/spanien/barcelona/forum/14385.aspx/spanien/barcelona/forum/14385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-08-20 22:33
1.70 ligan

Och Xavi Busqetes Iniesta strax bakom :)
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-20 22:31
Messidinhi,

Njaa, tveksamt om alla vm-spelare håller för 90 min än. Bättre att starta med ett par för att sedan möjligen byta in resten. Hoppas dock att vi en liten stund åtminstone får se

Messi-Zlatan-Villa :D
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-08-20 22:30
Jag vet inte vad alfredo di zidano gör i svenskafans när han säger att han skrattar åt les rambles och puertan. Jag brukar inte se honom skriva i puertan, i alla fall inte på ett bra tag. När han sedan från ingenstans kommer till barca forum och talar om vad ni ska diskutera så undrar jag ifall han har för mycket fritid för att göra andra vettigare saker.
Atlético addeh
2010-08-20 22:24
Alfredo di Zidano

Tror knappast Rambla gråter floder över att Özil hamnade i Real Madrid. Då han, precis som Mojito nämnde i sitt första inlägg, ofta brukar länka till lite kuriösa saker, precis som han gjorde denna gång. Själv kan jag tycka det är ganska komiskt att det står på tyskens officiella hemsida att hans favoritklubb är Barcelona, samtidigt som han i dagarna kritat på för Real Madrid. Jag hade förmodligen gjort likadant, men det är fortfarande ren humor, inget annat.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-20 22:24
Hoppas Pep ställer upp med bästa laget imorgon redan från start, det finns ingen anledning att inte göra det!!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-08-20 22:23
Barca o Mort!

OBS! jag skrev "ditt senaste inlägg"...

Det är skillnad på att skratta åt saker och påpeka att man borde skriva om andra saker, eller?
Barcelona Barca o Mort!
2010-08-20 22:19
Mojito

Dock så nämnde ju han att han skrattar åt fler inlägg i Puertan, han får väl ändå välja själv vilket han skriver i? :)
2010-08-20 22:15
Alfredo

Efter att ha sett ditt (senaste) inlägg där du låter meddela att vi ska släpaa Özil och fokusera på Sevilla, gick jag in på ditt hemmaforum och såg till min förskräckelse att de minsann - förmodligen pga att sillyseason är över - diksuterar mode...

Kanske dags att städa på hemmaplan innan du leker moraltant på bortaplan???
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-20 22:09
En one-liner men en ack så fin en :)

¡Visca Barça! ¡Visca Catalunya!
2010-08-20 22:08
Alfredo

Om du tror att Rambla~ är besatt av att Özil hamnade i Real är du, utan att lägga ord i munnen på vår culé, fel ute.

Rambla~ brukar länka många sidor, särskilt lustiga saker som med Özil där klubben Real´s gloria hamnar lite på sned.
Bara lite humor bästa madridista, bara lite humor.

Sen att du inte bryr dig kanske har väl med historia att göra. Real har ju värvat en och annan Barcaspelare genom åren i försök att försvaga och sänka oss. Schuster, Laudrup, Ronaldo och Figo för att nämna några.

För en culé skulle det däremot vara konstigt att ha en fd madridista i klubben, Lucho är väl undantaget som bekräftar regeln.

Men visst, för 5 miljoner skulle jag kunna tänka mig att gå till Real, glidtackla stornäsan och divan, och festa hela natten med Casillas flickvän. Kanske tur att Özil är något mer proffessionell än vad jag är ;-p
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-08-20 21:59
Barca o Mort!

Absolut. Jag har också sagt och retat mina cules vänner ute i verkligheten att iniesta är madridista, vilket han inte är längre. Men efter ett tag släppte jag retandet eller skämtet vad det än nu var. Det kanske är dags att släppa özil-smärtan och börja fokusera på Sevilla eller säsongstarten om knappt en vecka. Men men, det vara bara en tanke från min sida. Man får hålla med och diskutera özil hur mycket man vill.
Barcelona Barca o Mort!
2010-08-20 21:56
Alfredo di Zidane

Självklart svider özil affären lite. Eftersom många cules ville ha honom, och trodde t.o.m att vi skulle få honom billigt. Jag tycker Real gjorde ett bra köp, därför svider det.
Men samtidigt tycker jag det är lite rolig fakta att han gillar FC Barcelona även om det knappast kommer att hindra honom att göra mål mot oss.
AndreD
2010-08-20 21:53
Satt och kollade på basarics video, och då slog det mig. Varför bry sig om vi har en tunn trupp? Vi har ju Messi.
Weisse
2010-08-20 21:37
Weisse
2010-08-20 21:37
Ämne: Hoppsan – Demichelis....
Är halvlek i våran match nu så hittade in här av en slump, Demichelis blev petad för Van Buyten. Badstuber är förstaval hos oss sen står det mellan Demi och Buyten om vem som spelar bredvid honom. Toni Kroos är en av våra egna spelare också, så det blir sex.

Väl mött, ha en trevlig kväll!
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-08-20 21:35
Tjena Rambla. Längesen jag delade en åsikt med dig.

Jag brukar inte skriva så mycket utan jag läser hellre inlägg och ibland skrattar åt folk, både madridistas och cules, mest Madridistas i puertan faktist, dessa clowner. Under Özil-köpet har jag läst runt lite i svenskakfans vad olika tycker. Jag ser dig skriva en massa om Özil, du verkar väldigt besviken och det låter som om köpet har retat upp dig lite. Visst, Özil kanske på ett eller annat sätt har uttryckt sig om att vara en cule, men dessa spelare är proffessionella. Hade israel eller Barcelona erbjudit mig 5 m euro i månaden så hade jag glömt Real Madrid lika snabbt som jag tackar ja. Så är det bara, och jag tror 99% av alla människor skulle göra samma sak. Legendstatus som Puyol, Raul, Maldini, Del Piero eller Totti, sånt kommer med tiden beroande på utvecklingen och relationen med klubben. Dessutom för mig det spelar ingen roll om alla tycker att det är konstigt hur en spelare uttryckt sig om att vara Cule och sen gå till Real Madrid, det blir roliga för mig att en cule som spelar i real madrid är kapabel att sänka Barcelona i 6 år framöver än att en madridista gör det. Men du kanske ser det på ett annat sätt. Det jag vill komma fram till, släpp hela skiten. Det är ingen ideé att länka länkar där det står vad özil har sagt eller känt förut, har sett dig att göra det ett par gånger nu sen han blev klar för real. Det är ingen big deal längre.
Barcelona Barcadinho.
2010-08-20 21:32
Hoppsan – Demichelis är petad från startelvan och ersätts av hemmaprodukten Holger Badstuber. Maradona kommer att få ont i halsen ikväll.

Lägg också märke till att Bayern mer och mer kör i samma modell som Barca – hemma produkter förre dyra köp. De ställer idag med minst fem hemmaprodukter (som jag vet) – Lahm, Contento, Muller, Bastian S och Badstuber.

Tummen upp för Bayern och Van Gaal!
Barcelona Barca4eva
2010-08-20 21:12
basaric

Skön video! =D
Atlético addeh
2010-08-20 20:35
Ämne: Blev precis klar med....
Bra video återigen, keep up the good work! Diggar slutet. ;)
Barcelona basaric
2010-08-20 19:35
Blev precis klar med en ny video.. denna gången är det världens bästa fotbollspelare.. Lionel Messi.
kommentera gärna!

länktips.
Barcelona Criff
2010-08-20 19:29
"Ikoner: Raúl Albiol, Granero, de la Red, Soldado, (Alla har Real Madrid-koppling)"

Komedi?
Atlético addeh
2010-08-20 19:22
Mannen med solbrillorna, den gamla Barça-bekantingen Edgar Davids, gör nu comeback på professionell nivå. Han har kritat på för Championship-klubben Crystal Palace. Ska bli intressant att följa hur det går för pitbullen på de brittiska öarna.
Barcelona basaric
2010-08-20 19:21
Blev fel.
Barcelona Vampíro
2010-08-20 19:13
Ämne: Finns den där killen....
Håller med, ska man skriva om andra lag bör man iaf ha lite kunskap om de. Men det är ju ändå Madrid-red vi talar om och vi känner ju till nivån på deras artiklar. Ta bara deras senaste artikelserie som ett exempel, där de skriver om unga talangfulla spelare... som inte ens spelar för Real Madrid.
Dani Alves.
2010-08-20 19:00
Rambla.

Aa juste de bara fredag fan, har precis kommit från semester :P
Barcelona RimuZ
2010-08-20 18:53
Det roliga är att de lägger orden lyckad och Granero i samma mening.
Barcelona Rambla~
2010-08-20 18:50
Härliga träningsbilder.

Matchen spelas i morgon, inte i kväll.
Dani Alves.
2010-08-20 18:43
Någon som vet hur startelvan ser ut ikväll?
Barcelona Rambla~
2010-08-20 18:39
Albiol är fostrad i Valencia. Känner man inte till det ska man kanske hålla sig till sitt eget lag och låta bli och skriva om andra lag. Just sayin...
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-08-20 18:24
Ämne: Ämne: Ämne....
För ett par år sedan läste jag att Naldo som spelar för Bremen gjorde hat-trick mot något lag men är lite osäker på om han spelade mittback eller defensiv mittfältare den dagen.
Annons: