/spanien/barcelona/forum/14296.aspx/spanien/barcelona/forum/14296.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-28 20:18
Ämne: Riktigt bra Veetle-....
Wow! Vilken kvalité

Jag skippar nog Canal + när det finns sånna där streams, fast å andra sidan betalar ju farsan så det kan ju lika gärna vara kvar (A)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-28 20:17
Köp inte canal +, de är bara giriga jävlar. Köp en vanlig kabel från datan till tv:n så kan ni streama matcherna och njuta av de på tv:n.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-28 20:16
Alltså, jag är besviken.

Jag, som alla vet här på forumet har aldrig varit Zlatans största beundrare.
Nu, när han dock är på väg att lämna så tycker jag det känns så fel det kan bli.
För det första kommer man förmodligen skänka iväg han och det känns i hjärtat när man kollade på vad vi betalade för honom, "läs: Etoo + en massa pengar."
För det andra så var Zlatan inte på något sätt dålig i början av förra säsongen tex.

Allt jag önskar nu är att Zlatan sparkar sin agent och meddelar att han stannar i Barcelona och ger det en chans men det kommer väl inte hända nu antar jag.

Fan, är så besviken men eftersom jag inte är nåt stort Zlatanfan så gråter jag inga floder.

/lusnos
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-28 20:14
Ämne: Riktigt bra Veetle-....
Tack för streamen.

Lätt värt att spara 300 kr i månaden när det finns såna här fina streams :)
Barcelona Giggity
2010-08-28 20:13
Ämne: Zlatan på plats i Ca....
Hehe, det har varit alldeles för lite humor den senaste tiden. Kudos till Ibra.

Det man inte kan skämta om kan man inte ta på allvar!
AndreD
2010-08-28 20:12
Riktigt bra Veetle-stream till Malaga-Valencia.
AndreD
2010-08-28 20:12
Barcelona westinho
2010-08-28 20:11
Malagas försvarsspel är obefintligt. Nästan pinsamt att titta på ju..
Barcelona Barca08
2010-08-28 20:11
aduriz levererar direkt, underbar spelare
Barcelona Barcadinho.
2010-08-28 20:10
Jag tror att klubben räknar försäljningssumman, plus 12 mil euro. T ex om vi får 25 milj. Då sparar vi också 12 milj till nästa säsong från hans lön.
Total 37 netto i kassan.
Men det är för lite fortfarande.
Barcelona Rambla~
2010-08-28 20:10
Ämne: Milan må vara bra på....
Visst är Milan bra på att förhandla, åtminstone när det gäller cracks. Det ger jag dom. Det jag inte begriper är hur man har mage att bjuda in sig själva till ett förhandlingsbord och sen visar det sig att de inte har några pengar att betala för? Lite väl magstarkt och fräckt, tycker du inte?
Barcelona ElTriplete
2010-08-28 20:07
Smogen

Hahah, rolig snubbe är han fortfarnade..
Spanien J.R. Ewing
2010-08-28 20:05
Milan må vara bra på att förhandla men det finns faktiskt ord som; nej, glöm det, vilket skambud, dra åt helvete, då får han ruttna på bänken osv osv.
Eller har den Milanesiska maffian hållhakar på alla klubbdirektörer i europa? Även Morrati gjorde ju en bra affär med er.

300-350 borde ni kunnat få.
Barcelona westinho
2010-08-28 20:05
Ibrahimovic: "I'm here to sign my new Barça contract... Ask Guardiola about it."
Barcelona Barcadinho.
2010-08-28 20:03
Jag kunde gissa att Z skulle säljas billigt, men 25 verkar för lite.
Barcelona Smogen
2010-08-28 20:02
Zlatan på plats i Camp Nou, och säger på väg in att han är där "för att skriva på ett nytt kontrakt med Barcelona". Nice, humorn har kvar i alla fall! :)
Real Madrid N(N)
2010-08-28 20:02
Som jag minns det efter att ha bevakat hans övergång på Svenskafans så var vi extremt lyckliga med att fått Nesta till Milan. Han var värderad till £50 milj som världens bästa mittback och var egentligen inte till salu. Dessutom var priserna ännu mer haussade på den tiden än nu undrer post-kristiderna.
Barcelona Rambla~
2010-08-28 20:01
Ämne: Nej det är det jag m....
Källan är från Italien, något säger mig från media styrd av deras premiärminister och tillika klubbpresident.
Barcelona Lucho
2010-08-28 20:01
vanbasten_9: Visst är Milan grymma på att förhandla men det har ju uppenbarligen inte vunnit så många titlar åt dom på sistone. Barcelona är å andra sidan rätt usla på att förhandla men har å andra sidan flest (?) titlar under 2000-talet. Summa sumarum, det viktiga är inte huruvida man värvar bra utan om man vinner titlar...
Barcelona Rambla~
2010-08-28 20:00
Hoppas att Milan ordnar en sån där Hollywood-fest igen med en massa gulliga barn på innerplan, som när Ronaldinho presenterades på San Siro. Inte ett öga var torrt. ;)
Barcelona Giggity
2010-08-28 20:00
Nej det är det jag menar, inget är officiellt, jag vet inte ens var 25milj siffran kommer ifrån, inte ens som rykte. En del blev batshit crazy efter nån skrev 25milj fast det inte finns någon som helst källa.
Villarreal Sheva_7
2010-08-28 19:59
@N(N)

Plundrade Lazio kan man väl inte kalla det i deras ekonomiska kris när Nesta gick för runt 30milj Euro, mycket pengar för en mittback.
Atlético addeh
2010-08-28 19:58
Det var nog banne mig den snabbaste matchrapport som publicerats. Applåder till Klint.
Barcelona Rambla~
2010-08-28 19:57
Hur kan det heta ett lån, när Milan är tvingade att lösa honom nästa sommar? Det heter då inte köpoption utan köptvång.

Antagligen så slipper Barca betala ut bonus till Zlatan från försäljningssumman för att Milan ska slippa betala en högre summa.
Barcelona Smogen
2010-08-28 19:56
Jösses, nu var det någon säsong sedan jag hade koll på Celta, men är inte dom riktigt bra? Har räknat dom bland topplagen i segundan, eller har jag fel?

Rambla~

ok då, och gårdagen var för jävlig, mot avskyvärda Djurgården dessuom, tur man håller på Barcelona också :)

...
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-08-28 19:56
N(N)

Kanske var det så att barnet inte brydde sig om föräldrarnas ekonomi utan endast frågade efter en leksak som hade de där roliga attributen?

Och kanske just den leksaken blev dyrare för att en annan familj precis innan köpt en annan leksak från en annan leksaksaffär, och som kostade jättemycket mer än familjen faktiskt hade råd med?

Och i de flesta familjer så är det föräldrarna som bestämmer och har sista ordet (för barnet har inga egna pengar) och oftast så slutar barnet gnälla efter ett tag.

Hmm, weird.
Atlético addeh
2010-08-28 19:55
Ämne: Var kommer 25miljone....
Ingenting är officiellt ännu. Ta allt med en nypa salt. Själv tror jag inte Sandrusco låter klubben bli avklädd på det viset.
Real Madrid N(N)
Ämne: N(N)

I sådana fal....
haha ;)

peace
Barcelona el Maestro!
Ämne: Usch vilken skitaffä....Jag bjuder gärna Milan på att ta honom gratis om det så blir. Som han har agerat så är han värdelöst för Barca.
Han kommer inte att tillföra något annat än ytterligare kaos.
Det kommer tyvärr också att vara så för Milan när man väl ska summera hans karriär i Milan.

Zlatan är ”ett problembarn”. Han ställer alltid till det på ett eller annat sätt.
Barcelona Rambla~
vanbasten_9

Först och främst är dina siffror helt fel när det gäller Ronaldinho.

Sen är du knappast tillräckligt insatt i hur en invecklad affär som den med Zlatan är, för att så bergsäkert sitta här och hålla hov om vilka siffror det rör sig om. Det finns så många kryphål, detaljer och klausuler som aldrig kommer att komma ut i media. Så snälla, tagga ner lite nu.
Annons: