/spanien/barcelona/forum/14382.aspx/spanien/barcelona/forum/14382.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2010-08-23 22:18
Liverpool är helt under isen, de kommer nog inte sluta topp fyra i år heller.

Vet inte varför Mascherano inte spelar ikväll men om det är för att sätt press på Liverpool är det ruttet. En spelare ska ära sitt kontrakt.

Tror dock att han kanske är riktigt nära en övergång och Barcelona har ställt som krav att han inte ska spela nu för att inte skadas. Spekulerar vilt.

Tror att han kan bli ett riktigt bra tillgång för Barcelona, en slitvarg av stora mått. Han måste bara fila bort lite av PL-tuffheten så att han inte åker på utvisningar hela tiden.
Delarocha
2010-08-23 22:18
Vadå fungerade? Det Barca han tog över var ju skit. Ingenting fungerade här. Vi kom 21 poäng efter Real det året Pep sedan tog över. Kallar du det att allt funkade bra?

Jag slutade läsa ungefär där.
Barcelona C.Andrés
2010-08-23 22:17
Herrejävlar Hart!
Barcelona petersays
2010-08-23 22:17
Vilka jävla räddningar av Hart!
Barcelona Denyo
2010-08-23 22:15
visst pep han har gett os 8 titlar på 2 år jag kan inte vara mer tacksam och jag älskar honom för det,men Pep är endå överskattad tycker jag han har tagit över något som redan funkar av sig själv, han har inte visat något större styrka i att kunna låsa matcher gjort väldigt tveksama beslut i vissa matcher och urusel på affärer!
Delarocha
2010-08-23 22:13
C.Andrés.

Är ju rätt uppenbart att david silva gick för att rädda Valencias ekonomi en smula. Är ganska övertygad om att sitta på bänken i City, som förövrigt gjorde 2-0 nu inte var hans plan eller dröm.

Roma_Barca

Superbra? Under våren var Zlatan ganska katastrofal och spelet hackade rejält när han var på plan. utöver det så är hans agent och hans egna uttalanden en direkt plåga. Och jag riskerar hellre ett mellanår och låter lite talanger komma fram än att ha kvar en gnällig Zlatan, Raiola och Aftonbládet som spekulerar kring huruvida vem som är Zlatans bästa vän och om Puyol hatar Zlatan för att han inte har lärt sig svenska ännu.
Barcelona Roma_Barca
2010-08-23 22:12
jag förstår inte varför pepe inte vill ha kvar ibra? han vill stana och ni behöver bredden! han gjorde en super bra första sesong, vist han kunde ha vart bättre men endå, han va inte ensam om att suga när alla andra gjorde det också, alla gör misstag! han har varit riktigt bra... och han vill stanna och sloss om en plats...

då är det väl fel på pepe eftersom han inte kan anpassa spelet eller utnjutja han bättre, ni har ju trots allt köpt honom för den han är...

nu hoppas man att han går till milan för att han ska visa va han går för...

pepe visar sitt riktiga jag när han agerar på de sättet... om det skiter sig under serien så vet man vem man ska skylla på
Barcelona Denyo
2010-08-23 22:11
170-ligan//håller med dig!

för övrigt tycker jag Barca om nu alla rykten stämmer gör väldigt dålig affär först o främst släpper man iväg sin stjärnanfallare etoo för 1 år sen och sen gå back på en sån dyr värvning helt sjukt hur dem tänker. och alla ni som snackar att zlatan inte kan anpassa sig vad är det för skit snack, klart han kan, 90 procent av er som skriver har förmodligen inte utövat idrott på elitnivå eller ens håller på med det, när nåt inte går som det ska då sker det automatiskt en förändring! och han har visat det dem här få matcherna han lirat.

Hoppas han stannar och tystar alla er zlatan hatare!

Barcelona ★Sami★
2010-08-23 22:11
Ibra
Barcelona C.Andrés
2010-08-23 22:10
Undra om inte Silva borde varit kvar i Valencia.
Barcelona Barca4eva
2010-08-23 22:10
Är det någon förutom jag som upplever att forumet
är lite psycho?=P
Delarocha
2010-08-23 22:09
Yaya Toure ser fortfarande ut som att hans hund blivit skjuten typ. Helt förstörd går han bara runt på plan som om han är deprimerad över att få spela fotboll. Stackaren.

David Silva sitter på bänken i City. Tror ni han är glad över att ha hamnat där? Stackars David Silva. Hade varit en dröm att ha fått in honom på mittfältet/anfallet i år.
Barcelona petersays
2010-08-23 22:08
Alltså. I'm all for Zlatan. Men just nu kunde jag inte bry mig mindre. Drar han så kommer Canal Plus direkt släppa sändningarna till TV4 Sport igen och så slipper vi Aftonblaskans dravel. Anledning nog.
Spanien Pablo Gorcon
2010-08-23 22:08
Shit, er trupp blir bara tunnare och tunnare...

Barcelona Criff
2010-08-23 22:05
Guybrush Treepwood? :D

Fan vad man längtar tills spanska ligan börjar när man ser på engelsk fotboll!
Barcelona CuléAndrés99
2010-08-23 22:04
Zlatan verkar vara närmare Milan om man ska tro sportbladet.se

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/italien/article7662917.ab

Även fotboll-italia.net skriver om detta:

http://www.football-italia.net/aug23s.html

Vad tror ni - skitsnack eller sanning?
Barcelona Barca4eva
2010-08-23 22:01
petersays

Too random ahahaha =P
Barcelona tarrak
2010-08-23 21:55
Ämne: tarrak

Vadå inte ....
Jag redogjorde bara vad som varit klubbens officiella hållning under den här sommaren. Inget annat.
Barcelona ★Sami★
2010-08-23 21:52
petersays
Hahahahahaha
Barcelona petersays
2010-08-23 21:49
"tänker på tänken som visa spelare kommer att tänka på"

oooookej? how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood typ?
Barcelona thiago alcantara
2010-08-23 21:47
tänker på tänken som visa spelare kommer att tänka på när barca vill ha de
jag menar de spelare som inte riktigt passar in barca system .....nu när de ser hur vi behandlar ibra
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 21:46
Om Barca säljer Zlatan med inte ersätter honom så sumpar man nog sina chanser att orka med i både ligan och CL i år.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-23 21:38
tarrak

Vadå inte stoppa Zlatan? Han vill ju klart och tydligt stanna i Barca. Säljs han så är det för att pep har tvingat bort honom från klubben.
Barcelona petersays
2010-08-23 21:38
City har förvånansvärt lite spelidé med tanke på materialet man har..
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-23 21:33
Bra stream City-Liverpool
Barcelona petersays
2010-08-23 21:32
Om Ibra lämnar skulle jag hellre se att han går till City så vi kan få Tevez i gengäld :P
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 21:30
Så in i h-vetes trött på Silly Season. Längtar till September och hoppas både Mascherano, Ibra och Caceres är Barcaspelare även kommande säsong.
Barcelona kev
2010-08-23 21:23
Man C vs Liverpool för er som är intresserade.
Länktips: atdhe.net/
Barcelona tarrak
2010-08-23 21:21
Ämne: Får man ens förhandl....
Om klubben gett sitt medgivande får man det och Barcelona har varit ganska öppna hela sommaren med att man inte tänker stoppa Zlatan om han kan hitta en annan klubb, som ger skäligt betalt.
Barcelona Vampíro
2010-08-23 21:18
Jävlar, sitta kan spela fotboll, 1-0 Barry efter ett fint anfall.

Mascherano sitter f.ö inte ens på bänken hos Liverpool.
Annons: