/spanien/barcelona/forum/14383.aspx/spanien/barcelona/forum/14383.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona thiago alcantara
2010-08-23 21:47
tänker på tänken som visa spelare kommer att tänka på när barca vill ha de
jag menar de spelare som inte riktigt passar in barca system .....nu när de ser hur vi behandlar ibra
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 21:46
Om Barca säljer Zlatan med inte ersätter honom så sumpar man nog sina chanser att orka med i både ligan och CL i år.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-23 21:38
tarrak

Vadå inte stoppa Zlatan? Han vill ju klart och tydligt stanna i Barca. Säljs han så är det för att pep har tvingat bort honom från klubben.
Barcelona petersays
2010-08-23 21:38
City har förvånansvärt lite spelidé med tanke på materialet man har..
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-23 21:33
Bra stream City-Liverpool
Barcelona petersays
2010-08-23 21:32
Om Ibra lämnar skulle jag hellre se att han går till City så vi kan få Tevez i gengäld :P
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 21:30
Så in i h-vetes trött på Silly Season. Längtar till September och hoppas både Mascherano, Ibra och Caceres är Barcaspelare även kommande säsong.
Barcelona kev
2010-08-23 21:23
Man C vs Liverpool för er som är intresserade.
Länktips: atdhe.net/
Barcelona tarrak
2010-08-23 21:21
Ämne: Får man ens förhandl....
Om klubben gett sitt medgivande får man det och Barcelona har varit ganska öppna hela sommaren med att man inte tänker stoppa Zlatan om han kan hitta en annan klubb, som ger skäligt betalt.
Barcelona Vampíro
2010-08-23 21:18
Jävlar, sitta kan spela fotboll, 1-0 Barry efter ett fint anfall.

Mascherano sitter f.ö inte ens på bänken hos Liverpool.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 21:17
Får man ens förhandla med spelaren före klubben?
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-23 21:15
Jag säger ingenting ja, ni vet vad jag tyckte om Zlatan värvningen ända från början ;)
Barcelona tarrak
2010-08-23 21:14
Hetfield

Eftersom att de förhandlat med Zlatan verkar det röra sig om en permanent övergång. Vid ett lån förhandlas lönen först och främst mellan klubbarna.
2010-08-23 21:12
Det jag inte förstår är om det handlar om lån eller köp. Jag är inte en Zlatanist, men till och med jag inser hur enormt korkat det är att låna ut Zlatan när vi redan har rena stringtajta truppen.

Nej Pep. Sätt ner foten om det handlar om lån, antingen så säljer man Zlatan eller så får du ge honom en chans. No other way dude.

Låt mig få se, Inter säljer Zlatan för 50 miljoner (överpris) och får Eto'o, Milito, Motta, Sneijder osv. och samma år vinner man trippeln.
Om vi lånar ut Zlatan till Milan, vem är vinnaren då? Är det verkligen bra att låta två Milan lag få jävlas med oss?
Barcelona Vampíro
2010-08-23 21:08
Bara jag som tröttnat på Galliani och hans snåla stil? De ska alltid snacka för att sedan komma med skambud i sista minuten, precis som de gjorde med Ronaldinho, hoppas ledningen står emot denna gången och inte skeppar iväg Ibra till rea-pris. Herregud, pay up or shut up!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 21:05
Hetfield,

Jag hoppas det. Italiensk media är väl inte kända för att vara särskilt pålitlig och Barca har ju inte uttalat sig (vilket den nya ledning dock aldrig gör..)

Fasen, det var ju så perfekt nu när vi är på gång med en DM, låt det då så förbli och behåll Zlatan!
Barcelona ★Sami★
2010-08-23 21:05
Hetfield
Hoppas det stämmer. Skulle vara skönt att bli av med Zlatan och han är väl 30 snart? Och hans höga lön. Nä bort med Zlatan!
2010-08-23 20:58
Samtidigt rapporterar Milan-ägaren Silvio Berlusconis egen TV-kanal Mediaset att klubben redan är överens om det personliga avtalet med 28-åringen.

– Zlatan är väldigt lycklig över att komma till Milan, säger Carlo Pellegatti, sportjournalist på Mediaset, till Football Italia.

Bullshit eller...?
Barcelona Pep the King
2010-08-23 20:57
Zlatan är en grym spelare. Men tyvärr inte för Barca. Barcelona klarar sig bra utan han också.
Fan vad skönt. Bye Bye Zlatan!!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-23 20:57
L.A.M Nr 10

En annan grej som irriterar mig är att det står att Barcelona ska fortsätta betala 20%(?) av Ibras lön. Är detta ett skämt?

Ska man sälja honom så ska man radera bort allt som har med honom och göra, inklusive lönen för i helvete.

Ber om ursäkt för språket.
Real Madrid fridasoft2
2010-08-23 20:56
En del spärrar behöver inte motiveras.../ Red
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 20:55
Om Zlatan värvar så för ska vi ha en ersättare, hit med Pato!

Kan inte tro på att Ibra lämnar för än jag ser det med egna ögon.. han är ingen favorit, men det går inte att komma ifrån att det är en fantastisk spelare och en spelartyg Barcelona saknar. Hoppas inte vi ger bort han till Milan så lätt! Och att vi skulle betala 25% av hans lön?! Vad f-n är detta?
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-08-23 20:53
H.Alavi

Jag tror fortfarande inte Z lämnar. Hoppas i alla fall inte Rosell är så dum att han säljer för under 40 miljoner.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-08-23 20:50
Zlatan ut, Mascherano in. Det verkar som att det blir så i alla fall.

Mascherano har alltså tackat nej till spel mot Man City samtidigt som Berlusconis egen tv-kanal går ut med att de är överens med Ibrahimovic.

Bra jobbat Guardiola, en tunn trupp lär säkerligen ge oss flera titlar. Bli inte överraskade om spelarna åker på en skada här och där varje match.

Brukar inte kritisera Guardiola och jag gillar inte att göra det heller, men om detta stämmer ang. Zlatan så går jag i taket.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-08-23 20:49
Giggity

Nej. Om Masch värvas hamnar han på bänken och spelar när Busi är trött, skadad eller avstängd.
Barcelona M79
2010-08-23 20:47
Boriello, är det någon här som kan se honom spela för FCB?

Tycker Zlatan ska stanna, de är sjukt mkt matcher och de ska spelas 3 anfallare varje match. Tror inte Zlatan kommer gnälla förrän tidigast i Jan när nästa transferfönster börjar.

OT: Någon som är sugen på att fördjupa sig med Barcelona får ni gärna kontakta mig. mvh
Barcelona Giggity
2010-08-23 20:41
Om Masch värvas så kommer nog Pep se Busi som ännu ett alternativ till xaviniesta, Busi spelade flera ggr som en av de mer offensiva mittfältarna förra säsongen.
Barcelona Vampíro
2010-08-23 20:33
Ämne: Mascherano är en väl....
Håller med dig, om nu Zlatan lämnar så tycker jag att vi behöver en ersättare, det håller inte med bara Bojan och Jeffren som back-ups och Iniesta kommer att behövas på mitten då vi bara har 4 mittfältare i truppen.

Lite OT men är det någon som vet vilken bettingsida som visar La liga? Vet att bet365 visade matcher innan men de verkar inte vara fallet längre.
Barcelona Barca4eva
2010-08-23 20:25
MF Doom

Sant men om Ibra ser att klubben vill bli av med han kommer han nog lämna..
Barcelona älskabarcelona
2010-08-23 20:16
VAA!!!????? OHH GUD NEJ!!!!!!! Jag hoppas och tror på att det är BULLSHIT! . Zlatan ska inte lämna för Milan och Barca ska inte betala 25% av hans lön isåfall . Fattiglapparna Milan kan dra åt helvete. Dom fick Ronaldinho , mer kommer dom inte få.
Annons: