/spanien/barcelona/forum/14404.aspx/spanien/barcelona/forum/14404.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-08-21 22:36
Hetfield

Jag måste fråga. Ska vi göra oss av med Ibra eftersom kvällens match är bevis på att allt funkar bra ändå? Dessutom, ska vi göra oss av med honom och ändå inte få in en ersättare? Hur resonerar du?

Själv anser jag att den bredd som finns i anfallet, antalet spelare och även olika spelartyper är perfekt nu. Ska vi tunna ut truppen ännu mer bara för att anfallet är den enda lagdel som det känns där det finns bra bredd?
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-21 22:36
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Like I said, spelar inte mig någon roll. Förr eller senare kommer ett annat lag att ta 6 titlar under ett år. Det (lilla) relevanta för mig är hur dem gör det.
elbraco
2010-08-21 22:35
Ämne: Måste säga att Pep f....
Skojar du? Villa spelade till vänster i landslaget när Torres var central och gjorde 5 mål. Det är allmänt känt att Villa kommer få lira till vänster i och med Henrys flytt.
Barcelona 1.70-ligan.
New kid on the block,

Du verkar mer vara Zlatanfan sedan barnsben. Pep har spelat med svensken i samtliga andra träningsmatcher, klart som f-n att Villa och de andra3 anfallarna går föra idag, då de behöver matchträning mer än svensken. Det är möjligt att Zlatan hade kommit in om läget hade varit annorlunda i slutet. Men nu hängde titeln på en skör tråd och då hade det varit tjänstefel av Pep att sätta in Zlatan istället för den mer defensivt lagda Adriano.
Barcelona Barca-nist
kom igen folk sluta "skämmas" som Cule. det är mer tragiskt att alla håller på få panik för att Zlatan bänkades i en oviktig match!
En match som inte ens Zlatan själv bryr sig.

Barcelona tarrak
2010-08-21 22:34
Ämne: Herregud. Dagens pet....
Väl rasat! Vissa saker gör man bara inte, som att bänka en professionell fotbollssspelare. Alla skall spela, hela tiden, samtidigt.
Barcelona Lucho
Barcelona har precis smulat sönder Sevilla och ändå sitter folk och gnäller över att Zlatan inte fick spela trots att han spelat alla matcher under försäsongen. Suck...
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Hetfield

Sluta nu, många spelare är inte NÖDVÄNDIGA för oss, men inte sitter jag här och säger att vi ska sälja dom för det.

Det var just det du gjorde när han spelade bra förra matchen vad snackar du om? Nu helt plötsligt är han inte nödvändig lol
Barcelona Nesto
2010-08-21 22:33
Visst vi kan sälja Ibra och skänka pengarna til välgörenhet, vilket vore något men utan honom så är de riktigt tunnt. Bojan och en något oprövad Jeffren räcker inte..

Mourinho spelar med 2 högerbackar i en semifinal och Pep spelar med ytterbackarna vid hörnflaggorna samt Pique som dansar lite vart han vill i en final :D ( CL är visserligen större men ändå ;P)
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2010-08-21 22:33
BlueRed - I’m with Coco

Det stämmer men hur tysta blir inte alla när de inte kan komma med något när Barca är de enda i världen att vinna 6 titlar under ett och samma år?

Det är fint att vara bland de fina i världen men det är finare att vara finast visst?
New kid on the block
2010-08-21 22:32
Herregud. Dagens petning av Zlatan är ett skolexempel
av Pep i hur du tvingar iväg en spelare. Nästan så jag skäms
å Peps vägnar. Och jag är cule sen barnsben. Fy fan Pep, fy fan.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-21 22:31
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Spelar inte mig någon roll. Omvärlden kommer nog prata mer gott om Barças år än Inters (om dem nu tar 6 titlar). Barça vann bara inte, dem underhöll också.
Barcelona Barca-nist
2010-08-21 22:31
"Real Madrid Star Mesut Oezil Tells Personal Website Of Admiration For Barcelona"
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-21 22:30
¡Barça! - Crèma Catalana

Men jisses, läs vad jag skriver istället för att upprepa dig själv.

Jag tycker inte att Zlatan är nödvändig för oss, dvs. om Zlatan skulle bryta benet imorgon så skulle vi vara minst lika starka. Jag tyckte att det var synd att ta ut Zlatan för att han kämpade den matchen, that's all.

Jag tänker inte slicka hans testiklar så fort han gör något bra. Jag hoppas givetvis på att Zlatan gör bra ifrån sig, för lagets skull.

addeh

Ja, folk verkar tro att hela Camp Nou kommer att rasa om Zlatan inte behandlas bra, give me a break!
2010-08-21 22:29
Barca4eva

Hann se lite lite grann bara men åtminstone något =P

Tack!
Kommer dom inte visa prisutdelningen på tv4sport?
Barcelona Dani Alves=The King
Måste säga att Pep förstörde matchens sötma, Inte nog med att Ibra inte spelar men varför spela han Villa på kanten?

Pep har vart konstigt och gjort konstiga saker sen början av förra säsongen första säsongen var han felfri!! Men de känns som alla framgångar har gått pep i huvet för han har gjort ett par grodor senaste tiden.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
Ibra kommer att få sin chans under säsongen. Var så säkra, sedan är det upp till honom eller inte om han vill ta chansen eller inte. Det här är inget pojklag där alla måste spela lika mycket för annars blir det mobbning och arga fotbollsmammor som ringer till tränaren och beklagar sig över att deras son minst sagt är lika duktig som de andra spelare.
Barcelona Lionel Messi n10
Yes fotbollsporr. tre spelare som var magnifika enligt mitt tycke, Maxwell, Messi&Xavi. Sen tyckte jag att Zlatan skulle få speltid han såg sugen ut.
Barcelona ElTriplete
2010-08-21 22:28
Barcelona10Messi

Håller med, riktigt tråkigt. Men men, vi har vunnit ännu en titel! :D Den åttonde under Guardiola-eran och med sånt hjärta och spel vi såg idag kommer det bara bli fler. ;)
2010-08-21 22:28
Jag sa inte att du var en Zlatanist, men när han var bäst på plan mot Sevilla och Pep tog ut honom, så klagade du. Nu när vi vann 4-0 så behövs han inte? Tycket bara att det låter roligt.
Atlético addeh
2010-08-21 22:27
Hetfield

Där satte du verkligen fingret på något som jag tycker alla borde inse. Det spelar ingen roll om han är dyrast någonsin eller har högst lön. Spelar vi såhär behövs han inte.
Barcelona Barca4eva
Det enda jag kan göra är att hoppas att Ibra inte tar för illa upp...

Campeone!!!
Fan vad jobbigt det blir om Inter tar 6 titlar som Barca. Bara året efter. Kul för Eto'o, vilket han är värd det. Men helst inte för Inter. Usch nej!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
¡Barça! - Crèma Catalana

Då måste du ha blandat ihop mig med någon annan, jag har aldrig varit en Zlatanist.

Just saying, nu ska vi inte låtsas om att Zlatan är nödvändig för oss. Jag håller givetvis tummarna att Zlatan gör en magnifik säsong.
Barcelona Barca4eva
2010-08-21 22:26
Puyi_5 (D.E.P. Puerta

I länktips
Barcelona Barcelona10Messi
Säg vad ni vill men Ibra förtjänade inte den utfrysningen han fick ikväll. Skiter i, han gjorde en bra första säsong och en grym försäsong!

IBRA, GE INTE UPP!!!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Roma_Barca

Låt han lämna vem bryr sig
2010-08-21 22:25
Kan man se prisutdelningen på någon stream?
2010-08-21 22:25
Hetfield

Nu segar han plötsligt ner spelet och han behöbs inte? Kommer ihåg att du under försäsongen när han gjorde mål varje match, hyllade Zlatan. Dessutom klagade du när Pep tog ut han mot Sevilla första mötet.
Annons: