckor sen var det arsenalfansen som bombarderade forumet med sina dumma frågor. Nu är det så kallade "Barcafans" som konstant skriver oläsliga och oförståeliga inlägg.
Atlético addeh
2010-08-17 16:19
Armin [VdV 23]

Du får Özil att framstå som om han vore en världsstjärna redan innan VM-slutspelet, vilket är så mycket osanning det kan bli. Özil gjorde sig ett namn under mästerskapet, punkt.
Barcelona Kimmen
2010-08-17 16:19
Fan vad mycket större trupp Real har än oss, ska bli kul att se hur vi klarar det med så tufft matchande.
Real Madrid Armin [VdV 23]
2010-08-17 16:18
Rambla

Förstår inte vad du vill komma fram till, jag rättade bara hans okunnighet om hur Özil ska tydligen bara gjort ett bra VM och inget annat ala Diouf.

Förresten, Mou hade inte Europas fetaste trupp med Porto, han vann de två största europeiska turneringarna med de.

Atlético addeh
2010-08-17 16:18
AIMAR-10

Jag hoppas du förstod att jag inte var fullt seriös med mitt inlägg. Så dåligt tror jag inte det kommer gå för de vita kommande säsong, men någon trippel blir det inte.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:17
Frodo

Mourinho är en feg tränare som måste ha de största och dyraste trupperna. Jag skulle vilja se honom gå runt på en tunn trupp som Barcelonas en säsong. Fast det vågar han aldrig.
Barcelona C.Andrés
2010-08-17 16:16
Ämne: Jag förstår inte var....
Jo det är sant men hade inte tackat nej till Özil beroende på summan som krävdes för honom.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:16
Ämne: Klint
Om du verklig....
Jaha, och? Innan dess var det väl van der Vaart som var en av Bundesligas bättre spelare? Vart här han på väg nu tror du? Sneijder förresten? Spelar han kvar i Madrid? Gick tydligen inte så bra där. Hm, Robben då. Varför är inte han kvar i Madrid?
2010-08-17 16:15
Jag förstår inte varför folk här inne ville ha Özil till Barca, det är ju en pivote ni behöver.
Barcelona AIMAR-10
2010-08-17 16:14
Å han har vunnit ligan med sina lag i England Italie så enligt han tar nog hem laliga iår
Barcelona C.Andrés
2010-08-17 16:14
Synd där att marängerna får Özil. Följt honom i Bundes ett tag och snacka om att grabben är grym. Dock förstår jag inte riktigt hur han tänkt sig angående flytten,tror inte att han kommer cementera sin startplats och han känns alltför bra för bänken...

Aja bara att gratta marängerna.
Barcelona Frodo
2010-08-17 16:13
Mourinho har nu haft dem bredaste trupperna i England, Italien och Spanien. Chelsea, Inter och Real har alla haft de dyraste trupperna under hans era i klubbarna. Han gillar att gardera sig fullt ut verkar det som...
2010-08-17 16:12
Klint
Om du verkligen tror Özil gjorde sitt namn under VM så föreslår jag att du tittar på annat än La Liga och PL. Özil gjorde över 30 assist i Bremen förra året, innan det var han hur bra som helst i U21 EM.
Barcelona Capilito
2010-08-17 16:12
Ämne: Real missar topp fyr....
så jävla klockrent, skulle inte alls förvåna mig om det händer.;)
Peshmerge
2010-08-17 16:11
Jontteee

Faktum är att Real madrid förstör spelare. Och bevis finns på så många spelare som det bara går dem senaste åren.

Och jag tänker ALDRIG klaga på Pep för att han inte ville värva Özil.
Barcelona Rambo~
En fråga... Varför går inte barca ut o dödar alla rykten angående Zlatan? Sjukt irriterande...Zlatan sj har sagt att han vill stana, o verkar vilja kämpa för en plats vilket är positivt eller? Kan ej bero på lönen...
Barcelona 1.70-ligan.
Till vissa här:

Lägg ner att klandra ner Pep! Det är inte hans fel att Özil går till Real. Ärligt talat, Barca behöver inte honom. För det första kommer Cesc med största sannolikhet att komma nästa sommar. Vad gör vi med Özil då? Det är Cesc, tiago och JDS som är framtidens offensiva, kreativa mittfältare i Barcelona. Özil hade blivit minst sagt överlödig. Det blir han förvisso i Real också, men det är dom som brukar syssla med att förstöra unga talangers karriärer. Inte vi.

Jag sörjer inte över att Özil inte gick till Barca. Men jag sörjer över att han gick till Madrid.
Barcelona AIMAR-10
Addeh

Tänk om dem vinner trippeln iår då ? Den trupp dem har är är nog den starkaste i världen om man ska vara riktigt ärlig.. Så jag tror du kommer ha fel
Barcelona Klint
Real Madrid värvar en spelare som har gjort sig ett namn under ett VM-slutspel och forumet går bärsärk? El Hadji Diouf någon?

Nu tycker jag i och för sig att Özil är en bra spelare, men herregud, ha lite proportioner på det hela.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:10
Ämne: Real missar topp fyr....
Pretty much so. :D
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:09
Det är fan vad alla är pessimister här inne.
Nåja, inte alla kanske.
Atlético addeh
2010-08-17 16:09
Real missar topp fyra i ligan kommande säsong. Samtliga nyinköpta yttermittfältare failar totalt och ingen känner sig hemma överhuvudtaget. Madrid-försvaret är segare än en godisråtta och spelare som Messi, Pedro, Forlán, Nilmar, Navas (ja kan hålla på hur länge som helst) kommer springa ifrån Carvalho & co som ingenting.

I Champions League blir det sedvanligt uttåg "redan" i åttondelsfinalen, något som jag tycker klubben borde vara nöjda med snart.

I Copa del Rey lyckas dem faktiskt ta sig till semifinal. Detta är en turnering Mourinho prioriterar väldigt högt efter hans misslyckanden både ligaspelet samt Champions League. En titel är alltid en titel, huh? Tyvärr slutar det med brakförlust borta mot Cádiz från den spanska tredje divisionen och Real går utan titlar återigen.

Inför nästa säsong säljs Özil & Di Maria, och båda får uppsving i sina karriärer likt det Sneijder och Robben fick efter att ha lämnat Madrid.

Eller?
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-17 16:08
Guardfjolla nu också... Är det dagisfröknar runt om i Sverige som tipsar om SvenskaFans när snorungarna börjar där?
Barcelona Rambla~
2010-08-17 16:07
Det är samma regler som tidigare. De kan bara ställa upp med 11 spelare på planen åt gången.
Barcelona AIMAR-10
2010-08-17 16:07
Idioti från ledningen och Pep, sen Rosell kom så har man bara köpt Adriano vilket ser ut och bli det ända nyförvärvet Rosell gjort. Vi har kanske världens bästa 11 men bänken är fruktansvärd, 2-3 skador på nyckel spelare så har vi körda.
Barcelona Suñol
2010-08-17 16:06
Jontteee: Det är sådana som du som gör att det här forumet i princip har blivit skit. Inkonsekvent och pinsamt.
Barcelona Jontteee
2010-08-17 16:05
Ok för att du tycker att Guardiola har gjort fel, men ditt språkval hör inte hemma på detta forum. Spärrad. /Red
Barcelona Abbe.
2010-08-17 16:05
För guds skull Real Madrid, låna ut Canales. Låt inte killen ruttna bort på bänken alternativt läktaren, han har talang.
Peshmerge
2010-08-17 16:03
Rambla

Nej. Jag förstår killen. Barca ville inte ha honom då gick han till Real. Men det är nästan Barcafan i halva Real Madrids trupp.

Och Özil har just precis förstörd sin karriär.
Annons: