/spanien/barcelona/forum/14363.aspx/spanien/barcelona/forum/14363.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-22 16:49
Messidinho_10

Delarocha var ironisk, han menade knappast det där. Han vill nog bara poängtera hur löjligt det är att folk tar hela grejen med att Zlatan blev bänkad på allvar.

el julio

Det argumentet håller inte. Toure är bättre än Busquets (indviduellt) men faktum kvarstår att Busquets är en bättre DM för Barcelona.

Du kan ta hit C.Ronaldo och Robben, men det betyder inte att de kommer att vara bättre än Pedro (i Barcelona förstås).
Barcelona Messidinho_10
2010-08-22 16:21
Ja det kan vara så att pizzabagaren(Raiola) har retat upp Pep ordenligt, och genom att bänka Zlatan vill han visa vem det är som bestämmer.

Zlatan bör ta och byta agent eller iafall sparka Raiola om han ska få Peps förtroende igen.
Barcelona el julio
2010-08-22 16:15
Ämne: el julio

Anlednin....
Tror inte alls på det. Ibra är en större spelare än både Bojan och Pedro, mkt större. Nu handlar det om annat. Kanske sårad stolthet (läs Raiola), pengar (mkt pengar), etc. Hur eller hur kommer Bara att klara sig utmärkt även utan Ibra, givetvis är det så... Men jag tror även att ett Barca skulle kunna bli ännu bättre med en spelartyp som Ibra är...

el julio
Barcelona Messidinho_10
2010-08-22 16:09
Delarocha

Tror absolut inte på det, att Pep skulle ha nåt emot Zlatan för om jag minns rätt så var det Pep som tog honom hit till Barca. Så varför skulle han hata ibra idag?
Barcelona Fille s
2010-08-22 16:00
Ämne: el julio

Anlednin....
va fan hetfield? oktober? skolan börjar ju imorn
AndreD
2010-08-22 15:46
el Maestro

Ctrl och + eller -

+ för förstoring
- för förminskning
Barcelona el Maestro!
2010-08-22 15:43
Fungerar inte!
Delarocha
2010-08-22 15:38
Ctrl + scroll på musen. Upp och ner.
Barcelona el Maestro!
2010-08-22 15:37
Är det någon som vet hur jag kan justera upp texten/inläggen? Texten är så små att jag knappt ser vad som står. Jag har normal syn! Troligen har jag kommit åt en knapp som jag inte vet.
Delarocha
2010-08-22 15:34
Jag tror Pep hatar Zlatan. För igår när Zlatan log så log inte Pep och han hade inte på sig kavaj igår. Zlatan sa en gång i en intervju att han gillar kavajer. Därför tror jag Pep hatar Zlatan.
elbraco
2010-08-22 15:31
Heywood//

haha okej tack :) Tyckte det var lite lustigt bara. Inte för att jag tror att Canal+ (eller Viasat) gör gratisreklam här! Ska läsa artikeln nu...
Barcelona Riiio!!
2010-08-22 15:29
Står på hemsidan att Barca-Milan matchen börjar 19.45.... Börjar matchen då eller är det spelarpresentationerna som börjar då och matchen senare?? Någon som vet...
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2010-08-22 15:25
Ämne: Kom igen nu ge er Zl....
Nja, Ibras form är bättre än Bojans. Det visade Ibra i förra matchen mot Sevilla, och Bojan har också bevisat att han är i en formsvacka (förra matchen mot Sevilla + gårdagens match)
Barcelona Alvés
2010-08-22 15:25
¡Barça! - Crèma Catalana

Tror också det kommer likna 08/09, spelet vi såg igår var likt det vi hade då, förra säsongen så spelade vi faktiskt inte lika fint som vi gjorde igår. Och alla spelare är inte i matchform heller;)
Barcelona el julio
2010-08-22 15:19
Ämne: Kom igen nu ge er Zl....
Vad är fel på Ibras form menar du?

el julio
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-22 15:12
Messidinho_10

Ja man får väl lita på Pep han vet vad han gör, Tror denna säsongen kommer likna den 08/09, vi kommer se många titlar :)
Barcelona CuléAndrés99
2010-08-22 15:11
elbranco - även om Canal Plus använder uttrycket "Fotboll är konst" eller dylikt tror jag inte de har äganderätt på det. Inte heller var det de som mytnade det heller. Just saying.

/Fotboll är konst. :)
Barcelona Messidinho_10
2010-08-22 15:00
Kom igen nu ge er Zlatan bänkades thats it, litar ni inte på mannen som har gett oss 8titlar på 2år och slagit Real 4 gånger???

Och kom ihåg Bojan och Pedro petade Zlatan i slutet av förra säsongen oxå. Pep tar ut dem som är i form och ingenting annat.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-22 14:57
elbraco. Det var ett uttryck som faktiskt Viasat använda sig av på tidiga 2000-talet med Henrik Strömblad i spetsen.
adil,
2010-08-22 14:56
el julio

Jag antar att det där var ett dåligt skämt? Komiskt att läsa hur folk tror att Zlatan är petad för alltid bara för att han inte spelade igår. Pep bestämde sig för att Bojan behövde speltid. Jag tycker han gjorde rätt. Alla ska få en chans att visa vad de går för. Zlatan har inte förtur bara för att han är större stjärna eller har högre lön. Sådant skiter Pep i. Mourinho är mer den typen som får de allra största att glänsa. Därför kunde det inte vara mer passande att han gick till Madrid. Du kanske också ska gå över dit om du är mer intresserad att se på egotrippade mediaoffer snarare än gediget lagarbete.
Real Madrid Neuthon
2010-08-22 14:55
Bra krönika Mohamed Ahmed! :)
elbraco
2010-08-22 14:54
hehe, La Liga - fotboll är konst.
Är inte det gratisreklam för canal+ ;) verkar som hassan är på barcaredaktionen och härjar...
Säger dom inte något i stil med Fotboll är konst på canal+ reklamen.

Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-22 14:53
Diskutera fotboll, inte någon huruvida någon pluggar till läkare eller inte.

Iniesta har en sån jävla skön teknik. Inte något onödigt bolltrixande, utan effektiv teknik.
2010-08-22 14:50
el julio

Anledningen till att Zlatan bänkas i förmån för Bojan och Pedro är kanske för att de är Barca-skolade? Låter inte det logiskt?
Nu tror jag knappast att Pep låter Bojan få spela alltför många matcher med tanke på hur blek han har varit, men Pep har visat att han vågar bänka en stjärna om han spelar dåligt.

Ingen är säker, inte ens Messi.

Barca!

Jeez...

Återigen, skolan börjar i Okt. Det är Augusti nu, om du har fler frågor så PM:a bara. Läs det jag skriv för ett par minuter sen så får du alla svar.

Vissa pluggar onödigt mycket, vissa pluggar smart ;)
Barcelona el julio
2010-08-22 14:45
Ibra är satt i frysboxen. Pep har bestämt sig. Ibra är överlägsen både Pedror och Bojan som spelare men inte lika Barca-skolad. "sad but true"

el julio
2010-08-22 14:45
Sitter du här varje dag på förmiddagen då du borde vara på plugget? Då är det något som inte stämmer. Pluggar man så att man vill bli läkare i framtiden, då sitter man inte på svs mellan 8-17 utan man är i skolan. Det var det jag menade.

Hetfield

Okej...... Så du pluggade inte alls innan du kom in på "läkarutbildningen"?. Du vet man måste ha rätt så bra betyg för att komma in där, och det går inte att sitta på svs då man borde vara i skolan.. Men vem vet du kanske är ett geni, då du är bra på metaforer och sådant :)

Nu kanske det är dags att byta ämne och snacka lite barca eller? :)
2010-08-22 14:43
¡Barça!

När det inte passar dig så är det att späda på diskussionen? Jag klargör det här för sista gången, så släpper vi det. För det första är jag inte inne hela tiden, för det andra så kom jag in i år (2010), så jag börjar studera i okt. Just nu är jag i mellanöstern, det finns inte så mycket att göra här när det är 1000 grader ute. Jag har en bärbar data ifall du undrar hur jag skriver ä å ö.

There you go my friend.

-----------

Jag vill bara tacka redaktionen för de fina texterna, de blir bara bättre och bättre!
HMA
2010-08-22 14:42
tjena killar,

undrade bara om ni har hört vad barca har för planer gällande Caceres? skulle gärna ha tillbaka han till Juve. Tycker inte han fick en ärlig chans pga alla skador.
Delarocha
2010-08-22 14:41
Finns folk som kan balansera det där ganska väl. Jag sitter rätt mkt här, har lyckats läsa 90 poäng på universitetesnivå utan att kugga en tenta. Alla är inte lika vad gäller plugg etc.
2010-08-22 14:39
Vad jag menar är han sitter på svs under hela året inte bara på sommaren. Men nu är vi lite off topic tycker du inte? Sluta späda på diskussionen.
Annons: