/spanien/barcelona/forum/14353.aspx/spanien/barcelona/forum/14353.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep the King
2010-08-25 22:41
Aj inga bra nyheter för oss Cules!
Gago borta 4-5 veckor
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-25 22:39
Barclasico

Vadå "ler"? Tycker det ser ganska ärligt ut
Barcelona marcus (barca)
2010-08-25 22:39
Barclasico

Det gör Hleb också :D
Barcelona ★Sami★
2010-08-25 22:38
Ha det bra alla. God natt
Barcelona Barcadinho.
2010-08-25 22:37
Kul att Ajax är tillbaka i cl-sammanhang.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-25 22:37
Hehe Laporta är bara för härlig, även när han är borta så måste han få spotlight på sig.
Barcelona Barclasico
2010-08-25 22:35
"länktips"

zlatan "ler"
Barcelona NoGo™
2010-08-25 22:33
Tiago

Inte såg jag till han iaf, men han kanske var med.

Man kan säga att det kommer bli ett par intressanta dagar framöver. Zlatan till Milan eller inte och Marcherano till Barcelona eller inte.
Barcelona Smogen
2010-08-25 22:31
Visst var Zlatan affären en dålig affär, har jag alltid tyckt. Men att rea ut honom till Milan blir ju knappast bättre, för att dra ett gammalt favorit citat, "två fel blir inte ett rätt".

Det hela är ju enbart Peps fel, först vill han till varje pris bli av med Eto'o och nu verkar det vara samma med Zlatan. Då blir det dyrt.

Köper man en spelare för priset som Zlatan kostade får man fasen ta reda på vad man köper för spelare, och sen ger man honom mer än en säsong. Förra året var det ju nästan Peps mantra, att man inte kan döma en spelare efter endast en säsong och nu gör han exakt det.

Antingen behåller man honom eller säljer honom till ett vettigt pris, vilket enligt mig borde vara absolut minst 40€ miljoner. något som knappast Milan tänker betala.
Barcelona Tiago
2010-08-25 22:29
stannade inte zlatan kvar efter att han blev utbytt?
Barcelona Kimmen
2010-08-25 22:28
Det kommer inte bli någon affär, om nu Barca och Milan kommer överens kommer inte Milan och Zlatan komma överens. För Zlatan vill inte gå till Milan. Han ska stanna!
Barcelona 1.70-ligan.
Galliani är ju raka motsatsen till Rosell när det gäller att prata med media. Han är noga med att meddela hur läger är hela tiden innan något ens är nära att bli officiellt.
Barcelona marcus (barca)
Rambla

Samtidigt finns det ju ingen tillräckligt rörlig stor anfallare på marknaden förutom Ibra. Endast Drogba och till i viss mån Torres (även om jag tycker han är alldeles för ojämn och skadedrabbad) har tillräckligt med kvalité. Ibra är enligt mig tredje bästa. Dzeko är ett annat alternativ men han är väldigt oprövad och dyr. Vad tycker du om att släppa Ibra Rambla?

Ring upp Crouch! Hattrick idag. Och rolig, det är han! Gillar Pique iallfall :)
Barcelona Orho-
2010-08-25 22:27
Ligger så mycket lögner bakom allt som skrivs i media nu. Fruktade detta när zlatan kom. Hoppas med hjärtat att zlatan stannar. Men att han inte närvarade efter matchen tyder mycket på att en övergång är nära.
Barcelona Orho-
Ligger så mycket lögner bakom allt som skrivs i media nu. Fruktade detta när zlatan kom. Hoppas med hjärtat att zlatan stannar. Men att han inte närvarade efter matchen tyder mycket på att en övergång är nära.
Barcelona älskabarcelona
Ämne: Enligt Galliani komm....
HAHA hur i helvete ska Milan ha råd med Zlatan då !? Ser ut som att Ibra kommer spela för oss :)
Barcelona ★Sami★
2010-08-25 22:26
Handen på hjärtat. Blir Zlatan klar för Milan imorgon? Ja eller Nej!
Atlético addeh
2010-08-25 22:25
Rambla

När väl säsongen drar igång för Barça B kommer väl inte Thiago & Jonathan fortsätta träna med a-laget?

Om dem fortsätter göra det spelar det ju faktiskt ingen roll om dem tillhör B- eller A-laget. En sak är i alla fall säker. Båda två gjorde kanonmatcher ikväll, och kommer med största säkerhet bli användbara redan denna säsongen för Pep.
Barcelonistas
2010-08-25 22:24
masken lär bli klar dom närmsta dagarna. en bra ersättare till busquets helt klart.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-08-25 22:22
Adriano var riktigt grym idag, jag tycker lätt att han var matchens lirare.
Barcelona Smogen
Enligt Galliani kommer ingen Milan spelare gå till Barcelona, alltid något då det inte finns någon vi vill ha...mer än Ronaldinho, fast det är ju av nostagiska själv.
Barcelona Rambla~
marcus (barca)

Problemet som jag ser det är att man vill ha en stor spelare som Zlatan, men han ska även vara rörlig som en mindre spelare. De växer inte på träd dessa stora rörliga spelare. Och ja, då får de ju inte kosta i lön som Zlatan gör när de har en mindre viktig roll i laget. Ej ordinarie alltså.
Barcelona Barclasico
2010-08-25 22:21
Ämne: Härlig bild. Ronaldi....
var hitta du sidan?
Barcelona Dani Alves=The King
2010-08-25 22:21
Smogen //

Precis så fort man tycker de är konstigt med Pep's byten eller lednings sätt att hantera det hela.
Jaa då är man Zlatanist.

Snälla någon, de är inte konstigt att man diskuterar Ibra när man kan få 50 m för honom utav Man C eller Chelsea om 1 år. Tålamod tålamod

Det räckker med att Zlatan gör ett bra år så stiger hans marknadsvärde till skyarna. Ibra är redan en superstjärna att sälja han till ett bankrutt Milan fyfaaaaaaaaan.
Barcelona Abbe.
2010-08-25 22:20
Härlig bild. Ronaldinho iklädd Puyols tröja.
Barcelona Rambla~
vanbasten_9

Dröm vidare. Lycka till med att betala hans lön sen också.
Barcelona marcus (barca)
Smogen

jag hoppas liksom dig att affären går i spillo då jag älskar Zlatan eftersom ha är ifrån samma stad som mig osv. Men Barcelona går först.

Har han inte tillräckligt moral eller vilja att kämpa sig till en plats kan han lämna omgående. Xavi har pratat om det förut. I Barcelona krävs det ödmjukhet för att passa in. Hleb saknade det. Gör Ibra det?

I vilket fall är jag rädd för att vi inte förstärker om han lämnar vilket gör att vi har ett alternativ mindre. En lång anfallare hade varit att föredraga.

Zigic var ett sådant alternativ jag tänkte på. Frågan är om han är tillräckligt bra? (använder Zigic som exempel nu). Han Har längden, styrkan men framförallt är hans lön fruktansvärt mycket lägre. Det är där skon klämmer för Barcelona såklart. Det och Ibras personlighet.

Det hade varit bra att hitta en liknande Zigic, gärna lite bättre och hetare men trots allt hoppas jag Zlatan stannar och visar karaktär. Han har kvalitéer. Låt oss se om vi kan använda dem rätt!

Barcelona JALLA
2010-08-25 22:19
tjena missade matchen idag undrade bara ifall nån har filmen som presenterades innan mathen för ronaldinho?

grymt att villa fick måla och ännu bättre att adriano stog för assisten
Barcelona Rambla~
2010-08-25 22:19
addeh

Thiago och JDS tränar redan regelbundet med A-laget så för den sakens skull behöver de inte flyttas upp.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-25 22:18
Var har ni fått 20 mille ifrån?

Det jag har hört är 250-300 mille plus en spelare.

Om den spelaren är Pato eller Thiago Silva kan vi börja snacka. Annars ska Ibra ingenstans.
Annons: