/spanien/barcelona/forum/14338.aspx/spanien/barcelona/forum/14338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-25 23:55
Zlatan säger också att han är lycklig i Barcelona och att direktörerna inte vill sälja honom.
Barcelona Bojan-Krkic11
2010-08-25 23:53
AC Milan - Peps Rejects.
Barcelona GeziiMelBarca
2010-08-25 23:52
Hela spanien tolkar ju saker å ting helt fel. att Z säger " jag behöver inte tränarens förtroende " så behöver det inte betyda att han skiter i Pep :S.. jag förstår va Z menar med det....
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-25 23:50
Zlatan sa ju så sent som i slutet av Juli månad (inför Vålerenga-matchen) att han tänker stanna i Barcelona, att det är världens bästa lag osv.. dock sa han också "jag behöver inte tränarens förtroende".
Barcelona Jonte Busquets
2010-08-25 23:45
Undara vad Pep har att säga, för att om det stämmer kan han inte vara tyst om det längre.
I want to hear Pep speak! :P
Barcelona marcus (barca)
2010-08-25 23:43
Grymt besviken för tillfället med deras uttalanden. Någon som kan konfirmera att dem stämmer utan aftonbladet osv. Låt det vara falskt!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-25 23:42
Jag kände ett visst obehag när Zlatan ryktades til Barcelona. Nu känns det som min oro var befogad..
Barcelona älskabarcelona
2010-08-25 23:40
Ämne: Ämne: Hyder
....
Tror inte på att Milan når långt med eller utan Ibra . Mittfältet håller absolut inte . Alla är helt ur form i mitten . Försvaret är inte så vidare stabil eller .
Atlético addeh
2010-08-25 23:39
Hela straffläggningen i länktips. Riktigt usla straffsparkar faktiskt.
Barcelona ElTriplete
2010-08-25 23:37
LÄNKTIPS: Zlatans statistik i matchen idag mot Milan. Det här är fan grymt ju och ändå satsar man inte på ännu en säsong.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-25 23:37
Sorgligt om det Zlatan säger är sant, att Pep knappt pratat med honom på flera månader.. Jag känner för honom
Barcelona ElTriplete
2010-08-25 23:36
1.70-ligan

Längtar tills 1 september! Äntligen får man slut på såpan då, orkar inte mer.

Pep och Zlatan borde ta det här som vuxna män och vara ärliga mot varandra.
Real Madrid milzok
2010-08-25 23:35
Känns som han försvinner nu? Men jag tror han passar kanon i Milan och samtidigt får Barca lite pengar, det känns det som att ni behöver.

Det lär bli jämna El Clasico ändå :D
Barcelona Libaax
2010-08-25 23:34
jag såg inte matchen vet nån vart jag kan ladda ner den??1
Barcelona Giggity
2010-08-25 23:33
Jag längtar ännu mer till den förste september nu, och jag bryr mej inte allt för mycket åt vilket håll det går med Zlatan-affären, jag tror absolut inte att Barca står och faller med Ibra. Nästan så att man önskade att Ibra skulle ha stannat i Italien bara för att slippa den här cirkusen. Bara det blir avgjort så man slipper den här löjliga såpan. Det har ju blivit värsta Se&Hör över hela skiten. Ska fan lägga mej i en vuxenkuvös i en vecka så man slipper.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-25 23:33
Man kan väl bara hoppas att botten är nådd nu och att både Zlatan och Pep beter sig som två män och kommer över konflikten. Det här är ju löjligt och så förbannat irriterande. Precis före ligastarten!
Barcelona Ankan#7
2010-08-25 23:31
Ämne: Hyder

Men samtidi....
''Men samtidigt så vill Zlatan vinna CL, och han vet att Milan är lika långt ifrån CL titeln som jag är ifrån Beyoncés trosor''

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

Känner en kraaaaftig underskattnig från din sida, men de lungt du kommer få käka upp det där om Ibra ansluter sig till oss! =)

Ronaldinho - Ibrahimovic - Pato, kan ta oss långt tro mig, Hetfield =)

Iaf tack för ett gott skratt!

Buena noches Cules!
Barcelona älskabarcelona
2010-08-25 23:30
Repris går nu ifall nån vill se matchen.
Delarocha
2010-08-25 23:26
Zlatans dagar är definitivt räknade tror jag. Inte en chans att han är kvar efter detta.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-25 23:26
Alltså, det är inte just Zlatan jag kommer sakna.
Men jag kommer sakna den bredden vi hade där uppe i anfallet.
Barcelona Abbe.
2010-08-25 23:21
Zlatans uttalande ska ha skett i den mixade zonen och verkar ha nått de flesta nyhetsbyråerna. Visst kan hans ord överdrivit situationen, men jag tror nog han formulerade sig så.

Dessutom, Zlatan har stökat till rejält i sina klubbar för att underlätta en övergång tidigare. Det här verkar inte vara något undantag.

Adéu Zlatan? Ja, jag tror det.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-25 23:19
Pep spelar ett så farligt spel. Om vi inte vinner något i år så kan jag garantera att röster kommer att höjas, och de kommer inte att vara milda.

Det jag inte fattar är att om nu Pep vill bli av med Zlatan, varför i hela friden väntar man tills det är så lite kvar tills fönstret stänger? Om man hade sålt honom redan i början av försäsongen så hade man haft all tid i världen till att hitta en ersättare.

Dessutom så hånglade Rosell och Galliani alltför mycket för att dölja att de har pratat om affärer. Nu kvarstår vad de har pratat om, och vad som kommer att hända.

Enligt Galliani så handlar det inte om byte, utan endast om pengar. Nej, Boriello är inte världens bästa striker, men om vi kan få honom på köpet så kan vi täppa ett hål.

PatoDinho

Vi får hoppas det, jag gillar faktiskt Milan.
Barcelona PatoDinho
2010-08-25 23:18
Allt det här börjar låta som Rijkaard-Ronnie affären för de som minns. Gick ju snack och rykten om att de inte pratade med varandra osv och så whips, skrev Ronnie på för Milan.

Jag tror att det är samma sak som kommer att hända här med Zlatan.

Angående Milan's gamla trupp..

Många av de äldre spelarnas kontrakt går ut nästa säsong så en föryngring kommer att ske.
Barcelona Libaax
hej kan nån tipsa om vart man kan ladda ner barca mot milan?.
Barcelona NoGo™
1.70-ligan.

AJ det låter väldigt osannolikt faktiskt, jag menar de tränar varje dag och så de träffas ju dagligen på träningarna. Jag undrar vad det är Zlatan gjort som är så hemsk så att att inte ens Pep pratar med han.

Det låter som bullshit men man vet aldrig, vi får se vad som händer de närmaste dagarna helt enkelt.
Barcelona GeziiMelBarca
2010-08-25 23:16
jag tror mycket väl på att dom inte snackat på 6 mån ! som när tex pep ropades upp för att komma in på arenan så klappa alla förutom Z :/..
Barcelona Abbe.
Ämne: 1.70-ligan.

Står....
Sport skriver också om Zlatans uttalande efter matchen.

Just nu har jag svårt att se att Zlatan är fortsatt en Barça-spelare när ligan drar igång.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Om man ska döma av presskonferensen (jag kan spanska) så vill guardiola inte ha ibrahimovic nära honom
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-25 23:14
Nogo,

Det låter helt sjukt. Troligen är det bullshit, men jag gillar inte allt som skrivs hela tiden nu för tiden. Något verkar inte stämma mellan dem båda..
elbraco
2010-08-25 23:13
Ämne: Vad skulle ni säga o....
Jag gillar Suarez, hade inte blivit direkt ledsen om han kom! Känns som en väldigt komplett spelare.

Det är med att Pep inte har snackat med Ibra på 6 månader är ju så mycket bullshit som det finns.
Efter att Ibra har varit i Barca i 6månader ska han alltså på nåt sätt lyckas göra något så att Pep inte har snackat med han sen...december?
Njaa...
Annons: