/spanien/barcelona/forum/14330.aspx/spanien/barcelona/forum/14330.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona!!
2010-09-16 19:41
Vilken dag är atletico matchen?
Barcelona Messidinho_10
2010-09-16 19:35
På tal om Messi så var han och hälsade på gehtto barnen i London tidiager idag, STORT !!!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-16 19:25
Vad är beronde?
Barcelona Okkapokka
2010-09-16 19:25
Sant Iker

Men nu var de just du som startade en liknande "Messi vs Cristiano"-diskussion. Sen nu när Gonzalez fick dig att stå med skägget i brevlådan så gräver du dig bara djupare med skägget. Sluta bara, det ser pinsamt ut.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-16 19:24
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Hehe ert lag har gjort 3 mål på 3 matcher, vi har gjort 13 mål på 5, så tar vi bort Messi har vi ändå gjort mer än dubbelt så fler mål än er :)

Du ser, vi kan hålla på så här hela dagen, du kommer ändå gå ut härifrån som en förlorare.

Edit: Byt ut Messi mot Xavi så håller jag med dig. Xavi är trollkarlen, Iniesta är trollspöet och Messi är showen som Xavi redigerar med trollspöet :)
Real Madrid Sant Iker
2010-09-16 19:21
Ämne: Ämne: Ämne....
Hellre än att andra spelare i laget nätar än varje gång ska cr gör allt.Inser ni inte om messi skadas kommer ni inte vinna nåt?Det kallas Beronde
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-16 18:55
Ämne: Ämne: Var det....
Och vi har alla njutit av Cristianos 3 matcher hittills denna säsong, där han gått mållös och sett lika frustrerad ut i varje :)

CR: 3 matcher - 0 mål
Messi: 5 matcher - 6 mål
Real Madrid Sant Iker
2010-09-16 18:42
Ämne: Var det enbart jag s....
Vi njöt också i lördags när messi gick mållös mot Hercules ^^
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-16 17:56
addeh

Jo precis, det är precis det jag hoppas på hehe. :P

Lusnos

Visst är det minst sagt bittert?
Real Madrid Prollen
2010-09-16 17:52
Barca Barca//

Precis vad jag ville få "Duda" att förstå! Pengar inom fotbollen är inte enbart ett fenomen i Madrid.
Barcelona Barca Barca
2010-09-16 17:48
Prollen//
Det finns inget proffesionell fotbollsspelare som tjänar dåligt, utan vissa tjänar för bra, vissa tjänar bra och vissa tjänar mindre bra. Kolla Zlatan, 80 miljoner per år tjänar han och dessutom gick han ner 40% i lön. Skrämmande va mycket pengar det finns inom fotbollen.
Barcelona FCB Més que un club
2010-09-16 17:43
dubbelpost
Barcelona FCB Més que un club
2010-09-16 17:42
Var det enbart jag som njöt av C.Ronaldos ständiga misslyckanden på att försöka göra mål?
Barcelona Lusnos - A.Iniesta
2010-09-16 17:42
Gud är störst! - Pep el rei //

Jag lider med dig! Jag fick också göra ett sånt där test en gång i tiden, då var jag top 10 och 3 fick pris varav 1an åka till New York på någon bio premiär.

Gick jävligt bra i början men fick hjärnsläpp på 2 sista frågorna, så jävla tråkigt helt enkelt.

Vad var de andra frågorna?
Atlético addeh
2010-09-16 17:40
Ämne: Failade riktigt grov....
Även om de flesta som deltar i tävlingen bör ha hyfsad koll på Barcelona är det inte säker att samtliga vet att Patrik Andersson spelade i klubben. Skulle inte förvåna mig om en hel drös svarade Henrik Larsson på den frågan. :P

Barcelona Barca4eva
2010-09-16 17:34
Gud är störst! - Pep el rei!

Ajajaj synd...håller dock tummen ;)
Barcelona Barca4eva
2010-09-16 17:33
Duda

Det där var att överdriva.
2010-09-16 17:21
★Sami★

Ja tyvärr så är det inte stor chans att de svarar fel. :/
Real Madrid Prollen
2010-09-16 17:20
Duda//

Ja, för i F.C Barcelona tjänar man dåligt :)
Barcelona el Maestro!
2010-09-16 17:17
Ämne: Zlatan ger blandande....The Leader:

"Förresten, läste ni om hur London-borna flockades när Messi var i staden?"

Jag kan tänka mig det. Jag har själv varit en hel del i brittiska öarna(England, Irland, Skottland) och den erfarenhet jag har är att Messi är väldig stor. I brittiska öarna är så gott som alla intresserad av fotboll. Jämföra det med hur det är i skandinavien.

Även när tabloiderna skriver om Messis besök i London så speglar det faktiskt hur de flesta i brittiska öarna ser Messi som fotbollsspelare.
Barcelona ★Sami★
2010-09-16 17:13
Gud är störst! - Pep el rei!
Vi får hoppas för din skull att de kommer svara fel. Men den frågan är enkel. Den frågan kommer dom svara rätt på säkert.
Barcelona Duda
2010-09-16 17:13
Prollen /
Dom flesta som spelar i Real Madrid är väl mer fans av pengar än av klubben, eller hur?
2010-09-16 17:08
Failade riktigt grovt nyss! Om ni kollar in länken så förstår ni. Tusentals tävlande och 5 st blir utvalda och har möjligheten att vinna detta:

• Två nätter på hotell för två personer
• Frukost
• Två matchbiljetter
• Rundvandring inne på Camp Nou
• Fri entré till klubbens eget museum.

Jag blev en av dessa 5 utvalda och jag fick ett samtal nyss, tävlingen går ut på att man får svara på 5 frågor under 40 sekunder. Jag svarade de första 4 rätt och snabbt, men sen kom sista frågan "Vilken svensk spelare spelade för Barcelona från 2001" (Det är ju naturligtvis Patrik Andersson, som jag förövrigt har en gammal tröja med också!) jag fick då total blackout och fick bara inte ut svaret. Ni förstår inte hur arg jag är på mig själv! Sitter nu och hoppas på att de andra 4 också svarar fel på en av frågorna. :(
Real Madrid Prollen
2010-09-16 17:05
Özil är lika mycket Barca-fan som Figo var Barca-fan ;)
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-09-16 17:00
Ämne: Özil kom till Barca.....
knappast,

Byta en plats i startelvan mot en plats på bänken är inte att få det bättre.
Dessutom passar han bättre med Reals spelidé än med Barcas.

Özil hade varit en lyxvärvning, dessutom tar jag pedro och iniesta före honom alla dagar i veckan, oavsett hur mycekt culé han möjligtvis är.
Barcelona Pep the King
2010-09-16 16:35
Özil är Barca Fan!
Barcelona ★Sami★
2010-09-16 16:34
Özil kom till Barca. Du får det så mycket bättre här:)
Blaugrana_Messi10
2010-09-16 16:33
Alfredo Di Stefano -

....Men tror du Özil ska säga '' Jag älskar Barca, jag kommer till Real för att Barcelona inte ville ha mig'' eller? Herregud...
Det stod ju också på hans sida att han gillar/gillade Barcelona och Fenerbache.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-16 16:23
Jag tycker helt Pep gjorde helt rätt om han tackade nej till Özil för att Cesc kommer nästa säsong. Det blir för mycket med båda de spelarna plus JDS och Thiago att slåss om platsen med Xavi/Iniesta.

Om Cesc inte kommer nästa år kan man dock ifrågasätta varför Pep sa nej. Och jag undrar faktiskt om Fabregas kommer.. visst, mycket tyder på det, men det har trots allt snackats i flera år nu. Och varför skulle Zubi erbjuda Pep Özil om man tror att man kan knyta åt sig spelarn man jagat i åratal nästa sommar..?
Atlético addeh
2010-09-16 16:21
Alfredo di Zidano

Jag vill inte lägga mig i diskussionen, men jag förstår inte vad du gör här när du inte har någon som helst koll på vad du snackar om. Läs Hetfiels senaste inlägg, punkt till punkt, så förstår du bättre hur det hela gick till angående Özil.
Annons: