/spanien/barcelona/forum/14387.aspx/spanien/barcelona/forum/14387.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Blaugrana_Messi10
2010-08-28 20:56
Blaugrana_Messi10
Hoppas Barcelona väarvar Edin Dzeko nästa silly season. Hur najs hade inte det varit?
Barcelona Barca-nist
än så länge så fungerar min Dream-box ganska bra men man vet ju aldrig !

Ibland kan det vara svårt att hitta matcher men då finns på andra språk som man kan ha tyst på. det kan inte vara värre än tv4 sport :)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-28 20:54
Det är rätt så meningslöst att köpa en kvick och teknisk spelare som Robinho när vi har ungefär 4 spelare som konkurrerar om samma plats, som även är kvicka och tekniska.

En drömspelare till joker hade varit Crouch, hur fantastiskt hade det inte varit med en Crouch som man kan slänga in när det låser sig? Det hade inte varit helt fel med en Guiza heller, en notorisk målskytt som har även lite tyngd och huvudspel.
Real Madrid N(N)
2010-08-28 20:53
ja, Keita är ju 183.

Enligt mig är Yaya bättre än både Mascherano och Busquets. Vinner inte Barca ligan eller CL i år så tror jag att han ryker. Hans aktier är inte högt i kurs längre...

Senaste 2 silly seasons:
IN: Adriano, Mascherano, David Villa, Ibrahimovic,
Ut: Eto´o, Ibrahimovic, Yaya Touré

Barcelona Messidinho_10
2010-08-28 20:51
Jag tycker Robinho är det bästa vi kan köpa just nu och som inte kostar skjortan.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-28 20:50
Jag önskar man kunde spola tillbaka tiden, tänk om vi bara som H.Alavi säger, gett Etoó ett nytt kontrakt, åhh vilken sorgsen historia detta är :(
Barcelona VizzlA^^
2010-08-28 20:50
Ac milans hemsida: Breaking news: server is to busy..:P
Barcelonistas
2010-08-28 20:49
Om vi nu tex spelar cl mot chelsea,Inter, och spelet låser sig så är det bara o skicka upp pique :)

men precis som gonzalez här skrev så kan även iniesta lösa problemet mot lag som kör antifotboll!

en ytersida i kryset och allt löser sig.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-28 20:49
Ämne: Vad har vi att säga ....
Hmm ja lite oroväckande med vår medellängd. Men har vi Iniesta borde det lösa sig mot Chelsea. :) Inter borde vi också klara av enkelt efter det vi såg Atletico göra med dom, men är det samma domare från senaste 2 matcherna blir det svårare..
Barcelona Rambla~
2010-08-28 20:48
Ämne: Vad har vi att säga ....
Turligtvis så möter vi inte de lagen alltför ofta. Annars hade det varit ett oroväckande problem. Fast det är klart, någon långre spelare till hade inte skadad. Fast Piqué, Keite och Abidal är ju hyfsade i luftrummet trots allt.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-28 20:47
Den sorgliga historien startade när Eto´o lämnade klubben. Varför kunde man bara inte gått med på hans jävla krav och gett honom lönen som han krävde?

Två anfallare har köpts in sedan Eto´o lämnade, en av dessa lämnar FCB ikväll.
Barcelonistas
2010-08-28 20:47
otroligt besviken *** pep va syslar du me!?!? ge ibra en chans till!
Barcelona tikitaka
2010-08-28 20:46
Ämne: HAHAHAHAHA!!

Kund....
Co sign!
Real Madrid N(N)
2010-08-28 20:45
Vad har vi att säga om medellängden i laget? Ett problem när lag som Chelsea och Inter kommer på besök?

En, kanske två spelare är över 183 cm. Inte ens Valdes är längre.
Barcelona tikitaka
2010-08-28 20:45
Det känns som att zlatan verkligen ville vara kvar i barcelona. Det ska bli kul ifall han talar ut efter att övergången är klar. Kan tänka mig att allt är peps fel :/ Han var värd en chans till.. Väldigt tråkigt att det ska sluta såhär.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-28 20:44
Roma-Cesena om någon är intresserad

Om något så kommer vi bli bättre utan en staty till spelare, och en glappkäft till agent.
Barcelona Unicef
2010-08-28 20:43
Varför ska vi in med Robinho för?
Hellre en större center som kan sitta bänken o hålla käften! Ps agenten oxå =)
Barcelona D.Villa#666 !2-6!
2010-08-28 20:43
Ämne: Äntligen hejdå Zlata....
Tummen upp på de inlägget! (Y)
Blaugrana_Messi10
2010-08-28 20:42
jeffren

När Zlatan avgjorde mot Madrid vad sa du då? Var bara ärlig, jag är hundra procent säkert på att du nog sa: Zlatan den bästa värvningen, han är bäst bla bla och nu säger du: Äntligen hejdå Zlatan.

Förstår mig inte på folk här inne i forumet.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
HAHAHAHAHA!!

Kunde inte undvika Madridforumet, nu skriver dom att vi blir mycket sämre.
När Zlatan kom hit sa dom att vi skulle bli mycket sämre för Ibra var en kass fotbollsspelare och när det var rykten att han skulle gå till Madrid så skrek alla: NEEJ, inte IBRA - han suger.

Nu lämnar han och dom är glada att dom slipper Zlatan.

Säger bara: David Villa som spets, eat sh*t!
Barcelona Frodo
Jobbigt för de som tänkt följa Serie A på TV4Sport med all zlatanhysteri som kommer att råda. På samma sätt som det var jobbigt för la liga lagen föregående säsong.
Barcelona Barca4eva
2010-08-28 20:41
Messidinho_10

Rooney,Tevez och Drogba oxå va? =)
Barcelona ★Sami★
2010-08-28 20:40
Rosell kommer väl gå in för Robinho nu säkert.
jeffren
2010-08-28 20:39
sorry har druckit för mycket vin

Menar F.C BARCELONA
jeffren
2010-08-28 20:38
Äntligen hejdå Zlatan och tack för att du fattade valet att gå till en annan klubb

Äntligen är klubben F.C Barceona som vanligt igen

Visca Barca
Barcelona Messidinho_10
Ta in Robinho nu Rosell!!
Mallorca Elvis A. Presley
Trist att det blivit så att Zlatan hamnat i kläm i den katalanska/spanska patriotismen. Jag kan förstå att han är besviken. Han har inte fått den speltid han borde ha fått.
Nu gör han rätt som lämnar klubben. Milan är bättre än bänken.
PS: Jag vet att Messi inte är spanjor, men han har spanska som modersmål.
Blaugrana_Messi10
Är Zlatan HELT klar för Milan ? Tacksam för svar

Iallafall om han nu är det så kommer han göra succé i Milan och Barcelona lär ångra att dem sålt Ibra
Barcelona Barcelona!!
2010-08-28 20:36
Tycker det är riktigt tråkigt att Zlatan lämnar Barca, tycker han är den tredje bästa anfallaren Barca har så det är synd att dom tappar han.
Utan Zlatan i truppen känns startelvan ganska given.
Valdes självklar i målet, Dani Alves ohotad som högerback, Pique och Puyol i mitten som vanligt, Abidal till vänster är väl kanske den svåraste positionen att välja, hård konkurrens mellan han och Maxwell. Mittfältet med geniet Xavi, teknikern Iniesta och stabile Busquets (kommer få hård konkurrens av Mascherano under säsongen). Anfallet är självklart, världens bäste Messi självklar tillsammans med Villa, sen blir det väl Pedro som tar den tredje platsen i anfallet, tycker det är lite tunnt på anfallssidan nu när Zlatan verkar lämna, hade gärna haft en pigg Pedro att byta in i matcher där spelet låser sig.
Annons: