/spanien/barcelona/forum/14394.aspx/spanien/barcelona/forum/14394.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-08-19 14:37
Fan, mår nästan dåligt av att läsa den senaste intervjun med Chygrynskiy. En spelare jag har respekt för, trots att han inte lyckades prestera vad man förväntat sig.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-19 14:33
Så man får bara 3 kanaler i sportpaketet medans Max-paketet har minst 7 sportkanaler.. Men då måste man betala för alla de andra kanalerna som man inte vill ha.. mycket dåligt av canal plus, ge oss ett paket med endast sportkanalerna tack, sluta mjölka folk på pengar
Barcelona Klint
2010-08-19 14:33
addeh

Enligt Canal+ så är Canal+Sport 1 deras huvudsakliga sportkanal där de kommer att sända ca 150 matchen från spanska ligan. 150/38 är ungefär lika med fyra matcher per omgång. Jag utgår från att Barças matcher ingår bland dessa. Konstigt vore annars.
Atlético addeh
2010-08-19 14:27
Klint

Har du någon koll på om Barcelonas matcher enbart kommer visas på C+ Sport 1? Så vitt jag förstår är det den enda sportkanalen som ingår i Boxer's erbjudande där man får tre månader utan kostnad.

Jäklar vad krångligt allt ska vara, vore bättre om dem endast hade ett erbjudande där man fick samtliga sportkanaler för ett rimligt pris. Betala 449 kr/mån kan dem ju glömma. Snacka om att mjölka folk på pengar.
Barcelona Klint
2010-08-19 14:26
¡Barça! - Crèma Catalana

Köper man sportpaketet, vilket jag själv gjort, ingår Canal+Sport 1, Canal+Sport2 och Canal+Sport Extra.
2010-08-19 14:18
Klint

Tack, men folk som endast vill ha sportpaketet? Får dom alla sportkanalerna då? Det borde väl vara självklart efter som det heter just sportpaketet,,
Barcelona Klint
2010-08-19 14:13
Ser att många har frågor kring sändningarna av La Liga. Fick nedanstående mail från Stefan Settling på Canal+.

Nedan kommer lite information.

Samtliga kanaler nedan ingår i det nya CANAL+ Max à 449 kr/mån som startar den 27/8-2010.

CANAL+ SPORT 1
CANAL+ Sport 1 blir Sveriges starkaste sportkanal med utökade sändningstider. Det blir fler matcher, studioinramningar och magasinsprogram än någonsin. Kanalen kommer att sända cirka 150 direktsända matcher från La Liga per säsong, och utökar med ytterligare en allsvensk match till tre matcher per vecka från Allsvenskan med studioinramning, och från fyra till fem matcher i veckan från Elitserien med studioinramning. Dessutom sänds Argentinska Primera Division, Indycar, Elitserien i speedway och matcher från amerikanska Major League Soccer.

CANAL+ SPORT 2
CANAL+ Sport 2 är kanalen för tennis från ATP- och WTA-turneringarna, NBA-basket, Ultimate Fighting Championship (UFC) samt motorsport (DTM, Formel 3, BTCC). UFC har premiär på CANAL+ Sport 2 natten mot söndagen den 29 augusti klockan 04.00 med livegalan UFC 118 från TD Garden i Boston med huvudfighten F. Edgar-BJ Penn.

CANAL+ FOTBOLL
Kanalen som är dedikerad till fotboll sänder året runt med huvudfokus på svensk toppfotboll. På CANAL+ Fotboll sänds upp till 100 allsvenska matcher och 120 La Liga-matcher per säsong utöver dem som sänds på CANAL+ Sport 1 samt Serie A, Europa League, Eredivisie och Argentinska Primera Division. Här visas även träningsmatcher, förturneringar, sammandrag och magasinsprogram som Barca-TV, Real Madrid-TV och Milan-TV.

CANAL+ HOCKEY
Den renodlade hockeykanalen CANAL+ Hockey är ett måste för att följa svensk topphockey. Här direktsänds 100 elitseriematcher per säsong utöver dem som sänds på CANAL+ Sport 1. Dessutom visas magasinsprogram, sammandrag och klubb-TV.

CANAL+ SPORT HD
Utöver La Liga, Elitserien i ishockey och Allsvenskan, visar CANAL+ Sport HD också italienska Serie A i HD-kvalitet, liksom tennis och Major League Soccer i överlägsen bildkvalitet.

CANAL+ SPORT EXTRA
CANAL+ Sport Extra gör det möjligt att se ännu mer från de ligor som sänds på CANAL+ Sport 2, såsom ATP- och WTA-turneringarna, NBA-basket, Ultimate Fighting Championship (UFC) samt motorsport (DTM, Formel 3, BTCC).

CANAL+ EXTRA 1-4
På CANAL+ fyra nya Extra-kanaler sänds ännu fler direktsända matcher från Allsvenskan och Elitserien. På CANAL+ Extra-kanaler sänds även en del La Liga- och Serie A-matcher.
Atlético addeh
2010-08-19 14:08
Förutom artikeln om Chyg ska Mohamed ha cred för texten om Boixos Nois. Mycket läsvärd. Muy bien.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-19 13:50
Rambla

Så allt som allt blir 259 kr + 39 kr? Det blir ju samma sak som att beställa canal + om man saknar Comhem?

Greedy bastards...

---------

Bojan verkar vara lagets gullegris, alla verkar gilla honom.

Tack för artikeln om Chyg, det var skönt att få höra att han är lycklig. Jag tycker inte att det var rätt att sälja honom, men jag förstår att fansen är otåliga och vill ha dundersuccé snabbt.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-19 13:49
Väldigt härlig bild.

Vad säger man - if you can't beat them, join them :-)
banklev
2010-08-19 13:39
allmänt härlig bild bara
Barcelona Rambla~
2010-08-19 13:38
Hetfield

Det kostar 259kr. Du måste även ha ett sk grundabbonemang först, men det antar jag att du redan har. Canal+ Sport är ju ett tillvalspaket. Det billigaste gundabbonemanget är Small och kostar 39kr. Där ingår det 9st kanaler (1 HD).
2010-08-19 13:33
Glömde bort bästa scenariot:

Villa-Messi
---Jag--- :D
2010-08-19 13:15
Pavet El Pipita Aso

Stanna. Förutsatt att Pep kan hitta en position där Zlatan får agera som "playmaker" istället för striker.

Möjligen:
Villa----Messi
----Zlatan----

Eller:

Villa----Zlatan----
-----Messi-------

Rambla

Jag har också comhem, hur mycket skulle det kosta att beställa Canal + Sport paketet (inte Totatl, bara sport)?
Real Madrid Pavel El Pipita Aso
2010-08-19 13:02
Ber om ursäkt såg inte att ni diskuterat detta innan.

jag har en fråga till alla barca fans! Jag vill ha ärliga svar snälla. Jag är lite nyfiken bara.

Vad tycker ni om att Zlatan ska stanna eller om ni vill att han ska gå?

tack för era svar.

Barcelona Rambla~
2010-08-19 12:47
Ämne: Ämne: addeh m....
Det finns inget som heter Max-paketet hos Comhem. Det heter Canal+ Total. Där finns alla filmkanaler + sportkanaler. I Canal+ Sport har du endast sportkanaler men samtliga sådana. Hur det är hos andra leverantörer vågar jag inte uttala mig om.
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 12:39
Ämne: addeh mfl:

I dags....
Det är i Max-paketet man har alla sportkanaler.
Barcelona Nesto
2010-08-19 12:35
Hörde att Barça TV ska visas på Canal+Fotboll :D
MilanTV och RealTV ska också visas där har ja för mig.
Atlético addeh
2010-08-19 12:30
Rambla

Precis. Då räcker det köpa sportkatet för att ha tillgång till samtliga La Liga-matcher som visas.
Barcelona Rambla~
2010-08-19 12:28
addeh mfl:

I dagsläget, hos Comhem, innebär det att man har tillgång till alla sportkanaler med paketet Canal+ Sport (Sport 1, Sport 2, Sport Extra och Sport HD).

Canal+ Total är alla dessa sportkanaler + alla Canal+'s filmkanaler. Nu snart så tillkommer det ännu en sportkanal som heter Canal+ Fotboll. Den kommer att ingå i Canal+ sportpaket.
Barcelona Nesto
2010-08-19 12:23
Rambla

Exakt :D hur kan man inte älska grabben? Ser ut och beter sig som en riktigt sydamerikansk krigarindian. Påminner mycke om huvudpersonen i filmen 'apocalypto' :D
Atlético addeh
2010-08-19 12:18
Jag kan tycka att det är lite märkligt att man inte får tillgång till samtliga sportkanaler när man beställer sportpaketet. Jag ska inte uttala mig om något jag inte vet helt säkert, men det vore helt fel.
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 12:13
Har du Max har du alla sportkanaler. Max-paketet är det enda paketet som har samtliga sportkanaler. VD:n för Canal+ har själv sagt att har du Max-paketet kan du se fler matcher än dem som inte har det.
2010-08-19 12:10
addeh

Vad är skillnaden på CANAL+ sportpaket och maxpaket?
Atlético addeh
2010-08-19 12:00
Espanaboy

Om du beställer CANAL+ sportpaket (Canal+ 1, 2 och extra) kommer du att få se upp till fem matcher varje helg. Dessutom kommer du få se allt studiosnack och alla magasin.

Nej, jag har inte beställt ännu. Krånglade (som vanligt) när jag skulle beställa från internet, så ska nog ringa och prata med dem istället.
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 11:54
Ämne: Ämne: Hassan ....
addeh
Canal+Sport 1 kommer sända 3-5 matcher i veckan och Canal+Fotboll kommer att sända ytterligare några. Om vi har tur så kanske Canal+ sänder 8 matcher eller om vi har otur så blir det 6 matcher. Har man Max-paketet så kan man ju se alla matcher som sänds på Canal+. Är det någon som vet vilka paket som som finns utöver Max-paketet?
addeh
Han du beställt Canal+?
AndreD
2010-08-19 11:53
Om K-P Boateng:

Var det inte ett delägandeskap Milan och Genoa kom överens om? Det brukar vara ganska vanligt i Italien.
Atlético addeh
2010-08-19 11:52
Albiin

I supercupen använder man sig av Jabulani-bollen, det är därför de spelar med den på träningarna.
Barcelona Albiin
2010-08-19 11:47
Kan vara lite off topic nu mitt i allt Zlatan-snack men är det bara jag som funderar på bävarför Barca lirar med vm-bollen istället för den vanliga Nike på träningarna. Är det så att spanska ligan bytt boll eller är det nån annan anledning till det? Kan ju inte tänka mig att Nike är särskilt glada över det...
Atlético addeh
2010-08-19 11:47
Ämne: Hassan Allavi. Jag h....
Som jag har förstått det kommer inte samtliga tio matcher visas, utan hälften. Men Hassan kan nog svara lite mer utförligare på frågan angående matchdagarna.
Annons: