/spanien/barcelona/forum/14403.aspx/spanien/barcelona/forum/14403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-08-18 00:21
Ämne: Kommentera gärna min....
basaric

Fin video. Keep up the good work!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-18 00:20
I´m off 4 today. Godnatt alla!

Edit:
elbraco: Men de tillhörde ju Barca förra året. Jag förstår inte vad du menar :) kanske är för trött, haha.
elbraco
2010-08-18 00:19
Ämne: elbraco,

Jovisst.....
Nej det är det jag menar :) Att Marquez och Henry är med bevisar ju att dom inte alltid stämmer.
Barcelona The Reporter
2010-08-18 00:18
basaric

Va heter låten? :)
Barcelona Dani Alves=The King
2010-08-18 00:17
Seriöst Denna Rosell är inte den jag trodde faan är detta för trupp????
Komigen Puyol börja bli gammal och behöver vila vissa matcher. Pique är ung och ganska sölig men jävligt grym men snälla nån våran trupp är patetisk. Villka ska ersätta dessa två om någon går sönder??

De komiska är att vårat forum börja likna Arsenals folk snackar om massa b-lags spelare. Faan vi har just tagit upp Pedro och busi vi lyckades bra med dessa. Men som amrikanerna säger DONT PUSH YOUR LUCK skulle inte förvåna mig om de går åt helvete med de andra b-lags grabbarna.
Barcelona basaric
2010-08-18 00:17
The Reporter

Tack så mycket : )
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-18 00:15
elbraco,

Jovisst. Men det förändrar ju inte det faktum att Caceres var med även på fjolårets bild, fast att han lånades ut några dagar senare ;)
Barcelona The Reporter
2010-08-18 00:15
basaric

Vilken grym video !

Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-18 00:13
The Reporter,

Tänkte också på det, kanske finns det hopp för Caceres ändå. Jag hoppas verkligen han stannar och blir riktigt besviken om han åker. Milan ska hålla tassarna borta!
elbraco
2010-08-18 00:13
Ämne: Basaric,

Aha okej....
Ibra och Pique ser sjukt inklippta ut, ljuset ser helt annorlunda ut på Ibra.
Dessutom är Henry och Marquez med på den bilden.
Barcelona The Reporter
2010-08-18 00:10
1.70-ligan

Du har rätt i det du säger, MEN! Hleb komme rätt lämna och han var inte med på fotot så varför ska Caceres vara med på fotot om han också ska lämna kan man tänka sig.
elbraco
Ämne: Engelska toppen är b....
Jag tycker precis tvärtom.
Barca och Real kan slå vilket PL-lag som helst, och hade Barca mött Man U eller Chelsea hade oddsen varit högre på de engelska lagen.
Sen kan typ West Ham och Bolton slå Teneriffe, Real Sociedad och Osasuna vilka dagar som helst.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
då gäller det för gaurdiola att ge Cáceres en ärlig chans i år, för då tror jag han kommer stanna
Barcelona Rambla~
2010-08-18 00:07
Jo jag vet, ett foto säger inte så mycket. Får han ett anbud kommer Pep inte sätta sig på tvären. Snarare tvärt om.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-18 00:05
Basaric,

Aha okej. Har alltid undrat det :)

Rambla,

Jag hoppas verkligen att Caceres stannar. Men tror inte man ska dra för stora växlar av fotot. Både Gudjohnsen och Caceres var med på förra årets t.ex. Och Özil på årets i Bremen..
Barcelona Rambla~
2010-08-18 00:03
Jag bara känner på mig att Milan kommer försöka med sina skambud på Zlatan om det inte blir något med City. Ungefär som med Ronaldinho. Hoppas bara Zlatan står på sig och vill stanna. Att låna ut en spelare som honom i den ålder är ett enda stort fail.
Barcelona Rambla~
2010-08-18 00:02
If he can't stay at Barcelona, Martin Caceres wants to leave for AC Milan. Talks between the clubs are scheduled next Wednesday. [rac1]

Hm, detta Milan som alltid ska dyka upp. :(
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-18 00:00
addeh

Äh, korruption sker överallt. Skillnaden är dock att Italien har blivit stämplade som svarta fåret pga. Moggi.
Italienarna är helt enkelt sämre på att dölja spåren, men vissa andra är väldigt bra på det *host* Moratti.

Rambla

Åh, Villa i Barcelona tröjan.

Gåshud!
Atlético addeh
2010-08-17 23:58
Hetfield

Jämför man Serie A med andra ligor i Europa är den lite som Real Madrid i La Liga, dvs de äckliga fuskarsvinen som gör allt för att vinna, även om det inte är regelrätt. Visst, jag överdriver, men jag tycker inte Serie A är någon fair liga. Inte för att kasta för mycket skit på Real Madrid och säga att dem fuskat sig till något, men att dem någon gång mutat domare och hållt på med annat fiffel bakom kulisserna är jag helt övertygad om. Varje gång en Madrid-spelare blir avstängd efter ett rött kort lyckas dem på något sätt alltid få spelarna spelklara, även om det var ett solklart rött kort. Jag tror ni förstår vad jag menar.

Själv tyckte jag Sevilla-publiken var mäktig nog för att ge mig gåshud i lördags. Hatten av till dem!
Barcelona basaric
2010-08-17 23:55
Rambla

Tack så mycket.. Det hoppas jag med, hade varit underbart..

1,70

Tack du med.. jag surfar runt på olika barca forums och laddar ner därifrån.
Barcelona Rambla~
När tom Sport pekar på att Cáceres var med på fotograferingen så måste det väl betyda något?
Barcelona H.Alavi - Magico!
Hetfield

"Hela arenan skakar när Napoli möter Palermo, eller Genoa-Sampdoria osv."

I år kommer det att spelas ett derby i Baskien, den mellan Bilbao och Sociedad. Det kommer att smälla som fan!

Synd att Betis inte tog sig vidare, älskar när Sevilla och Betis spelar mot varandra.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-17 23:53
Basaric,

Bra video!

Får man fråga hur du får tag på alla sköna klipp?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-17 23:51
En bekant sa en gång till mig:

Serie A is like the father, spanish league is like the mother, bundesliga is the child and PL is like the retarded cousin.

addeh/

Hehe fair enough, men du borde verkligen titta på hardcore italiensk fotboll. Hela arenan skakar när Napoli möter Palermo, eller Genoa-Sampdoria osv. Det finns betydligt fler "klassiska" lag i Italien än i Spanien.
Men men, alla gillar olika saker.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-17 23:50
Jag kör på samma spår som addeh. :P

Hetfield/Rambla - Addeh/Alavi

Saftig kamp.

----

I och med att Hleb inte var med på fotot så tror jag att hans dagar i FCB är räknade. Han får gärna säljas till en mindre klubb i Spanien, typ som Malaga.

Hleb är/var en bra spelare, men inte en sådan som passar in i Barcelona.
Barcelona Rambla~
Skön video basaric. Den lilla flickan är så söt. :) Jag hoppas klubben söker upp henne (de bor i Madrid) och låter henne få träffa sin idol Xavi under en dag. Det hade varit häftigt.
Atlético addeh
Hetfield

Aja, du har din åsikt, jag har min. Det är väl tur vi tycker olika, så i alla fall några kottar kollar på Serie A.

Sen väljer jag tvärtemot dig angående de matcherna du nämnde. Varken Genoa eller Napoli intresserar mig ett smack, även om båda värvat ganska saftigt och spännande inför denna säsongen.

Rambla

Ja, folk filmar i Spanien också, det ska vi inte blunda för. Men jag tycker inte det kan jämföras med Serie A där det förekommer filmningar stup i kvarten. Dock har det blivit lite bättre, för några år sedan var det värre.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 23:45
Jag är inne på Hetfields linje, har alltid gillat Serie A mest ända sedan tiden med Uno Kryss Due med Don Tommaso, när det gick på TV3. :D
Barcelona basaric
2010-08-17 23:43
Kommentera gärna min video som jag gjort med världens bästa mittfälltare.

Länktips.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 23:43
Hetfield

Jag tror dessvärre att de engelska topplagen hade klarat sig bättre i Spanien jämfört med de spanska i England. Tack vare att de lever mer på organisation och att parkera spelarbussen mot spelskickliga och tekniska lag. Underhållsningsvärdet hade dessutom inte blivit lika högt om de engelska spelat sitt spel i Spanien.
Annons: