/spanien/barcelona/forum/14366.aspx/spanien/barcelona/forum/14366.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-08-23 20:25
MF Doom

Sant men om Ibra ser att klubben vill bli av med han kommer han nog lämna..
Barcelona älskabarcelona
2010-08-23 20:16
VAA!!!????? OHH GUD NEJ!!!!!!! Jag hoppas och tror på att det är BULLSHIT! . Zlatan ska inte lämna för Milan och Barca ska inte betala 25% av hans lön isåfall . Fattiglapparna Milan kan dra åt helvete. Dom fick Ronaldinho , mer kommer dom inte få.
Barcelona Hyder
2010-08-23 20:12
Mascherano är en väldigt duktig fotbollsspelare. Kan han klara av det höga passningstempot och spela enkelt likt Busi tror jag på att det kan bli riktigt bra. Det bästa är att han passar som handen i handsken i vår "höga press"-mentalitet med sin aggresivitet och kämparglöd. Han är dessutom otroligt bra på att spela man-mot-man. Då har vi två olika spelartyper på det defensiva mittfältet och det är alltid nyttigt.

Lämnar Zlatan måste en till spelare in. Om man inte byter till sig någon från Milan det vill säga. Bojan kan axla den centrala rollen, jag tror att han börjar bli mogen för att agera andra back-up på den positionen. Däremot hade det kanske varit nyttigt att få in en annan spelartyp där också. En nickstark, stor spelare. Ja, Zlatan är stor men han är absolut ingen bra huvudspelare om man jämför med många andra stora anfallare och det har han aldrig varit heller. Maxi Lopez? Frågan är om jag skämtar nu?
Barcelona ★Sami★
2010-08-23 20:06
Jag har för mig att Masherano skadade sig mot Arsenal och fick utgå då. Därför han är inte med nu mot City.
Barcelona petersays
2010-08-23 20:05
DEt där med Zlatan och Milan. Just nu bryr jag mig inte hur det går. Vill bara stänga av all rapportering tills nästa vecka så att den här jäkla silly season tar slut.

Milan har inga pengar att betala med, och inte heller en enda spelare jag skulle kunna tänka mig att se i Barca (Pato undantaget). Det måste ju vara kvalificerat skitsnack. Släpper vi Zlatan hoppas jag verkligen att vi får rejält med stålar på affären.

Och nej nej nej nej nej. Ingen Mascherano!!
Barcelona älskabarcelona
2010-08-23 20:01
Nu är det bekräftat att Mascherano inte kommer delta ikväll ! Det verkar som att han är ett steg närmare Barcelona . Kul :D Sen är frågan vem Guardiola kommer använda sig mer av , Maschie eller Busqi ?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-23 19:56
Ämne: Flyg bokat till Barc....
Då vet man vad du ska göra där ;)

Ha det så kul och lycka till att fixa biljetterna, oavsett hur mycket det kostar :P
Luleå Busarnas Buse
2010-08-23 19:54
Kan någon ge mig en vettig förklaring varför Raiola förhandlar med Milan genom massmedia för???
Zlatan verkar vara en nickedocka i Mino Raiola:s händer så fort han rycker då sprattlar Zlatan till, Dags att Zlatan växer upp ger Raiola foten för han är huvudorsaken till den skurna relationen mellan Pep och Zlatan och det är fakta!
Skulle inte Raiola lagt näsa i blöt skulle vi haft ett superanfall med Villa-Zlatan-Messi på topp, Nu kommer det förbli en dröm pga agentens korkade utalanden!
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-23 19:52
Flyg bokat till Barcelona 26-30 November :)

Känns ... BRA! :)
Barcelona FaderMessi
2010-08-23 19:40
Mascherano has not travelled with Liverpool to Manchester and will not play against City today. The player waits for new developments [rac1]

om dom nu inte ljuger!
Barcelona Pep the King
2010-08-23 19:39
FaderMessi
Vad då stannade hemma?? Han ska spela idag mot City.
Barcelona FaderMessi
2010-08-23 19:36
Sami

Mascherano kommer inte delta i dagens match, han stannade hemma!
Barcelona Lucho
2010-08-23 19:26
Det var väl Raiola som så sent som igår sa att det är 99,9 procent chans att Zlatan stannar i Barcelona ;-)
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-08-23 19:06
MF Doom

Det är sant att bollen ligger hos Zlatan.Mwn om det är så att Pep inte har han i sina planer i nästa säsong så är jag inte säker på att Ibra vill vara kvar. Tror ej han vill sitta på bänken hela året.

Sen tror jag absolut inte att Milan har råd med Zlatan. Jag säger såhär:
Upp med 50 miljoner eller stick!
Barcelona ★Sami★
2010-08-23 19:05
Någon som vet om Mascherano kommer spela idag mot City?
Barcelona AIMAR-10
2010-08-23 19:03
Härligt o höra, ser fram emot din video!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-23 18:59
Ämne: Fan va skönt att Mas....Jag ska buga, klappa, jubla som jag aldrig gjort förut när Ronaldinho rör bollen. Vore mäktigt om han byts in för att få höra alla ovationer.

Jag lovar att filma det och lägger upp på Youtube så länkar jag hit den, ibland försvinner ljudet fårn TVn så det är mäktigare om man ser den från någon på plats, än en TV kamera. :)
MF Doom
2010-08-23 18:49
Lustigt det här med Ibra. Milan och Barca kan förhandla på men har man frågat Ibra? Han har ju kontrakt i 4 år till. Bollen hamnar ändå hos zlatan till slut. Då spelar det ingen roll om vad man har förhandlar fram, z kan ändå säga nej och spela vidare. För barca kan väl inte sätta han på läktaren resten av året? Henry fick ju sitta en del på läktaren förra året :)
Barcelona AIMAR-10
2010-08-23 18:46
Fan va skönt att Mascherano inom kort kommer bli klar för oss, riktigt grym bollvinnare med vinnarskalle!

Å om Ronnies återkomst till camp nou så förtjänar han stående ovationer från alla som är på plats, killen har gjort otroligt mycket för oss och det var underbart att se honom spela i vår vackra tröja med 10an på ryggen..
Barcelona tikitaka
2010-08-23 18:06
Tja cules, när jag var på väg till barcelona i fredags så stötte jag på Sevilla spelarna på flygplatsen, och hade gärna velat träffa ronnie imorgon. Så vet ni ifall man kan få reda på något sätt när dem landar på el prat imorgon? :)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-23 18:00
1.70-ligan

Jag tog det här från Milan forumet :

"The deal for Ibrahimovic is officially open. On Wednesday I will meet Barcelona's president Sandro Rosell," he told La Gazzetta dello Sport.

"It will be difficult and we have not yet spoken of the economic aspect."

Dessutom har Galliani erkänt att han ska inleda förhandlingar på onsdag, och det handlar om köp.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 17:50
Milan ska som bekannt möta Barcelona i en fotbollsmatch på onsdag. Det är formodligen anledningen till att Galliani ska till Kataloniens huvudstad.

Sen kommer han säkert springa in till Rosell i ett desperat försök att värva Zlatan, men det kommer säkert stanna där.. har Barca ens sagt att de vill förhandla?
Barcelona Antonio Puerta
2010-08-23 17:42
Om dem rykterna jag hör skulle jag ändå vara ganska nöjd med 300 mille + Marco Boriello, Marco är en stark bollmottagare han med men dessutom lite kvickare "snabbare" om i säger så inte helt fel med han häller som back up till "Maravilla" Daviid villa !

Vad tycker ni?, kommentera gärna !
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-23 17:40
Jag vet inte om någon har nämnt det, men det ser ut som att Galliani har rest till Barcelona för att förhandla om Zlatan.

Ska vi gissa på att deras bud är: 20 miljoner + Barcelona betalar hans lön i 1 år + Gattuso hehe.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 17:23
Drömmen vore om båda dessa spelare (Ibra och Caceres) stannar och Mascherano kommer.. sen kan ingen klaga på bredden!

Underbart om det blir så, då har vi än bättre trupp än både ifjol och trippelåret i min mening.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-08-23 17:16
Ämne: Ämne: Är de b....
Sådär ja! : )
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-23 17:13
Ämne: Är de bara jag som h....Det var bara för att Jabulani bollarna användes i supercupen. Nu har man återgott till att träna med de nya Nike liga bollarna.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-08-23 17:10
Är de bara jag som har lagt märke på att vi använder Jabulani bollarna istället för vanliga Nike bollar?
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-08-23 17:06
Steaua/Bukarest

Håller helt med dig, Ronaldinho i sina bästa stunder. Är det sjukaste jag har sett i hela mitt liv
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-23 17:04
Jasså, Rosell förhandlar alltså med Milan ändå.. vad det betyder kan völ diskuteras, men det är tråkigt att klubben vill göra sig av med svensken. Jag tror dock fortfarande att han stannar, men om det oväntade skulle inträffa så hoppas jag verkligen man har en ersättare. Pato kan väl gå motsatt åt förslagsvis.

Men jag har hellre kvar svensken. Säljer Barca honom så är nog klubbens ekonomi värre än vad vi har förstått.
Annons: