/spanien/barcelona/forum/14401.aspx/spanien/barcelona/forum/14401.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RimuZ
2010-08-20 18:53
Det roliga är att de lägger orden lyckad och Granero i samma mening.
Barcelona Rambla~
2010-08-20 18:50
Härliga träningsbilder.

Matchen spelas i morgon, inte i kväll.
Dani Alves.
2010-08-20 18:43
Någon som vet hur startelvan ser ut ikväll?
Barcelona Rambla~
2010-08-20 18:39
Albiol är fostrad i Valencia. Känner man inte till det ska man kanske hålla sig till sitt eget lag och låta bli och skriva om andra lag. Just sayin...
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-08-20 18:24
Ämne: Ämne: Ämne....
För ett par år sedan läste jag att Naldo som spelar för Bremen gjorde hat-trick mot något lag men är lite osäker på om han spelade mittback eller defensiv mittfältare den dagen.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-20 18:24
Finns den där killen på riktigt? Han som skriver "inför säsongen 2010/11"? Albiol är helt plötsligt Getafe ikon. "(Alla har Real Madrid-koppling)" You don't say... Getafe har ju alltid varit Madrids papperskorg.
AndreD
2010-08-20 18:16
Ämne: Ämne: Har bar....
Ok, vem annars om inte Hierro ;)
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-20 18:09
När hamnar Canal+ fotboll i kanallistan då? Hittar inte den när jag gör en sökning på min dreambox
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-08-20 18:08
Ämne: Har bara en random O....Hierro gjorde hattrick mot Zaragoza våren 2002 :) Dock så är det mycket möjligt att han spelade som defensiv mittfältare den matchen.
AndreD
2010-08-20 18:05
Har bara en random OT fotbollsfråga:

Finns det någon mittback som har gjort hattrick i modern tid?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-20 16:43
Om pep medger att han helst skulle vilja ha 24 spelare i truppen, istället för de 19 man har nu, så förstår jag verkligen inte logiken i att sälja Caceres och Hleb :)

Barcelona Nesto
2010-08-20 16:18
Abbe
Gjorde det också ;))
Atlético addeh
2010-08-20 16:16
Rambla

Missförstå mig inte, jag tycker också det är ren idioti av Canal+ paketupplägg. Vem skulle inte vilja ha tillgång till Barça TV?

Angående Özil och hans favoritklubb kommer det säkerligen vara ändrat inom kort. "Real Madrid har varit klubben i mitt hjärta enda sedan barnsben".
Barcelona Abbe.
2010-08-20 16:15
Ämne: Oops, Özil får nog g....
Print Screen ;-).
Barcelona Rambla~
2010-08-20 16:12
Oops, Özil får nog gå in på sin hemsida och ändra lite nu när han är en madridspelare.

Fråga: Har du några favoritklubbar i utlandet?
Özil: Ja, det finns två. FC Barcelona och Fenerbahçe.

Jag undrar hur länge det får vara kvar innan det redigeras? Konstigt att Madrids propaganda-team inte varit snabbare. :P
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-20 16:11
.. och så pryder Masken förstasidan på den katalanska pressen igen.
Barcelona Rambla~
2010-08-20 16:08
addeh

Jo, men nu är det ju så att jag gärna hade haft tillgång till sammandrag från Barca TV. Annars skiter jag i den kanalen.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-20 15:51
Rambla

Preach brotha!
Atlético addeh
2010-08-20 15:48
Rambla

Vi får hoppas att Barcelonas matcher enbart visas på Canal+ Sport 1. Då det är deras huvudsakliga La Liga-kanal med över 150 matcher under en säsong, vore väldigt konstigt ifall inte samtliga Barça-matcher visades där. Om inte, kan man verkligen säga att dem lurat folk på pengar.
Barcelona Rambla~
2010-08-20 15:42
David - barca

Jag stör mig också något oerhört på beslutet att endast lägga kanalen Canal+ Fotboll i paketet Canal+ Max. Självklart borde den kanalen ingå i paketet Canal+ Sport som i dagsläget kostar 259kr hos Comhem. Ska jag behöva lägga ytterligare 200kr bara för att få tillgång till den kanalen och samtidigt behöva ha en massa filmkanaler och annat som jag inte är intresserad av att betala för. Ren idioti på hög nivå och de borde skämmas!
Barcelona el Maestro!
2010-08-20 15:40
Ämne: el Maestro!

Probl....
Laporta & Company hade kunnat ta upp det i en motion. Men nu var det kort om tid.
Tyckte ändå att rollen i sig inte skiljer sig så mycket från rollen som hedersmedlem.

Som du säger ville nog Rosell bara markera skillnaden för att jäklas med gamla ledningen.
Barcelona Nesto
2010-08-20 15:37
Ämne: Carles Puyol har bli....
och i länktipset kan ni rösta på er favorit.
Barcelona Rambla~
2010-08-20 15:35
el Maestro!

Problemet var att det inte är tillåtet för en styrelse att utse någon till hederspresident. Titeln finns inte ens, utan det finns endast hedersmedlem. För att få igenom en sådan sak så måste Laporta och styrelsen ta upp detta som en motion på ett stort medlemsmöte så att de kan rösta om saken. Paragrafryttare Rosell såg så klart sin chans att förlöjliga Laporta antar jag. Det han inte insåg var att det blev han som framstår som fånig.
Atlético addeh
2010-08-20 15:29
Carles Puyol har blivit nominerad till "Golden Foot Award", tillsammans med David Beckham, Steven Gerrard, Gianluigi Buffon, Francesco Totti, Dider Drogba, Samuel Eto'o & Clarence Seedorf.

Det speciella med utmärkelsen är att man måste vara över 29 år för att ha chans att bli nominerad. Förra året vann Ronaldinho.
Barcelona ElTriplete
2010-08-20 15:23
Joan Gamper 1899

Haha, varför nämnde han inte Pique som legend hos Zaragoza, han var ju utlånad en säsong där?
Barcelona el Maestro!
2010-08-20 15:23
Ämne: Haha, ja säkert. För....
Precis, såg inte att du tog upp det också.
Barcelona el Maestro!
2010-08-20 15:20
Det är säkert många culés, inklusive jag, som inte kommer att förlåta Rosell för det han gjorde mot Cruyff. Gamla styrelsen valde Cruyff som hederspresident för klubben enligt artikel 16 i stadgan. Det är en roll som inte betyder så mycket egentligen annat än att Cruyff ibland får svara på frågor om klubben och liknande.
Flera andra stora klubbar han en legend i denna roll.
Rosell skämde bort sig där tycker jag.

Läste förresten i någon tidning att Rosell försökte att återupprätta relationen med Curyff men Curyff har avböjt all försök till att komma på fråga igen -i diskussion om rollen som hederspresident.
Har man en gnutta heder i kroppen ska man agera precis som Curyff nu gör.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-08-20 15:17
Killar har en fråga, är det nåt fel på Mesut Özils ögon ? han ser ut som att han aldrig somnar.

Jacob har skämt ut sig igen. Albiol som va på lån till Getafe är nu deras legend med självaste Granero.
Barcelona David - barca
2010-08-20 15:17
Det här med kanaler och så..
Har jag fattat rätt om att för att få Canal+ fotboll så måste man köpa Canal+ Max-paketet för typ 450 spänn?

Borde inte den kanalen ingå i Sport-paketet för de som bara är intresserade av dem..

Gör allt för att mjölka pengar asså!
Barcelona Rambla~
2010-08-20 15:13
Haha, ja säkert. Förresten, han försökte ju här om dagen med en fredstrevare till Cruijff. El Flaco gav honom kalla handen ville och inte höra på det örat. :P

Har du en gång gjort Johan pissed får du se dig om över axeln i resten av ditt liv.

*Gammalt katalanskt ordspråk*
Annons: