/spanien/barcelona/forum/14373.aspx/spanien/barcelona/forum/14373.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-08-23 19:06
MF Doom

Det är sant att bollen ligger hos Zlatan.Mwn om det är så att Pep inte har han i sina planer i nästa säsong så är jag inte säker på att Ibra vill vara kvar. Tror ej han vill sitta på bänken hela året.

Sen tror jag absolut inte att Milan har råd med Zlatan. Jag säger såhär:
Upp med 50 miljoner eller stick!
Barcelona ★Sami★
2010-08-23 19:05
Någon som vet om Mascherano kommer spela idag mot City?
Barcelona AIMAR-10
2010-08-23 19:03
Härligt o höra, ser fram emot din video!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-23 18:59
Ämne: Fan va skönt att Mas....Jag ska buga, klappa, jubla som jag aldrig gjort förut när Ronaldinho rör bollen. Vore mäktigt om han byts in för att få höra alla ovationer.

Jag lovar att filma det och lägger upp på Youtube så länkar jag hit den, ibland försvinner ljudet fårn TVn så det är mäktigare om man ser den från någon på plats, än en TV kamera. :)
MF Doom
2010-08-23 18:49
Lustigt det här med Ibra. Milan och Barca kan förhandla på men har man frågat Ibra? Han har ju kontrakt i 4 år till. Bollen hamnar ändå hos zlatan till slut. Då spelar det ingen roll om vad man har förhandlar fram, z kan ändå säga nej och spela vidare. För barca kan väl inte sätta han på läktaren resten av året? Henry fick ju sitta en del på läktaren förra året :)
Barcelona AIMAR-10
2010-08-23 18:46
Fan va skönt att Mascherano inom kort kommer bli klar för oss, riktigt grym bollvinnare med vinnarskalle!

Å om Ronnies återkomst till camp nou så förtjänar han stående ovationer från alla som är på plats, killen har gjort otroligt mycket för oss och det var underbart att se honom spela i vår vackra tröja med 10an på ryggen..
Barcelona tikitaka
2010-08-23 18:06
Tja cules, när jag var på väg till barcelona i fredags så stötte jag på Sevilla spelarna på flygplatsen, och hade gärna velat träffa ronnie imorgon. Så vet ni ifall man kan få reda på något sätt när dem landar på el prat imorgon? :)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-23 18:00
1.70-ligan

Jag tog det här från Milan forumet :

"The deal for Ibrahimovic is officially open. On Wednesday I will meet Barcelona's president Sandro Rosell," he told La Gazzetta dello Sport.

"It will be difficult and we have not yet spoken of the economic aspect."

Dessutom har Galliani erkänt att han ska inleda förhandlingar på onsdag, och det handlar om köp.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 17:50
Milan ska som bekannt möta Barcelona i en fotbollsmatch på onsdag. Det är formodligen anledningen till att Galliani ska till Kataloniens huvudstad.

Sen kommer han säkert springa in till Rosell i ett desperat försök att värva Zlatan, men det kommer säkert stanna där.. har Barca ens sagt att de vill förhandla?
Barcelona Antonio Puerta
2010-08-23 17:42
Om dem rykterna jag hör skulle jag ändå vara ganska nöjd med 300 mille + Marco Boriello, Marco är en stark bollmottagare han med men dessutom lite kvickare "snabbare" om i säger så inte helt fel med han häller som back up till "Maravilla" Daviid villa !

Vad tycker ni?, kommentera gärna !
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-23 17:40
Jag vet inte om någon har nämnt det, men det ser ut som att Galliani har rest till Barcelona för att förhandla om Zlatan.

Ska vi gissa på att deras bud är: 20 miljoner + Barcelona betalar hans lön i 1 år + Gattuso hehe.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 17:23
Drömmen vore om båda dessa spelare (Ibra och Caceres) stannar och Mascherano kommer.. sen kan ingen klaga på bredden!

Underbart om det blir så, då har vi än bättre trupp än både ifjol och trippelåret i min mening.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-08-23 17:16
Ämne: Ämne: Är de b....
Sådär ja! : )
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-23 17:13
Ämne: Är de bara jag som h....Det var bara för att Jabulani bollarna användes i supercupen. Nu har man återgott till att träna med de nya Nike liga bollarna.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-08-23 17:10
Är de bara jag som har lagt märke på att vi använder Jabulani bollarna istället för vanliga Nike bollar?
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-08-23 17:06
Steaua/Bukarest

Håller helt med dig, Ronaldinho i sina bästa stunder. Är det sjukaste jag har sett i hela mitt liv
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 17:04
Jasså, Rosell förhandlar alltså med Milan ändå.. vad det betyder kan völ diskuteras, men det är tråkigt att klubben vill göra sig av med svensken. Jag tror dock fortfarande att han stannar, men om det oväntade skulle inträffa så hoppas jag verkligen man har en ersättare. Pato kan väl gå motsatt åt förslagsvis.

Men jag har hellre kvar svensken. Säljer Barca honom så är nog klubbens ekonomi värre än vad vi har förstått.
Barcelona Fille s
2010-08-23 16:53
Ämne: va händer med ibra o....
Jag tror nog inte att affären överhuvudtaget skulle avslöjas förren dagen efter matchen åtminstone. Men intressant om de skulle inträffa... troligtvis sitter då zlatan på bänken av "strategiska" anledningar.
Barcelona älskabarcelona
2010-08-23 16:52
Ämne: Pool verkar inte så ....
Vad Liverpool vill spelar inte så mycket roll . Mascherano har gått ut och sagt det tydligt att han vill lämna England av personliga skäll .
Barcelona Steaua/Bukarest
2010-08-23 16:52
Alla 3 är/var riktigt bra, riktigt jävla bra.

Zidane var elegant och en mästare på få det att se så enkelt ut. Hagis ständiga mål från 30-50 m utanför målet var något utöver det vanliga.
Fast Ronaldinho var så magisk under sin bästa period. Hans leende och magi på planen var extrem och utomjordisk. Jag älskar Ronaldinho!!!

Jag ska sluta nämna honom ,men har var bara så magisk...
Real Madrid ô Fenomeno
2010-08-23 16:46
Steaua/Bukarest//

Du har inte börjat ta upp att Hagi är bättre än båda två än ser jag?:)

Alltså inte för att vara anti eller något, alla har givetvis rätt till sin åsikt, men vad försöker du få ut av detta upprepande?

Ronaldinho, Zidane och Hagi är/var allihop helt fantastiska spelare och en gåva till fotbollen, något alla känner till, varför inte nöja sig med det?:)
Barcelona Abbe.
2010-08-23 16:45
Ämne: Pool verkar inte så ....
Förstår mig inte på Liverpools hemsida. Varför hämta rykten från Goal.com och publicera på den officiella hemsidan? Har för mig att Arsenal har något liknande under Silly Season.
Barcelona Unicef
2010-08-23 16:42
Pool verkar inte så sugna på att släppa Masken...
2010-08-23 16:39
Inte för att på något sätt påstå att Zidane inte är en stor spelare, MEN VEM FAN BEHÖVER ZIDANE NÄR MAN HAR EN GLAD RONALDINHO PÅ SPELHUMÖR???
Zidane gjorde det enkelt och elegant, men Ronaldinho är/var helt fenomenal.

Hoppas han hyllas som den levande legend han är!
Barcelona Roma_Barca
2010-08-23 16:36
va händer med ibra om han och barca och milan kommer överens innan onsdag eller på onsdag? kommer han att byta tröja och spela för milan eller inte spela alls av respekt just för stunden...

om bojan och pedro fortsätter så som dom gjort så kommer villa också att nöta bänken var och varannan match...
2010-08-23 16:36
JAG HÅLLER MED!!!
Ronaldinho är ett fenomen, en unik spelare och tidernas största talang. Han var magisk i under sin era.. Han skrattade alltid på planen, han fick en boll på halva plan och i nästa sekund var den hos en anfallare framför mål, han fintade enkelt bort världens bästa backar. Jag kunde inte följa Pele och Maradona, men av de jag har kunnat följa så är Ronaldinho utan tvekan den bästa!
Barcelona Visca_Barca
2010-08-23 16:35
En fråga
kommer tv4sport sända matchen mellan Barca o milan ?
Barcelona Abbe.
2010-08-23 16:35
Han verkade dessutom vara på spelhumör igår.
Barcelona ★Sami★
2010-08-23 16:33
Ronaldinho Ronaldinho!!
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-08-23 16:27
Steaua/Bukarest

dom 2003-06 åren som Ronaldinho spelade så var han 10000 gånger bättre än Zidane. Inget illa om Zidane tycker själv om honom och folk rankar honom högt för att han höll en hög nivå i 10 år.Som jag sa tidigare dom 3 säsonger som Ronnie var allra bäst kunde ingen var/vara som honom.
Annons: