/spanien/barcelona/forum/14295.aspx/spanien/barcelona/forum/14295.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-08-28 19:56
N(N)

Kanske var det så att barnet inte brydde sig om föräldrarnas ekonomi utan endast frågade efter en leksak som hade de där roliga attributen?

Och kanske just den leksaken blev dyrare för att en annan familj precis innan köpt en annan leksak från en annan leksaksaffär, och som kostade jättemycket mer än familjen faktiskt hade råd med?

Och i de flesta familjer så är det föräldrarna som bestämmer och har sista ordet (för barnet har inga egna pengar) och oftast så slutar barnet gnälla efter ett tag.

Hmm, weird.
Atlético addeh
2010-08-28 19:55
Ämne: Var kommer 25miljone....
Ingenting är officiellt ännu. Ta allt med en nypa salt. Själv tror jag inte Sandrusco låter klubben bli avklädd på det viset.
Real Madrid N(N)
Ämne: N(N)

I sådana fal....
haha ;)

peace
Barcelona el Maestro!
Ämne: Usch vilken skitaffä....Jag bjuder gärna Milan på att ta honom gratis om det så blir. Som han har agerat så är han värdelöst för Barca.
Han kommer inte att tillföra något annat än ytterligare kaos.
Det kommer tyvärr också att vara så för Milan när man väl ska summera hans karriär i Milan.

Zlatan är ”ett problembarn”. Han ställer alltid till det på ett eller annat sätt.
Barcelona Rambla~
vanbasten_9

Först och främst är dina siffror helt fel när det gäller Ronaldinho.

Sen är du knappast tillräckligt insatt i hur en invecklad affär som den med Zlatan är, för att så bergsäkert sitta här och hålla hov om vilka siffror det rör sig om. Det finns så många kryphål, detaljer och klausuler som aldrig kommer att komma ut i media. Så snälla, tagga ner lite nu.
Atlético addeh
2010-08-28 19:54
Riktigt starkt av ynglingarna att åka hem med tre friska poäng i bagaget från Vigo. En välförtjänt seger.
Real Madrid N(N)
2010-08-28 19:54
Det stämmer. Milan är kanske Europas motsvarighet till Malmö FF i förhandlingssammanhang. Jag minns när Milan plundrade djupt ekonomiskt blödande Lazio på Nesta till vrakpris och hur de lurat brallorna på Inter vid flera tillfällen. Favoriten när nog när man bytte Seedorf rakt av mot den nuvarande filmstjärnan Francesco Coco.
Barcelona Giggity
2010-08-28 19:53
Var kommer 25miljoner siffran ifrån, är det officiellt?
Barcelona NoGo™
OJOJ, vilken start för Barça B, 1-2 vinst borta mot Celta Vigo i första matchen, bra jobbat grabbar!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Haha Caceres tar skydd
Barcelona Rambla~
2010-08-28 19:52
Barcelona B vinner sin premiärmatch i Segundan mot hemmastarka Celta. Det är fan imponerande.
Barcelona Abbe.
Slut! Härlig seger, vilken premiär.
Real Madrid vanbasten_9
Säga vad man vill om Milan. Men Galliani är kung när det gäller. Sålde Sheva för €40M till Chelsea. Kaka till Real M för €70M. Fixade Ronaldinho för ca €20M och nu Zlatan för €25M.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
Gonzalez_Barca

Agree! Det var fan mer förvånansvärt än när Real köpte Ronaldo för över 90m.
Barcelona Visca_Barca
2010-08-28 19:51
Har rossell o pep verkligen hjärna ?
Låna ut IBRA ? seriöst ?
Atlético addeh
2010-08-28 19:51
N(N)

I sådana fall missuppfattade jag dig från första början. Visst, det har inte varit något lyckat köp då man säljer klubbens dyraste värvning någonsin, redan efter en säsong. Diggar för övrigt din jämförelse. :P
Barcelona Rambla~
2010-08-28 19:50
William Shakespeare

Får jag fråga dig en sak?
Barcelona Rambla~
2010-08-28 19:49
JR

Snarare är det väl Zlatan som har insett att han inte är tillräckligt bra för att passa in i Barcelonas spelsätt och väljer att dra.

addeh

Jag föredrar även Bojans agent över Zlatans. :P
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-28 19:48
Ämne: Usch vilken skitaffä....Du glömde ett tredje alternativ, att Milan är rejält skickliga på att förhandla om spelare. Att sälja Kaka för 70 miljoner är fan värt en stående ovation
Mallorca William Shakespeare
2010-08-28 19:48
Gamle Henry är väl inte kvar i Barca numera, hamnade väl i USA, visst var Eto'o ett rivjärn som också stack ut hakan då & då det får man ju INTE göra.
Real Madrid N(N)
2010-08-28 19:46
addeh:

Minns du när du var liten och inte kunde sluta tjata på dina föräldrar om att få en viss leksak? Efter att du hade fått denna omitiverat dyra sak så visade det sig efter två lektillfällen att det inte var coolt att leka med den längre och den hamnade längre och längre ner i lådorna. Ett par år senare sålde ni den på stans lokala loppmarknad för 5 kr - 200 ggr billigare än vad ni hade gett för den. Pep är barnet i sammanhanget. Ser du problemet nu?
Barcelona Rambla~
Ämne: Rambla~

EY! Passa....
Nej, jag vet. Synd de förlorade igår bara. :P

Driver bara med honom.
Spanien J.R. Ewing
Usch vilken skitaffär ni har gjort om det stämmer! Ni måste antingen vilja bli av med Ibra till varje pris eller ha rejäla problem med ekonomin.

Mallorca William Shakespeare
2010-08-28 19:45
Milan är gubbigt och Serie A är ju inget kul alls.
Visst är Bojan bra och kommer att bli ännu bättre.
Känns bara surt med Zlatan-affären, bitter bismak.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-28 19:44
William Shakespeare

Henry?? Tror du blandar ihop honom med Eto'o, hans första år var katastrofal och den andra var det utan Ronaldinho. Sen så spelade Giuly betydligt fler matcher än Larsson..

Men aja, keep on trolling, it's keeping us entertained :)
Barcelona Smogen
2010-08-28 19:44
Rambla~

EY! Passa dig! Inget fel på GAISare!
Real Madrid vanbasten_9
2010-08-28 19:43
Ronaldinho kom till Milan billigt, nu öven Ibra. Som sagt, Galliani är kung när det gäller att förhandla om storspelare.
Barcelona Giggity
2010-08-28 19:43
Ämne: OK jag börjar väl bl....
Japp, du vinner argumentet.
Barcelona Smogen
2010-08-28 19:42
Jag tror inte ett ögonblick på att man lånar ut Zlatan till Milan med en köpoption på 25€ miljoner. Tror inte Rosell kan tänka sig att göra sig till åtlöje på det sättet.

Dessutom pågår väl mötet fortfarande så allting som kommer ut är antingen spekulationer från Berlusconi influerad press (dvs. italiensk media) eller Barcelona press, EMD och Sport.
Barcelona älskabarcelona
2010-08-28 19:42
Ämne: Tycker ni alla här i....
Om du såg Barcelonas sista matcher förra säsongen så inser du säkert att Barcas anfall var mycket mer effektiv med Bojan .
Grattis til Ibra , men Milan kommer ALDRIG ta hem nån stor titel med alla pansionärer .
Annons: