/spanien/barcelona/forum/14337.aspx/spanien/barcelona/forum/14337.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-08-31 15:52
elbraco

Barca vill nog inget hellre än att sälja honom rakt av, även till rena reapriset. Det finns dock ett problem, han vägrar att sänka sin lön och intresserade klubb har inget val än att låna honom istället. Det bästa hade väl varit att helt enkelt bryta konktraktet. Fast då får man ju vara beredd att lösa ut honom för att lämna gratis lär han inte gå med på.

Det ger nog heller inte några popularitetspoäng med sådana här uttalanden om klubben hos Pep och ledningen.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-31 15:51
Rambla,

Nej, jag tror inte att Pep har något förtroende för Hleb. Det var en önsketanke.

Jag är övertygad om att Hleb skulle duga alldeles utmärkt som substitut i anfallet. Tyvärr är nog Pep för trångsynt för att ge honom chansen..
Barcelona ★Sami★
2010-08-31 15:51
Här kan ni se Mascheranos första träning:)
Barcelona basaric
2010-08-31 15:50
Helt seriöst? Barcelona har nyss börjat spela fotboll för året men ändå har Lionel Messi hunnit med så här mycket. Hur bra är du igentligen din jävla dvärg?

Länktips.
elbraco
2010-08-31 15:48
Ämne: MADRID 1902

Jag l....
Haha Rambla, dagens diss :D

När går Hlebs kontrakt ut? Känns som det enda rätta vore att släppa honom nu, personligen så ser jag honom knappast som spelare i Barca och förväntar mig därav inget betalt...
Barcelona Rambla~
2010-08-31 15:46
1.70

Jag kan inte garantera något. :P

Tror du på fullaste allvar att Hleb har det minsta förtroende hos Pep? Det finns inget kvar där. Han är rökt.

Vi kommer inte att sälja någon sista dagen transferfönstret är öppet. Det finns heller ingen som vill lämna, oavsett vad milanfansen har fått för sig angående Maxwell. Han trivs ypperligt och har inga planer på att lämna. Det har han sagt flera gånger. Dessutom så kommer Pep aldrig att tillåta det.
Atlético addeh
2010-08-31 15:45
Mascherano gjorde under dagen sin första träning som Barcelona-spelare.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-31 15:42
Lite sjukt att Milan köpte Huntelaar för 20 milj euro förra året, och i år får man Zlatan för endast några miiljoner till..

Ang att Barca inte kommer köpa några spelare mer. Jag hoppas att det innebär att man heller inte säljer någon. Rambla, är det verkligen så att Hleb inte får spela något? Edit, såg ditt svar nyss.

Tänk om Pep går fram till Hleb och frågar om han kan spela ytterforward, Hleb säger ja och vips har vi en fullgod backup...
Barcelona basaric
2010-08-31 15:41
"It is a fantastic feeling, you can see everybody wants me good and everybody makes me feel welcome, and im the most happiest man in the world now, yes!" - Zlatan Ibrahimovic efter presentationen i Barcelona.
Barcelona Rambla~
2010-08-31 15:40
Förresten, angående Cáceres. Inte någonstans där jag läst om hans deal nämns det något om att köpoptionen skulle vara så låg som €4m. Summan nämns inte heller på Barcelonas officiella hemsida. Jag undrar var ifrån Sevillas red. fått summan?
Barcelona ★Sami★
2010-08-31 15:38
Verkar som Espanyols målvakt Kameni är på väg till Galatasaray. Skulle bli skönt att bli av med han. Eftersom han alltid stor spelar när vi möter dom. Någon som håller med:P
Barcelona Mrfaariis
2010-08-31 15:34
Nee vill ej ha katalonien flagga vill ha Barcas som nästan täcker hela rummet !!
Barcelona Rambla~
2010-08-31 15:33
1.70

Troligtvis inte. Fast sanningshalten i påståendet kanske kan diskuteras. Det skulle dock inte förvåna mig.

If Hleb in the end doesn't leave today, Barcelona won't register the player, which means he won't play any game during the season. [as]
Barcelona Mrfaariis
2010-08-31 15:32
Hahahahah kolla på Fantv !!!! OMG !!!!
Barcelona A. Iniesta
2010-08-31 15:28
Ämne: MADRID 1902

Jag l....
haha, så sant;)
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-31 15:27
Rambla,

Va, kommer inte Hleb få spela om han stannar? Var något nytt.
Barcelona Rambla~
2010-08-31 15:22
MADRID 1902

Jag lovar att du ska få veta första gången NÄR du skriver något roligt och framför allt normalbegåvat. Fast jag är rädd att det lär dröja ända tills vi båda ligger i graven.
Real Madrid MADRID 1902
2010-08-31 15:17
Rambla
Första gången du skriver nåt som är roligt och inte bara s..t snack.
Ps:Hoppas Hleb stannar;)
Barcelona Nesto
2010-08-31 15:16
Ämne: Ämne: MrFariis!Ämne....som den här? Är ifs den katalanska..
Barcelona Rambla~
2010-08-31 15:03
Ämne: Ja hoppas Hleb stann....
Det gör du nog inte om du får veta vad som då händer. Han kommer inte att registreras för spel och kommer då inte att kunna spela några matcher. Vad är vitsen att betala lön för en spelare på läktaren? En åskådare som dessutom inte heller betalar någon inträdesavgift.
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2010-08-31 15:01
En skada på Villa eller Messi och det är kört får våran del. Truppen är alldeles för tunn, som flera redan har påpekat. Bojan och Jeffren kan inte leverera mot t.ex Chelsea, Inter, Real Madrid eller andra storlag som vi kommer att möta i CL. Så om Messi eller Villa är borta där så är det kört.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-08-31 14:53
Ja hoppas Hleb stannar!!
Barcelona Mrfaariis
2010-08-31 14:53
Ämne: Ämne: allo ja....
Finns det inte större flagga ??
Barcelona Ravo
2010-08-31 14:51
Ämne: allo jag har tänkt o....
Vill du ha den så stor?
Barcelona Mrfaariis
2010-08-31 14:35
allo jag har tänkt o köpa en stor fc barcelona flagga .. Tips var man kan köpa ??
Barcelona Mrfaariis
2010-08-31 14:35
allo jag har tänkt o köpa en stor fc barcelona flagga .. Tips var man kan köpa ??
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-31 14:34
Gabriel

Pep är mer av en romantiker än taktiker. Han har inte samma känsla för att organisera en trupp som t.ex: Ferguson, det är bara att titta på vilka spelare Ferguson har blivit av med, trots att de har varit så viktiga.

Förhoppningsvis så kommer det med tiden, jag vet att det är otroligt pessimistiskt, men jag vågar nog påstå att CL är uteslutet i år. Det är inte alltid det bästa laget som vinner CL, utan det är OFTAST det laget har som bredd. När slutspelet börjar dra ihop sig i CL så brukar det vara en hel del viktiga matcher i ligan, då måste man kunna hantera det.
Barcelona Nesto
2010-08-31 14:32
Känns som att Pep räknar med att alla kommer vara 100% fit under hela säsongen.. Tänk bara om Messi skadas! Bojan-Villa-Pedro och Jeffren som första backup. Man kan ju alltid flytta upp Iniesta men grejen är ju den att vi inte har 12 mittfältare á la Real utan 3 (Räknar inte DM),4 om man räknar med Adriano.
Vinner Pep med den här truppen är han nog en het kandidat till något Nobelpris.
Barcelona Steaua/Bukarest
2010-08-31 14:32
Tror ni att Ronaldo hade kunnat bli "tidernas bästa spelare" om han inte skadat sig och varit friskare under sin karriär?
Han var ju som sagt magisk i Psv-Barca-Inter...
Barcelona II Barça II
2010-08-31 14:30
Gabriel:

Bra skrivet!

Har en väldigt dålig känsla inför den här säsongen, men hoppas självklart att jag har fel.

Om Villa och Messi blir skadade samtidigt, hur spelar vi då? Må Gud förbjuda.
Annons: